Ik heb beeldquote:Op zaterdag 18 januari 2020 20:28 schreef Prisha het volgende:
[..]
Yep dat bevalt me toch wel het beste.
Ha. Vorig jaar iemand gedate waarmee ik wandelingen had gedaan, onder andere deze N70. Alleen die gast was bijna 2m. Met elke stap van hem moest ik er twee en en half doen of zo. Ik moest bijna rennen en hij moest zich inhouden. Dat werkte niet zo
quote:Op zaterdag 18 januari 2020 20:30 schreef TillyB het volgende:
[..]
Wat zit zijn haar raar geknipt. En wie heet er nu OllieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
Hij zal wel eigenlijk Oliver heten want hij is posh afquote:Op zaterdag 18 januari 2020 20:30 schreef Prisha het volgende:
[..]
Wat zit zijn haar raar geknipt. En wie heet er nu Ollie
Dat is wel een grappige combinatie!quote:Op zaterdag 18 januari 2020 20:28 schreef Prisha het volgende:
[..]
Yep dat bevalt me toch wel het beste.
Ha. Vorig jaar iemand gedate waarmee ik wandelingen had gedaan, onder andere deze N70. Alleen die gast was bijna 2m. Met elke stap van hem moest ik er twee en en half doen of zo. Ik moest bijna rennen en hij moest zich inhouden. Dat werkte niet zo
bezoek zequote:Op zaterdag 18 januari 2020 20:31 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat is wel een grappige combinatie!Maar voor wandelen inderdaad niet praktisch. Met hardlopen moet je ook een beetje hetzelfde tempo hebben, anders rent er één te langzaam of te snel.
Ik ga even bij m'n vader op bezoek.
quote:Op zaterdag 18 januari 2020 20:30 schreef TillyB het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Als je je tempo aan anderen gaat aanpassen den raak je heel snel vermoeid.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 20:30 schreef Prisha het volgende:
[..]
uiteraard. Ducttape![]()
Nee ik loop achteraan. Ik weet nu al dat hun tempo hoger ligt. En dat kan. Er blijft toch een gids achter me lopen.
quote:Op zaterdag 18 januari 2020 20:31 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat is wel een grappige combinatie!Maar voor wandelen inderdaad niet praktisch. Met hardlopen moet je ook een beetje hetzelfde tempo hebben, anders rent er één te langzaam of te snel.
Ik ga even bij m'n vader op bezoek.
Ja. Zo is mijn achillespees uiteindelijk overbelast geraakt. Dus dat doe ik niet meer.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 20:32 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Als je je tempo aan anderen gaat aanpassen den raak je heel snel vermoeid.
quote:Op zaterdag 18 januari 2020 20:30 schreef Prisha het volgende:
[..]
uiteraard. Ducttape![]()
Nee ik loop achteraan. Ik weet nu al dat hun tempo hoger ligt. En dat kan. Er blijft toch een gids achter me lopen.
Heerlijk, geen mensen die hun karretjes midden in het gangpad laten staan of ongelofelijk in de weg gaan staan ouwehoeren.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 20:39 schreef ieniminimuis het volgende:
Toch wel heerlijk dat je de supermarkt bijna voor jezelf hebt en dat het kassa meisje een puzzel aan het doen is.
Hij houdt een oogje in het zeilquote:Op zaterdag 18 januari 2020 20:47 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ik deed net de poort open en zag onsterfelijke kat uit mijn verhalen op een schutting zitten
[ afbeelding ]
Wat een lef.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 20:52 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Hij zat bij de lantarenpaal ook nog
Moet ik ook nog hebben.quote:
We gaan er heen en hem gewoon voor je vangen SBEquote:
quote:Op zaterdag 18 januari 2020 21:27 schreef pullup het volgende:
[..]
We gaan er heen en hem gewoon voor je vangen SBE
Dat gaat je niet lukken kan ik je vertellenquote:Op zaterdag 18 januari 2020 21:27 schreef pullup het volgende:
[..]
We gaan er heen en hem gewoon voor je vangen SBE
inc. verzendkosten?quote:Op zaterdag 18 januari 2020 21:51 schreef Superbadeendje het volgende:
Ik zat even op mp om een simpele goedkope monitor te vinden. Zie ik er één voor 4,50 euro en dan heeft er iemand 2,50 geboden.
Het moet hier in de buurt zijn dus ik ga hem afhalen.quote:
quote:Op zaterdag 18 januari 2020 21:51 schreef Superbadeendje het volgende:
Ik zat even op mp om een simpele goedkope monitor te vinden. Zie ik er één voor 4,50 euro en dan heeft er iemand 2,50 geboden.
Dat is ook zo sneu.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 22:01 schreef pullup het volgende:
[..]![]()
Ook altijd mooi als het om wat grotere bedragen gaat, er is al 1650 geboden en iemand gaat er met 25 eurocent overheen naar 1650,25 of zo
Als verkoper negeer ik die biedersquote:Op zaterdag 18 januari 2020 22:01 schreef pullup het volgende:
[..]![]()
Ook altijd mooi als het om wat grotere bedragen gaat, er is al 1650 geboden en iemand gaat er met 25 eurocent overheen naar 1650,25 of zo
Hier op Fok?quote:Op zaterdag 18 januari 2020 22:04 schreef D. het volgende:
[..]
Dat iemand kennelijk niet langer met mij wenst te communiceren
Onmogelijk!quote:Op zaterdag 18 januari 2020 22:04 schreef D. het volgende:
[..]
Dat iemand kennelijk niet langer met mij wenst te communiceren
quote:Op zaterdag 18 januari 2020 22:06 schreef D. het volgende:
[..]
Nee, bij een spelletje
Al zullen er op Fok ook vast mensen zijn die die behoefte niet hebben
Nu mis je echt wat.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 22:08 schreef mario390 het volgende:
winter musi open air - jan smit konnt niet komen is ziek
Stemproblemenquote:Op zaterdag 18 januari 2020 22:08 schreef mario390 het volgende:
quote:Op zaterdag 18 januari 2020 22:09 schreef D. het volgende:
[..]
Stemproblemen
Aansteller is het, wij hebben al jaren last van zijn stem
Stem weg...alles wegquote:Op zaterdag 18 januari 2020 22:08 schreef mario390 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |