In ieder geval een +1 voor Sagan in de OPquote:
van mij mag je hem hebbenquote:
Ik niet maar kan de mannelijke variant wel erg waarderenquote:Op maandag 20 januari 2020 10:15 schreef IJsdraakje het volgende:
Op zich wel een van de betere periodes voor vrouwen, bij de vikingerts. Kon je tenminste nog wat bezitten ook zonder kerel.
En qua uiterlijk pas ik er geloof ik wel tussen ook.
Ik had ook crackers als ontbijt. Wasa knackebröt, om in het thema te blijvenquote:Op maandag 20 januari 2020 10:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja komt die cracker van gisteren van je
Jij.quote:Op maandag 20 januari 2020 10:51 schreef Molo het volgende:
Kreeg net op mijn flikker bij de huisarts, had iets eerder mogen komen want nu heb ik een nierbekkenontsteking.
Faallijf, dacht dat ik gewoon een virusje had. Al twee weken steeds koorts enzo dus loop er al even mee rond![]()
Hetis wel je dag van reprimandes hequote:Op maandag 20 januari 2020 10:51 schreef Molo het volgende:
Kreeg net op mijn flikker bij de huisarts, had iets eerder mogen komen want nu heb ik een nierbekkenontsteking.
Faallijf, dacht dat ik gewoon een virusje had. Al twee weken steeds koorts enzo dus loop er al even mee rond![]()
quote:Op maandag 20 januari 2020 10:52 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Yes!
Mag jij de handbaldames hebben
Lekker bezig muts, met je uitstel gedragquote:Op maandag 20 januari 2020 10:51 schreef Molo het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |