Ik wist hetquote:Op zaterdag 18 januari 2020 19:30 schreef TillyB het volgende:
Sorry maar wat een gruwelijk lelijke sokken allemaal
Het is jouw kastquote:Op zaterdag 18 januari 2020 19:32 schreef Voxs het volgende:
Ik vond de boekenkast leuk, de anderen minder.
Had ik het gister net over in een winkel waar mijn spullen staan, we hebben net een iets andere doelgroep. Maar ze zijn ook DHL en DPD punt dus er komen heel veel verschillende mensen daar weer binnen.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 19:31 schreef Voxs het volgende:
[..]
Hier vragen ze 15,-
Mensen kopen het wel. De vraag is of het je doelgroep is.
Ik had al gegoogeldquote:Op zaterdag 18 januari 2020 19:32 schreef Voxs het volgende:
@:drakin ik vergat de link https://sockswelove.com/product-categorie/sokken-dames/
Ook makkelijk toch?quote:Op zaterdag 18 januari 2020 19:31 schreef TillyB het volgende:
[..]
Meestal wel ja, voor sokken altijd
owquote:
Als men ze ziet liggen, dan misschien idd.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 19:34 schreef drakin het volgende:
[..]
Had ik het gister net over in een winkel waar mijn spullen staan, we hebben net een iets andere doelgroep. Maar ze zijn ook DHL en DPD punt dus er komen heel veel verschillende mensen daar weer binnen.
quote:Op zaterdag 18 januari 2020 19:35 schreef drakin het volgende:
[..]
Ook makkelijk toch?
Ik hou van beide, deze moet ik ook niet dragen als er klanten komen, bij klanten ben ik saai
Niet in die winkel, mijn eenhoornsloffen kunnen nog wel daar.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 19:36 schreef Voxs het volgende:
[..]
ow
[..]
Als men ze ziet liggen, dan misschien idd.
Vandaag geen klant anders en ben op mijn saaist gekleedquote:Op zaterdag 18 januari 2020 19:36 schreef TillyB het volgende:
[..]Ik zie voor me hoe je zodra de klant weg is, je bonte sokkenla opentrekt en los gaat
ah zo bedoel je! Even afwegen dan inderdaad.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 19:38 schreef drakin het volgende:
[..]
Niet in die winkel, mijn eenhoornsloffen kunnen nog wel daar.
Ooit als ik een echte winkel heb of op markten gericht op duurzaamheid kan het wel.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 19:39 schreef Voxs het volgende:
[..]
ah zo bedoel je! Even afwegen dan inderdaad.
Ja, OMG! Teh drama! Die exit had ik wel verwacht trouwens.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 19:19 schreef TillyB het volgende:
[..]
Omg omgheb je de hele afl al gezien?
heb nog een salade staan, dus effe etenquote:
Smakelijkquote:Op zaterdag 18 januari 2020 19:41 schreef drakin het volgende:
[..]
heb nog een salade staan, dus effe eten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |