Ja, een lastige, moet je rusten of juist niet. Ik hoop dat ie morgen weer lief voor je is.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 20:00 schreef Prisha het volgende:
[..]
neuh. Heb er een strak ding omheen gedaan en effe kijken. Morgen wilde ik weer lopen, twee dagen achter elkaar. Even kijken hoe ie morgen aanvoelt.
quote:Op zaterdag 18 januari 2020 19:54 schreef TillyB het volgende:
@:Recce M'n Engelse freund over Piers Morgan
Oh noes.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dan maar Paige fan blijven, toch?
Kan gebeuren als het gezellig is.quote:
ja zeker. Merk het ook wel aan het..hoe zeg je dat...hijg niveauquote:Op zaterdag 18 januari 2020 20:00 schreef tonja het volgende:
[..]
Een kwartier sneller, dat is best veel! Leuk om te merken dat het trainen zijn vruchten afwerpt.
Ah, dat is wel goed nieuws in ieder geval.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 19:58 schreef Prisha het volgende:
[..]
N70 is prachtig. Ik heb hem na de kerst al een keer gelopen. Deed er nu een kwartier sneller over.
Vol met flinke klimmetjes. Weinig vlakke punten dus een hele goede test. Hele mooie route.
Conditie gaat goed dusquote:Op zaterdag 18 januari 2020 20:03 schreef Prisha het volgende:
[..]
ja zeker. Merk het ook wel aan het..hoe zeg je dat...hijg niveauWaar ik voorheen al helemaal buiten adem was, is dat nu veel minder.
Geen muziek, dat doe ik nooit als ik buiten loop, enkel als ik binnen sport. Gewoon luisteren naar de natuur en mezelf.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 20:03 schreef Recce het volgende:
[..]
Ah, dat is wel goed nieuws in ieder geval.Heb je onderweg muziek op? Of luister je naar de vogeltjes etc.? Het is wel best een lang eind om alleen te lopen.
quote:Op zaterdag 18 januari 2020 19:58 schreef TillyB het volgende:
[..]Goede ontwikkeling toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waarschijnlijk is ze uitstekend in deze rol.
![]()
jaquote:Op zaterdag 18 januari 2020 20:02 schreef notturna het volgende:
[..]
Kan gebeuren als het gezellig is.
Ja, Paige en Leanne dan maar.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 20:02 schreef Recce het volgende:
[..]
Oh noes.Dan maar Paige fan blijven, toch?
Jij bent groot. Gaat lukken!quote:Op zaterdag 18 januari 2020 20:03 schreef Prisha het volgende:
[..]
ja zeker. Merk het ook wel aan het..hoe zeg je dat...hijg niveauWaar ik voorheen al helemaal buiten adem was, is dat nu veel minder.
Het is wel vermakelijk, maar ik hoop dat ik het cringen overleefquote:Op zaterdag 18 januari 2020 20:05 schreef Recce het volgende:
[..]
Goede ontwikkeling toch?Waarschijnlijk is ze uitstekend in deze rol.
Hij vecht tegen de hele wereld. Ligt altijd aan de ander.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 12:58 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hele topics vol,en hij gaat straks de hoofdprijs betalen want heeft alle pakketten genomen.![]()
En idd,dan is T mobile aan de beurt.
Mooiquote:Op zaterdag 18 januari 2020 20:03 schreef Prisha het volgende:
[..]
Muziek kan een wandeling heel anders maken, dan lijkt alles minder echt op de één of andere manier.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 20:04 schreef Prisha het volgende:
[..]
Geen muziek, dat doe ik nooit als ik buiten loop, enkel als ik binnen sport. Gewoon luisteren naar de natuur en mezelf.
inderdaad. Ik luister soms wel muziek als ik een eind ergens heen loop, door de stad ofzo, maar in de natuur vind ik het zonde.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 20:07 schreef Recce het volgende:
[..]
Muziek kan een wandeling heel anders maken, dan lijkt alles minder echt op de één of andere manier.
Dat doet me denken aan die keer dat ik op mijn balkon zat te roken met de nocturnes van Chopin op mijn oren toen ik opeens een paar bontkraagjes uit de zijstraat zag rennen en vlak daar achteraan politie met zwaailichten. Die reden iemand klem en fouilleerden hem. Heel surrealistisch was dat met die muziek erbij.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 20:07 schreef Recce het volgende:
[..]
Muziek kan een wandeling heel anders maken, dan lijkt alles minder echt op de één of andere manier.
quote:Op zaterdag 18 januari 2020 20:10 schreef tonja het volgende:
[..]
Dat doet me denken aan die keer dat ik op mijn balkon zat te roken met de nocturnes van Chopin op mijn oren toen ik opeens een paar bontkraagjes uit de zijstraat zag rennen en vlak daar achteraan politie met zwaailichten. Die reden iemand klem en fouilleerden hem. Heel surrealistisch was dat met die muziek erbij.
Klopt. Als ik 's avonds terugreis vanaf Vlieland en ik wil nog niet wennen aan Amsterdam diezelfde avond, dan hou ik mijn oortjes in als ik met de metro reis en het stukje door de stad loop..quote:Op zaterdag 18 januari 2020 20:07 schreef Recce het volgende:
[..]
Net alsof je naar een film aan het kijken bent, lijkt me.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 20:10 schreef tonja het volgende:
[..]
Dat doet me denken aan die keer dat ik op mijn balkon zat te roken met de nocturnes van Chopin op mijn oren toen ik opeens een paar bontkraagjes uit de zijstraat zag rennen en vlak daar achteraan politie met zwaailichten. Die reden iemand klem en fouilleerden hem. Heel surrealistisch was dat met die muziek erbij.
De muziek, t rokertje of die opgepakte bontkraagjes? Tjaquote:
Jaquote:Op zaterdag 18 januari 2020 20:13 schreef Recce het volgende:
[..]
Net alsof je naar een film aan het kijken bent, lijkt me.
Niet of, maar en enquote:Op zaterdag 18 januari 2020 20:13 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
De muziek, t rokertje of die opgepakte bontkraagjes? Tja
Met buiten lopen kan ik dat echt niet. Ik vind het ook vervelend als er een groep achter me loopt. Die praten dan best veel en dat geroezemoes vind ik lastig. Ik heb met nmlk een paar groepswandelingen gedaan maar het is echt niet mijn ding. Dat geklep de hele tijdquote:Op zaterdag 18 januari 2020 20:07 schreef Recce het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 18 januari 2020 20:14 schreef tonja het volgende:
[..]
Niet of, maar en enBontkraagjes werden niet opgepakt trouwens.
Oh dat lijkt me apart. Net een soort film waar je live naar aan het kijken en luisteren bent.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 20:10 schreef tonja het volgende:
[..]
De combinatie van dat alles inderdaadquote:Op zaterdag 18 januari 2020 20:13 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
De muziek, t rokertje of die opgepakte bontkraagjes? Tja
Dan heb je het idee dat je de avondvierdaagse loopt.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 20:14 schreef Prisha het volgende:
[..]
Met buiten lopen kan ik dat echt niet. Ik vind het ook vervelend als er een groep achter me loopt. Die praten dan best veel en dat geroezemoes vind ik lastig. Ik heb met nmlk een paar groepswandelingen gedaan maar het is echt niet mijn ding. Dat geklep de hele tijd
Yepquote:Op zaterdag 18 januari 2020 20:15 schreef Prisha het volgende:
[..]
Oh dat lijkt me apart. Net een soort film waar je live naar aan het kijken en luisteren bent.
Dat moet ook elke keer weer een shock zijn. Van een leeg strand naar een overvolle stad en terug.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 20:12 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Klopt. Als ik 's avonds terugreis vanaf Vlieland en ik wil nog niet wennen aan Amsterdam diezelfde avond, dan hou ik mijn oortjes in als ik met de metro reis en het stukje door de stad loop..
Dan zou ik wel dopjes indoen denk ik. Alleen om dat geroezemoes niet te horen. Maar ik zie mezelf geen avondvierdaagse lopen.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 20:16 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dan heb je het idee dat je de avondvierdaagse loopt.
Dat lijkt mij ook niets.
Een groepswandeling waarbij je niemand echt kent, lijkt me ook een beetje awkward. Sommige mensen willen in een groep ook altijd het hoogste woord hebben, dat is ook irritant.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 20:14 schreef Prisha het volgende:
[..]
Met buiten lopen kan ik dat echt niet. Ik vind het ook vervelend als er een groep achter me loopt. Die praten dan best veel en dat geroezemoes vind ik lastig. Ik heb met nmlk een paar groepswandelingen gedaan maar het is echt niet mijn ding. Dat geklep de hele tijd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is af en toe net of ik in een trip zit. Ik kom in een paar uurtjes Amsterdam al gauw meer mensen tegen dan in een maand op Vlieland. Ik hou wel van dat contrastquote:Op zaterdag 18 januari 2020 20:18 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat moet ook elke keer weer een shock zijn. Van een leeg strand naar een overvolle stad en terug.
Dat awkward valt wel mee eigenlijk. Dat laatste klopt welquote:Op zaterdag 18 januari 2020 20:20 schreef Recce het volgende:
[..]
Een groepswandeling waarbij je niemand echt kent, lijkt me ook een beetje awkward. Sommige mensen willen in een groep ook altijd het hoogste woord hebben, dat is ook irritant.
Gewoon lekker zelf wandelen. Of een wandeldate regelen.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 20:22 schreef Prisha het volgende:
[..]
Dat awkward valt wel mee eigenlijk. Dat laatste klopt welIk ga het ook niet meer doen, enkel als het bijzondere wandelingen zijn met een gids of boswachter of zo.
Yups, slecht weer op zee.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 20:23 schreef Prisha het volgende:
@:Recce ik zag trouwens dat die abort test een dag uitgesteld was
Yep dat bevalt me toch wel het beste.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 20:25 schreef Recce het volgende:
[..]
Gewoon lekker zelf wandelen. Of een wandeldate regelen.
quote:Op zaterdag 18 januari 2020 20:21 schreef Recce het volgende:
@:TillyBSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TEAM BAKSTEEN
uiteraard. Ducttapequote:Op zaterdag 18 januari 2020 20:28 schreef pullup het volgende:
Ga je oordopjes of duct tape doen als je metgezellen richting Kili te veel kleppen Prish?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |