Valbeveiliging!quote:Op zaterdag 18 januari 2020 23:08 schreef Prisha het volgende:
[..]
je kan niet eens zien waar je loopt, stort zo van die berg af
ha ja ook. Moet je steeds onder die rand door loeren. Dat gaat em nie worden nie.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 23:07 schreef mazaru het volgende:
[..]
Daar ben ik veel te nieuwsgierig voor. Als ik wat hoor dan wil ik zien wat dat was
Wel hoofdbeschermingquote:Op zaterdag 18 januari 2020 23:08 schreef Prisha het volgende:
[..]
je kan niet eens zien waar je loopt, stort zo van die berg af
Nou idd! Zoals dit! Fascinerend gewoonquote:Op zaterdag 18 januari 2020 23:09 schreef Prisha het volgende:
Zo kom je af en toe weird stuff tegen op YT
Dat meen je niet.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 23:09 schreef Prisha het volgende:
Ik vraag me ook wel af wat je zoekopdracht is in dit gevalquote:Op zaterdag 18 januari 2020 23:09 schreef Prisha het volgende:
WC-rol op het bureau.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 23:11 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ik vraag me ook wel af wat je zoekopdracht is in dit geval
Dit is bizar...maar wel leuk om naar te kijken en luisterenquote:Op zaterdag 18 januari 2020 23:10 schreef Voxs het volgende:
[..]
Nou idd! Zoals dit! Fascinerend gewoon
Geen...hij zat bij mijn YT voorgestelde video'squote:Op zaterdag 18 januari 2020 23:11 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ik vraag me ook wel af wat je zoekopdracht is in dit geval
Jaquote:Op zaterdag 18 januari 2020 23:14 schreef Prisha het volgende:
[..]
Dit is bizar...maar wel leuk om naar te kijken en luisteren
ze zingt hoog zegquote:
Tip 1: een struisvogel kussenquote:Op zaterdag 18 januari 2020 23:16 schreef Petzi het volgende:
Ik ben op zoek naar wat dingetjes . Misschien heeft iemand wat tips
Tip 2: De struisvogel vind je onder de bank.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 23:16 schreef Petzi het volgende:
Ik vind dit soort dingen op toneel altijd irritant.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 23:10 schreef Voxs het volgende:
[..]
Nou idd! Zoals dit! Fascinerend gewoon
Een Airfryer kopenquote:Op zaterdag 18 januari 2020 23:16 schreef Petzi het volgende:
Beter in een kelder iddquote:Op zaterdag 18 januari 2020 23:18 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik vind dit soort dingen op toneel altijd irritant.
Ik heb nog een tip als je een nieuwe serie zoekt om te volgenquote:Op zaterdag 18 januari 2020 23:16 schreef Petzi het volgende:
Ja, en die gebaren, knap is het.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |