Ja echt, ik schrok ook. Zou 'm zeker 10 jaar ouder schattenquote:
Zou zomaar kunnen, dit is natuurlijk ook de laatste battle (dat zijn vaak de beste, niet altijd, maar vaak)quote:Op vrijdag 17 januari 2020 22:12 schreef TheVulture het volgende:
Hier komt nog wel een steal uit denk ik...
Ik hoop alleen dan wel dat Anouk degene is die stealt, die andere twee zou ik sneu vindenquote:Op vrijdag 17 januari 2020 22:13 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Zou zomaar kunnen, dit is natuurlijk ook de laatste battle (dat zijn vaak de beste, niet altijd, maar vaak)
Ja Kes moet blijven, maar had Lil toch beloofd?quote:Op vrijdag 17 januari 2020 22:14 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik hoop alleen dan wel dat Anouk degene is die stealt, die andere twee zou ik sneu vinden
Nee, zohra moet blijven!quote:Op vrijdag 17 januari 2020 22:14 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik hoop alleen dan wel dat Anouk degene is die stealt, die andere twee zou ik sneu vinden
Goed planquote:Op vrijdag 17 januari 2020 22:15 schreef DKUp het volgende:
Celine naar de volgende ronde en dan exit
Dan is z'n geloofwaardigheid helemaal wegquote:Op vrijdag 17 januari 2020 22:15 schreef ato het volgende:
[..]
Ja Kes moet blijven, maar had Lil toch beloofd?
Ik netjes een capquote:Op vrijdag 17 januari 2020 22:22 schreef IxCalypso het volgende:
Dat soort petjes had ik altijd op vroeger tijdens het paardrijden
"Ik vinnut heul leuk om te sien...."quote:Op vrijdag 17 januari 2020 22:23 schreef mousemicky het volgende:
Ik word hier wel blij van. Wat zou Kleine er van vinden
Dan had ik juist weer een witte rijbroek, en jasje en een befje met speldje. En ook die cap ja.quote:Op vrijdag 17 januari 2020 22:23 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Nooit, alleen tijdens wedstrijden, want dan moest het.
Ditquote:Op vrijdag 17 januari 2020 22:25 schreef Magica het volgende:
Daphne mag wel weg dus Ali moe rf stelen
Hij moest als eerste dus kon de anderen niet napratenquote:Op vrijdag 17 januari 2020 22:24 schreef TheVulture het volgende:
[..]
"Ik vinnut heul leuk om te sien...."
quote:Op vrijdag 17 januari 2020 22:26 schreef Alura. het volgende:
Veel zelfde soort meisjes in dit seizoen
Elk seizoenquote:Op vrijdag 17 januari 2020 22:26 schreef Alura. het volgende:
Veel zelfde soort meisjes in dit seizoen
Ik vind haar ook wel goedquote:Op vrijdag 17 januari 2020 22:27 schreef IxCalypso het volgende:
Hoewel Céline dan juist wel weer anders is, met haar lage zware stem mensen
nou daar zat ik idd ook naar te kijken en niemand die hier wat noemde dus ik dacht ff dat ik gekd werdquote:Op vrijdag 17 januari 2020 22:28 schreef Alura. het volgende:
Huh Sanne en Marco ineens erbij om te helpen?
Hadden Ali en Anouk iets beters te doen ofzo?
Nasleep van de ruzie?quote:Op vrijdag 17 januari 2020 22:28 schreef Alura. het volgende:
Ze zou iets minder irritant moeten doen als ze ver wil komenquote:
Gastcoaches jaquote:Op vrijdag 17 januari 2020 22:29 schreef Nizno het volgende:
[..]
nou daar zat ik idd ook naar te kijken en niemand die hier wat noemde dus ik dacht ff dat ik gekd werd
Dat is wel de oplossing, altijd Lil als eerste laten pratenquote:Op vrijdag 17 januari 2020 22:26 schreef Magica het volgende:
[..]
Hij moest als eerste dus kon de anderen niet napraten
Juryquote:Op vrijdag 17 januari 2020 22:31 schreef Koen66 het volgende:
Waren de knockouts nu met jury of publiek stemmen?
Nee hoor, dan zegt ie gewoon dat ie het leuk vond en niet kan kiezenquote:Op vrijdag 17 januari 2020 22:31 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Dat is wel de oplossing, altijd Lil als eerste laten praten
Te vroeg afgezet dus hier. Wat was dat dan?quote:Op vrijdag 17 januari 2020 22:28 schreef Alura. het volgende:
Volgende week bij de knock outs zitten Sanne en Marco op de stoel van Ali en Anouk als gastcoachesquote:Op vrijdag 17 januari 2020 22:32 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Te vroeg afgezet dus hier. Wat was dat dan?
Wat is dan het verschil met de battles? Of zingen ze weer solo?quote:
Dank jequote:Op vrijdag 17 januari 2020 22:34 schreef Alura. het volgende:
[..]
Volgende week bij de knock outs zitten Sanne en Marco op de stoel van Ali en Anouk als gastcoaches
Sanne en Marco zitten erbij tijdens de knockoutsquote:Op vrijdag 17 januari 2020 22:32 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Te vroeg afgezet dus hier. Wat was dat dan?
Ja solo. En dan gaan er 3 van elk team naar de live showsquote:Op vrijdag 17 januari 2020 22:36 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Wat is dan het verschil met de battles? Of zingen ze weer solo?
Ja, solo volgens mij weerquote:Op vrijdag 17 januari 2020 22:36 schreef Koen66 het volgende:
Al tig jaar gekeken maar dit detail echt kwijt
Tig jaar maakt ook niet uit, want niet elk jaar zaten de shows hetzelfde in elkaar.quote:Op vrijdag 17 januari 2020 22:36 schreef Koen66 het volgende:
Al tig jaar gekeken maar dit detail echt kwijt
Thanks!quote:Op vrijdag 17 januari 2020 22:38 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Sanne en Marco zitten erbij tijdens de knockouts
Dat was het ook, denk ik. Verhaal is ten slotte dat Anouk niet verder wilde zonder excuses van Kleine. Wellicht speelde dat hier nog en moest men een noodplannetje inzetten?quote:Op vrijdag 17 januari 2020 22:31 schreef Alura. het volgende:
[..]
Vroeg ik me ook al af maar dan is het wel veel heftiger dan want ze op tv hadden laten zien
Wilde niet meer in dezelfde ruimte zijn heb ik onthouden.quote:Op vrijdag 17 januari 2020 22:40 schreef babette21 het volgende:
[..]
Dat was het ook, denk ik. Verhaal is ten slotte dat Anouk niet verder wilde zonder excuses van Kleine. Wellicht speelde dat hier nog en moest men een noodplannetje inzetten?
Toen smste mensen nogquote:Op vrijdag 17 januari 2020 22:42 schreef Koen66 het volgende:
Lol zag dit oude topic in m'n pohi staan
XF2 / X Factor #64: SMS Koala naar 5656.
Kan ook ja. Dat zou dit opsplitsen verklaren. Met vredesonderhandelingen achter de schermen zodat ze bij de liveshows weer door één deur kunnen.quote:Op vrijdag 17 januari 2020 22:42 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wilde niet meer in dezelfde ruimte zijn heb ik onthouden.
Ik was hier toen nog niet, enige waar ik ooit voor gestemd heb btw was Boris (Idols).quote:Op vrijdag 17 januari 2020 22:47 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Best wel wat mensen die ik nu ook zie posten hier
Ik ben pas met een latere X-Factor meer gaan posten, 2009 was dat.quote:Op vrijdag 17 januari 2020 22:49 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Ik was hier toen nog niet, enige waar ik ooit voor gestemd heb btw was Boris (Idols).
Gewoon met de huistelefoon
Why? Als je er lol in hebt gehad is het toch goedquote:Op vrijdag 17 januari 2020 22:53 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik ben pas met een latere X-Factor meer gaan posten, 2009 was dat.
Intussen 200k posts verder. Damn ik ben triest
Ach ja da's waar.quote:Op vrijdag 17 januari 2020 22:54 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Why? Als je er lol in hebt gehad is het toch goed
Nou nee, daar ben ik het dan weer niet mee eens. Ik zou graag teruggaan naar hoe Idols ooit begon. Dat er per week maar 1 afvaller is bij de liveshows, zodat je bepaalde kandidaten een soort van stijgende lijn zag maken.quote:
Oh ik bedoel meer terugkijken op dingen die je zelf gedaan hebt, zoals die 200k posts, je verandert er niets meer aanquote:Op vrijdag 17 januari 2020 23:01 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Nou nee, daar ben ik het dan weer niet mee eens. Ik zou graag teruggaan naar hoe Idols ooit begon. Dat er per week maar 1 afvaller is bij de liveshows, zodat je bepaalde kandidaten een soort van stijgende lijn zag maken.
Daar is het nu te kort voor.
Daardoor heb je ook veel minder binding met de kandidaten nu.
Oja dat, nee dat is nutteloos, beter vergeten soms zelfsquote:Op vrijdag 17 januari 2020 23:06 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Oh ik bedoel meer terugkijken op dingen die je zelf gedaan hebt, zoals die 200k posts, je verandert er niets meer aan
Mee eens en audities in korten.quote:Op vrijdag 17 januari 2020 23:01 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Nou nee, daar ben ik het dan weer niet mee eens. Ik zou graag teruggaan naar hoe Idols ooit begon. Dat er per week maar 1 afvaller is bij de liveshows, zodat je bepaalde kandidaten een soort van stijgende lijn zag maken.
Daar is het nu te kort voor.
Daardoor heb je ook veel minder binding met de kandidaten nu.
stuur een mail naar forum@fok.nl of zo ..quote:Op zaterdag 18 januari 2020 01:55 schreef IxCalypso het volgende:
Ik een ban daar? Waarom?
Ik was de enige die vorig jaar de top 4 goed had.
Ja dat zegt iedereen, terwijl ik het vroeg aan Dannyquote:Op zaterdag 18 januari 2020 03:33 schreef chufi het volgende:
[..]
stuur een mail naar forum@fok.nl of zo ..
Ik zou het echt niet weten? Al met de mods gebabbeld? Greys, Ijsbeer, Benny?quote:Op zaterdag 18 januari 2020 01:54 schreef IxCalypso het volgende:
Ik kan niet reageren in ESF ato, heb jij enig idee waarom?
Niemand heeft een antwoord.
En nog meer weken naar een ongeïntereseerde oetlul die vooral zegt dat-ie blij is dat hij niet de coach van dit betreffende duo is en dus ook geen beslissing hoeft te nemen.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 21:33 schreef DKUp het volgende:
Vier weken zitten kijken naar een kind krijsend, zeikend, jankend en aandacht vragend op een stoel zien zitten, hangen, bidden en meer.....
Het blijft gewoon een droeftoeter...quote:Op zaterdag 18 januari 2020 22:26 schreef ToT het volgende:
[..]
En nog meer weken naar een ongeïntereseerde oetlul die vooral zegt dat-ie blij is dat hij niet de coach van dit betreffende duo is en dus ook geen beslissing hoeft te nemen.
Deze keer kwam hij echter wel veel geïnteresseerder over!
Dat absoluut!quote:Op zaterdag 18 januari 2020 22:54 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Het blijft gewoon een droeftoeter...
Achter de schermen.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 19:25 schreef Pisces29 het volgende:
Als er werkelijk gewissel bij de coaches is, dan was dat opstootje van Anouk en Kleine dus niet opgeblazen maar werkelijk zo (dramatisch).
Ik mis Anouk en idd Marco hoeft ook niet meer.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 20:33 schreef mousemicky het volgende:
Gat, wel Marco en geen Anouk. Bóring. Marco is altijd zo gemaakt positief
Volgens mij krijgen we dan Angela en Ronnie Flex als gastcoachesquote:Op vrijdag 24 januari 2020 20:35 schreef mousemicky het volgende:
Is het dan trouwens volgende week andersom, krijgen we dan Ali en Anouk samen met Marco en Sanne, of zijn er dan andere gastcoaches?
Ronnie Flex komt volgens mij ook nog een keer langs en Angela Groothuizenquote:Op vrijdag 24 januari 2020 20:35 schreef mousemicky het volgende:
Is het dan trouwens volgende week andersom, krijgen we dan Ali en Anouk samen met Marco en Sanne, of zijn er dan andere gastcoaches?
Oh ik hou ervanquote:Op vrijdag 24 januari 2020 20:38 schreef Pisces29 het volgende:
Dit liedje en deze stem. Niet mijn smaak.
Oh ja, dat lijkt me logischerquote:Op vrijdag 24 januari 2020 20:39 schreef Dagger87 het volgende:
Ik heb het begin gemist. Was er uitgelegd waarom ali en anouk er niet zijn?
Lijkt mij dat ze vanavond alleen de samenstelling van lil kleine en/of waylon doen.
Is niet uitgelegd in het programma. Denk vanwege de beef tussen anouk en lil kleine...quote:Op vrijdag 24 januari 2020 20:39 schreef Dagger87 het volgende:
Lijkt mij dat ze vanavond alleen de samenstelling van lil kleine en/of waylon doen.
Ze zeggen officieel vanwege het jubileumjaar, maar zal vast ook wel te maken hebben met die ruzie een beetjequote:Op vrijdag 24 januari 2020 20:39 schreef Dagger87 het volgende:
Vast niet, ik denk dat Kleine en Waylon vandaag aan de beurt zijnquote:Op vrijdag 24 januari 2020 20:35 schreef HaverMoutKoekje het volgende:
Anouk gaat teamsamenstelling aan een ander overlaten? Wat raar
Maar waarom is Ali dan ook weg? Weird.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 20:40 schreef Alura. het volgende:
[..]
Is niet uitgelegd in het programma. Denk vanwege de beef tussen anouk en lil kleine...
Anders valt het zo opquote:Op vrijdag 24 januari 2020 20:41 schreef Dagger87 het volgende:
[..]
Maar waarom is Ali dan ook weg? Weird.
Ik vond vorige week al dat Chendo niet door had moeten gaanquote:Op vrijdag 24 januari 2020 20:57 schreef Alura. het volgende:
Ik heb soms het idee dat ze 'expres' een verkeerd nummer voor mensen uitkiezen om het makkelijker te maken wie er naar de liveshows gaan. Celine vond ik in de battles echt super goed, en hier matig.
Ditquote:
Dit.quote:
En dit. Wat een zeiknummers.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 21:00 schreef Pisces29 het volgende:
En werkelijk nummer na nummer niet mijn smaak, wat een kutliedjes
Ja, echt hequote:
Daaromquote:Op vrijdag 24 januari 2020 21:03 schreef ato het volgende:
Prima zanger, leuk koppie. Niet een top zanger, beetje Ronan keating.
Besef me nu pas dat het team Waylon is, dus vandaar deze liedjes...quote:
Het klonk ook heel goedquote:Op vrijdag 24 januari 2020 21:09 schreef alors het volgende:
Ik keek niet maar ik vond het heel goed klinken juist, nummer had ze zich eigen gemaakt.
Daarom lekker terugkomen als je er helemaal klaar voor bentquote:Op vrijdag 24 januari 2020 21:10 schreef mousemicky het volgende:
Ik snap de redenering wel, al heeft ze een van de betere stemmen...
Yorrickquote:Op vrijdag 24 januari 2020 21:21 schreef mousemicky het volgende:
Kleine zit er bij voor spek en bonen bij, hem wordt niets meer gevraagd...
En Marco zemelt er weer op los...
True, true..quote:Op vrijdag 24 januari 2020 21:22 schreef mousemicky het volgende:
[..]
Ik vind het een prima ontwikkeling om hem gewoon te negeren.
Maar echt.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 21:22 schreef mousemicky het volgende:
[..]
Ik vind het een prima ontwikkeling om hem gewoon te negeren.
He? Je kan toch gewoon verder kijken dan?quote:Op vrijdag 24 januari 2020 21:23 schreef ToT het volgende:
Verdomme, per ongeluk op stop gedrukt i.p.v. pauze!
Kunnen we godverdomme weer van voren af aan kijken!
We kijken nu weer naar Pyro, terwijl Maaike op stond.
Denk het ookquote:Op vrijdag 24 januari 2020 21:25 schreef ato het volgende:
Ik denk dat Waylon het bij deze 3 stoelen houdt.
Nope, niet bij live tv. Alleen als je het later terug kijkt.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 21:25 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
He? Je kan toch gewoon verder kijken dan?
quote:Op vrijdag 24 januari 2020 21:25 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
He? Je kan toch gewoon verder kijken dan?
welke provider is dat? Bij Ziggo kan dat gewoonquote:Op vrijdag 24 januari 2020 21:25 schreef ToT het volgende:
[..]
Nope, niet bij live tv. Alleen als je het later terug kijkt.
Mijn Ziggo viel net even uit en ik kijk weer gewoon verder waar we gebleven zijnquote:Op vrijdag 24 januari 2020 21:25 schreef ToT het volgende:
[..]
Nope, niet bij live tv. Alleen als je het later terug kijkt.
Nietesquote:Op vrijdag 24 januari 2020 21:26 schreef Koen66 het volgende:
[..]
welke provider is dat? Bij Ziggo kan dat gewoon
Ziggo, ja.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 21:26 schreef Koen66 het volgende:
[..]
welke provider is dat? Bij Ziggo kan dat gewoon
ik kijk vaak voetbal op m'n telefoon. Gewoon kanaal weer selecteren als je ff niet kijkt en gaat gewoon live verderquote:
Ik kan het niet hoor. In de app iigquote:
Ik kijk via pc, misschien werkt dat anders?quote:Op vrijdag 24 januari 2020 21:27 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik kan het niet hoor. In de app iig
dan ben ik blij dat ik dat Nexgen kastje nog niet heb.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 21:27 schreef ToT het volgende:
[..]
Ziggo, ja.
Dit Nextgen kastje werkt anders dan onze oude. Ik heb het geprobeerd, maar helaas....
Echt niet. En dan kap ik er dus gewoon mee.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 21:27 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik kijk vaak voetbal op m'n telefoon. Gewoon kanaal weer selecteren als je ff niet kijkt en gaat gewoon live verder
Dat kan ik ook niet, iig niet bij RTL zendersquote:Op vrijdag 24 januari 2020 21:28 schreef ToT het volgende:
Het vorige Ziggo kastje crashte meerdere keren per avond, maar daarmee kon je echt alles, ook vooruit spoelen in een programma dat je verlaat terug aan het kijken was. Dat kan met deze niet meer.
Je kunt gewoon live kijken, maar als je danper ongeluk op stop klikt ben je de lul.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 21:28 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dan ben ik blij dat ik dat Nexgen kastje nog niet heb.
Kan je daar serieus geen live kanaal op kiezen?
nooit enig probleem mee gehadquote:Op vrijdag 24 januari 2020 21:28 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Echt niet. En dan kap ik er dus gewoon mee.
Haar bewegingen had ik het over.quote:
maar als je live kijkt kan je toch hopelijk ook gewoon naar een ander zender zappen?quote:Op vrijdag 24 januari 2020 21:29 schreef ToT het volgende:
[..]
Je kunt gewoon live kijken, maar als je danper ongeluk op stop klikt ben je de lul.
klopt spoelen mag niet van de commercielenquote:Op vrijdag 24 januari 2020 21:29 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Dat kan ik ook niet, iig niet bij RTL zenders
True. Dan was het met terugkijken en iets doms doen. Dan moet je terug naar het begin..quote:Op vrijdag 24 januari 2020 21:29 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nooit enig probleem mee gehadOp de app zit toch gewoon de live tv optie?
Ja hoor, dat kan prima, maar we hadden al een aantal keren gepauzeerd dus zaten we al vertraagd te kijken, maar zolang de uitzending nog gaande is, moet je absoluut niet op Stop drukken. Ook niet als je dus wat vertraagd kijkt door een paar pauzes. (Onze baby zat meerdere keren aandacht te trekken, zodoende.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 21:30 schreef Koen66 het volgende:
[..]
maar als je live kijkt kan je toch hopelijk ook gewoon naar een ander zender zappen?
En dan weer naar RTL4 terug
dat klopt idd wel bij de commercielen. Da's geen technische issue maar het mag gewoon nietquote:Op vrijdag 24 januari 2020 21:31 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
True. Dan was het met terugkijken en iets doms doen. Dan moet je terug naar het begin..
Kon eerst wel, alleen niet door de reclames. Nu kan het helemaal niet meer.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 21:31 schreef Koen66 het volgende:
[..]
klopt spoelen mag niet van de commercielen
Dat denk ik, want volgens mij heeft ze een heerlijke stem bij goed uitgekozen nummersquote:Op vrijdag 24 januari 2020 21:31 schreef ato het volgende:
Leuke stem, maar ook niet echt bijzonder. Misschien komt het door het nummer.
ahja, vertraagd kijken, dat geeft bij de commercielen ook issuesquote:Op vrijdag 24 januari 2020 21:31 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja hoor, dat kan prima, maar we hadden al een aantal keren gepauzeerd dus zaten we al vertraagd te kijken, maar zolang de uitzending nog gaande is, moet je absoluut niet op Stop drukken. Ook niet als je dus wat vertraagd kijkt door een paar pauzes. (Onze baby zat meerdere keren aandacht te trekken, zodoende.)
kieksequote:Op vrijdag 24 januari 2020 21:33 schreef ToT het volgende:
Maar ik ga weer op de bank ploffen. Helaas zijn we nog niet bij Maaike aangekomen.
Eens, ongeloofwaardige zangerquote:
Of opnemen en dan kijken.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 21:29 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Dat kan ik ook niet, iig niet bij RTL zenders
Ik vind 'm niet geloofwaardig, mannetje heeft net haar op z'n pikkie en zingt over het leven alsof ie 76 isquote:Op vrijdag 24 januari 2020 21:42 schreef Alura. het volgende:
Tja ik hou dus echt totaaaal niet van nederlandstalig maar ik vind dit echt niet slecht hoor
Ik weet hoe het werktquote:Op vrijdag 24 januari 2020 21:43 schreef Redbullkid het volgende:
[..]
Of opnemen en dan kijken.
Of je zet hem op pauze. En kijkt dan 40 min later. Kan je alle reclame skippen.
Zingen kan ie welquote:Op vrijdag 24 januari 2020 21:44 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik vind 'm niet geloofwaardig, mannetje heeft net haar op z'n pikkie en zingt over het leven alsof ie 76 is
Ditquote:Op vrijdag 24 januari 2020 21:45 schreef Alura. het volgende:
Mooie vrouw, moet alleen geen engels zingen![]()
Ze moet helemaal niet zingenquote:Op vrijdag 24 januari 2020 21:46 schreef IxCalypso het volgende:
Deze valt als eerste af van de stoelen (nadat ze alledrie vol zitten)
echt hequote:Op vrijdag 24 januari 2020 21:48 schreef Redbullkid het volgende:
Die dierenleed reclames. Stick toch in een appel RTL.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |