Ow, jij was dat met al die rare wensenquote:Op zaterdag 18 januari 2020 17:16 schreef Arch-Indar het volgende:
Ik heb ook al drie keer bij jou gegeten, maar dat heb je ook nooit gemerkt toch?
Mooiquote:Op zaterdag 18 januari 2020 15:01 schreef VKV het volgende:
[..]
Leuk, ik heb zoiets ook gedaan. Je ziet echt zoveel in weinig tijd.
Na afloop was ik helemaal verrot en zwoer ik nooit meer een busreis te gaan doen![]()
Klopt. Alleen de reis naar Elba is optioneel en moet je voor betalen.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 14:59 schreef Karzai het volgende:
en kaartjes voor de bezienswaardigheden
Ja. ontbijt en diner zitten in de prijs. Alleen voor lunch moet ik zelf zorgenquote:Op zaterdag 18 januari 2020 14:58 schreef Karzai het volgende:
Volgens mij is dat all in ook met eten
Sienna is echt ontzettend mooiquote:Op zaterdag 18 januari 2020 18:25 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Mooi![]()
[..]
Klopt. Alleen de reis naar Elba is optioneel en moet je voor betalen.
[..]
Ja. ontbijt en diner zitten in de prijs. Alleen voor lunch moet ik zelf zorgen
Naar mini-me?quote:Op zaterdag 18 januari 2020 18:55 schreef Molo het volgende:
Ik ga maandag informeren of ik mijn dochter kan hernoemen
Die vrouw die ín zijn anus kijkt ook echtquote:Op zaterdag 18 januari 2020 18:58 schreef DerRabbit het volgende:
Peter Sagan in zijn meest natuurlijke houding
Die blik van haar voorspelt niet veel goeds. Misschien heeft hij luttele seconden voor die foto wel ontiegelijk liggen ruftenquote:Op zaterdag 18 januari 2020 19:00 schreef Molo het volgende:
[..]
Die vrouw die ín zijn anus kijkt ook echt
Sienna Peter Molotovski, kan prima voor een meisje toch?quote:
The sweet scent of assquote:Op zaterdag 18 januari 2020 19:04 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Die blik van haar voorspelt niet veel goeds. Misschien heeft hij luttele seconden voor die foto wel ontiegelijk liggen ruften
Preciesquote:Op zaterdag 18 januari 2020 19:05 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Sienna Peter Molotovski, kan prima voor een meisje toch?
Hoezo dat?quote:Op zaterdag 18 januari 2020 18:55 schreef Molo het volgende:
Ik ga maandag informeren of ik mijn dochter kan hernoemen
Kan primaquote:Op zaterdag 18 januari 2020 19:05 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Sienna Peter Molotovski, kan prima voor een meisje toch?
had je een schaamnaam?quote:Op zaterdag 18 januari 2020 19:18 schreef bitterbal het volgende:
Ik heb mijn achternaam laten wijzigen. Best een gedoe.
Neequote:
Zo heet iedereen in mijn familiequote:Op zaterdag 18 januari 2020 19:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Kan primaNooit geweten trouwens dat Molo’s volledige naam Molotovski is
Wowquote:Op zaterdag 18 januari 2020 19:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee![]()
Mijn moeder is vroeger een schijnhuwelijk aan gegaan met een man voor zijn verblijfsvergunning. k ben tijdens dat schijnhuwelijk geboren en erkend als zijn dochter. Dus aantal jaren terug rechtzaak gestart om deze man te laten ontkennen als vader en mijn biologische vader te laten erkennen ook als wettelijke vader. Daarna de achternaam laten wijzigen.
Was grapje, in de richting van Sagangod, zie OPquote:Op zaterdag 18 januari 2020 19:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dat had je niet toen je de naam gaf?
Was allemaal nog niet zo makkelijk. Officieel mag je het vaderschap ontkennen tot 9 maanden na de geboortequote:
Oh dacht alquote:Op zaterdag 18 januari 2020 19:23 schreef Molo het volgende:
[..]
Was grapje, in de richting van Sagangod, zie OP
Naam van mijn dochter is en blijft prachtig![]()
![]()
Jeetje Bitterbalquote:Op zaterdag 18 januari 2020 19:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee![]()
Mijn moeder is vroeger een schijnhuwelijk aan gegaan met een man voor zijn verblijfsvergunning. k ben tijdens dat schijnhuwelijk geboren en erkend als zijn dochter. Dus aantal jaren terug rechtzaak gestart om deze man te laten ontkennen als vader en mijn biologische vader te laten erkennen ook als wettelijke vader. Daarna de achternaam laten wijzigen.
Ja. heb die egyptenaar 2 keer in mijn leven gezien. 1 keer toen ik heel klein was en de laatste keer met die rechtzaak. Vriendelijke man :p Maar die is al de tijd mijn vader geweest volgens de wet :pquote:Op zaterdag 18 januari 2020 19:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jeetje BitterbalJe hebt wel altijd geweten wie je biologische vader was?
In mijn familie heten ze liever Duna dan Buda. Dat is echt mijn dingetjequote:Op zaterdag 18 januari 2020 19:23 schreef Molo het volgende:
[..]
Zo heet iedereen in mijn familie
Behalve Kolosovski, die heet Medvediço
Is de uitspraak ook daadwerkelijk in Egypte gedaan?quote:Op zaterdag 18 januari 2020 19:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja. heb die egyptenaar 2 keer in mijn leven gezien. 1 keer toen ik heel klein was en de laatste keer met die rechtzaak. Vriendelijke man :p Maar die is al de tijd mijn vader geweest volgens de wet :p
Vraag een nickchange aan, Dunapestenaar.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 19:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
In mijn familie heten ze liever Duna dan Buda. Dat is echt mijn dingetje
Ha! Nee dat zagen we toch niet zo zittenquote:Op zaterdag 18 januari 2020 19:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Is de uitspraak ook daadwerkelijk in Egypte gedaan?
maar nu is alles geregeld?quote:Op zaterdag 18 januari 2020 19:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja. heb die egyptenaar 2 keer in mijn leven gezien. 1 keer toen ik heel klein was en de laatste keer met die rechtzaak. Vriendelijke man :p Maar die is al de tijd mijn vader geweest volgens de wet :p
quote:Op zaterdag 18 januari 2020 19:28 schreef Fogel het volgende:
[..]
Vraag een nickchange aan, Dunapestenaar.
Nou ja het was eerder allemaal onhandig dan heftig. Ik heb gewoon heel lang met die naam geleefd en mijn biologische vader was toendertijd mijn voogd.quote:
Wat is Duna?quote:Op zaterdag 18 januari 2020 19:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Bizar man, ook niet heel handig van je moeder trouwens 😅quote:Op zaterdag 18 januari 2020 19:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nou ja het was eerder allemaal onhandig dan heftig. Ik heb gewoon heel lang met die naam geleefd en mijn biologische vader was toendertijd mijn voogd.
Jeps heeft een paar jaar geduurd de procedure. Zittingen werden ook constant uitgesteld maar nu is alles zoals het hoort. En hoop dat deze best man gelukkig is in Nederland :pquote:
voor doekoes :pquote:Op zaterdag 18 januari 2020 19:31 schreef Molo het volgende:
[..]
Bizar man, ook niet heel handig van je moeder trouwens 😅
Heeft je vader je daar nog bij geholpen of is dat pas recent gebeurd?quote:Op zaterdag 18 januari 2020 19:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ha! Nee dat zagen we toch niet zo zittenIk moest bewijzen dat ik recht had om hier in Nederland een uitspraak te krijgen. Nu zit er toevallig in Den Haag een organisatie die zich met dit soort zaken bezig houden en adviezen geven. Na lang proces is het gelukt
In mijn familie heet iedereen stampertje, maar dst vond ik voor mijn persoonlijkheid iets te voor de hand liggendquote:Op zaterdag 18 januari 2020 19:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja is iets van 8 jaar terug ofzo. Hij heeft dat geregeld en ook betaaldquote:Op zaterdag 18 januari 2020 19:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Heeft je vader je daar nog bij geholpen of is dat pas recent gebeurd?
Ja. niet eens zoveel. Was paar duizend gulden toendertijd.quote:
Donauquote:Op zaterdag 18 januari 2020 19:30 schreef Molo het volgende:
[..]
Wat is Duna?
En Molo is een Fins slang scheldwoord voor piemel
Lekker bijdehand 😅quote:Op zaterdag 18 januari 2020 19:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja. niet eens zoveel. Was paar duizend gulden toendertijd.
Ik heb ook regelmatig dit soort aanbiedingen gehad.
dat is fijn, zal wel flink duur zijn zoietsquote:Op zaterdag 18 januari 2020 19:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja is iets van 8 jaar terug ofzo. Hij heeft dat geregeld en ook betaaldhad dit zelf niet kunnen doen denk ik,.
Ik weet wel zeker dat het ook mijn vader was want we hebben een dna test laten doen :p
Eind goed al goedquote:Op zaterdag 18 januari 2020 19:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja is iets van 8 jaar terug ofzo. Hij heeft dat geregeld en ook betaaldhad dit zelf niet kunnen doen denk ik,.
Ik weet wel zeker dat het ook mijn vader was want we hebben een dna test laten doen :p
Ja als je niet goed bent bij je hoofd.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 19:34 schreef Molo het volgende:
[..]
Lekker bijdehand 😅
Ik heb ook weleens zulke aanbiedingen gehad maar nooit gedacht dat íemand daar serieus op in zou gaan
Oh zo!quote:Op zaterdag 18 januari 2020 19:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
DonauWij hebben een huis in de buurt van de Donau.
Wist je dat toen je deze nick koos?
Jeps :pquote:Op zaterdag 18 januari 2020 19:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat is fijn, zal wel flink duur zijn zoiets
Maar dat was je moeder (destijds) ook niet ofzo?quote:Op zaterdag 18 januari 2020 19:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja als je niet goed bent bij je hoofd.
Nee mijn moeder is schizofreen dus dit is niet eens zon vreemde actie. Ze zal waarschijnlijk gedacht hebben makkelijk geld te kunnen verdienen. en later heeft ze er ook geen gevolgen van ondervonden natuurlijk.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 19:36 schreef Molo het volgende:
[..]
Maar dat was je moeder (destijds) ook niet ofzo?
Ah op die manier... Sneuquote:Op zaterdag 18 januari 2020 19:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee mijn moeder is schizofreen dus dit is niet eens zon vreemde actie. Ze zal waarschijnlijk gedacht hebben makkelijk geld te kunnen verdienen. en later heeft ze er ook geen gevolgen van ondervonden natuurlijk.
Dus neem ze niets kwalijk verder alleen echt handig was het niet voor mijquote:
Ja tuurlijk maakt dat uit. Fijn dat je nu die Deense naam hebt dusquote:Op zaterdag 18 januari 2020 19:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dus neem ze niets kwalijk verder alleen echt handig was het niet voor mij![]()
Ik heb ook een duidelijk verschil gemerkt in reacties op sollicitaties met beide namenDe naam van de Egptenaar was Arabisch en die ik nu heb Deens.
Het maakt dus daadwerkelijk uit
Deensquote:Op zaterdag 18 januari 2020 19:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik heb ook een duidelijk verschil gemerkt in reacties op sollicitaties met beide namenDe naam van de Egptenaar was Arabisch en die ik nu heb Deens.
Ja nu verwachten ze geen hoofddoekje meer :pquote:Op zaterdag 18 januari 2020 19:43 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja tuurlijk maakt dat uit. Fijn dat je nu die Deense naam hebt dusOm meerdere redenen
En dus is de verbazing des te groter als je er een ophebt bij de sollicitatiequote:Op zaterdag 18 januari 2020 19:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja nu verwachten ze geen hoofddoekje meer :p
Mwuhahahaquote:Op zaterdag 18 januari 2020 19:44 schreef Fogel het volgende:
[..]
En dus is de verbazing des te groter als je er een ophebt bij de sollicitatie
draag je er wel 1 dan?quote:Op zaterdag 18 januari 2020 19:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja nu verwachten ze geen hoofddoekje meer :p
Mijn rijleraar werd telefonisch voorgesteld, Evert.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 19:44 schreef Fogel het volgende:
[..]
En dus is de verbazing des te groter als je er een ophebt bij de sollicitatie
ja, geen idee, had gekundquote:Op zaterdag 18 januari 2020 19:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee joh. Ben helemaal geen moslim
quote:Op zaterdag 18 januari 2020 19:45 schreef Molo het volgende:
[..]
Mijn rijleraar werd telefonisch voorgesteld, Evert.
Was een dikke donkere Surinamer, dat had ik even niet verwacht
LOL, lekkere kennis van de Antillen ookquote:Op zaterdag 18 januari 2020 19:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja bij Surinamers is het altijd tricky ja![]()
Ik had een collega, zij was Antiliaans. Sprak super netjes ABN en had telefonisch een kort sollicitatie gesprek gehad met een stagebedrijf. ZIj werd uitgenodigt voor gesprek en ze komt daar e ze zeggen gewoon serieus tegen haar: Goh dat jij zo netjes Nederlands spreekt...
Ze is ergens anders stage gaan lopen :p
ach ja, als je het nooit hebt gehad weet je ook niet welk goddelijk, vettig genot je mistquote:Op zaterdag 18 januari 2020 19:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja gelukkig niet.had ik geen spek mogen eten.
Nou het ziet er al lekker uit dusquote:Op zaterdag 18 januari 2020 19:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ach ja, als je het nooit hebt gehad weet je ook niet welk goddelijk, vettig genot je mist
Phehehehe.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 19:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja bij Surinamers is het altijd tricky ja![]()
Ik had een collega, zij was Antiliaans. Sprak super netjes ABN en had telefonisch een kort sollicitatie gesprek gehad met een stagebedrijf. ZIj werd uitgenodigt voor gesprek en ze komt daar e ze zeggen gewoon serieus tegen haar: Goh dat jij zo netjes Nederlands spreekt...
Ze is ergens anders stage gaan lopen :p
Waar dachten ze dat je vandaan kwam?quote:Op zaterdag 18 januari 2020 19:51 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Phehehehe.
Tegen mij is ooit gezegd toen ik 18 was en een weekend bij een vriend in de randstad bleef logeren 'dat ik echt geen Nederlands accent' had en 'of ik wel echt in Nederland geboren was'
Geen idee, ben toen meteen weg gelopen.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 19:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Waar dachten ze dat je vandaan kwam?
Nu verwachten ze dat je een helm met hoorntjes hebtquote:Op zaterdag 18 januari 2020 19:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dat zou wel vet zijn. Dat ik als een soort van viking kom.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 19:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nu verwachten ze dat je een helm met hoorntjes hebt
Met zo’n drakenkop op je scooterquote:Op zaterdag 18 januari 2020 19:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dat zou wel vet zijn. Dat ik als een soort van viking kom.
Is dat niet weer oosters?quote:Op zaterdag 18 januari 2020 19:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Met zo’n drakenkop op je scooter
dan zit je weer bij je egyptenaarquote:Op zaterdag 18 januari 2020 20:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Is dat niet weer oosters?
Dacht meer aan een sphynx?
Nee, kijk zo, maar dan op je scooter:quote:Op zaterdag 18 januari 2020 20:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Is dat niet weer oosters?
Dacht meer aan een sphynx?
Oh das wel vetquote:Op zaterdag 18 januari 2020 20:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, kijk zo, maar dan op je scooter:
[ afbeelding ]
Hoe doe je dat per ongeluk?quote:Op zaterdag 18 januari 2020 20:27 schreef UitStraling het volgende:
Over Vikingen gesproken, ik scheer net per ongeluk mijn baard af dus ik lijk nu op een 13 jarige molrat.
Net je scheermes vast hebben terwijl je getaserd wordt?quote:
quote:Op zaterdag 18 januari 2020 20:42 schreef Molo het volgende:
[..]
Net je scheermes vast hebben terwijl je getaserd wordt?
Dat doet je uitstraling geen goedquote:Op zaterdag 18 januari 2020 20:27 schreef UitStraling het volgende:
Over Vikingen gesproken, ik scheer net per ongeluk mijn baard af dus ik lijk nu op een 13 jarige molrat.
Daar voor een oude molrat?quote:Op zaterdag 18 januari 2020 20:27 schreef UitStraling het volgende:
Hey, die rat heeft mijn kapsel gejatquote:Op zaterdag 18 januari 2020 21:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Op een angora-molrat
[ afbeelding ]
Wat een....ratquote:Op zaterdag 18 januari 2020 21:25 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hey, die rat heeft mijn kapsel gejat![]()
Ik ga hem morgen lynchen! Kan hij meteen de pan in met stroganoff!quote:
Oeh stroganoffquote:Op zaterdag 18 januari 2020 21:29 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik ga hem morgen lynchen! Kan hij meteen de pan in met stroganoff!
Ik heb ooit in een soort van open keuken gewerkt en er kwam een gekkie kwam aan mij vragen of dat stroganoff was, wijzende op een pan sate. Toen ik nee, dat is sate antwoorde vroeg hij of ik wel wist wat stroganoff was.quote:
Zelfs ik zie zonder bril nog wel het verschil tussen sate en stroganoffquote:Op zaterdag 18 januari 2020 21:54 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb ooit in een soort van open keuken gewerkt en er kwam een gekkie kwam aan mij vragen of dat stroganoff was, wijzende op een pan sate. Toen ik nee, dat is sate antwoorde vroeg hij of ik wel wist wat stroganoff was.
Daarna is hij het aan nog 2 mensen gaan vragen en daarna semi beledigd de tent uit gelopen
Knienchenquote:
quote:Op zaterdag 18 januari 2020 21:54 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb ooit in een soort van open keuken gewerkt en er kwam een gekkie kwam aan mij vragen of dat stroganoff was, wijzende op een pan sate. Toen ik nee, dat is sate antwoorde vroeg hij of ik wel wist wat stroganoff was.
Daarna is hij het aan nog 2 mensen gaan vragen en daarna semi beledigd de tent uit gelopen
Rare vent was dat, maar de toko waar ik toen werkte trok ook wel meer van dat soort publiekquote:Op zaterdag 18 januari 2020 21:56 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Zelfs ik zie zonder bril nog wel het verschil tussen sate en stroganoff![]()
[..]
Knienchen
Rustig, net WIDM gekeken. Nu even lekker niksen met Spotify aan.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 21:59 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Rare vent was dat, maar de toko waar ik toen werkte trok ook wel meer van dat soort publiek![]()
Hoe is je avond?
Ik vond Nathan vandaag bij dat spel met die kleur kanonnen wel beetje Mollerig overkomen, of lag dat aan mij?quote:Op zaterdag 18 januari 2020 22:02 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Rustig, net WIDM gekeken. Nu even lekker niksen met Spotify aan.
Saté heb ik nu ook wel weer zin in, komende week maar weer eens maken met kip, bebakken aardappeltjes en kroepoekquote:Op zaterdag 18 januari 2020 21:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]wat een idioot! Een pan saté klinkt ook goed
Nee, dat lag niet aan jouquote:Op zaterdag 18 januari 2020 22:04 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik vond Nathan vandaag bij dat spel met die kleur kanonnen wel beetje Mollerig overkomen, of lag dat aan mij?
Das nog best schattigquote:Op zaterdag 18 januari 2020 21:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Op een angora-molrat
[ afbeelding ]
Ik kom bij jou wonenquote:Op zaterdag 18 januari 2020 22:05 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Saté heb ik nu ook wel weer zin in, komende week maar weer eens maken met kip, bebakken aardappeltjes en kroepoek
Weinig ervaring mee. We hadden vroeger wel van die woestijnratjes. Die maakten een pokkeherrie ‘s nachtsquote:Op zaterdag 18 januari 2020 22:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja die vind ik meestal wel irritant.
Wat schattigquote:Op zaterdag 18 januari 2020 22:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Weinig ervaring mee. We hadden vroeger wel van die woestijnratjes. Die maakten een pokkeherrie ‘s nachts
Dan moeten we wel groter gaan wonen ben ik bang. Dit huisje is nu al soms te klein voor mij en muis al kan dat ook aan de ruzies liggenquote:
Er is een fokker die heeft er een paar. Die had een keer een leuke video van ze gepost in flora en fauna maar ben vergeten welke fokker het is.quote:
Moet ik niks van hebben, die fretten je teveel voer opquote:
Dat arme beestquote:
Die doen wat?quote:Op zaterdag 18 januari 2020 22:19 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Moet ik niks van hebben, die fretten je teveel voer op
Wat hebben jullie gedaan?quote:Op zaterdag 18 januari 2020 22:23 schreef Dr_Flash het volgende:
Bwooh. Liesje is er vandoor met wat er nog van de fles wodka over waswoont in een ander hotel hier 300 meter vandaan. Ik probeer nog even een drankje te fixen. Half limonade glas vol wodka, 300 lek. Net 2 euro 30 of zo
ja betaal morgen maar of overmorgen. Nee handtekening onzin Yolo alles
Dit is best een heel bijzonder land
Denk dat ze ook wel bitterballen zouden lusten.quote:
Moet ik een beetje bemiddelen. Dat kan ik best goedquote:Op zaterdag 18 januari 2020 22:15 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dan moeten we wel groter gaan wonen ben ik bang. Dit huisje is nu al soms te klein voor mij en muis al kan dat ook aan de ruzies liggen
Ik ook..quote:Op zaterdag 18 januari 2020 22:33 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik heb toch echt liever een hont
quote:Op zaterdag 18 januari 2020 22:33 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik heb toch echt liever een hont
Hoewel ik ongelooflijk dol op hem ben, denk ik niet dat ik nog een hond neem, als Sjef er niet meer is..quote:
Waarom niet?quote:Op zaterdag 18 januari 2020 22:37 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Hoewel ik ongelooflijk dol op hem ben, denk ik niet dat ik nog een hond neem, als Sjef er niet meer is..
Neuh hoeft niet, goedmaak seks is bemiddeling genoeg voor nu.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 22:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Moet ik een beetje bemiddelen. Dat kan ik best goed
Financieel en ik zie mezelf geen hond opvoeden.. en ik heb liever geen assielhond oidquote:
Je hebt sjefke toch opgevoed?quote:Op zaterdag 18 januari 2020 22:44 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Financieel en ik zie mezelf geen hond opvoeden.. en ik heb liever geen assielhond oid
Nee, dat heeft mijn vader gedaan. Ik woonde wel nog thuis toen, maar het was vooral pa die hem op heeft gevoed. Daarnaast zijn er genoeg dingen gebeurt de afgelopen 12 jaar waarin ik mezelf, zeker momenteel niet in staat acht een hond goed op te voeden..quote:
Slaap lekker Bos.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 22:48 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee, dat heeft mijn vader gedaan. Ik woonde wel nog thuis toen, maar het was vooral pa die hem op heeft gevoed. Daarnaast zijn er genoeg dingen gebeurt de afgelopen 12 jaar waarin ik mezelf, zeker momenteel niet in staat acht een hond goed op te voeden..
Goed dat je dat van jezelf weet, Bossiequote:Op zaterdag 18 januari 2020 22:48 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee, dat heeft mijn vader gedaan. Ik woonde wel nog thuis toen, maar het was vooral pa die hem op heeft gevoed. Daarnaast zijn er genoeg dingen gebeurt de afgelopen 12 jaar waarin ik mezelf, zeker momenteel niet in staat acht een hond goed op te voeden..
Oh je kunt de awesomeness niet handelen, OK. Legit, kan bijna niemandquote:
Zwemmen was het leukste :pquote:Op zaterdag 18 januari 2020 23:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh je kunt de awesomeness niet handelen, OK. Legit, kan bijna niemand
Ja tuurlijkquote:
quote:
Ja begrijpelijk. Alvast gefeliciteerdquote:Op zaterdag 18 januari 2020 23:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja tuurlijkWe vieren het bescheiden. Mijn oma wil het klein houden, ook gezien het overlijden van mijn moeder zo kort geleden.
Dankjewel.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 23:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja begrijpelijk. Alvast gefeliciteerd
Zwemmen is wel heel erg leuk ja. Maar bij dit soort reisjes ga ik altijd in Power Play mode. En dan is zwemmen zo'n beetje de omdergrens van tofquote:
quote:Op zaterdag 18 januari 2020 23:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Al is dat in haar familie redelijk normaal. Haar eigen moeder tikte ook de 100 aan, haar oudste zus ook
Mooie verhalen dit, mooie mensenquote:Op zaterdag 18 januari 2020 23:37 schreef liesje1979 het volgende:
Het is hier sowieso geweldig maar. We gingen eten bij wat een beetje traditie is voor me, ik ga daat altijd heen als ik in Tirana of in de buurt ben, ik ben daar gaan eten voor ik naar valbons ging en daarna toen ik totaal gedesuleerd terug kwam. Sindsdien eet ik daar dus
Nu was Eri er die ik ook op facebook heb.
daarna omdat het op steenworp afstand was toch even dag zeggen bij het hotel van toen, eigenlijk was ik teleurgesteld want niet die man die me toen zo geholpen had, wilde alweer weggaan maar toen zei hij dat hij het herinnerde, dat niet hij maar zijn collega die nu in Kosovo werkt me geholpen had maar hij het wel wist. Ik geloofde het niet zo en vroeg hem te vertellen.. Hij wis het allemaal precies, dat mijn broer overleden was en ze me toen hebben opgevangen maar ook dat die avond daarvoor zijn collega me zo had geholpen met de veerboot van Koman.
Zeer bijzonder, ik moest huilen, niet uit verdriet maar uit dankbaarheid, Dat het niet vergeten is.
Ik houd van Albanië
En waarom is dat?quote:Op zondag 19 januari 2020 00:51 schreef IJsdraakje het volgende:
Hagelbui op mijn kop.![]()
Wel weer een lekker avondje gedraaid, ik weet meteen weer waarom ik dat vrijwilligerswerk doe.
De lijstjes werken niet meerquote:Op zondag 19 januari 2020 09:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Hoi![]()
Klopt het dat je gestopt bent met je lijstjes?
Oh wat jammer. Je was er elke dag zo trouw in. Hoezo werken ze niet meer?quote:Op zondag 19 januari 2020 09:22 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
De lijstjes werken niet meer
Ze geven niets meer weer als je het per reeks doet voor 2020quote:Op zondag 19 januari 2020 09:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Oh wat jammer. Je was er elke dag zo trouw in. Hoezo werken ze niet meer?
En is er iemand die het kan fiksen?quote:Op zondag 19 januari 2020 09:24 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
Ze geven niets meer weer als je het per reeks doet voor 2020
@bondage maar die zie ik niet meer onlinequote:Op zondag 19 januari 2020 09:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
En is er iemand die het kan fiksen?
Blijven taggenquote:Op zondag 19 januari 2020 09:25 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
@:bondage maar die zie ik niet meer online
quote:Op zondag 19 januari 2020 09:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Blijven taggen
Heb je iets met lijstjes in het algemeen? :p
Grappigquote:Op zondag 19 januari 2020 09:27 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
Helemaal niets
Alleen die van de KSC.
Traditiequote:
Suffe ouwequote:Op zondag 19 januari 2020 09:21 schreef goldfinger1963 het volgende:
Ben ik blij dat ik een pillendoosje heb![]()
Kwam vannacht om 3 uur erachter dat ik mijn pillen voor s'avonds nog niet had ingenomen
Geen wonder dat ik zo brak was![]()
Is hij helemaal gekapt met Fok?quote:Op zondag 19 januari 2020 09:25 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
@:bondage maar die zie ik niet meer online
iddquote:
weet ik niet.quote:
Ja je moet wat, alleen zo balen als je dan weer moet wachten op de inwerktijdquote:Op zondag 19 januari 2020 09:34 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
idd
Dus vannacht om 3 uur ze maar ingenomen
Jammerquote:Op zondag 19 januari 2020 09:35 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
weet ik niet.
Denk het van wel
uurtjequote:Op zondag 19 januari 2020 09:36 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja je moet wat, alleen zo balen als je dan weer moet wachten op de inwerktijd
Pillen plempenquote:Op zondag 19 januari 2020 09:38 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
uurtje
En nou dadelijk die voor de morgen innemen
Die nieuwe werken wel goedquote:Op zondag 19 januari 2020 09:39 schreef Molo het volgende:
[..]
Pillen plempen![]()
Gelukkig maar dat ze bestaan
Heb je slaapproblemen?quote:Op zondag 19 januari 2020 09:42 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
Die nieuwe werken wel goed![]()
Samen met de tramadol voel ik niets meer en slaap ik als en blok
Wat voor pillen zijn het dan?quote:Op zondag 19 januari 2020 09:42 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
Die nieuwe werken wel goed![]()
Samen met de tramadol voel ik niets meer en slaap ik als en blok
tegretolquote:Op zondag 19 januari 2020 09:46 schreef Molo het volgende:
[..]
Wat voor pillen zijn het dan?
En fijn! Zeker na al die slaapellende de afgelopen jaren
Meer pijnproblemenquote:
Oh dat ken ik niet, maar top dat het zo werktquote:
Ohquote:Op zondag 19 januari 2020 09:52 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
Meer pijnproblemen
Waardoor ik maar 2 uur kan slapen ipv de normale 4 uur
Ik moet meteen denken aan mijn grote vriend Sean Paul die altijd zingt over 'tha bubbly bubbly'quote:Op zondag 19 januari 2020 10:03 schreef Citizen.Erased het volgende:
Dat lijkt me voor beiden vrij vervelend.
Is tegen zenuwpijnen.quote:Op zondag 19 januari 2020 09:52 schreef Molo het volgende:
[..]
Oh dat ken ik niet, maar top dat het zo werkt![]()
Verder nog behandelingen of is dat stabiel nu?
Hoe vaak gebruik je nou de rolstoel? En hoe doe je dat in vredesnaam met je club qua praktische zaken?
(Ja ik denk af en toe aan je, en ben dan benieuwd enzo, en hoop dat het goed gaat)
Zenuwpijnen en rug die is vastgezetquote:
Oh das kut. Werk je wel?quote:Op zondag 19 januari 2020 10:06 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
Zenuwpijnen en rug die is vastgezet
Teringquote:
quote:
De gordijnen zijn dichtquote:
En Farmvillequote:
Oh dat klinkt best wel prima, op de rolstoel na maar wel fijn dat je in de club zonder af kuntquote:Op zondag 19 januari 2020 10:06 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
Is tegen zenuwpijnen.
Verder geen behandelingen meer gepland
Rolstoel gebruik ik alleen als ik wat verder moet lopen dan 10 a 20 meter.
In de club loop ik niet veel
Ja graagquote:
miniquote:
Ik geef je er zelfs een koekje bijquote:Op zondag 19 januari 2020 10:26 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
Ja graag![]()
melk en suiker en een lepeltje om te roeren
quote:Op zondag 19 januari 2020 10:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik geef je er zelfs een koekje bij![]()
Wat voor koekje?quote:Op zondag 19 januari 2020 10:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik geef je er zelfs een koekje bij![]()
Speciaal weekend?quote:Op zondag 19 januari 2020 10:33 schreef goldfinger1963 het volgende:
Het is te merken dat de club in allerlei kranten heeft gestaan![]()
Een heleboel nieuwelingen dit weekend gehad
Normaal weekend.quote:Op zondag 19 januari 2020 10:35 schreef Molo het volgende:
[..]
Speciaal weekend?
En waarom stond je in de krant? Is dat ergens terug te lezen?
Ik snap nu je UI pasquote:Op zondag 19 januari 2020 10:44 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
Normaal weekend.wij hebben meegewerkt aan een baanbrekend onderzoek van de universiteit antwerpen over bdsm.
ff een paar linken opzoeken.
Dat is ook lekker snelquote:
quote:
quote:Op zondag 19 januari 2020 10:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kun je op je bitterbalbillen laten petsen met een elektrische vliegenmepper.
Bitterbillenquote:Op zondag 19 januari 2020 10:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
quote:Op zondag 19 januari 2020 10:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit is een typische "been there, done that".quote:Op zondag 19 januari 2020 10:53 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]![]()
Die vliegenmepper sla je meteen stuk
De enigste in de hele Beneluxquote:
Ik ben zo conservatief als een stoffige oude fles Schotse whisky uit 1898quote:Op zondag 19 januari 2020 10:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Doe nou maar niet alsof jij iets raar vindt
En sm-en jullie gezamelijk?quote:Op zondag 19 januari 2020 10:55 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
De enigste in de hele Benelux
quote:Op zondag 19 januari 2020 10:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dit is een typische "been there, done that".
Damnquote:Op zondag 19 januari 2020 10:53 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]![]()
Die vliegenmepper sla je meteen stuk
Ja hahahahahhaha ja.quote:Op zondag 19 januari 2020 10:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ben zo conservatief als een stoffige oude fles Schotse whisky uit 1898
Hoe bedoel je?quote:
quote:
Toen maar verder gegaan met de mattenklopper?quote:Op zondag 19 januari 2020 10:55 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en 2 vliegenmeppers kapot geslagen
nee oke ;P maar das de activiteit van jullie club natuurlijkquote:Op zondag 19 januari 2020 10:57 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
Maar dat betekent niet dat ik met iedereen speel
quote:Op zondag 19 januari 2020 10:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee oke ;P maar das de activiteit van jullie club natuurlijk![]()
En ik maar denken dat het iets met bbq-en was en lijstjes
pingpong batjesquote:Op zondag 19 januari 2020 10:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Toen maar verder gegaan met de mattenklopper?
quote:Op zondag 19 januari 2020 11:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dat je als zon speenvarken boven een gril ronddraait.
Das dan toch gewoon rammen ipv spanken?quote:Op zondag 19 januari 2020 11:01 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
pingpong batjes![]()
Maar die bleken ook niet zo stevig
Zie je, dan kom je toch uit bij de mattenklopperquote:Op zondag 19 januari 2020 11:01 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
pingpong batjes![]()
Maar die bleken ook niet zo stevig
quote:
Er is er hier wel 1 bezig geweest met die spiesenquote:Op zondag 19 januari 2020 11:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Beetje poken met die spiesjes.
Jij hebt er ook meer kennis van hoor ik zoquote:Op zondag 19 januari 2020 11:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Das dan toch gewoon rammen ipv spanken?
Hebben jullie overal verbanddozen hangen?quote:Op zondag 19 januari 2020 11:03 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
[..]
Er is er hier wel 1 bezig geweest met die spiesen
Dat is het verdienmodel natuurlijkquote:Op zondag 19 januari 2020 11:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hebben jullie overal verbanddozen hangen?
Nou ja zie mezelf soms wel mensen onder handen nemen met ping pong batjes ja.quote:Op zondag 19 januari 2020 11:04 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
Jij hebt er ook meer kennis van hoor ik zo
Niet overalquote:Op zondag 19 januari 2020 11:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hebben jullie overal verbanddozen hangen?
Hangen jullie ook mensen op aan van die vleeshaken?quote:Op zondag 19 januari 2020 11:05 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
Niet overal
Maar we hebben wel zo een hele grote verbanddoos hangen
o je filmt jezelf als je bezig bentquote:Op zondag 19 januari 2020 11:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nou ja zie mezelf soms wel mensen onder handen nemen met ping pong batjes ja.
Nee bedoel in mijn hoofdquote:Op zondag 19 januari 2020 11:06 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
o je filmt jezelf als je bezig bent
quote:Op zondag 19 januari 2020 11:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Hangen jullie ook mensen op aan van die vleeshaken?
Wat?quote:Op zondag 19 januari 2020 11:07 schreef bitterbal het volgende:
Al heb ik toch meer met knuppels denk ik.![]()
Je weet wat ik bedoel toch? Ken de naam niet. Daar begrijp ik dus echt niets van.quote:Op zondag 19 januari 2020 11:07 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
Laten we zo zeggen er is nog niemand geweest die dat deed.
Kinky, ik dacht dat jij in een normaal eetcafé werkt, maar jullie hebben ook een thema zo te zien?quote:Op zondag 19 januari 2020 11:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nou ja zie mezelf soms wel mensen onder handen nemen met ping pong batjes ja.
quote:Op zondag 19 januari 2020 11:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Kinky, ik dacht dat jij in een normaal eetcafé werkt, maar jullie hebben ook een thema zo te zien?
quote:Op zondag 19 januari 2020 11:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Je weet wat ik bedoel toch? Ken de naam niet. Daar begrijp ik dus echt niets van.
quote:Op zondag 19 januari 2020 11:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Kinky, ik dacht dat jij in een normaal eetcafé werkt, maar jullie hebben ook een thema zo te zien?
Chique eten met klemmen op je ballen, a never walk again dinerquote:Op zondag 19 januari 2020 11:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat hebben we volgende weekquote:Op zondag 19 januari 2020 11:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Chique eten met klemmen op je ballen, a never walk again diner
Fixedquote:Op zondag 19 januari 2020 11:08 schreef bitterbal het volgende:
Ja we hebben ook een kelder. Ik noem het de vleessmkelder.
quote:Op zondag 19 januari 2020 11:10 schreef bitterbal het volgende:
Ja denk niet dat dat sm iets voor mij is. Denk dat ik snel door sla en er op los begin te knuppelen.
Dat zal wel meevallenquote:Op zondag 19 januari 2020 11:10 schreef bitterbal het volgende:
Ja denk niet dat dat sm iets voor mij is. Denk dat ik snel door sla en er op los begin te knuppelen.
quote:Op zondag 19 januari 2020 11:10 schreef bitterbal het volgende:
quote:Op zondag 19 januari 2020 11:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]deze zin toevoegen aan je tinderprofiel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |