abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_191110418

Veronica Inside is een voetbalprogramma dat op maandag en vrijdag op Veronica wordt uitgezonden, tussen 20:30 en 22:30. Het is een journalistiek hoogstaand programma waarin wedstrijden worden geanalyseerd, transfers worden besproken en de nodige rullevante anekdotes worden opgehaald. Veronica Inside staat erom bekend altijd met respect over spelers, trainers en andere dorpsidioten uit de voetballerij te praten, dit in tegenstelling tot Studio Voetbal. In 2011 werden ze na tien jaar hard werken beloond met de hoogst haalbare TV-prijs in Nederland, een gouden cockring. Het programma wordt gesponsord, maar hier merk je nagenoeg niets van.

Deze OP wordt mede mogelijk gemaakt door Bavaria Bier, Toto & John de Mol.

Hoofdrolspelers

Figuranten

Voorzitter van de fanclub en erelid van het topic

Onderdelen
Toto
De Toto wordt door Johan iedere vrijdaguitzending ingevuld tijdens het laatste kwartier, en vervolgens vullen duizenden kijkers hem in, exact het tegenovergestelde van wat Johan zegt. Maandag komt Genee terug op de resultaten, indien Johan alles goed heeft krijg hij sigaren en een kus van Escha, dit is echter nog maar een keer in de geschiedenis voorgekomen. Hij heeft wel één keer meer de Toto gewonnen dan Genee. Tegenwoordig doen ook van der Gijp, Genee en de kijker mee met de Toto om het allemaal wat spannender te maken.

Danny Vera
Iedere week neemt Danny Vera de moedige taak op zich om een klassieker te coveren, en dit zo goed mogelijk te doen. Zelden faalt hij hierin. Wat heeft die man een stem, en wat is die band goed. Geen wonder dat hij een nummer één hit gehad heeft in Turkije. Soms staat er in plaats van Danny één of andere ouwelullenband een kuntrie- of bloesnummer van zes minuten te spelen met dank aan ome Johan.

Het programma van Fox Sports
Iedere week staat er een verslaggever (Hansie Hansie of lellebel Hélène) van Fox Sports (voorheen Eredivisie Live) klaar om te vertellen wat er op het programma staat. Zelfs als de lamme tegen de blinde speelt is de verslaggever verplicht om de wedstrijd aan te duiden met de term: "de topper". Daarna zien we een snel gemonteerd filmpje met muziek (woo oh oh ohh) en knotsgekke beelden van het afgelopen voetbalweekend. Om 19.00 uur ziet u Jan Boskamp op Joke Bruijs, exclusief op Fox Sports.

Bavaria Zocial
Fragmenten van de amateurvelden. Zo, die zit er goed in!

Rullevante links
Het VI-woordenboek
Bingokaarten van Johan, Wilfred, René en Boskamp
Oliver's kanaaltje met legendarische fragmenten RIP
Sigaarblogcom met het laatste nieuws, MP4-linkjes en diepte-interviews met Escha.
Voetbal International GIFs (waarschuwing: modemkiller)
De oude OP, voor de nostalgici onder ons.
Het 1000ste topic, een mijlpaal voor ons VI Hooligans
Derksen & ..., topic voor het tv-programma waarin Johan voetbalpursenelleties interviewt.
De Betweters, voor fans van Hugo Borst en slechte woordgrappen.
Uitzending Uitgesteld, mocht u de aflevering gemist hebben.

In memoriam
Graag herdenken wij deze ex-figuranten die ooit rullevant waren voor Veronica Inside (ooit bekend als Voetbal Inside, Voetbal International en Voetbal Insite), maar helaas het felbevochten gevecht om in de OP te komen verloren: Aad de Mos, Willem van Hanegem, Erik Dijkstra, Wouter Bos, Gerald Vanenburg, Jan-Jood van Gangelen, Marc van Hintum, Raoul Heertje, Mattijs Manders (Graydonmannetje), Manolevje, Royston Drenthe, Demen Bülbül, Jan 'gladjanus' Kooiemans, Sepp Blatter, Diego Maradona, Huub Stevens, Berdien de barmeid, de Kantineheld (Tibbe!), Knipping & van Duren, Thijs Slegers, Krabby, Simon Zwartkruis, Peter Wekking, Stef de Bont, Taco van der V., Emilio Schelvecchio, Sierd de Vos, Zanger Rinus, Dickie Advocaat, Tommie Beugelsdijk, De vermakelijke hork, Koos Tompé, Joop Munsterman, John van Lottum, John Williams, Sylvana Simons, Arie Boomsma, Jelle Brandt Cortius, Bo van Spilbeeck, Casper van Eijck, de Gamma dug-out, Amstel bier, DJ Jan, het Soundboard van Genee, Roelof Luinge, Henk de Haan, Prem, Tijl Beckand, Maurice de Hont, de Witte Chinees, Simon Zijlemans, de stagiair achter de knopjes, de floormanager, de Voetbal Inside app, Peter Rudolf de Vries, Dennis Schouten, R. Wiebel, Niko Bellic uit New York, Directeurtje, Barbara Barend, Jean-Marie Pfaff, Steve McClaren, Andy van der Meijde, Michel van Egmond, Fernando Ricksen, Sir Alex Ferguson, Koert Westerman, Mario Been, Louis van Gaal, ´eljko Petrović, French Corner, Bert van Marwijk, Cor Pot, Frans Bauer, Hans van Breukelen, Rudi Dil, Marcel van Roosmalen, George Baker, Lellebel, Jandino, Hans Kraay sr. en RTL7.

Zonder wrijving geen glans
  maandag 20 januari 2020 @ 04:59:12 #2
482094 Mikeytt
Any/All. 1997
pi_191110480
mannenvoetbal :r
Vrouwenvoetbal _O_
Revolutions are the locomotives of history.
[img]https://i.imgur.com/jDiUACq.png[/img]
pi_191111978
jippie. vanavond weer
  maandag 20 januari 2020 @ 09:53:29 #4
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_191112052
*O* !
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_191114596
Vanavond lekker over het bruiloftje met Minoes praten. Hoe Gijp na een avondje zuipen zijn vriendin ten huwelijk vroeg. Is toch heerlijk man, niks mis mee.
pi_191114661
Oh.
pi_191114755
  maandag 20 januari 2020 @ 13:43:23 #8
131800 Tarado
capô de fusca
pi_191114761
quote:
Toen was Johan nog goed, nu hoort hij zelf bij het zooitje
  maandag 20 januari 2020 @ 15:40:20 #9
375452 AFCNiels
#STAYSTRONGKNUT
pi_191116415
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2020 13:43 schreef Tarado het volgende:

[..]

Toen was Johan nog goed, nu hoort hij zelf bij het zooitje
Je merkt wel dat hij er alleen voor het geld zit.
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D
pi_191117487
quote:
Vermeegen en Spaan een topprogramma noemen en dan Gijp afmaken.

Tegenwoordig is dit ondenkbaar.
Ciao ciao, doei doei, al het goeie.
  maandag 20 januari 2020 @ 17:29:56 #11
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_191117902
Fan Johan Derksen: ‘David Olney heeft de mooiste dood voor een muzikant’

David Olney stopte midden in een liedje met zingen, zei ‘sorry’ en blies op het podium zijn laatste adem uit, terwijl zijn kin op de borst zakte. In Florida stierf de 71-jarige zanger in het harnas. ,,Voor een muzikant misschien wel de mooiste dood, die je kunt bedenken, maar natuurlijk ook zeer dramatisch’’, stelt Johan Derksen, die de zanger goed kende.

,,Een geweldige storyteller, kon prachtige verhalen vertellen en nummers zingen. Ik vond hem heel goed. Ik heb hem denk ik wel driehonderd keer zien optreden. En ik heb net even gekeken. Ik blijk dertig albums van die man te hebben. Een daarvan is Dutchman’s Curve over een enorm treinongeluk in Nashville’’, aldus Veronica Inside-analyticus en muziekliefhebber Derksen.

David Olney was een ‘Americana-pionier’, een van de muziekgenres waarmee Derksen momenteel door de Nederlandse theaters gaat met de Sound of the Blues & Americana Tour. ,,Hij is vaak in Nederland geweest, kwam sowieso veel in het buitenland. Maar het is een specifiek genre. Ik denk dat 95 procent van de Nederlanders hem niet kent.’’

David Olney bracht meer dan twintig solo-albums uit. Zijn muziek werd gecoverd door artiesten als Emmylou Harris, Linda Ronstadt, Steve Young, Del McCoury, Slaid Cleaves en The Wailin’ Jennys. Olney verscheen ook met meerdere ‘live in Holland’-albums. De Amerikaan schreef ook nummers die geïnspireerd waren op schilders, zoals Johannes Vermeers beroemde schilderij Meisje met de Parel, genaamd Mister Vermeer. ,,Maar ook Vincent Blues over Vincent van Gogh’’, voegt Derksen toe.

Eerbetoon
Johan Derksen, die vanavond met Veronica Inside het seizoen weer hervat als voetbalanalyticus, staat donderdagavond stil bij de dood van de zanger als zijn tour Theater De Willem in Papendrecht aandoet. ,,Daar zal ik een praatje houden. Veel mensen die onze show bezoeken, zullen hem wél kennen. Nee, we gaan geen muziek van hem spelen’’, aldus Derksen.

‘De Snor’ bewonderde David Olney, maar een optie om hem te strikken voor zijn tour was hij niet. ,,David Olney opereerde in z’n eentje. Hij was een echte ouderwetse singer-songwriter die een eenzaam bestaan kende. Hij reisde de wereld in z’n eentje rond met alleen maar zijn koffer en gitaar.’’

Doodgaan bij Wilfred Genee aan tafel is het meest verschrik­ke­lij­ke wat ik me kan voorstel­len

Vermoed wordt dat de artiest aan een hartaanval is gestorven. ,,Natuurlijk schrik je, maar je kijkt automatisch naar je eigen situatie. De man was 71, ik word volgende week 71. Maar geloof me, ik ben niet van plan live bij Veronica Inside te gaan, hoor. Doodgaan bij Wilfred Genee aan tafel is het meest verschrikkelijke wat ik me kan voorstellen.’’ :D _O- _O-

https://www.ad.nl/show/fa(...)n-muzikant~a838b69e/
pi_191118294
quote:
6s.gif Op maandag 20 januari 2020 17:29 schreef ikweethetookniet het volgende:
Maar geloof me, ik ben niet van plan live bij Veronica Inside te gaan, hoor. Doodgaan bij Wilfred Genee aan tafel is het meest verschrikkelijke wat ik me kan voorstellen.
|:) |:) |:)
  Moderator maandag 20 januari 2020 @ 18:17:52 #13
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_191118514
quote:
6s.gif Op maandag 20 januari 2020 17:29 schreef ikweethetookniet het volgende:
Fan Johan Derksen: ‘David Olney heeft de mooiste dood voor een muzikant’

David Olney stopte midden in een liedje met zingen, zei ‘sorry’ en blies op het podium zijn laatste adem uit, terwijl zijn kin op de borst zakte. In Florida stierf de 71-jarige zanger in het harnas. ,,Voor een muzikant misschien wel de mooiste dood, die je kunt bedenken, maar natuurlijk ook zeer dramatisch’’, stelt Johan Derksen, die de zanger goed kende.

,,Een geweldige storyteller, kon prachtige verhalen vertellen en nummers zingen. Ik vond hem heel goed. Ik heb hem denk ik wel driehonderd keer zien optreden. En ik heb net even gekeken. Ik blijk dertig albums van die man te hebben. Een daarvan is Dutchman’s Curve over een enorm treinongeluk in Nashville’’, aldus Veronica Inside-analyticus en muziekliefhebber Derksen.

David Olney was een ‘Americana-pionier’, een van de muziekgenres waarmee Derksen momenteel door de Nederlandse theaters gaat met de Sound of the Blues & Americana Tour. ,,Hij is vaak in Nederland geweest, kwam sowieso veel in het buitenland. Maar het is een specifiek genre. Ik denk dat 95 procent van de Nederlanders hem niet kent.’’

David Olney bracht meer dan twintig solo-albums uit. Zijn muziek werd gecoverd door artiesten als Emmylou Harris, Linda Ronstadt, Steve Young, Del McCoury, Slaid Cleaves en The Wailin’ Jennys. Olney verscheen ook met meerdere ‘live in Holland’-albums. De Amerikaan schreef ook nummers die geïnspireerd waren op schilders, zoals Johannes Vermeers beroemde schilderij Meisje met de Parel, genaamd Mister Vermeer. ,,Maar ook Vincent Blues over Vincent van Gogh’’, voegt Derksen toe.

Eerbetoon
Johan Derksen, die vanavond met Veronica Inside het seizoen weer hervat als voetbalanalyticus, staat donderdagavond stil bij de dood van de zanger als zijn tour Theater De Willem in Papendrecht aandoet. ,,Daar zal ik een praatje houden. Veel mensen die onze show bezoeken, zullen hem wél kennen. Nee, we gaan geen muziek van hem spelen’’, aldus Derksen.

‘De Snor’ bewonderde David Olney, maar een optie om hem te strikken voor zijn tour was hij niet. ,,David Olney opereerde in z’n eentje. Hij was een echte ouderwetse singer-songwriter die een eenzaam bestaan kende. Hij reisde de wereld in z’n eentje rond met alleen maar zijn koffer en gitaar.’’

Doodgaan bij Wilfred Genee aan tafel is het meest verschrik­ke­lij­ke wat ik me kan voorstel­len

Vermoed wordt dat de artiest aan een hartaanval is gestorven. ,,Natuurlijk schrik je, maar je kijkt automatisch naar je eigen situatie. De man was 71, ik word volgende week 71. Maar geloof me, ik ben niet van plan live bij Veronica Inside te gaan, hoor. Doodgaan bij Wilfred Genee aan tafel is het meest verschrikkelijke wat ik me kan voorstellen.’’ :D _O- _O-

https://www.ad.nl/show/fa(...)n-muzikant~a838b69e/
|:) |:) |:)
What can change the nature of a man?
pi_191118579
luisteren jullie ook naar de NOS voetbalpodcast met Arno Vermeulen
pi_191118642
quote:
2s.gif Op maandag 20 januari 2020 18:25 schreef Evertjan het volgende:
luisteren jullie ook naar de NOS voetbalpodcast met Arno Vermeulen
Alleen wanneer ik moeite heb in slaap te vallen.

Misschien nog een tip voor Johan in plaats van slaapmedicatie op een Indiase webshop te bestellen.

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 20-01-2020 18:31:25 ]
pi_191118713
quote:
Ook Veronica Inside genomineerd voor Gouden RadioRing
Het radioprogramma Veronica Inside van Wilfred Genee maakt kans op de Gouden RadioRing. Genee neemt het in de verkiezing in ieder geval op tegen de ochtendshow Mattie & Marieke van Qmusic en Ekdom in de Morgen van Radio 10.

3FM-dj Rob Janssen, die het gala weer presenteert, overviel Genee met een telefoontje, waarbij hij zich aanvankelijk voordeed als radioluisteraar. In de loop van het gesprek onthulde hij zijn identiteit om bekend te maken dat Veronica Inside tot de laatste vijf kanshebbers behoort.

,,Dat gaan we vanavond even vieren met zijn allen’’, reageerde Wilfred. Hij presenteert Veronica Inside nu ruim een jaar op Radio Veronica, samen met zijn sidekicks Rick Romijn, Niels van Baarlen en nieuwslezeres Celine Huijsmans. Momenteel vervangt cabaretier Martijn Koning tijdelijk Rick Romijn, die herstelt van een oogoperatie. ,,We gaan iedereen mobiliseren om te stemmen’’, zei Martijn Koning.

Het is de tweede keer dat Wilfred Genee meedingt naar de publieksprijs, vorig jaar maakte hij kans met The Friday Move dat hij voor BNR presenteert. Toen won Evers Staat Op.
De uitreiking van de publieksprijs is op donderdag 30 januari in theater Gooiland in Hilversum.
https://www.ad.nl/show/oo(...)-radioring~a20a3b8f/

@ikweethetookniet
  maandag 20 januari 2020 @ 18:42:48 #17
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_191118761
quote:
Ik wordt gek nu :(
pi_191118927
quote:
6s.gif Op maandag 20 januari 2020 18:42 schreef ikweethetookniet het volgende:

[..]

Hier gaat iets gruwelijk mis
pi_191118964
quote:

[..]

Ik wordt :D

@GGMM @onlogisch
pi_191118979
Groot fan van User Wotte
pi_191119049
quote:

[..]

Hahahahaha

Log uit man. Teringdebiel. :D

Dank voor mention @Tjacka
pi_191119370
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2020 13:30 schreef kapiteintje het volgende:
Vanavond lekker over het bruiloftje met Minoes praten. Hoe Gijp na een avondje zuipen zijn vriendin ten huwelijk vroeg. Is toch heerlijk man, niks mis mee.
Ja! Zin in *O*
pi_191119378
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2020 19:20 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Ja! Zin in *O*
Vriendin van de show. @Wereldgozer
  maandag 20 januari 2020 @ 19:21:13 #24
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_191119386
Godverdomme zin in. Ik zit al klaar. Broekje gaat straks uit.
pi_191119441
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2020 19:20 schreef Zipportal het volgende:

[..]

Vriendin van de show. @:wereldgozer
Is toch leuk voor dat meissie joh. Feestje, niks mis mee.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')