Nee dan tina die tegen de chauffeur in NL blijft kletsenquote:
Alles voor een goed gesprekquote:Op zaterdag 18 januari 2020 21:05 schreef Nizno het volgende:
[..]
Nee dan tina die tegen de chauffeur in NL blijft kletsen
quote:Op zaterdag 18 januari 2020 21:06 schreef Nizno het volgende:
dag dag tina... die zien we nooit meer... terug
Maar niets is wat het lijkt!quote:Op zaterdag 18 januari 2020 21:07 schreef roos94 het volgende:
Dit zou een veel te opvallende mollenactie zijn. Alle ogen zijn nu zwaar op Tina. Een mol zou dat niet doen.
Niet per se omdat het overduidelijk is, wel als je gaat kijken naar een hoe Mol zich waarschijnlijk gedraagt (niet per se mollend).quote:Op zaterdag 18 januari 2020 21:07 schreef Momo het volgende:
[..]
Dat zeggen mensen elk jaar. Pietje is de mol het is zo overduidelijk en dan is het niet zo
die is al niet meer terug gekomen vanaf de straat waar ze gedropt isquote:
Maar iedereen denkt dat nu...daarom is ze dus wel de mol.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 21:07 schreef roos94 het volgende:
Dit zou een veel te opvallende mollenactie zijn. Alle ogen zijn nu zwaar op Tina. Een mol zou dat niet doen.
Ja wel heel veel in beeld deze afleveringquote:Op zaterdag 18 januari 2020 21:08 schreef F1gamer het volgende:
Leonie gaat eruit of is de mol. Ze is te vaak aan het biechten
Dacht het niet, wel allemaal andere kleur drankjes. Zou dat nog iets betekenen?quote:Op zaterdag 18 januari 2020 21:08 schreef Momo het volgende:
Stond er trouwens iets op de drinkbekers?
Leonie gaat er niet uit nuquote:Op zaterdag 18 januari 2020 21:08 schreef F1gamer het volgende:
Leonie gaat eruit of is de mol. Ze is te vaak aan het biechten
Net als bij het testbeeldquote:Op zaterdag 18 januari 2020 21:09 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
Dacht het niet, wel allemaal andere kleur drankjes. Zou dat nog iets betekenen?
Regenboog of bepaalde kleuren?quote:Op zaterdag 18 januari 2020 21:10 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Net als bij het testbeeld#tunnel
ja een echte widm opdracht waarbij iedereen lekker kan mollenquote:
Terwijl hij bij mij nog niet het helderste lampje in de straat lijkt. Ik zou de intelligentste mensen in de controllroom zetten, en niet de twee domste.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 21:11 schreef Nizno het volgende:
johan wil wel heel graag de controlroom in
Tja, ik ben Nederlander en gebruik dat woord echt nóóit. Kan me voorstellen dat je dat als Deen niet weet hoor.quote:
nee ze doet aan MMAquote:
Daar ben ik het wel mee eens inderdaadquote:Op zaterdag 18 januari 2020 21:15 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Tja, ik ben Nederlander en gebruik dat woord echt nóóit. Kan me voorstellen dat je dat als Deen niet weet hoor.
Waarom doet er een Deen mee?quote:Op zaterdag 18 januari 2020 21:15 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Tja, ik ben Nederlander en gebruik dat woord echt nóóit. Kan me voorstellen dat je dat als Deen niet weet hoor.
Omdat hij in Nederland woont en werktquote:
Bekende Nederlanders waren nu écht op.quote:
We mogen niet discriminerenquote:Op zaterdag 18 januari 2020 21:16 schreef Momo het volgende:
Waarom hebben sommige landen een kleurtje?
behalve bij Jaikequote:Op zaterdag 18 januari 2020 21:16 schreef la_perle_rouge het volgende:
de ether-discipline lijkt me wel in orde - over.
Eerste letters van die landen spellen 'miljuschka'quote:Op zaterdag 18 januari 2020 21:16 schreef Momo het volgende:
Lijken landen waar ze eerder zijn geweest met WIDM.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 21:16 schreef Momo het volgende:
What’s our vector Victorquote:
We have clearance, Clarence.quote:
Milquote:Op zaterdag 18 januari 2020 21:21 schreef roos94 het volgende:
Hoe spreek je Miljuschka nou uit. Miloeska? Ik hoor de J niet als Leo het net zei.
Die zijn allemaal gewoon aan het werk.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 21:22 schreef svann het volgende:
Ik zie verbazingwekkend weinig Chinezen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |