Heb je ook rondgereden in zo'n elektrische leen-rolstoel? (speciaal bedoelt voor hele dikke obesitas patiënten)quote:Op zondag 9 februari 2020 23:07 schreef CoExist het volgende:
Vandaag in een Wallmart in Florida een originele Nintendo Switch Car Charger gekocht voor $10,-
Da’s niet geen duur geld jonguh!
Verkaptte "ik ben in Amerika" post.quote:Op zondag 9 februari 2020 23:07 schreef CoExist het volgende:
Vandaag in een Wallmart in Florida een originele Nintendo Switch Car Charger gekocht voor $10,-
Da’s niet geen duur geld jonguh!
Verkaptte "Ik ben Japan" Postquote:Op maandag 10 februari 2020 09:03 schreef Rijst het volgende:
Ben op dit moment in Japan. Was aan het kijken voor een Pro controller. Is goedkoper hier dan in NL en al helemaal met de tax free. Toen bedacht ik me net dat ik heel weinig op m’n Switch speel. Er zijn op dit moment ook geen games uit die me aanspreken eigelijk
Deze keer niet. Wel in 2015 gedaan in een Wallmart in Neveda.quote:Op maandag 10 februari 2020 07:12 schreef Qunix het volgende:
[..]
Heb je ook rondgereden in zo'n elektrische leen-rolstoel? (speciaal bedoelt voor hele dikke obesitas patiënten)
quote:Op dinsdag 11 februari 2020 09:53 schreef Pheno het volgende:
Ik ben op dit moment op de Zuidpool. De Switch-batterypack heeft te lijden door die kou.
Ik niet direct, maar als het zo doorgaat wel.quote:Op dinsdag 11 februari 2020 15:21 schreef Gutanoth het volgende:
Ik krijg Direct-afkickverschijnselen
quote:Op dinsdag 11 februari 2020 16:22 schreef Notorious_Roy het volgende:
Switch begint PS4-neigingen te krijgen. Niets te spelen. Niets in de planning.
RIP.
Tr gezet voor pijnlijke woordgrapquote:Op dinsdag 11 februari 2020 16:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik niet direct, maar als het zo doorgaat wel.
Ik kon het NES topic niet vinden en het is geen retro game.quote:Op dinsdag 11 februari 2020 19:42 schreef Perrin het volgende:
Nice, maar heeft weinig met de Switch te maken
Net als het Xbox topic is dit eigenlijk een algemeen Nintendo topic. FOK! is tegenwoordig helaas niet groot genoeg meer om voor elk onderwerp een topicreeks te onderhouden.quote:Op dinsdag 11 februari 2020 19:42 schreef Perrin het volgende:
Nice, maar heeft weinig met de Switch te maken
Gezien er toch geen andere huidige generatie consoles van Nintendo zijn hoef je je daar niet zo druk om te maken.quote:Op woensdag 12 februari 2020 07:27 schreef Perrin het volgende:
Maakt het topic voor mij (en ik denk veel andere Switch-bezitters) minder boeiend, als ik heel eerlijk ben.
Lachen! Weet wel dat er nog steeds actief op ontwikkeld wordt. Ook bijvoorbeeld de Atari consoles: https://atariage.com/quote:Op dinsdag 11 februari 2020 19:36 schreef BroesWillems het volgende:
Gezien het nieuwe game is, hoort hij niet in het retro Nintendo topic.![]()
Ik heb een nieuwe NES game gekocht:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
hoezo precies?quote:Op woensdag 12 februari 2020 07:27 schreef Perrin het volgende:
Maakt het topic voor mij (en ik denk veel andere Switch-bezitters) minder boeiend, als ik heel eerlijk ben.
Precies wat ik bedoel idd.quote:Op woensdag 12 februari 2020 08:45 schreef mschol het volgende:
[..]
hoezo precies?
je kijkt op het 8 uur journaal ook alleen naar bepaalde onderwerpen?
zolang het niet te gek wordt (as in zoveel dat er nauwelijks nog iets over de switch/current gen console staat) is af en toe wat anders prima wat mij betreft
Ja, want anders lopen alle tientallen onderwerpen in dit topic door elkaar heen.quote:Op woensdag 12 februari 2020 08:05 schreef Perrin het volgende:
Naja als het teveel niet-Switch gebabbel wordt, kunnen we jullie met je antieke consoles alsnog verzoeken een apart topic te beginnen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |