Ow, jij was dat met al die rare wensenquote:Op zaterdag 18 januari 2020 17:16 schreef Arch-Indar het volgende:
Ik heb ook al drie keer bij jou gegeten, maar dat heb je ook nooit gemerkt toch?
Mooiquote:Op zaterdag 18 januari 2020 15:01 schreef VKV het volgende:
[..]
Leuk, ik heb zoiets ook gedaan. Je ziet echt zoveel in weinig tijd.
Na afloop was ik helemaal verrot en zwoer ik nooit meer een busreis te gaan doen![]()
Klopt. Alleen de reis naar Elba is optioneel en moet je voor betalen.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 14:59 schreef Karzai het volgende:
en kaartjes voor de bezienswaardigheden
Ja. ontbijt en diner zitten in de prijs. Alleen voor lunch moet ik zelf zorgenquote:Op zaterdag 18 januari 2020 14:58 schreef Karzai het volgende:
Volgens mij is dat all in ook met eten
Sienna is echt ontzettend mooiquote:Op zaterdag 18 januari 2020 18:25 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Mooi![]()
[..]
Klopt. Alleen de reis naar Elba is optioneel en moet je voor betalen.
[..]
Ja. ontbijt en diner zitten in de prijs. Alleen voor lunch moet ik zelf zorgen
Naar mini-me?quote:Op zaterdag 18 januari 2020 18:55 schreef Molo het volgende:
Ik ga maandag informeren of ik mijn dochter kan hernoemen
Die vrouw die ín zijn anus kijkt ook echtquote:Op zaterdag 18 januari 2020 18:58 schreef DerRabbit het volgende:
Peter Sagan in zijn meest natuurlijke houding
Die blik van haar voorspelt niet veel goeds. Misschien heeft hij luttele seconden voor die foto wel ontiegelijk liggen ruftenquote:Op zaterdag 18 januari 2020 19:00 schreef Molo het volgende:
[..]
Die vrouw die ín zijn anus kijkt ook echt
Sienna Peter Molotovski, kan prima voor een meisje toch?quote:
The sweet scent of assquote:Op zaterdag 18 januari 2020 19:04 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Die blik van haar voorspelt niet veel goeds. Misschien heeft hij luttele seconden voor die foto wel ontiegelijk liggen ruften
Preciesquote:Op zaterdag 18 januari 2020 19:05 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Sienna Peter Molotovski, kan prima voor een meisje toch?
Hoezo dat?quote:Op zaterdag 18 januari 2020 18:55 schreef Molo het volgende:
Ik ga maandag informeren of ik mijn dochter kan hernoemen
Kan primaquote:Op zaterdag 18 januari 2020 19:05 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Sienna Peter Molotovski, kan prima voor een meisje toch?
had je een schaamnaam?quote:Op zaterdag 18 januari 2020 19:18 schreef bitterbal het volgende:
Ik heb mijn achternaam laten wijzigen. Best een gedoe.
Neequote:
Zo heet iedereen in mijn familiequote:Op zaterdag 18 januari 2020 19:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Kan primaNooit geweten trouwens dat Molo’s volledige naam Molotovski is
Wowquote:Op zaterdag 18 januari 2020 19:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee![]()
Mijn moeder is vroeger een schijnhuwelijk aan gegaan met een man voor zijn verblijfsvergunning. k ben tijdens dat schijnhuwelijk geboren en erkend als zijn dochter. Dus aantal jaren terug rechtzaak gestart om deze man te laten ontkennen als vader en mijn biologische vader te laten erkennen ook als wettelijke vader. Daarna de achternaam laten wijzigen.
Was grapje, in de richting van Sagangod, zie OPquote:Op zaterdag 18 januari 2020 19:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dat had je niet toen je de naam gaf?
Was allemaal nog niet zo makkelijk. Officieel mag je het vaderschap ontkennen tot 9 maanden na de geboortequote:
Oh dacht alquote:Op zaterdag 18 januari 2020 19:23 schreef Molo het volgende:
[..]
Was grapje, in de richting van Sagangod, zie OP
Naam van mijn dochter is en blijft prachtig![]()
![]()
Jeetje Bitterbalquote:Op zaterdag 18 januari 2020 19:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee![]()
Mijn moeder is vroeger een schijnhuwelijk aan gegaan met een man voor zijn verblijfsvergunning. k ben tijdens dat schijnhuwelijk geboren en erkend als zijn dochter. Dus aantal jaren terug rechtzaak gestart om deze man te laten ontkennen als vader en mijn biologische vader te laten erkennen ook als wettelijke vader. Daarna de achternaam laten wijzigen.
Ja. heb die egyptenaar 2 keer in mijn leven gezien. 1 keer toen ik heel klein was en de laatste keer met die rechtzaak. Vriendelijke man :p Maar die is al de tijd mijn vader geweest volgens de wet :pquote:Op zaterdag 18 januari 2020 19:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jeetje BitterbalJe hebt wel altijd geweten wie je biologische vader was?
In mijn familie heten ze liever Duna dan Buda. Dat is echt mijn dingetjequote:Op zaterdag 18 januari 2020 19:23 schreef Molo het volgende:
[..]
Zo heet iedereen in mijn familie
Behalve Kolosovski, die heet Medvediço
Is de uitspraak ook daadwerkelijk in Egypte gedaan?quote:Op zaterdag 18 januari 2020 19:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja. heb die egyptenaar 2 keer in mijn leven gezien. 1 keer toen ik heel klein was en de laatste keer met die rechtzaak. Vriendelijke man :p Maar die is al de tijd mijn vader geweest volgens de wet :p
Vraag een nickchange aan, Dunapestenaar.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 19:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
In mijn familie heten ze liever Duna dan Buda. Dat is echt mijn dingetje
Ha! Nee dat zagen we toch niet zo zittenquote:Op zaterdag 18 januari 2020 19:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Is de uitspraak ook daadwerkelijk in Egypte gedaan?
maar nu is alles geregeld?quote:Op zaterdag 18 januari 2020 19:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja. heb die egyptenaar 2 keer in mijn leven gezien. 1 keer toen ik heel klein was en de laatste keer met die rechtzaak. Vriendelijke man :p Maar die is al de tijd mijn vader geweest volgens de wet :p
quote:Op zaterdag 18 januari 2020 19:28 schreef Fogel het volgende:
[..]
Vraag een nickchange aan, Dunapestenaar.
Nou ja het was eerder allemaal onhandig dan heftig. Ik heb gewoon heel lang met die naam geleefd en mijn biologische vader was toendertijd mijn voogd.quote:
Wat is Duna?quote:Op zaterdag 18 januari 2020 19:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Bizar man, ook niet heel handig van je moeder trouwens 😅quote:Op zaterdag 18 januari 2020 19:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nou ja het was eerder allemaal onhandig dan heftig. Ik heb gewoon heel lang met die naam geleefd en mijn biologische vader was toendertijd mijn voogd.
Jeps heeft een paar jaar geduurd de procedure. Zittingen werden ook constant uitgesteld maar nu is alles zoals het hoort. En hoop dat deze best man gelukkig is in Nederland :pquote:
voor doekoes :pquote:Op zaterdag 18 januari 2020 19:31 schreef Molo het volgende:
[..]
Bizar man, ook niet heel handig van je moeder trouwens 😅
Heeft je vader je daar nog bij geholpen of is dat pas recent gebeurd?quote:Op zaterdag 18 januari 2020 19:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ha! Nee dat zagen we toch niet zo zittenIk moest bewijzen dat ik recht had om hier in Nederland een uitspraak te krijgen. Nu zit er toevallig in Den Haag een organisatie die zich met dit soort zaken bezig houden en adviezen geven. Na lang proces is het gelukt
In mijn familie heet iedereen stampertje, maar dst vond ik voor mijn persoonlijkheid iets te voor de hand liggendquote:Op zaterdag 18 januari 2020 19:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja is iets van 8 jaar terug ofzo. Hij heeft dat geregeld en ook betaaldquote:Op zaterdag 18 januari 2020 19:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Heeft je vader je daar nog bij geholpen of is dat pas recent gebeurd?
Ja. niet eens zoveel. Was paar duizend gulden toendertijd.quote:
Donauquote:Op zaterdag 18 januari 2020 19:30 schreef Molo het volgende:
[..]
Wat is Duna?
En Molo is een Fins slang scheldwoord voor piemel
Lekker bijdehand 😅quote:Op zaterdag 18 januari 2020 19:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja. niet eens zoveel. Was paar duizend gulden toendertijd.
Ik heb ook regelmatig dit soort aanbiedingen gehad.
dat is fijn, zal wel flink duur zijn zoietsquote:Op zaterdag 18 januari 2020 19:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja is iets van 8 jaar terug ofzo. Hij heeft dat geregeld en ook betaaldhad dit zelf niet kunnen doen denk ik,.
Ik weet wel zeker dat het ook mijn vader was want we hebben een dna test laten doen :p
Eind goed al goedquote:Op zaterdag 18 januari 2020 19:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja is iets van 8 jaar terug ofzo. Hij heeft dat geregeld en ook betaaldhad dit zelf niet kunnen doen denk ik,.
Ik weet wel zeker dat het ook mijn vader was want we hebben een dna test laten doen :p
Ja als je niet goed bent bij je hoofd.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 19:34 schreef Molo het volgende:
[..]
Lekker bijdehand 😅
Ik heb ook weleens zulke aanbiedingen gehad maar nooit gedacht dat íemand daar serieus op in zou gaan
Oh zo!quote:Op zaterdag 18 januari 2020 19:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
DonauWij hebben een huis in de buurt van de Donau.
Wist je dat toen je deze nick koos?
Jeps :pquote:Op zaterdag 18 januari 2020 19:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat is fijn, zal wel flink duur zijn zoiets
Maar dat was je moeder (destijds) ook niet ofzo?quote:Op zaterdag 18 januari 2020 19:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja als je niet goed bent bij je hoofd.
Nee mijn moeder is schizofreen dus dit is niet eens zon vreemde actie. Ze zal waarschijnlijk gedacht hebben makkelijk geld te kunnen verdienen. en later heeft ze er ook geen gevolgen van ondervonden natuurlijk.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 19:36 schreef Molo het volgende:
[..]
Maar dat was je moeder (destijds) ook niet ofzo?
Ah op die manier... Sneuquote:Op zaterdag 18 januari 2020 19:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee mijn moeder is schizofreen dus dit is niet eens zon vreemde actie. Ze zal waarschijnlijk gedacht hebben makkelijk geld te kunnen verdienen. en later heeft ze er ook geen gevolgen van ondervonden natuurlijk.
Dus neem ze niets kwalijk verder alleen echt handig was het niet voor mijquote:
Ja tuurlijk maakt dat uit. Fijn dat je nu die Deense naam hebt dusquote:Op zaterdag 18 januari 2020 19:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dus neem ze niets kwalijk verder alleen echt handig was het niet voor mij![]()
Ik heb ook een duidelijk verschil gemerkt in reacties op sollicitaties met beide namenDe naam van de Egptenaar was Arabisch en die ik nu heb Deens.
Het maakt dus daadwerkelijk uit
Deensquote:Op zaterdag 18 januari 2020 19:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik heb ook een duidelijk verschil gemerkt in reacties op sollicitaties met beide namenDe naam van de Egptenaar was Arabisch en die ik nu heb Deens.
Ja nu verwachten ze geen hoofddoekje meer :pquote:Op zaterdag 18 januari 2020 19:43 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja tuurlijk maakt dat uit. Fijn dat je nu die Deense naam hebt dusOm meerdere redenen
En dus is de verbazing des te groter als je er een ophebt bij de sollicitatiequote:Op zaterdag 18 januari 2020 19:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja nu verwachten ze geen hoofddoekje meer :p
Mwuhahahaquote:Op zaterdag 18 januari 2020 19:44 schreef Fogel het volgende:
[..]
En dus is de verbazing des te groter als je er een ophebt bij de sollicitatie
draag je er wel 1 dan?quote:Op zaterdag 18 januari 2020 19:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja nu verwachten ze geen hoofddoekje meer :p
Mijn rijleraar werd telefonisch voorgesteld, Evert.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 19:44 schreef Fogel het volgende:
[..]
En dus is de verbazing des te groter als je er een ophebt bij de sollicitatie
ja, geen idee, had gekundquote:Op zaterdag 18 januari 2020 19:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee joh. Ben helemaal geen moslim
quote:Op zaterdag 18 januari 2020 19:45 schreef Molo het volgende:
[..]
Mijn rijleraar werd telefonisch voorgesteld, Evert.
Was een dikke donkere Surinamer, dat had ik even niet verwacht
LOL, lekkere kennis van de Antillen ookquote:Op zaterdag 18 januari 2020 19:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja bij Surinamers is het altijd tricky ja![]()
Ik had een collega, zij was Antiliaans. Sprak super netjes ABN en had telefonisch een kort sollicitatie gesprek gehad met een stagebedrijf. ZIj werd uitgenodigt voor gesprek en ze komt daar e ze zeggen gewoon serieus tegen haar: Goh dat jij zo netjes Nederlands spreekt...
Ze is ergens anders stage gaan lopen :p
ach ja, als je het nooit hebt gehad weet je ook niet welk goddelijk, vettig genot je mistquote:Op zaterdag 18 januari 2020 19:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja gelukkig niet.had ik geen spek mogen eten.
Nou het ziet er al lekker uit dusquote:Op zaterdag 18 januari 2020 19:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ach ja, als je het nooit hebt gehad weet je ook niet welk goddelijk, vettig genot je mist
Phehehehe.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 19:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja bij Surinamers is het altijd tricky ja![]()
Ik had een collega, zij was Antiliaans. Sprak super netjes ABN en had telefonisch een kort sollicitatie gesprek gehad met een stagebedrijf. ZIj werd uitgenodigt voor gesprek en ze komt daar e ze zeggen gewoon serieus tegen haar: Goh dat jij zo netjes Nederlands spreekt...
Ze is ergens anders stage gaan lopen :p
Waar dachten ze dat je vandaan kwam?quote:Op zaterdag 18 januari 2020 19:51 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Phehehehe.
Tegen mij is ooit gezegd toen ik 18 was en een weekend bij een vriend in de randstad bleef logeren 'dat ik echt geen Nederlands accent' had en 'of ik wel echt in Nederland geboren was'
Geen idee, ben toen meteen weg gelopen.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 19:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Waar dachten ze dat je vandaan kwam?
Nu verwachten ze dat je een helm met hoorntjes hebtquote:Op zaterdag 18 januari 2020 19:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dat zou wel vet zijn. Dat ik als een soort van viking kom.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 19:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nu verwachten ze dat je een helm met hoorntjes hebt
Met zo’n drakenkop op je scooterquote:Op zaterdag 18 januari 2020 19:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dat zou wel vet zijn. Dat ik als een soort van viking kom.
Is dat niet weer oosters?quote:Op zaterdag 18 januari 2020 19:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Met zo’n drakenkop op je scooter
dan zit je weer bij je egyptenaarquote:Op zaterdag 18 januari 2020 20:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Is dat niet weer oosters?
Dacht meer aan een sphynx?
Nee, kijk zo, maar dan op je scooter:quote:Op zaterdag 18 januari 2020 20:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Is dat niet weer oosters?
Dacht meer aan een sphynx?
Oh das wel vetquote:Op zaterdag 18 januari 2020 20:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, kijk zo, maar dan op je scooter:
[ afbeelding ]
Hoe doe je dat per ongeluk?quote:Op zaterdag 18 januari 2020 20:27 schreef UitStraling het volgende:
Over Vikingen gesproken, ik scheer net per ongeluk mijn baard af dus ik lijk nu op een 13 jarige molrat.
Net je scheermes vast hebben terwijl je getaserd wordt?quote:
quote:Op zaterdag 18 januari 2020 20:42 schreef Molo het volgende:
[..]
Net je scheermes vast hebben terwijl je getaserd wordt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |