Fijn!quote:
Haha is zo. Ik ben gewend dat men (niet perse hier hoor), niet graag ziet dat je (al zo snel) stopt. Vandaar 😊 ik zal het even herformuleren :-)quote:Op vrijdag 1 mei 2020 12:05 schreef lunapuella het volgende:
Waarom zou dat uit den boze zijn of zouden we je van het idee afbrengen? Iedereen moet toch een keer stoppen.
Een week per voeding is meer dan genoeg volgens mijn lk. De laatste voedingen gaan vaak wat sneller zelfs. Gewoon pas de volgende laten vallen als je geen last meer hebt van de vorige.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 11:39 schreef jUsTmE13o2 het volgende:
Ha! vroeg me af of jullie ervaring/tips hebben met afbouwen van borstvoeding? Ik moet in juli weer werken (da’s een maand langer dan een normaal verlof, mijn dochter is nu 6 weken oud) en wil niet kolven dus ik wil dan voldoende afgebouwd zijn. Hoeft niet perse helemaal te stoppen, maar geloof dat het bij dochter 1 toen wel klaar was toen ik moest gaan werken, omdat je dan natuurlijk nog vrij kort gevoed hebt.
Ik weet niet meer precies hoe ik dat afbouwen gedaan heb bij dochter 1. En vooral, wanneer zou ik daarmee moeten beginnen? Geloof dat 1 voeding eraf per week goed is toch? Uitgaande van 8 voedingen moet ik dus 8 weken van tevoren beginnen?
Ik wilde eigenlijk helemaal niet borstvoeden dus dit is al heel mooi voor ons, maar vind het straks wel weer mooi geweest.
Het beste een van de voedingen midden op de dag beginnen denk ik?quote:Op vrijdag 1 mei 2020 12:31 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Een week per voeding is meer dan genoeg volgens mijn lk. De laatste voedingen gaan vaak wat sneller zelfs. Gewoon pas de volgende laten vallen als je geen last meer hebt van de vorige.
Ja. En dan een voeding met de borst en dan die erna.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 12:40 schreef jUsTmE13o2 het volgende:
[..]
Het beste een van de voedingen midden op de dag beginnen denk ik?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoezee voor borstvoeding!![]()
quote:Op zondag 3 mei 2020 08:24 schreef Zo-is-dat het volgende:
Even een mooi plaatje, wat is het toch heerlijk en handig om altijd en overal te kunnen voeden
Altijd eten bijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoezee voor borstvoeding!!
Heb 't soms met Miepie dat ze 1 borst "leegdrinkt" en dan in slaap valt, ik krijg d'r niet met zachte hand wakker...en om d'r echt wakker te gaan maken door luier verschonen of kietelen/kriebelen etc. dat zie ik niet zitten.
Nu kolf ik die niet-gebruikte borst niet af, zou dat wel moeten? Want ik merk dat de ene dag de ene kant voller is dan de ander en vraag me af of ik 't hierdoor niet ontregel ofzo
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
quote:Op zondag 3 mei 2020 08:24 schreef Zo-is-dat het volgende:
Even een mooi plaatje, wat is het toch heerlijk en handig om altijd en overal te kunnen voeden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoezee voor borstvoeding!Genieten.
Ik merk dat m’n productie flink achteruit loopt, bijna niks meer. Tot grote verdriet van U.Hopelijk kunnen we binnenkort ook even een mooie foto schieten als herinnering.
Protège moi de mes désirs.
Ik heb een hele tijd maar 1 kant per keer gevoed. Dan wel goed letten op het afwisselen maar dat is wel te voelenquote:Op zondag 3 mei 2020 21:30 schreef _aurum_ het volgende:
Nog bedankt voor de werk kolftips, heb nog een andere vraag
Heb 't soms met Miepie dat ze 1 borst "leegdrinkt" en dan in slaap valt, ik krijg d'r niet met zachte hand wakker...en om d'r echt wakker te gaan maken door luier verschonen of kietelen/kriebelen etc. dat zie ik niet zitten.
Nu kolf ik die niet-gebruikte borst niet af, zou dat wel moeten? Want ik merk dat de ene dag de ene kant voller is dan de ander en vraag me af of ik 't hierdoor niet ontregel ofzo
Stieftietquote:Op maandag 4 mei 2020 12:11 schreef automatic_ het volgende:
De mijne dronk er altijd twee, maar nu met afbouwen alleen nog links. Rechts was altijd minder en die is eigenlijk al klaar qua afbouw.
Ja inderdaad, dus die heb ik nu virtueel de deur gewezenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |