bayonetta 3....quote:Op vrijdag 7 februari 2020 18:57 schreef Gutanoth het volgende:
Ik hoop deze maand nog info te krijgen over zelda botw 2, paper mario, pikmin4 4, metroid 4 en mario kart 9. Deze gaan allemaal in 2020 uitkomen
Meh het eerste deel was best leuk maar Bayonetta 2 was redelijk hetzelfde en allebei kort.quote:
Klinkt vooral als 2021 en Mario Kart 9 bewaren ze vast voor de nieuwe console. Metroid Prime 4 gaat ook richting die kant op.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 10:44 schreef Gutanoth het volgende:
Ik was natuurlijk flink aan het overdrijven
quote:Op zondag 9 februari 2020 09:27 schreef Aether het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
https://soranews24.com/20(...)rizons-switch-model/
Heb je ook rondgereden in zo'n elektrische leen-rolstoel? (speciaal bedoelt voor hele dikke obesitas patinten)quote:Op zondag 9 februari 2020 23:07 schreef CoExist het volgende:
Vandaag in een Wallmart in Florida een originele Nintendo Switch Car Charger gekocht voor $10,-
Da’s niet geen duur geld jonguh!
Verkaptte "ik ben in Amerika" post.quote:Op zondag 9 februari 2020 23:07 schreef CoExist het volgende:
Vandaag in een Wallmart in Florida een originele Nintendo Switch Car Charger gekocht voor $10,-
Da’s niet geen duur geld jonguh!
Verkaptte "Ik ben Japan" Postquote:Op maandag 10 februari 2020 09:03 schreef Rijst het volgende:
Ben op dit moment in Japan. Was aan het kijken voor een Pro controller. Is goedkoper hier dan in NL en al helemaal met de tax free. Toen bedacht ik me net dat ik heel weinig op m’n Switch speel. Er zijn op dit moment ook geen games uit die me aanspreken eigelijk
Deze keer niet. Wel in 2015 gedaan in een Wallmart in Neveda.quote:Op maandag 10 februari 2020 07:12 schreef Qunix het volgende:
[..]
Heb je ook rondgereden in zo'n elektrische leen-rolstoel? (speciaal bedoelt voor hele dikke obesitas patinten)
quote:Op dinsdag 11 februari 2020 09:53 schreef Pheno het volgende:
Ik ben op dit moment op de Zuidpool. De Switch-batterypack heeft te lijden door die kou.
Ik niet direct, maar als het zo doorgaat wel.quote:Op dinsdag 11 februari 2020 15:21 schreef Gutanoth het volgende:
Ik krijg Direct-afkickverschijnselen
quote:Op dinsdag 11 februari 2020 16:22 schreef Notorious_Roy het volgende:
Switch begint PS4-neigingen te krijgen. Niets te spelen. Niets in de planning.
RIP.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |