Hou je nog wel eens die utopianen bij? vraag ik me zo effe afquote:Op zaterdag 18 januari 2020 23:53 schreef HiDiHo het volgende:
"Ze heeft gewoon tegen mij staan liegen"
Ik zet meestal al mijn punten op één persoon...lag er vorig jaar bij de eerste uitzending al uitquote:Op zaterdag 18 januari 2020 23:53 schreef Voxs het volgende:
[..]
Die heb ik ook. Naast Leonie, Claes en Buddie. MIljoeska..hmm die heb ik niet echt in beeld. Buddie en Claes vooral om de spreiding nog.
Deze meester was erg creatief en hield van dit soort dingen. Gewoon elk jaar.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 23:54 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik zat ook in een dubbelklas, maar volgens mij deden ze de musical dan eens in de twee jaar.
Ik eerst vijf, nu vier en volgende keer 3 of twee.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 23:55 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik zet meestal al mijn punten op één persoon...lag er vorig jaar bij de eerste uitzending al uit
Terwijl het zo bij je past.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 23:56 schreef Straatverlichting het volgende:
Musicals... ik speelde slager Baklap (meer wil er niet over kwijt).
Nee die boeien mij nietquote:Op zaterdag 18 januari 2020 23:55 schreef Petzi het volgende:
[..]
Hou je nog wel eens die utopianen bij? vraag ik me zo effe af
quote:
Dan had ik geluk dat ik niet zo'n creatieve meester had.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 23:56 schreef Voxs het volgende:
[..]
Deze meester was erg creatief en hield van dit soort dingen. Gewoon elk jaar.
Ja!quote:Op zaterdag 18 januari 2020 23:58 schreef Recce het volgende:
[..]
Dan had ik geluk dat ik niet zo'n creatieve meester had.
Ik geloof gelijk dat het veel werk is en veel priegelwerk ook.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 23:51 schreef Petzi het volgende:
[..]
Geinig he. Veel werk maar superleuk
Grmbl, zelfde hier. Ik hoef er alleen nog nieuw spul op te doen, maar is toch even irritant.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 23:58 schreef Voxs het volgende:
oi het bed moet nog verschoond vergeten tskk even doen.
Ik hoor steeds geruchten over een nieuwe Big Brother maar weet er verder niet het fijne van.quote:Op zondag 19 januari 2020 00:01 schreef HiDiHo het volgende:
Zou Talpa al met iets nieuws bezig zijn?
Of staat RLS voorlopig op een laag pitje?
Ah okquote:Op zondag 19 januari 2020 00:03 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik hoor steeds geruchten over een nieuwe Big Brother maar weet er verder niet het fijne van.
in RLS is en cos van serbische realityshowquote:Op zondag 19 januari 2020 00:01 schreef HiDiHo het volgende:
Zou Talpa al met iets nieuws bezig zijn?
Of staat RLS voorlopig op een laag pitje?
Betwijfel het eerlijk gezegd. Rls heeft denk ik zijn tijd gehadquote:Op zondag 19 januari 2020 00:03 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik hoor steeds geruchten over een nieuwe Big Brother maar weet er verder niet het fijne van.
Niemand die dat kijkt ... op een paar malloten na danquote:Op zondag 19 januari 2020 00:04 schreef mario390 het volgende:
[..]
in RLS is en cos van serbische realityshow
Je mot wat als je in de rimboe woontquote:Op zondag 19 januari 2020 00:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Niemand die dat kijkt ... op een paar malloten na dan
heb jij vpn vor grande fratello?quote:Op zondag 19 januari 2020 00:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Niemand die dat kijkt ... op een paar malloten na dan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |