Ik wist hetquote:Op zaterdag 18 januari 2020 19:30 schreef TillyB het volgende:
Sorry maar wat een gruwelijk lelijke sokken allemaal
Het is jouw kastquote:Op zaterdag 18 januari 2020 19:32 schreef Voxs het volgende:
Ik vond de boekenkast leuk, de anderen minder.
Had ik het gister net over in een winkel waar mijn spullen staan, we hebben net een iets andere doelgroep. Maar ze zijn ook DHL en DPD punt dus er komen heel veel verschillende mensen daar weer binnen.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 19:31 schreef Voxs het volgende:
[..]
Hier vragen ze 15,-
Mensen kopen het wel. De vraag is of het je doelgroep is.
Ik had al gegoogeldquote:Op zaterdag 18 januari 2020 19:32 schreef Voxs het volgende:
@:drakin ik vergat de link https://sockswelove.com/product-categorie/sokken-dames/
Ook makkelijk toch?quote:Op zaterdag 18 januari 2020 19:31 schreef TillyB het volgende:
[..]
Meestal wel ja, voor sokken altijd
owquote:
Als men ze ziet liggen, dan misschien idd.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 19:34 schreef drakin het volgende:
[..]
Had ik het gister net over in een winkel waar mijn spullen staan, we hebben net een iets andere doelgroep. Maar ze zijn ook DHL en DPD punt dus er komen heel veel verschillende mensen daar weer binnen.
quote:Op zaterdag 18 januari 2020 19:35 schreef drakin het volgende:
[..]
Ook makkelijk toch?
Ik hou van beide, deze moet ik ook niet dragen als er klanten komen, bij klanten ben ik saai
Niet in die winkel, mijn eenhoornsloffen kunnen nog wel daar.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 19:36 schreef Voxs het volgende:
[..]
ow
[..]
Als men ze ziet liggen, dan misschien idd.
Vandaag geen klant anders en ben op mijn saaist gekleedquote:Op zaterdag 18 januari 2020 19:36 schreef TillyB het volgende:
[..]Ik zie voor me hoe je zodra de klant weg is, je bonte sokkenla opentrekt en los gaat
ah zo bedoel je! Even afwegen dan inderdaad.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 19:38 schreef drakin het volgende:
[..]
Niet in die winkel, mijn eenhoornsloffen kunnen nog wel daar.
Ooit als ik een echte winkel heb of op markten gericht op duurzaamheid kan het wel.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 19:39 schreef Voxs het volgende:
[..]
ah zo bedoel je! Even afwegen dan inderdaad.
Ja, OMG! Teh drama! Die exit had ik wel verwacht trouwens.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 19:19 schreef TillyB het volgende:
[..]
Omg omgheb je de hele afl al gezien?
heb nog een salade staan, dus effe etenquote:
Smakelijkquote:Op zaterdag 18 januari 2020 19:41 schreef drakin het volgende:
[..]
heb nog een salade staan, dus effe eten
Eetze.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 19:41 schreef drakin het volgende:
[..]
heb nog een salade staan, dus effe eten
Ja dan zou je een hele duurzame lijn kunnen aanbieden. Wat grappig dat tandenborstels liepenquote:Op zaterdag 18 januari 2020 19:40 schreef drakin het volgende:
[..]
Ooit als ik een echte winkel heb of op markten gericht op duurzaamheid kan het wel.
In december stond ik op een duurzame markt en gingen tandenborstels heel snel terwijl die normaal nauwelijks lopen
No wayquote:Op zaterdag 18 januari 2020 19:42 schreef Recce het volgende:
Jij hebt kurva niet onder controle! Straks zit jij op de Kili nog Love Island te kijken.
Goed. Pees geen last van. Enkel daarentegen wel. Het is altijd watquote:
Goed nieuws van je pees. Is je enkel ook een zwakke plek of is dat nieuw?quote:Op zaterdag 18 januari 2020 19:49 schreef Prisha het volgende:
[..]
Goed. Pees geen last van. Enkel daarentegen wel. Het is altijd wat
Is natuurlijk wel vevevelend.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 19:49 schreef Prisha het volgende:
[..]
daar was ik een een tijdje geleden door gezwikt. Nu ineens weer last van. Dezelfde been trouwens als die pees. Misschien beter die rechterbeen eraf te hakken of zoquote:Op zaterdag 18 januari 2020 19:50 schreef tonja het volgende:
[..]
Goed nieuws van je pees. Is je enkel ook een zwakke plek of is dat nieuw?
Even onder een spoiler voor iedereen !!!!!!!!!!quote:Op zaterdag 18 januari 2020 19:41 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, OMG! Teh drama! Die exit had ik wel verwacht trouwens.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TEAM BAKSTEEN
Was het wel een mooie wandeling?quote:Op zaterdag 18 januari 2020 19:49 schreef Prisha het volgende:
[..]
Hmz, lastig. Moet je nu koelen?quote:Op zaterdag 18 januari 2020 19:51 schreef Prisha het volgende:
[..]
daar was ik een een tijdje geleden door gezwikt. Nu ineens weer last van. Dezelfde been trouwens als die pees. Misschien beter die rechterbeen eraf te hakken of zo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TEAM BAKSTEEN
quote:Op zaterdag 18 januari 2020 19:52 schreef TillyB het volgende:
[..]
Even onder een spoiler voor iedereen !!!!!!!!!!hier die het nog niet gezien heeft en wel gaat kijken nog
Ja, dat was heel slecht.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je kan je aanmelden en dan meteen door, je bent dan toch in de buurt, wordt in Zuid-Afrika opgenomen.quote:
quote:Op zaterdag 18 januari 2020 19:51 schreef Prisha het volgende:
[..]
daar was ik een een tijdje geleden door gezwikt. Nu ineens weer last van. Dezelfde been trouwens als die pees. Misschien beter die rechterbeen eraf te hakken of zo
he wat vervelend Prishaquote:Op zaterdag 18 januari 2020 19:51 schreef Prisha het volgende:
[..]
N70 is prachtig. Ik heb hem na de kerst al een keer gelopen. Deed er nu een kwartier sneller over.quote:
quote:Op zaterdag 18 januari 2020 19:55 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, dat was heel slecht.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TEAM BAKSTEEN
jaquote:
Een kwartier sneller, dat is best veel! Leuk om te merken dat het trainen zijn vruchten afwerpt.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 19:58 schreef Prisha het volgende:
[..]
N70 is prachtig. Ik heb hem na de kerst al een keer gelopen. Deed er nu een kwartier sneller over.
Vol met flinke klimmetjes. Weinig vlakke punten dus een hele goede test. Hele mooie route.
neuh. Heb er een strak ding omheen gedaan en effe kijken. Morgen wilde ik weer lopen, twee dagen achter elkaar. Even kijken hoe ie morgen aanvoelt.quote:
jup en mijn bamboe tandenborstels zijn ook nog duurder want er wordt een boom geplant bij elke verkochte tandenborstelquote:Op zaterdag 18 januari 2020 19:42 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ja dan zou je een hele duurzame lijn kunnen aanbieden. Wat grappig dat tandenborstels liepen
hup gauw wat in je maag stoppen, zonder eten kom je de avond niet door!
quote:Op zaterdag 18 januari 2020 19:56 schreef TillyB het volgende:
[..]
Je kan je aanmelden en dan meteen door, je bent dan toch in de buurt, wordt in Zuid-Afrika opgenomen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |