Doet mij aan jou denkenquote:Op zondag 19 januari 2020 18:04 schreef UitStraling het volgende:
Broknuffel voor Buda dat hij niet griepziek gaat worden.
quote:Op zondag 19 januari 2020 18:04 schreef UitStraling het volgende:
Broknuffel voor Buda dat hij niet griepziek gaat worden.
quote:Op zondag 19 januari 2020 18:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Doet mij aan jou denken
[ afbeelding ]
Soep slurpenquote:Op zondag 19 januari 2020 18:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Kom je me geen lepels soep voeren? Valt me weer tegen
Welk plekje in Thailand zou je nu willen zijn?quote:Op zondag 19 januari 2020 18:13 schreef bitterbal het volgende:
ik zag vandaag een timelaps van de zee in thailand. Moest bijna huilen dat ik daar nu niet ben.
Gezien de kruiden van uitstraling
Koh phangan. En dan ken ik daar een meisje. Misschien soort van vriendin en zij heeft een eigen restaurant. En dat is een van de chillste plekken daarquote:Op zondag 19 januari 2020 18:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Welk plekje in Thailand zou je nu willen zijn?
Wat zit dat meisje daar alleen?quote:Op zondag 19 januari 2020 18:16 schreef bitterbal het volgende:
Hier kan weinig tegenop
[ afbeelding ]
Ooooh vet wel daar.quote:Op zondag 19 januari 2020 18:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Koh phangan. En dan ken ik daar een meisje. Misschien soort van vriendin en zij heeft een eigen restaurant. En dat is een van de chillste plekken daar
https://www.facebook.com/Phangan.VitaminSea/
Haar vriend is een Italiaan en woont daar ook. Hij heeft ook een restaurant en hij is speervisser. Ze waren van de zomer even in Adam dus toen heb ik ze gezien.
Hoe bedoel je alleen? Ze woont daarm is Thai. Haar vriend heeft een restaurant stuk verder op.quote:Op zondag 19 januari 2020 18:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wat zit dat meisje daar alleen?
Ja ben ik 1 nachtje geweest op doorreis maar heb alleen het stadje gezien geloof ik.quote:Op zondag 19 januari 2020 18:19 schreef UitStraling het volgende:
Mijn lievelingsplekje destijds was Krabi maar het is lang geleden.
Ook geen social media ofzo?quote:Op zondag 19 januari 2020 18:24 schreef UitStraling het volgende:
Ik kende een gast daar even verderop bij Krabi, is daar gaan wonen omdat zijn jonge zoontje last had van de smog in Bangkok,had daar een kano-verhuurbedrijfje, had ook wilde apen in de jungle zo tam dat ze fruit kwamen halen op die kano's, moet je je peddels ruilen tegen fruit want die hadden ze binnen no time afgepakt, prachtig mens dat maar na de tsunami nooit meer iets van vernomen
Ken ook zo'n constant dronken Ier daar in een van die parken boven Phuket, mooie mens maar ik had me wat vergist in de wildheid van de natuur daar.quote:Op zondag 19 januari 2020 18:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ook geen social media ofzo?
Ze hebben daar na de tsunami gelukkig allemaal evacuatieroutes aangelegd met bordjes hoe hoog je bent. had niet gelijk door dat die bordjes daarvoor waren![]()
Op Koh Lanta heb ik snachts ook een aardbeving gevoeld. Was een kleine bij Phuket. En er zat daar een super rare vogel. Hij hield die hutjes schoon. Was een Nederlander en nogal van de complotten en hij zei elke dag dat er een massive aardbeving aan zou komen die ons alle zou verzwelgen en zoKeek elke dag op die sites van aardbevingen. Maar die ik had gevoeld had hij niet gevoeld dus zo serieus was die niet met zijn gelul
Ja is gewoon jungle toch :pquote:Op zondag 19 januari 2020 18:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ken ook zo'n constant dronken Ier daar in een van die parken boven Phuket, mooie mens maar ik had me wat vergist in de wildheid van de natuur daar.
Gohquote:Op zondag 19 januari 2020 18:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nogal, heb daar nog wel 1200 verhalen over.
Wat is een olifantenbroek?quote:Op zondag 19 januari 2020 18:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Goh![]()
Ik heb geen spannende verhalen uit Thailand![]()
Meest spannende was mijn ene dag overstay en dat ik mee moest op het vliegveld met een douane mannetje die geen Engels sprakScheet toen wel mijn olifantenbroek vol
Ooohh die, die draag ik al sinds mijn 18e dagelijks.quote:Op zondag 19 januari 2020 18:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zoiets als dit maar dan met olifantjes er op. Dragen ze allemaal
[ afbeelding ]
Ook hier buiten in Nederland?quote:Op zondag 19 januari 2020 18:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ooohh die, die draag ik al sinds mijn 18e dagelijks.
Lijkt me heel comfortabel en het staat sommige mensen ook leuk, maar als ik het aantrek zie ik eruit als een markthoer.quote:Op zondag 19 januari 2020 18:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zoiets als dit maar dan met olifantjes er op. Dragen ze allemaal
[ afbeelding ]
Die eerste fant lijkt wat geshoptquote:Op zondag 19 januari 2020 18:38 schreef UitStraling het volgende:
Tering wat een mooie foto trouwens.
quote:Op zondag 19 januari 2020 18:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Lijkt me heel comfortabel en het staat sommige mensen ook leuk, maar als ik het aantrek zie ik eruit als een markthoer.
quote:Op zondag 19 januari 2020 18:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Lijkt me heel comfortabel en het staat sommige mensen ook leuk, maar als ik het aantrek zie ik eruit als een markthoer.
Na twee dagen zie ik eruit als een dreamsurfboy made in heaven, dag drie begint het grote afbladderen.quote:Op zondag 19 januari 2020 18:41 schreef bitterbal het volgende:
Ach als je een goede kleur hebt van de zon ziet alles er leuk uit.
Ook weer waardeloos zonder fotosquote:Op zondag 19 januari 2020 18:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Na twee dagen zie ik eruit als een dreamsurfboy made in heaven, dag drie begint het grote afbladderen.
Ja dreamsurfboy made in heaven spreekt mij wel aan.quote:Op zondag 19 januari 2020 18:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Visueel ingestelde slang dat je er bent.
quote:Op zondag 19 januari 2020 18:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja dreamsurfboy made in heaven spreekt mij wel aan.
Kort maar krachtig hoop ik dan.quote:Op zondag 19 januari 2020 18:48 schreef UitStraling het volgende:
Moet je me maar net die twee goede dagen treffen, tevoren een vampier en na twee dagen een vervellende kreeft.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
quote:Op zondag 19 januari 2020 18:49 schreef Bos81 het volgende:
Ik ben ook een dreamsurfboy![]()
Zo gemeen ben je niet :pSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 19 januari 2020 18:49 schreef Bos81 het volgende:
Ik ben ook een dreamsurfboy![]()
Ik ben er ook eentje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Krachtig vind ik helemaal geen woord voor jou, eerder lieve woordjes in het oor en na 65 bitterballen gaat er misschien een knoopje los maar dat is is dan om de buik de ruimte te geven.quote:
quote:Op zondag 19 januari 2020 18:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ben er ook eentje.Ik vind je een mooi mens.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 19 januari 2020 18:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Krachtig vind ik helemaal geen woord voor jou, eerder lieve woordjes in het oor en na 65 bitterballen gaat er misschien een knoopje los maar dat is is dan om de buik de ruimte te geven.
quote:Op zondag 19 januari 2020 18:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Krachtig vind ik helemaal geen woord voor jou, eerder lieve woordjes in het oor en na 65 bitterballen gaat er misschien een knoopje los maar dat is is dan om de buik de ruimte te geven.
Hoezo barista? Met koffie?quote:Op zondag 19 januari 2020 18:54 schreef Lionne1980 het volgende:
[..]
liqor 43 barista
(ik vind de gewone 43 en de orechata eigenlijk lekkerder)
Klinkt me als te zoet in de oren.quote:Op zondag 19 januari 2020 18:54 schreef Lionne1980 het volgende:
[..]
liqor 43 barista
(ik vind de gewone 43 en de orechata eigenlijk lekkerder)
Dit stoppen ze in de babyfles bij mij thuisquote:Op zondag 19 januari 2020 18:58 schreef bitterbal het volgende:
deze is ook echt lekker
https://www.gall.nl/baileys-chocolat-luxe-geen-50cl-677795.html
Dit is voer voor de kinderbescherming.quote:Op zondag 19 januari 2020 18:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit stoppen ze in de babyfles bij mij thuis
Yep, inmiddels wel ja.quote:Op zondag 19 januari 2020 18:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dit is voer voor de kinderbescherming.
Nooit geweten dat er koffiebonen groeien op de Canarische Eilanden. Of bedoelen ze gewoon koffie die daar is gezet?quote:
Licor 43 Baristoquote:Op zondag 19 januari 2020 19:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nooit geweten dat er koffiebonen groeien op de Canarische Eilanden. Of bedoelen ze gewoon koffie die daar is gezet?
Marketingquote:Op zondag 19 januari 2020 19:01 schreef Lionne1980 het volgende:
site zegt: beste van koffiebonen, afkomstig van de Canarische eilanden.
Rustaaagh! Dat gegilquote:Op zondag 19 januari 2020 19:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Licor 43 Baristo
Het resultaat is een complexe en elegante likeur met een verrassende smaak, anders dan de bekende koffielikeuren. De nieuwe likeur is wat minder stroperig en zoet dan wat we gewend zijn van Licor 43. De drank wordt bereid met de zeldzame en karakteristieke koffiebonen van de Canarische Eilanden, waar één van de laatste plantages van Europa ligt.
DE VULKANISCHE ONDERGROND EN DE BANANEN-, MANGO- EN PAPAYABOMEN DIE DE KOFFIEPLANTAGE OMRINGEN, GEVEN DEZE KARAKTERISTIEKE BONEN EEN INTENS RIJKE SMAAK, BEPAALD DOOR TONEN VAN CHOCOLADE, RIJP FRUIT EN NOTEN.
https://www.gewoonvoorhem.nl/licor-43-baristo-likeur-koffie/
INTENSquote:
Nou vooruit. Ik ben wel een beetje allergisch voor dergelijke tekstenquote:Op zondag 19 januari 2020 19:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja sorry. Moest dat nog aanpassen en dan had haast voordat je het zou quoten
Krijg er nu wel trek in.quote:Op zondag 19 januari 2020 19:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nou vooruit. Ik ben wel een beetje allergisch voor dergelijke teksten
quote:Op zondag 19 januari 2020 19:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat heb ik steeds als ik je username zie.
Ik ben morgen ook vrij, want gisteren moeten werken..quote:Op zondag 19 januari 2020 19:15 schreef bitterbal het volgende:
Ik heb nog een dag
en dan woensdag weer vrij 1 dag
Wat doe je graag op e vrije dag?quote:Op zondag 19 januari 2020 19:24 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik ben morgen ook vrij, want gisteren moeten werken..
Woensdag ben ik sws vrij. Dat is mijn standaard vrije dag..
is dit tinderachtig?quote:Op zondag 19 januari 2020 19:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit soort tinder-achtige vragen worden nu nooit aan mij gesteld.
Welk strand? Dan neem ik je meequote:Op zondag 19 januari 2020 19:30 schreef CherryLips het volgende:
Ik wilde nog eens naar het strand maar zie dat het flutweer wordt
uitslapen..quote:
De Seychellen?quote:Op zondag 19 januari 2020 19:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Welk strand? Dan neem ik je mee
Ik zag het ook niet als tinderachtige vraag, maar gewoon een uit interesse vraag.quote:Op zondag 19 januari 2020 19:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
is dit tinderachtig?
Ben gewoon benieuwd wat Bos graag doet.
Katwijk denk ik.quote:Op zondag 19 januari 2020 19:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Welk strand? Dan neem ik je mee
oeh creatief! Leuk!quote:Op zondag 19 januari 2020 19:33 schreef Bos81 het volgende:
[..]
uitslapen..![]()
Nee, ik heb vaste besteding op maandagmiddag (ook als ik moet werken) en woensdagmiddag. Op maandag is er een creatiefclubje in de wijk. Dan gaan we of iets knutselen of iets bakken. Ik ben afgezien van de activiteitenbegeleider, die niet echt actief mee doet, maar wel aanspreekbaar is, de enige man en de enige niet 40+ er. Maar het is altijd wel gezellig..
Woensdag ga ik altijd tekenen bij de kunstdagbesteding vanuit de GGz. Daar maak ik kleine tekeningen.
Ah dat klinkt leuk! Heb je thuis ook hobbies?quote:Op zondag 19 januari 2020 19:33 schreef Bos81 het volgende:
[..]
uitslapen..![]()
Nee, ik heb vaste besteding op maandagmiddag (ook als ik moet werken) en woensdagmiddag. Op maandag is er een creatiefclubje in de wijk. Dan gaan we of iets knutselen of iets bakken. Ik ben afgezien van de activiteitenbegeleider, die niet echt actief mee doet, maar wel aanspreekbaar is, de enige man en de enige niet 40+ er. Maar het is altijd wel gezellig..
Woensdag ga ik altijd tekenen bij de kunstdagbesteding vanuit de GGz. Daar maak ik kleine tekeningen.
Ik teken thuis ook gewoon. Daarnaast Fok!ken, beetje voor de TV hangen en dat is het eigenlijk wel.quote:Op zondag 19 januari 2020 19:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ah dat klinkt leuk! Heb je thuis ook hobbies?
Doen we.quote:Op zondag 19 januari 2020 19:41 schreef Budapestenaar het volgende:
Eigenlijk is Cape Cod de beste optie. En daarna opwarmen met chocomel en marshmellows bij Stephen.
Met Uitstralings connecties kan dat
Oehquote:Op zondag 19 januari 2020 19:43 schreef CherryLips het volgende:
Kan dat in november? Wil die verkiezingen meemaken.
Efteling genotquote:Op zondag 19 januari 2020 19:45 schreef Lionne1980 het volgende:
ik mag trouwens begin februari met gezin naar villa pardoes
Je maakt mij/ons nu wel nieuwsgierig, dus doe maar...quote:
We hebben 2 kids, meisje van 7 jaar en jongen van 4 jaar. Beiden hebben het MECP2 duplicatiesyndroom.quote:Op zondag 19 januari 2020 19:50 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Je maakt mij/ons nu wel nieuwsgierig, dus doe maar...
Ik blijf pleiten voor een week van 2 werkdagen en 5 dagen weekendquote:
Wow heftig hoorquote:Op zondag 19 januari 2020 19:55 schreef Lionne1980 het volgende:
[..]
We hebben 2 kids, meisje van 7 jaar en jongen van 4 jaar. Beiden hebben het MECP2 duplicatiesyndroom.
https://www.kinderneurolo(...)/MECP2duplicatie.php
Daar had je vast nooit van gehoord want er zijn zo'n 8 kinderen in Nederland bekend met dit syndroom.
Simpelweg betekent dit dat dochterlief motorisch achterloopt (slecht kan schrijven en daardoor achterloopt met lezen), prikkelverwerkingsstoornis heeft en slecht tegen veranderingen kan.
Zoonlief is meervoudig gehandicapt, hij heeft een voedingssonde, kan niet praten (brabbelt wel) en kan sinds een paar weken een paar stappen los lopen.
Ok wowquote:Op zondag 19 januari 2020 19:55 schreef Lionne1980 het volgende:
[..]
We hebben 2 kids, meisje van 7 jaar en jongen van 4 jaar. Beiden hebben het MECP2 duplicatiesyndroom.
Daar had je vast nooit van gehoord want er zijn zo'n 8 kinderen in Nederland bekend met dit syndroom.
Simpelweg betekent dit dat dochterlief motorisch achterloopt (slecht kan schrijven en daardoor achterloopt met lezen), prikkelverwerkingsstoornis heeft en slecht tegen veranderingen kan.
Zoonlief is meervoudig gehandicapt, hij heeft een voedingssonde, kan niet praten (brabbelt wel) en kan sinds een paar weken een paar stappen los lopen.
Bij Denny's kun je anders best prima eten, en die milkshakesquote:Op zondag 19 januari 2020 19:42 schreef Budapestenaar het volgende:
Met die van mij wordt het Denny’s
Wow, heftig wel!quote:Op zondag 19 januari 2020 19:55 schreef Lionne1980 het volgende:
[..]
Pfff, dan verdien je wel even zo'n uitje naar VIlla Pardoes..quote:Op zondag 19 januari 2020 19:55 schreef Lionne1980 het volgende:
[..]
Dit ja!quote:Op zondag 19 januari 2020 20:01 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Pfff, dan verdien je wel even zo'n uitje naar VIlla Pardoes..
![]()
![]()
Net net die link. Zo zeldzaam en dan 2 van de 8 zijn jouw kinderen.quote:Op zondag 19 januari 2020 19:55 schreef Lionne1980 het volgende:
[..]
Dat is heftig!quote:Op zondag 19 januari 2020 19:55 schreef Lionne1980 het volgende:
[..]
Dat ligt er aan of hij epilepsie zal ontwikkelen. (afgelopen ECG van oktober gelukkig géén tekenen van epilepsie, maar kan zomaar)quote:Op zondag 19 januari 2020 20:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Net net die link. Zo zeldzaam en dan 2 van de 8 zijn jouw kinderen.
Is de verwachting dat je zoon ook leert lopen of zal het bij een paar losse stapjes blijven?
Ik heb geen slechte herinneringen aan Denny’squote:Op zondag 19 januari 2020 20:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Bij Denny's kun je anders best prima eten, en die milkshakes
En je dochter loopt wel?quote:Op zondag 19 januari 2020 20:03 schreef Lionne1980 het volgende:
[..]
Dat ligt er aan of hij epilepsie zal ontwikkelen. (afgelopen ECG van oktober gelukkig géén tekenen van epilepsie, maar kan zomaar)
Er zijn geen verzorgenden maar wel vrijwilligers die even met de kids kunnen spelen. En een week geen afspraken, geen artsen, geen regeldingen en alleen elkaar is al heel veel waard.quote:Op zondag 19 januari 2020 20:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat is heftig!
Dan betekent zo’n verblijf in Villa Pardoes vast veel voor jullie gezinnetjeIk weet niet hoe het werkt, maar zijn daar ook vrijwilligers die jullie als ouders even kunnen ontlasten?
Ja dochter loopt en praat. Ze loopt iets achter. Ze zit op speciaal onderwijs. Het vooruitzicht is dat ze naar praktijkonderwijs zal gaan (ze is pas 7, maar goed...). Daarna kan ze bijvoorbeeld als gastvrouw, receptioniste bij een instelling , helpende hand in de zorg etc gaan werken en begeleid zelfstandig wonen.quote:Op zondag 19 januari 2020 20:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
En je dochter loopt wel?
Ik lees dat met wat hulp de kinderen mee kunnen draaien in de maatschappij. Is dat dan ook studie en of werk?
Dat kan ik me voorstellenquote:Op zondag 19 januari 2020 20:05 schreef Lionne1980 het volgende:
[..]
Er zijn geen verzorgenden maar wel vrijwilligers die even met de kids kunnen spelen. En een week geen afspraken, geen artsen, geen regeldingen en alleen elkaar is al heel veel waard.
Ah! Das een mooi vooruitzicht toch?quote:Op zondag 19 januari 2020 20:07 schreef Lionne1980 het volgende:
[..]
Ja dochter loopt en praat. Ze loopt iets achter. Ze zit op speciaal onderwijs. Het vooruitzicht is dat ze naar praktijkonderwijs zal gaan (ze is pas 7, maar goed...). Daarna kan ze bijvoorbeeld als gastvrouw, receptioniste bij een instelling , helpende hand in de zorg etc gaan werken en begeleid zelfstandig wonen.
Dat is wel heel erg lastig inschatten op deze leeftijd al zeg. Wat is de reden van zo snel al uitspraken doen daarover?quote:Op zondag 19 januari 2020 20:07 schreef Lionne1980 het volgende:
[..]
Ja dochter loopt en praat. Ze loopt iets achter. Ze zit op speciaal onderwijs. Het vooruitzicht is dat ze naar praktijkonderwijs zal gaan (ze is pas 7, maar goed...). Daarna kan ze bijvoorbeeld als gastvrouw, receptioniste bij een instelling , helpende hand in de zorg etc gaan werken en begeleid zelfstandig wonen.
Ik over het algemeen ook niet, alleen afgelopen vakantie op de allerlaatste avond. Personeel dat deed alsof het heel druk was terwijl er geen hond was. Een uur op het eten moeten wachten en dat was gewoon koud, een warme portie kwamen ze met veel gemopper brengen waarvan de helft was aangebrandquote:Op zondag 19 januari 2020 20:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb geen slechte herinneringen aan Denny’s
zeker! en ze gaat zo goed! vorig jaar nog dachten ze dat ze niet ging leren lezen en nu zit ze qua niveau halverwege groep 3 (ze zit in "groep 4")quote:Op zondag 19 januari 2020 20:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ah! Das een mooi vooruitzicht toch?
Daar gaat hun fooi.quote:Op zondag 19 januari 2020 20:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik over het algemeen ook niet, alleen afgelopen vakantie op de allerlaatste avond. Personeel dat deed alsof het heel druk was terwijl er geen hond was. Een uur op het eten moeten wachten en dat was gewoon koud, een warme portie kwamen ze met veel gemopper brengen waarvan de helft was aangebrand. Maar buiten dat bijna alleen maar goede ervaringen, vooral de Bourbon Chicken Skillet
Ze doen dat zodat ze voor een kind een koers kunnen bepalen. Er zijn iets van 7 leerwegen op die school.quote:Op zondag 19 januari 2020 20:08 schreef Molo het volgende:
[..]
Dat is wel heel erg lastig inschatten op deze leeftijd al zeg. Wat is de reden van zo snel al uitspraken doen daarover?
Maar voor nu eerst, Efteling![]()
Begrijp ik dan goed dat ze sneller dingen leert ook al zit ze op die achterstand gezien ze al met een achterstand was begonnen?quote:Op zondag 19 januari 2020 20:09 schreef Lionne1980 het volgende:
[..]
zeker! en ze gaat zo goed! vorig jaar nog dachten ze dat ze niet ging leren lezen en nu zit ze qua niveau halverwege groep 3 (ze zit in "groep 4")
Heeft ze snel gedaanquote:Op zondag 19 januari 2020 20:09 schreef Lionne1980 het volgende:
[..]
zeker! en ze gaat zo goed! vorig jaar nog dachten ze dat ze niet ging leren lezen en nu zit ze qua niveau halverwege groep 3 (ze zit in "groep 4")
Ah, ja ok, makes sensequote:Op zondag 19 januari 2020 20:10 schreef Lionne1980 het volgende:
[..]
Ze doen dat zodat ze voor een kind een koers kunnen bepalen. Er zijn iets van 7 leerwegen op die school.
Dan heb je een slechte toko getroffen.quote:Op zondag 19 januari 2020 20:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik over het algemeen ook niet, alleen afgelopen vakantie op de allerlaatste avond. Personeel dat deed alsof het heel druk was terwijl er geen hond was. Een uur op het eten moeten wachten en dat was gewoon koud, een warme portie kwamen ze met veel gemopper brengen waarvan de helft was aangebrand. Maar buiten dat bijna alleen maar goede ervaringen, vooral de Bourbon Chicken Skillet
Die hebben ze ook niet gehad, normaal in de VS ben ik daar niet zo moeilijk mee als er eens wat mis gaat, maar dit was echt gewoon heel slecht. We hebben daar ook gewoon ruim 2 uur gezeten terwijl het in de VS al een prestatie is als je er langer dan een uur zitquote:
Je was in Florida, toch? Voor mij is het al bijna 20quote:Op zondag 19 januari 2020 20:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nou, ze is qua rekenen "gewoon" op niveau en door veel oefenen en veel doorzettingsvermogen van haar kant kan ze dus toch leren lezen. En als je eenmaal kan lezen kan je het niet meer afleren. Dus nog even volle vaart vooruit en dan haalt ze haar achterstand misschien in. Of niet.. maar dan kan ze wel lezenquote:Op zondag 19 januari 2020 20:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Begrijp ik dan goed dat ze sneller dingen leert ook al zit ze op die achterstand gezien ze al met een achterstand was begonnen?
Ik in 2010. En 2012.quote:Op zondag 19 januari 2020 20:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je was in Florida, toch? Voor mij is het al bijna 20jaar geleden
Ik was in 2002 in de VS.
Pure marteling dit.quote:Op zondag 19 januari 2020 20:10 schreef Molo het volgende:
Ik zing dit graag een heel stuk op werk, terwijl ik rondjes draak![]()
NEEEEEE!!!!! die blijft in je hoofdquote:Op zondag 19 januari 2020 20:10 schreef Molo het volgende:
Racist.quote:Op zondag 19 januari 2020 20:10 schreef Molo het volgende:
Kloptquote:Op zondag 19 januari 2020 20:12 schreef Lionne1980 het volgende:
[..]
NEEEEEE!!!!! die blijft in je hoofd
Nou das ook niet vanzelfssprekend dat je zoveel doorzettingsvermogen hebt natuurlijkquote:Op zondag 19 januari 2020 20:12 schreef Lionne1980 het volgende:
[..]
Nou, ze is qua rekenen "gewoon" op niveau en door veel oefenen en veel doorzettingsvermogen van haar kant kan ze dus toch leren lezen. En als je eenmaal kan lezen kan je het niet meer afleren. Dus nog even volle vaart vooruit en dan haalt ze haar achterstand misschien in. Of niet.. maar dan kan ze wel lezen
New York was wel tof, 1 jaar na 9/11quote:
dat is de allerliefste, allervrolijkste jongen die ik ken. En hij zal een zorgenkindje blijven. Hij zit in een speciaal "klasje" waar ze vooral focussen op communiceren en zelfredzaam worden voor zover mogelijk. (zoals leren klimmen op je stoel (en dus ook op de bank, salontafel, bed etcquote:Op zondag 19 januari 2020 20:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nou das ook niet vanzelfssprekend dat je zoveel doorzettingsvermogen hebt natuurlijk![]()
En voor je zoon?
Rosé bierquote:
Nee in het Westen, tussen California en Coloradoquote:Op zondag 19 januari 2020 20:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je was in Florida, toch? Voor mij is het al bijna 20jaar geleden
Ik was in 2002 in de VS.
Ja dit was ook de eerste keer dat het zo slecht was, was in Californië net boven Monterey. Normaal gaan we meestal naar een Denny's als er verder niks interessants zit, dan is het altijd een veilige keuze met lekker etenquote:Op zondag 19 januari 2020 20:11 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dan heb je een slechte toko getroffen.
Hier ook geen slechte ervaringen.
Hopen dat de epilepsie niet komt dus! Maar leuk dat jullie naar de Efteling gaan met zijn allenquote:Op zondag 19 januari 2020 20:15 schreef Lionne1980 het volgende:
[..]
dat is de allerliefste, allervrolijkste jongen die ik ken. En hij zal een zorgenkindje blijven. Hij zit in een speciaal "klasje" waar ze vooral focussen op communiceren en zelfredzaam worden voor zover mogelijk. (zoals leren klimmen op je stoel (en dus ook op de bank, salontafel, bed etc)
Mensloos mens zwaait!quote:Op zondag 19 januari 2020 20:16 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Rosé bier![]()
Mensen die dat vrijwillig drinken zonder braakneigingen zijn geen mensen!
Normaal meestal? Hoe vaak kom je in de VS dan?quote:Op zondag 19 januari 2020 20:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee in het Westen, tussen California en Colorado
[..]
Ja dit was ook de eerste keer dat het zo slecht was, was in Californië net boven Monterey. Normaal gaan we meestal naar een Denny's als er verder niks interessants zit, dan is het altijd een veilige keuze met lekker eten.
Is wel een bepaald slag mensen ja.quote:Op zondag 19 januari 2020 20:16 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Rosé bier![]()
Mensen die dat vrijwillig drinken zonder braakneigingen zijn geen mensen!
Vertel!quote:Op zondag 19 januari 2020 20:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is wel een bepaald slag mensen ja.
Van jouw wist ik het al, anders stuur je niet op dagelijkse basis zulke selfiesquote:
Elk jaarquote:Op zondag 19 januari 2020 20:20 schreef Molo het volgende:
[..]
Normaal meestal? Hoe vaak kom je in de VS dan?
Selfies?quote:Op zondag 19 januari 2020 20:22 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Van jouw wist ik het al, anders stuur je niet op dagelijkse basis zulke selfies
wat is er mis met de viva?quote:Op zondag 19 januari 2020 20:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Beetje ANWB, Libelle en Viva types, doet me pijn dat je dit drinkt als vlotte deerne.
Oh wow, dat hoor je niet vaak. Ook weleens een andere bestemming of is dit veruit favoriet?quote:Op zondag 19 januari 2020 20:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Elk jaar. Behalve dan 2018 omdat ik toen nog niet voldoende hersteld was om op vakantie te kunnen.
Denken dat ik geen ANWB type be.quote:Op zondag 19 januari 2020 20:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Beetje ANWB, Libelle en Viva types, doet me pijn dat je dit drinkt als vlotte deerne.
Had ik het vanmiddag nog over met mijn zus, zulke mensenquote:Op zondag 19 januari 2020 20:25 schreef DerRabbit het volgende:
Oké, blijkbaar heb ik tokkie buren gekregen. Er is iemand met een of andere speelgoed auto bezig die geluid maakt en de ouders schreeuwen harder dan dat stukje speelgoed
Was mijn anus met spiegelreflexquote:
RIP Rabbitquote:Op zondag 19 januari 2020 20:25 schreef DerRabbit het volgende:
Oké, blijkbaar heb ik tokkie buren gekregen. Er is iemand met een of andere speelgoed auto bezig die geluid maakt en de ouders schreeuwen harder dan dat stukje speelgoed
Ik mis de provincie, de randstad is blijkbaar toch te hard en vol met prikkels die mijn tere zieltje niet aan kanquote:Op zondag 19 januari 2020 20:28 schreef Molo het volgende:
[..]
Had ik het vanmiddag nog over met mijn zus, zulke mensen
Veruit mijn favoriet, vooral vanwege de rust en ruimte van de natuur en uitgestrekte wegen, de steden mijd ik liever. Vroeger reed ik nog wel eens een rondje door West-Europa, via Normandië naar Andorra en dan via de Spaanse binnenlanden weer via Zwitserland terug en zulke dingenquote:Op zondag 19 januari 2020 20:27 schreef Molo het volgende:
[..]
Oh wow, dat hoor je niet vaak. Ook weleens een andere bestemming of is dit veruit favoriet?
Wat noem je duurquote:
Tot 2018 staat erquote:Op zondag 19 januari 2020 20:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hier ben ik zaterdag geweest. Leek me ook wel wat voor jou
Ik poep het gewoon uit.quote:Op zondag 19 januari 2020 20:32 schreef Miniem het volgende:
[..]
Tsja, het geld groeit me helaas niet op de rug.
quote:Op zondag 19 januari 2020 20:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Tot 2018 staat ermaar heb nog nooit was van Christie gelezen.
O, het is net een musical. Die datum blijven ze verlengenquote:Op zondag 19 januari 2020 20:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Tot 2018 staat ermaar heb nog nooit was van Christie gelezen.
Daar zit wel enigszins een boel verschil tussen jaquote:Op zondag 19 januari 2020 20:29 schreef Budapestenaar het volgende:
Kriek Lambic is toch niks mis mee? Zijn jullie niet in de war met Liefmans, jongens?
Reisjesquote:Op zondag 19 januari 2020 20:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Veruit mijn favoriet, vooral vanwege de rust en ruimte van de natuur en uitgestrekte wegen, de steden mijd ik liever. Vroeger reed ik nog wel eens een rondje door West-Europa, via Normandië naar Andorra en dan via de Spaanse binnenlanden weer via Zwitserland terug en zulke dingen.
Er komt over een tijdje een boek waarin de forensische technologie in haar boeken wordt nagetrokken. Dacht ik.quote:Op zondag 19 januari 2020 20:36 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik ben een groot Christie-fanBen ook op haar landgoed in Devon geweest en zo
Devonquote:Op zondag 19 januari 2020 20:36 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik ben een groot Christie-fanBen ook op haar landgoed in Devon geweest en zo
Echt? Ze komen nooit veel verder dan vingerafdrukken en voetstappen in de modder onder het raam van de libraryquote:Op zondag 19 januari 2020 20:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Er komt over een tijdje een boek waarin de forensische technologie in haar boeken wordt nagetrokken. Dacht ik.
Ja en de films.quote:Op zondag 19 januari 2020 20:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die heb ik ook nooit gelezen; neem aan dat je de BBC-serie wel gezien hebt.
Hij zou dit voorjaar uitkomen.quote:Op zondag 19 januari 2020 20:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Echt? Ze komen nooit veel verder dan vingerafdrukken en voetstappen in de modder onder het raam van de library
BBC heeft wel aantal goede series gemaakt afgelopen jaren.quote:Op zondag 19 januari 2020 20:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Echt? Ze komen nooit veel verder dan vingerafdrukken en voetstappen in de modder onder het raam van de library
And then there were none was tof. Ik ben in Torquay bij een lezing geweest van de scriptschrijfster. Enorm leuk mensquote:Op zondag 19 januari 2020 20:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
BBC heeft wel aantal goede series gemaakt afgelopen jaren.
- ordeal by innocence
- and then there were none
Okee, dat boek moet ik hebbenquote:Op zondag 19 januari 2020 20:40 schreef CherryLips het volgende:
https://www.waterstones.c(...)entine/9780751577778
Half jaartje uitgesteld.
Haar eerste boek is fantastisch. Heb zin om het nog een keer te lezen.quote:Op zondag 19 januari 2020 20:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Okee, dat boek moet ik hebben
Mja goedkoop is het niet nee, maar ik laat er graag wat andere dingen voor om op vakantie te kunnen.quote:Op zondag 19 januari 2020 20:38 schreef Miniem het volgende:
[..]
Ofja duur, veel geld.
Heb er geen budget voor iig.
Heb een vriend van me ook even getipt. Die heeft alle Christies in vier uitvoeringenquote:Op zondag 19 januari 2020 20:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Haar eerste boek is fantastisch. Heb zin om het nog een keer te lezen.
Ik heb nog een bol.com bonquote:Op zondag 19 januari 2020 20:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Haar eerste boek is fantastisch. Heb zin om het nog een keer te lezen.
Die prequel van Inspector Morse? Klinkt wel interessant!quote:Op zondag 19 januari 2020 20:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
Endeavour blijft een van mijn favoriete ITV producties![]()
https://en.wikipedia.org/wiki/Endeavour_(TV_series)
Eensquote:Op zondag 19 januari 2020 20:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
Je kent me te goedquote:Op zondag 19 januari 2020 20:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gaat over autopsies enzo dus het moet wel je ding zijn.
De hele setting is echt zo goed neergezet.quote:Op zondag 19 januari 2020 20:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die prequel van Inspector Morse? Klinkt wel interessant!
Via vpnquote:Op zondag 19 januari 2020 20:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
NLZiet heeft ze allemaal; en ik heb ook een account bij ITV
Ik wil Britbox, maar dat is alleen voor de VSquote:Op zondag 19 januari 2020 20:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
NLZiet heeft ze allemaal; en ik heb ook een account bij ITV
Ga ik opzoekenquote:Op zondag 19 januari 2020 20:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
En dit klinkt precies als iets voor mijquote:Op zondag 19 januari 2020 20:40 schreef CherryLips het volgende:
https://www.waterstones.c(...)entine/9780751577778
Half jaartje uitgesteld.
Ohquote:Op zondag 19 januari 2020 20:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ken je helemaal nietVind je dat nou leuk of niet?
vaatwasser dicht doen en aan zettenquote:Op zondag 19 januari 2020 20:53 schreef bitterbal het volgende:
ER LOOPT EEN MUIS IN MIJN KEUKEN ZO DE VAATWASSER IN WTF GROOT OOK
quote:Op zondag 19 januari 2020 20:53 schreef bitterbal het volgende:
Zet de vaatwasser aan!quote:Op zondag 19 januari 2020 20:53 schreef bitterbal het volgende:
Tussen al die buitenlanders is 't soms best wel eens 'lekker' om naar NL kneuterigheid te kijkenquote:Op zondag 19 januari 2020 20:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hehe; dat is een van de enige manier om het nog een beetje te doen op zee.
Een grote muis? Een rat, bedoel je?quote:Op zondag 19 januari 2020 20:53 schreef bitterbal het volgende:
Je huis afbranden.. er is Nooit maar 1 muis.quote:Op zondag 19 januari 2020 20:54 schreef bitterbal het volgende:
Had laatst al een dode. Wat doe ik nu?
Nou dat hoop k toch niet maar hij was wel groot ja.quote:Op zondag 19 januari 2020 20:54 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Een grote muis? Een rat, bedoel je?
Was het geen rat dan?quote:Op zondag 19 januari 2020 20:54 schreef bitterbal het volgende:
Nee onder vaatwasser blijkbaar. Zit een holle ruimte. Hij was echt huge
Ja weet ik niet. Hij had door dat ik hem zag en glipte heel snel weg maar geloof wel vrij lange staartquote:
Ja, dat kan heel goed.quote:Op zondag 19 januari 2020 20:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nou dat hoop k toch niet maar hij was wel groot ja.
Leven die ook in je huis?
Vet werkquote:Op zondag 19 januari 2020 20:52 schreef Muck het volgende:
[..]
Oh![]()
Ja, dat vind ik heel interessant![]()
Ik ben eigenlijk cytohistopatholoog (3x woordwaarde) en de werking van het menselijk lichaam fascineert me. Dat in combinatie met dol zijn op misdaadseries, maakt dit wel een boek voor mij
quote:Op zondag 19 januari 2020 20:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nou dat hoop k toch niet maar hij was wel groot ja.
Leven die ook in je huis?
Ja denk het maar goed das ook wel muisachtig. Maar het was wel iets te groot voor een muisquote:
Zekerquote:Op zondag 19 januari 2020 20:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vet werk
Vroeger ook nog even aan gedacht maar was niet zo'n ster in natuurkunde en biologie enzo.
Haar eerste boek gaat over haar leven als assistent-patholoog of hoe ze dat in Nederland noemen. De opleiding, en haar werk tijdens de aanslag in Londen. Ranzig en interessant. Haar nieuwe boek gaat dus over Christie.
Vorig jaar heb ik ook een boek gelezen van een forensisch antropologe die ook heeft geholpen tijdens oorlogen en natuurrampen, met identificatie enzo. All that remains van Sue Black.
Ik weet ook niet of ik op m'n 38e de switch nog kan makenquote:Op zondag 19 januari 2020 20:58 schreef Muck het volgende:
[..]
Zeker
Al werk ik, door wat persoonlijke dingetjes, momenteel als IT’er bij de overheid.
Ik zet hem op mijn wishlist
Ik had laatst ook een muis. Die knaagde op zijn gemakje door een vuilniszak heen die ik had klaargezet om weg te brengenquote:Op zondag 19 januari 2020 20:58 schreef bitterbal het volgende:
Eigen schuld, laat ook altijd eten op aanrecht staan.
Maar hoe serieus moet ik dit nemen. Het is er vast maar niet 1. Een bedrijf laten komen?quote:Op zondag 19 januari 2020 21:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik had laatst ook een muis. Die knaagde op zijn gemakje door een vuilniszak heen die ik had klaargezet om weg te brengen
Je zou eens kunnen beginnen met een val. Kijken of je wat vangt.quote:Op zondag 19 januari 2020 21:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Maar hoe serieus moet ik dit nemen. Het is er vast maar niet 1. Een bedrijf laten komen?
Zo dom zijn ze niet tochquote:Op zondag 19 januari 2020 21:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je zou eens kunnen beginnen met een val. Kijken of je wat vangt.
Mijn muis zat binnen een dag in het valletje. Langs de muur zetten, op de looproute. Beetje pindakaas op smeren.quote:Op zondag 19 januari 2020 21:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Zo dom zijn ze niet tochHIj is onder de vaatwasser gegaan. Daar zit dus blijkbaar een openruimte waar ik niet bij kan en ook liever niet mijn vingers in steek
Vaak zit die plank daaronder los.quote:Op zondag 19 januari 2020 21:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Zo dom zijn ze niet tochHIj is onder de vaatwasser gegaan. Daar zit dus blijkbaar een openruimte waar ik niet bij kan en ook liever niet mijn vingers in steek
En het was maar 1 muis?quote:Op zondag 19 januari 2020 21:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mijn muis zat binnen een dag in het valletje. Langs de muur zetten, op de looproute. Beetje pindakaas op smeren.
Source: ik heb knaagdieren als huisdier en die peren hem bij het loslopen.quote:Op zondag 19 januari 2020 21:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vaak zit die plank daaronder los.
Ik heb nog steeds twee valletjes staan maar daar zit al maanden niks meer in. En ik vind ook geen keutels meer.quote:
38stequote:Op zondag 19 januari 2020 20:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik weet ook niet of ik op m'n 38e de switch nog kan maken
Cavia rondje in de vaatwasser meegedraaid?quote:Op zondag 19 januari 2020 21:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Source: ik heb knaagdieren als huisdier en die peren hem bij het loslopen.
Ik voel me soms ook stokoud.quote:Op zondag 19 januari 2020 21:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mooie leeftijd. Maar ja, ik ben stokoud
Als je 42 bent, krijg je af en toe de neiging om je in te schrijven bij een bejaardenhuisquote:Op zondag 19 januari 2020 21:09 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik voel me soms ook stokoud.
Komt voor mij ook al langzaam in zicht. Dit jaar mijn financieren ook maar eens geregeld zodat de achterblijvers ook nog iets overhouden.quote:Op zondag 19 januari 2020 21:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Als je 42 bent, krijg je af en toe de neiging om je in te schrijven bij een bejaardenhuis
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |