ja. Ik was 15 of zoquote:Op zaterdag 18 januari 2020 23:36 schreef Recce het volgende:
[..]Nee, dat klinkt niet goed.
Was dat op de middelbare school?
quote:Op zaterdag 18 januari 2020 23:36 schreef Prisha het volgende:
[..]
Als ze uit d'r mineur is komt ze vast wel terug.
Nah, dat is het niet, geloof ik. Er is gewoon iets met mensen die doen alsof ze iemand anders zijn. Het wordt nog erger door het publiek dat heel stil is alsof er iets heiligs aan de hand is. Lastig uit te leggen.quote:
Musical in groep acht van de basisschool? Ik snap niet dat ik dat overleefd heb achteraf.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 23:37 schreef Voxs het volgende:
[..]
Dat moet er komisch hebben uitgezien.
oh toneelvoorstellingen..ik heb eens duizend doden gestorven tijdens ene musical. Hoofdrol en moest geheel alleen op het toneel een liedje zingen. whaa!
Ik denk dat ik wat je beschrijft ook weleens ervaren heb..een vreemd gevoel inderdaad.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 23:37 schreef Recce het volgende:
[..]
Nah, dat is het niet, geloof ik. Er is gewoon iets met mensen die doen alsof ze iemand anders zijn. Het wordt nog erger door het publiek dat heel stil is alsof er iets heiligs aan de hand is. Lastig uit te leggen.
quote:Op zaterdag 18 januari 2020 23:39 schreef Recce het volgende:
[..]
Musical in groep acht van de basisschool? Ik snap niet dat ik dat overleefd heb achteraf.
Het is niet een rationeel iets in ieder geval, eerder een gevoel.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 23:39 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik denk dat ik wat je beschrijft ook weleens ervaren heb..een vreemd gevoel inderdaad.
Ik was een konijnquote:Op zaterdag 18 januari 2020 23:39 schreef Recce het volgende:
[..]
Musical in groep acht van de basisschool? Ik snap niet dat ik dat overleefd heb achteraf.
Ik moest ook een stuk alleen zingen. Gelukkig ben ik niet toondoof.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 23:40 schreef Voxs het volgende:
[..]Omringd door andere kinderen ging het wel, maar daar alleen..oh jee.
wat bbedoel uit dr mineur? dat snapt niemandquote:Op zaterdag 18 januari 2020 23:36 schreef Prisha het volgende:
[..]
Als ze uit d'r mineur is komt ze vast wel terug.
dat snapt iedereen. Uit haar slechte bui. Als ze in een beter humeur is. Dat.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 23:42 schreef mario390 het volgende:
[..]
wat bbedoel uit dr mineur? dat snapt niemand
okequote:Op zaterdag 18 januari 2020 23:42 schreef Prisha het volgende:
[..]
dat snapt iedereen. Uit haar slechte bui. Als ze in een beter humeur is. Dat.
Gemeen van die leraren he? Beetje mooie stemmen kiezen zonder na te denken of het kind het niet ellendig vindt!quote:Op zaterdag 18 januari 2020 23:41 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik moest ook een stuk alleen zingen. Gelukkig ben ik niet toondoof.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |