Dat ze zich even niet goed voelt om op Fok te posten.. dat kan over gaan zoals Prish zegt .. Het kan ook een afscheid zijn..quote:Op zaterdag 18 januari 2020 23:42 schreef mario390 het volgende:
[..]
wat bbedoel uit dr mineur? dat snapt niemand
Echt heel leuk! Is het voor iemand?quote:
Ja. Ik vond het verhaal van de musical ook behoorlijk stom, maar ik kan me niet meer herinneren waar het over ging. Binnenkort eens vragen of een vriend van me dat nog weet.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 23:44 schreef Voxs het volgende:
[..]
Gemeen van die leraren he? Beetje mooie stemmen kiezen zonder na te denken of het kind het niet ellendig vindt!
quote:Op zaterdag 18 januari 2020 23:44 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat ze zich even niet goed voelt om op Fok te posten.. dat kan over gaan zoals Prish zegt .. Het kan ook een afscheid zijn..
Oh, ik was al bang. Een heel stuk planeet opeten is niet gezond hoor.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 23:45 schreef mootie het volgende:
[..]
Gekkie, ik kan het toch niet echt opeten.
zing je nog wel eens, of is het daarbij geblevenquote:Op zaterdag 18 januari 2020 23:45 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja. Ik vond het verhaal van de musical ook behoorlijk stom, maar ik kan me niet meer herinneren waar het over ging. Binnenkort eens vragen of een vriend van me dat nog weet.
Milouschkaquote:Op zaterdag 18 januari 2020 23:47 schreef HiDiHo het volgende:
En? Weten we al wie de Mol is?
Of kijken we dat niet?
De meester schreef ze zelf, ze waren echt heel goed. Maar verhalen ben ik ook ietwat kwijt.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 23:45 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja. Ik vond het verhaal van de musical ook behoorlijk stom, maar ik kan me niet meer herinneren waar het over ging. Binnenkort eens vragen of een vriend van me dat nog weet.
Nee, daar is het wel bij gebleven. Heel af en toe zing ik iets mee als ik muziek luister.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 23:47 schreef Prisha het volgende:
[..]
zing je nog wel eens, of is het daarbij gebleven
Dat zou goed kunnen ja.beetje doortrapt wijfquote:
Oh, dat is wel creatief! Wij hadden een boekje met tekst, kan ik me nog herinneren.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 23:48 schreef Voxs het volgende:
[..]
De meester schreef ze zelf, ze waren echt heel goed. Maar verhalen ben ik ook ietwat kwijt.
ja dat laatste bedoelde ik ook meer. Hmm een zingende Rekkiequote:Op zaterdag 18 januari 2020 23:49 schreef Recce het volgende:
[..]
Nee, daar is het wel bij gebleven. Heel af en toe zing ik iets mee als ik muziek luister.
Die heb ik in mijn top 3. Maar dan denk ik: is ie zo of doet ie expres zo.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 23:50 schreef HiDiHo het volgende:
Ik denk Johan...die komt zo onnozel over
Ja, meestal worden die besteldquote:Op zaterdag 18 januari 2020 23:49 schreef Recce het volgende:
[..]
Oh, dat is wel creatief! Wij hadden een boekje met tekst, kan ik me nog herinneren.
Ja daarom...ik kan mij niet voorstellen dat je echt zo bentquote:Op zaterdag 18 januari 2020 23:50 schreef Prisha het volgende:
[..]
Die heb ik in mijn top 3. Maar dan denk ik: is ie zo of doet ie expres zo.
Die heb ik ook. Naast Leonie, Claes en Buddie. MIljoeska..hmm die heb ik niet echt in beeld. Buddie en Claes vooral om de spreiding nog.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 23:50 schreef Prisha het volgende:
[..]
Die heb ik in mijn top 3. Maar dan denk ik: is ie zo of doet ie expres zo.
Geen idee hoe het klinkt, ik heb dan meestal de koptelefoon op.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 23:50 schreef Prisha het volgende:
[..]
ja dat laatste bedoelde ik ook meer. Hmm een zingende Rekkie
Ik zat ook in een dubbelklas, maar volgens mij deden ze de musical dan eens in de twee jaar.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 23:51 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ja, meestal worden die besteld
Ik zat in een dubbelklas, dus mocht twee keer musical doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |