We zijn niet allemaal vrouwen.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 22:53 schreef oma-Nijn het volgende:
Zoals ik het wil en als het de visite niet zint, krijgen ze hun eigen rol![]()
[ afbeelding ]
Ik durf nu al niet meer tegen je in te gaan.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 22:53 schreef oma-Nijn het volgende:
Zoals ik het wil en als het de visite niet zint, krijgen ze hun eigen rol![]()
[ afbeelding ]
Dit is genderneutraalquote:Op zaterdag 18 januari 2020 22:54 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
We zijn niet allemaal vrouwen.
quote:Op zaterdag 18 januari 2020 22:54 schreef notturna het volgende:
[..]
Ik durf nu al niet meer tegen je in te gaan.
Ja dag, dan krijgen we straks zo’n pleerol.quote:
Ja .. vanmiddag nog in OTquote:Op zaterdag 18 januari 2020 22:58 schreef mario390 het volgende:
[..]
is eigentlich paella nur in spanie nationaleten ?
Jullie zijn niet bij me thuis.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 22:58 schreef notturna het volgende:
[..]
Ja dag, dan krijgen we straks zo’n pleerol.
Ik heb er één op mijn bureau staan.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 22:58 schreef notturna het volgende:
[..]
Ja dag, dan krijgen we straks zo’n pleerol.
Een papieren wc rol?quote:Op zaterdag 18 januari 2020 22:59 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb er één op mijn bureau staan.
Goedenavondquote:
Voor gebruik?quote:Op zaterdag 18 januari 2020 22:59 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb er één op mijn bureau staan.
quote:Op zaterdag 18 januari 2020 23:03 schreef Prisha het volgende:
Dit is een Struisvogel kussen. De bedoeling is dat je deze opzet in het vliegtuig en dan zou je goed moeten kunnen slapen. Ik zou claustrofobie krijgen denk ik![]()
[ afbeelding ]
Ja, die staat er niet voor de lol.quote:
Wel hipquote:Op zaterdag 18 januari 2020 23:03 schreef Prisha het volgende:
Dit is een Struisvogel kussen. De bedoeling is dat je deze opzet in het vliegtuig en dan zou je goed moeten kunnen slapen. Ik zou claustrofobie krijgen denk ik![]()
[ afbeelding ]
Nee.. is niet Mexicaans, maar ze eten wel rijst en zo in Mexico en bonenquote:Op zaterdag 18 januari 2020 23:02 schreef mario390 het volgende:
[..]
dat bedoelt het gevt geen mex.party met paella ?
Ook handig bij een harde landing.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 23:03 schreef Prisha het volgende:
[ afbeelding ]
WTF. Dan maar wakkerquote:Op zaterdag 18 januari 2020 23:03 schreef Prisha het volgende:
[ afbeelding ]
Nu krijg ik een Mr Bean gevoel.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 23:03 schreef Prisha het volgende:
[ afbeelding ]
Je moet er van houden, denk ik.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 23:02 schreef Voxs het volgende:
* in zijn vrij tijd houdt hij van raspen*
quote:Op zaterdag 18 januari 2020 23:03 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ja, die staat er niet voor de lol.
Ja een soort van kalkoen op je kopquote:Op zaterdag 18 januari 2020 23:05 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Nu krijg ik een Mr Bean gevoel.
Misschien wel wat voor op de berg?quote:Op zaterdag 18 januari 2020 23:06 schreef Prisha het volgende:
Daar krijg je toch een zweethoofd van of wah
Daar ben ik veel te nieuwsgierig voor. Als ik wat hoor dan wil ik zien wat dat wasquote:Op zaterdag 18 januari 2020 23:03 schreef Prisha het volgende:
[ afbeelding ]
maar is en party met hoetquote:Op zaterdag 18 januari 2020 23:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee.. is niet Mexicaans, maar ze eten wel rijst en zo in Mexico en bonen
Weegt niets denk ik en die dragers dragen toch alles ...quote:Op zaterdag 18 januari 2020 23:07 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Misschien wel wat voor op de berg?
je kan niet eens zien waar je loopt, stort zo van die berg afquote:Op zaterdag 18 januari 2020 23:07 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Misschien wel wat voor op de berg?
quote:Op zaterdag 18 januari 2020 23:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Weegt niets denk ik en die dragers dragen toch alles ...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |