quote:Op vrijdag 17 januari 2020 19:12 schreef DerRabbit het volgende:
Ah gossie haags. Heb je een knuffel nodig?
Kopjequote:Op vrijdag 17 januari 2020 19:13 schreef Kopjechino het volgende:
Omdat Stokmeester mij kneiterveel tagged: hallo
quote:Op vrijdag 17 januari 2020 19:13 schreef Kopjechino het volgende:
Omdat Stokmeester mij kneiterveel tagged: hallo
quote:
Kut. En hoe is het met jullie?quote:Op vrijdag 17 januari 2020 19:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
hey hallootjes. Hoe is het met jou?
Uhm ja wel prima eigenlijk. Maar shit dat het kut gaat.quote:Op vrijdag 17 januari 2020 19:14 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
[..]
Kut. En hoe is het met jullie?
What happend?quote:Op vrijdag 17 januari 2020 19:14 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
[..]
Waarom?quote:Op vrijdag 17 januari 2020 19:14 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
[..]
Thanksquote:Op vrijdag 17 januari 2020 19:16 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Uhm ja wel prima eigenlijk. Maar shit dat het kut gaat.je knuffel. #kopopkopje
quote:
Na de break-up met mijn ex gaat het heel slecht met mij. Doet er verder niet toe. Heeft gewoon heel veel tijd nodig. En alcoholquote:
Ok, sterkte!quote:Op vrijdag 17 januari 2020 19:20 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Thanks
[..]
[..]
Na de break-up met mijn ex gaat het heel slecht met mij. Doet er verder niet toe. Heeft gewoon heel veel tijd nodig. En alcohol
Ken het gevoel. Sterkte Kop, je FOK!fam is er voor jequote:Op vrijdag 17 januari 2020 19:20 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Thanks
[..]
[..]
Na de break-up met mijn ex gaat het heel slecht met mij. Doet er verder niet toe. Heeft gewoon heel veel tijd nodig. En alcohol
Bedankt! Gelukkig heb ik ook mijn vrienden in real life nog en een collega/vriendin waar ik altijd bij aan kan kloppen.quote:Op vrijdag 17 januari 2020 19:22 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Ken het gevoel. Sterkte Kop, je FOK!fam is er voor je
Sterkte!quote:Op vrijdag 17 januari 2020 19:20 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Thanks
[..]
[..]
Wat verdrietig,...heel veel sterkte!!quote:Op vrijdag 17 januari 2020 19:20 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Thanks
[..]
[..]
Deze valt gewoon even extreem zwaar. Dacht dat het wel zou slijten maar tot nu toe voelt elke dag hetzelfde als de dag dat we uit elkaar gingen. Heb ook geen idee meer hoe ik het beter kan makenquote:
Dankjewelquote:Op vrijdag 17 januari 2020 19:38 schreef puzziepie het volgende:
Wat verdrietig,...heel veel sterkte!!![]()
Gewoon lekker afleiding zoeken en vooral dingen blijven doen die je leuk vind om te doen. En afleiding blijven zoeken bij andere mensen doet het meestal ook altijd goed.quote:Op vrijdag 17 januari 2020 19:39 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Deze valt gewoon even extreem zwaar. Dacht dat het wel zou slijten maar tot nu toe voelt elke dag hetzelfde als de dag dat we uit elkaar gingen. Heb ook geen idee meer hoe ik het beter kan maken
Andere vent zoekenquote:Op vrijdag 17 januari 2020 19:39 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Deze valt gewoon even extreem zwaar. Dacht dat het wel zou slijten maar tot nu toe voelt elke dag hetzelfde als de dag dat we uit elkaar gingen. Heb ook geen idee meer hoe ik het beter kan maken
Klopt. Gisteren had een collega speciaal voor mij gekookt. We hebben gelachen, gehuild en ontzettend veel gepraat. Heeft me goed gedaan, ook omdat ik het ontzettend lief vind.quote:Op vrijdag 17 januari 2020 19:45 schreef DerRabbit het volgende:
Gewoon lekker afleiding zoeken en vooral dingen blijven doen die je leuk vind om te doen. En afleiding blijven zoeken bij andere mensen doet het meestal ook altijd goed.
Working on itquote:
Yesss... maar moet nog wel wennenquote:
Cool!quote:Op vrijdag 17 januari 2020 19:48 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Yesss... maar moet nog wel wennen![]()
Hij staat voorlopig in de schuur
Ik denk dat ik mijn oude laat maken als ik weer geld hebquote:
Maar dan heb je de nieuwe voor niets gekochtquote:Op vrijdag 17 januari 2020 19:51 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik denk dat ik mijn oude laat maken als ik weer geld heb
Ja , ik ben gewoon teveel gehecht aan mijn oude fietsquote:Op vrijdag 17 januari 2020 19:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Maar dan heb je de nieuwe voor niets gekocht
quote:Op vrijdag 17 januari 2020 19:52 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ja , ik ben gewoon teveel gehecht aan mijn oude fiets
Op een oude fiets moet je het lerenquote:Op vrijdag 17 januari 2020 19:53 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ja best wel idd![]()
Maar niets mis met 2 fietsen
Ja dat zei ik pasgeleden nog in een topic hier ergensquote:Op vrijdag 17 januari 2020 19:53 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Op een oude fiets moet je het leren
Nice.quote:Op vrijdag 17 januari 2020 19:54 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ja dat zei ik pasgeleden nog in een topic hier ergens
Ik herken het gevoel bro! Dat was ik ook toen ik mijn race fiets van afgelopen jaar moest inleveren.quote:Op vrijdag 17 januari 2020 19:52 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ja , ik ben gewoon teveel gehecht aan mijn oude fiets
Broquote:Op vrijdag 17 januari 2020 20:24 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik herken het gevoel bro! Dat was ik ook toen ik mijn race fiets van afgelopen jaar moest inleveren.
Gelukkig is dat gevoel vrij snel weg getrokken toen ik begin deze week mailtje kreeg dat vanaf dit weekend de nieuwe geleverd zijn en afgemeten en opgehaald kunnen worden
Ah!! Een nieuwe bestellen is sowieso chillquote:Op vrijdag 17 januari 2020 20:24 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik herken het gevoel bro! Dat was ik ook toen ik mijn race fiets van afgelopen jaar moest inleveren.
Gelukkig is dat gevoel vrij snel weg getrokken toen ik begin deze week mailtje kreeg dat vanaf dit weekend de nieuwe geleverd zijn en afgemeten en opgehaald kunnen worden
Ja , en Rabbit is lief , dat speelt uiteraard ook meequote:
Die jongen is zo liefquote:Op vrijdag 17 januari 2020 20:29 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ja , en Rabbit is lief , dat speelt uiteraard ook mee
Ik moest ff nadenken , maar ik snap emquote:Op vrijdag 17 januari 2020 20:36 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Ki nbe dorknen![]()
Nee grapje, dat ben ik (nog) niet.
Puzzie is mijn bro van een andere hoquote:
Koekoekquote:Op vrijdag 17 januari 2020 20:43 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Puzzie is mijn bro van een andere ho
quote:Op vrijdag 17 januari 2020 20:43 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Puzzie is mijn bro van een andere ho
En deze hoef ik niet eens zelf te betalen, alleen als ik schade eij moet ik daar een deel zelf van betalen.quote:Op vrijdag 17 januari 2020 20:26 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ah!! Een nieuwe bestellen is sowieso chill
Wow !! Nice!!quote:Op vrijdag 17 januari 2020 20:44 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
En deze hoef ik niet eens zelf te betalen, alleen als ik schade eij moet ik daar een deel zelf van betalen.![]()
En banden moet ik bijdrage aan betalen, maar dat valt reuze mee.
#metooquote:Op vrijdag 17 januari 2020 20:36 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Ki nbe dorknen![]()
Nee grapje, dat ben ik (nog) niet.
Super chill, al moet ik hem eind november wel weer inleveren. Die fietsen worden nieuw aangeschaft onder een leas contract dat het team betaald en aan het einde van het jaar moeten ze terug naar de fabriekant en worden ze 2e hands verkocht.quote:
Ah okay, maar dan nog : dat is best wel een leuke deal!quote:Op vrijdag 17 januari 2020 20:47 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Super chill, al moet ik hem eind november wel weer inleveren. Die fietsen worden nieuw aangeschaft onder een leas contract dat het team betaald en aan het einde van het jaar moeten ze terug naar de fabriekant en worden ze 2e hands verkocht.
Dan rij je wel ieder jaar op vrij nieuw materiaal, maar je moet ze wel weer inleveren. Voor mij wel de oplossing om een beetje leuk mee te kunnen fietsen want wat die fietsen kosten kan ik nu echt niet zomaar ophoesten.
quote:Op vrijdag 17 januari 2020 20:40 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik moest ff nadenken , maar ik snap em![]()
Denk ik
quote:
Proost! Ik ga zo ook over op wijn. Eerst even laatste speciaal biertje achterover tikken.quote:Op vrijdag 17 januari 2020 20:46 schreef puzziepie het volgende:
Laat ik ook maar eens aan de wijn gaan dan
quote:Op vrijdag 17 januari 2020 20:48 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Proost! Ik ga zo ook over op wijn. Eerst even laatste speciaal biertje achterover tikken.
Super deal, ben ik ook heel blij mee dat ik nu bij een team zit waar ik deze mogelijkheid hebquote:Op vrijdag 17 januari 2020 20:48 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ah okay, maar dan nog : dat is best wel een leuke deal!
Echt wel!! Lijkt me niet dat iedereen zo'n mooie deal zomaar aangeboden krijgtquote:Op vrijdag 17 januari 2020 20:52 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Super deal, ben ik ook heel blij mee dat ik nu bij een team zit waar ik deze mogelijkheid heb
Veel plezier Gibby! Gedraag je je wel een beetje?quote:Op vrijdag 17 januari 2020 20:54 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Proost vrinden, zal zo s mijn telefoon in mijn zak doen. Tot morgen !
Il heb wel wat geluk gehad om in deze positie te komen, maar mij hoor je niet klagenquote:Op vrijdag 17 januari 2020 20:54 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Echt wel!! Lijkt me niet dat iedereen zo'n mooie deal zomaar aangeboden krijgt![]()
Tof!
Hahaquote:Op vrijdag 17 januari 2020 20:57 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Il heb wel wat geluk gehad om in deze positie te komen, maar mij hoor je niet klagen
Witte wijn, rode wijn of rosé?quote:Op vrijdag 17 januari 2020 20:46 schreef puzziepie het volgende:
Laat ik ook maar eens aan de wijn gaan dan
Echte liefde dan, is het mooiste wat er isquote:
Eensquote:Op vrijdag 17 januari 2020 21:23 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Echte liefde dan, is het mooiste wat er is
Oh daar ben ik nooit mee bezig . Ik vind rode wijn gewoon niet lekkerquote:Op vrijdag 17 januari 2020 21:59 schreef stokj het volgende:
[..]
Oh, is dat gezonder dan rode? (drink geen wijn en heb er niet zo veel verstand van).
Best grappig eigenlijk, een druif is maar een druif.quote:Op vrijdag 17 januari 2020 22:03 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Oh daar ben ik nooit mee bezig . Ik vind rode wijn gewoon niet lekker
Klopt. Maar soms heb je bezinning nodig.quote:Op vrijdag 17 januari 2020 22:10 schreef stokj het volgende:
[..]
Dat is waar. Maar soms kan het je lang niet overkomen.
En daar heb je verschillende soorten van , al zegt mij dat verder niet veelquote:Op vrijdag 17 januari 2020 22:10 schreef stokj het volgende:
[..]
Best grappig eigenlijk, een druif is maar een druif.
Een moment van reflectie is altijd goed.quote:Op vrijdag 17 januari 2020 22:13 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Klopt. Maar soms heb je bezinning nodig.
En zoet volgens mij toch?quote:Op vrijdag 17 januari 2020 22:28 schreef puzziepie het volgende:
[..]
En daar heb je verschillende soorten van , al zegt mij dat verder niet veel![]()
Als de wijn maar wit en droog is
Heel goed Geerdje! Goed opgelet!quote:
quote:Op zaterdag 18 januari 2020 05:56 schreef Limoentjuh het volgende:
@:stokj
Ik weet niet hoe het met de limoenen gaat, heb ze niet in huis
Hoe gaat het met de beste HoS ?
Nee zoete wijn is smerigquote:Op zaterdag 18 januari 2020 08:41 schreef stokj het volgende:
[..]
En zoet volgens mij toch?
[..]
Heel goed Geerdje! Goed opgelet!
Hier word die naast rode wijn het meeste in huis gehaaldquote:
Zat er iemand met een dubieuze geaardheid de hele tijd naar je te kijken en je gluteus maximus te complimenteren?quote:Op zaterdag 18 januari 2020 12:49 schreef Geerd het volgende:
Was wel gezellig.. kreeg wel veel positief commentaar enzo ..dat vond ik vrij ongemakkelijk![]()
dacht ja ga lekker zelf trainen ofzo
![]()
Pics van de gluteus maximus!quote:Op zaterdag 18 januari 2020 12:55 schreef ToT het volgende:
[..]
Zat er iemand met een dubieuze geaardheid de hele tijd naar je te kijken en je gluteus maximus te complimenteren?
Het had zo haags kunnen zijn volgens mij..quote:Op zaterdag 18 januari 2020 12:55 schreef ToT het volgende:
[..]
Zat er iemand met een dubieuze geaardheid de hele tijd naar je te kijken en je gluteus maximus te complimenteren?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zwaai naar dieren.
quote:Op zaterdag 18 januari 2020 13:00 schreef Geerd het volgende:
[..]
Het had zo haags kunnen zijn volgens mij..![]()
![]()
Niks mis mee!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik krijg het niet wegquote:Op zaterdag 18 januari 2020 12:09 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hier word die naast rode wijn het meeste in huis gehaald
Gewoon pilsquote:Op zaterdag 18 januari 2020 13:26 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik krijg het niet wegVeul te zoet
Port is zo nu en dan ook wel aardig, maar niet die overdreven zoete troep!quote:Op zaterdag 18 januari 2020 13:27 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat nog liever dan zoete witte wijn
Dat is ook gewoon ranjaquote:Op zaterdag 18 januari 2020 13:27 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat nog liever dan zoete witte wijn
Port heb ik nog nooit gedronken , ik krijg er altijd een sherry gevoel bijquote:Op zaterdag 18 januari 2020 13:28 schreef ToT het volgende:
[..]
Port is zo nu en dan ook wel aardig, maar niet die overdreven zoete troep!
Precies dat ja , en ranja is het laatste waar ik zin in hebquote:
Sherry ben ik niet zo dol op.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 13:29 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Port heb ik nog nooit gedronken , ik krijg er altijd een sherry gevoel bij
Ik hou niet van zoete meukquote:Op zaterdag 18 januari 2020 13:30 schreef ToT het volgende:
[..]
Sherry ben ik niet zo dol op.
Port is zoeter en makkelijker weg te tikken.
Dat zei je, ja!quote:
Nee!!quote:Op zaterdag 18 januari 2020 13:31 schreef ToT het volgende:
[..]
Dat zei je, ja!
Maar het is niet overdreven zoet. (Maar misschien idd dan nog wel te zoet voor jou.)
Whisky dan?
Rum ben ik niet zo dol op.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 13:36 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Nee!!![]()
Vroeger nam ik nog wel een een nipje van rum , maar nadat een paar keer flink mis gegaan is , ben ik daar ook mee gestopt![]()
![]()
Een likeurtje op zijn tijd vind ik lekker , maar ik hou het bij wijn ...
Heb ik ook wel eens gedronken , maar lang geledenquote:Op zaterdag 18 januari 2020 13:39 schreef ToT het volgende:
[..]
Rum ben ik niet zo dol op.
Berenburg dan?
Haha okee.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 13:41 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Heb ik ook wel eens gedronken , maar lang geleden
Ik drink (op wijn, koffie en spa rood na) eigenlijk niet echt andere drankquote:Op zaterdag 18 januari 2020 13:43 schreef ToT het volgende:
[..]
Haha okee.
Ik drink dat regelmatig als afsluitertje van het diner.
Flesje rum als dessertquote:Op zaterdag 18 januari 2020 13:43 schreef ToT het volgende:
[..]
Haha okee.
Ik drink dat regelmatig als afsluitertje van het diner.
Rum op ijs is wel weer lekkerquote:
quote:Op zaterdag 18 januari 2020 13:46 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik drink (op wijn, koffie en spa rood na) eigenlijk niet echt andere drank
Maar dat 'compenseer' ik dan weer door te blowen![]()
Ja dat vertelde je iddquote:Op zaterdag 18 januari 2020 13:50 schreef ToT het volgende:
[..]Whehe!
Ja ik kan me niet herinneren wanneer ik voor het laatst geblowd heb, maar die THC-druppels bevallen me erg goed!
CBD werkt te weinig bij mij.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 13:52 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ja dat vertelde je iddIk ken wel CBD olie , THC druppels heb ik nooit gehad
80% toch?quote:
Haha!quote:
Klopt!quote:Op zaterdag 18 januari 2020 13:55 schreef engine het volgende:
[..]
80% toch?
Ik zat meer aan captain morgan te denken maar daar houdt mijn kennis over rum ook wel op.
CBD olie is idd ook heel anders dan THC druppelsquote:Op zaterdag 18 januari 2020 13:54 schreef ToT het volgende:
[..]
CBD werkt te weinig bij mij.
Die druppels kun je gewoon online bestellen. Ik heb ze via-via, maar als ik aan het laatste flesje begin (ik had een aardige voorraad), dan ga ik het wel online proberen.
quote:
quote:Op zaterdag 18 januari 2020 12:09 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hier word die naast rode wijn het meeste in huis gehaald
Stelletje drankorgelsquote:Op zaterdag 18 januari 2020 12:21 schreef ToT het volgende:
Ik koop soms cheap-ass zoete of halfzoete wijn, zowel rood als wit.
Soms van die muscat-wijn met bubbels.
Sowieso die 80% , daar ben ik een keer flink bezopen van geweest , meerdere keren zelfsquote:Op zaterdag 18 januari 2020 13:55 schreef ToT het volgende:
[..]
Haha!Best wel.
En als je niet van zoet houdt, moet je daar sowieso al helemaal niet aan beginnen.
Blowenquote:
Beetje ijs en wat cola erbijquote:Op zaterdag 18 januari 2020 13:55 schreef ToT het volgende:
[..]
Klopt!
Captain Morgan heb ik ook wel eens gekocht.
Na lange tijd met moeite die fles leeg gekregen.
Het was niet zo ranzig dat ik het weg wilde gooien, maar ik vind het niet echt wat!
Ik ben met CBD begonnen vanwege nekklachten en het schijnt ook wat te helpen om tot rust te komen.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 13:57 schreef puzziepie het volgende:
[..]
CBD olie is idd ook heel anders dan THC druppels![]()
Ik heb beiden nooit gehad trouwens. Wel veel over gelezen
quote:Op zaterdag 18 januari 2020 14:00 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik ben met CBD begonnen vanwege nekklachten en het schijnt ook wat te helpen om tot rust te komen.
Tegen de pijn hielp het inderdaad wel aardig, maar voor de rest te weinig.
Nu neem is 's avonds THC + CBD + 2 - 3 glaasjes.
Hier ooit een keer chernobyl achtig drank spul gehad van 80%, volgens mij kan ik me na slok 3 niets meer herinneren behalve flitsenquote:Op zaterdag 18 januari 2020 13:59 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Sowieso die 80% , daar ben ik een keer flink bezopen van geweest , meerdere keren zelfs![]()
![]()
Veel te heftig voor mij
[..]
Blowen![]()
Oh wauw ! Beter!!quote:Op zaterdag 18 januari 2020 14:03 schreef ToT het volgende:
[..]
Pakweg 80% van de tijd wel!
Maar dan kom ik 's ochtends wel weer heel moeilijk op gang.
quote:Op zaterdag 18 januari 2020 14:04 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hier ooit een keer chernobyl achtig drank spul gehad van 80%, volgens mij kan ik me na slok 3 niets meer herinneren behalve flitsen
quote:Op zaterdag 18 januari 2020 14:04 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hier ooit een keer chernobyl achtig drank spul gehad van 80%, volgens mij kan ik me na slok 3 niets meer herinneren behalve flitsen
Ja als ik weer te veel prikkels heb gehad (drukte, conflicten, whatever), dan moet er een valeriaan Forte bij komen bij die mix en moet ik meer druppels nemen en 1 of 2 glaasjes extra, en dan slaap ik uiteindelijk wel een keer.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 14:04 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Oh wauw ! Beter!!
Met dat laatste heb ik sowieso erge moeite![]()
Was ook een eenmalig feestje waar ik toen bij ben geweest dat niet volledig 'legaal' wasquote:Op zaterdag 18 januari 2020 14:05 schreef puzziepie het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Dat klinkt wel heel erg heftig
En toen werd je in een poel modder wakker met een raar hoedje op en een vuurpijl in je reet?quote:Op zaterdag 18 januari 2020 14:17 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Was ook een eenmalig feestje waar ik toen bij ben geweest dat niet volledig 'legaal' was
Nee, ik werd wakker in een Volkwagenbusje met drie gasten en een rare pijn in mijn onderrugquote:Op zaterdag 18 januari 2020 14:18 schreef ToT het volgende:
[..]
En toen werd je in een poel modder wakker met een raar hoedje op en een vuurpijl in je reet?
Hebben we allemaal wel eens.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 14:21 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nee, ik werd wakker in een Volkwagenbusje met drie gasten en een rare pijn in mijn onderrug
quote:Op zaterdag 18 januari 2020 14:21 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nee, ik werd wakker in een Volkwagenbusje met drie gasten en een rare pijn in mijn onderrug
Dat herken ik welquote:Op zaterdag 18 januari 2020 14:13 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja als ik weer te veel prikkels heb gehad (drukte, conflicten, whatever), dan moet er een valeriaan Forte bij komen bij die mix en moet ik meer druppels nemen en 1 of 2 glaasjes extra, en dan slaap ik uiteindelijk wel een keer.
Hahaquote:Op zaterdag 18 januari 2020 14:17 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Was ook een eenmalig feestje waar ik toen bij ben geweest dat niet volledig 'legaal' was
Niets mis met jonkies wegwijs maken in de wondere wereldquote:
quote:Op zaterdag 18 januari 2020 14:48 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Niets mis met jonkies wegwijs maken in de wondere wereld
Ik wilde nog een foto plaatsen van een jonkie op een ouwe fiets, maar laten we dat maar niet doen!quote:Op zaterdag 18 januari 2020 14:48 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Niets mis met jonkies wegwijs maken in de wondere wereld
quote:Op zaterdag 18 januari 2020 14:51 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik wilde nog een foto plaatsen van een jonkie op een ouwe fiets, maar laten we dat maar niet doen!![]()
Lijkt me verstandig, we zitten dan welleswaar in ONZ, maar denk niet dat mods dat heel leuk gaan vindenquote:Op zaterdag 18 januari 2020 14:51 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik wilde nog een foto plaatsen van een jonkie op een ouwe fiets, maar laten we dat maar niet doen!![]()
Whehe en ik wil puzzie ook niet beledigen!quote:Op zaterdag 18 januari 2020 14:52 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Lijkt me verstandig, we zitten dan welleswaar in ONZ, maar denk niet dat mods dat heel leuk gaan vinden
Mij beledig je niet zo snelquote:Op zaterdag 18 januari 2020 14:53 schreef ToT het volgende:
[..]
Whehe en ik wil puzzie ook niet beledigen!
Dat is wel een algemene waarheid voor vrijwel iedere fokker iddquote:Op zaterdag 18 januari 2020 14:54 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Mij beledig je niet zo snel![]()
Ik zit niet voor niets op FOK!
Ok cougar!quote:Op zaterdag 18 januari 2020 14:54 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Mij beledig je niet zo snel![]()
Ik zit niet voor niets op FOK!
Ja tochquote:Op zaterdag 18 januari 2020 14:59 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat is wel een algemene waarheid voor vrijwel iedere fokker idd
Haha, gelukkig; ik zal het aan mevrouw ToT doorgeven dat ze niks te vrezen heeft van je!quote:Op zaterdag 18 januari 2020 15:05 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik ga niet meer voor zó jong als jij
quote:Op zaterdag 18 januari 2020 15:07 schreef ToT het volgende:
[..]
Haha, gelukkig; ik zal het aan mevrouw ToT doorgeven dat ze niks te vrezen heeft van je!
quote:Op zaterdag 18 januari 2020 15:14 schreef puzziepie het volgende:
[..]En sowieso tussen stelletjes wrikken is niet mijn ding
![]()
Respect en zulks
Ik heb ze nooit horen klagenquote:Op zaterdag 18 januari 2020 15:11 schreef Geerd het volgende:
[..]
Is toch wel beetje de droom van elke jonge vent volgens mij![]()
Nee idd dat is normaal tochquote:Op zaterdag 18 januari 2020 15:16 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik heb ze nooit horen klagen![]()
maar 20 jaar verschil gaat mij te ver![]()
Meeste mannen waren gemiddeld 10 jaar jonger
dus eigenlijk ben ik heul geen cougar
En het werd zomer!quote:Op zaterdag 18 januari 2020 15:11 schreef Geerd het volgende:
[..]
Is toch wel beetje de droom van elke jonge vent volgens mij![]()
Ik heb net in het zonnetje de auto staan wassen!quote:Op zaterdag 18 januari 2020 15:28 schreef puzziepie het volgende:
En de 'winter' is nog maar net begonnen
quote:Op zaterdag 18 januari 2020 15:29 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb net in het zonnetje de auto staan wassen!
Wel vrij vluchtig omdat ik niet helemaal tiptop in orde ben, maar echt winters weer is het niet bepaald, nee.
Echt wel !!quote:Op zaterdag 18 januari 2020 15:30 schreef puzziepie het volgende:
[..]Hier is het niet echt zonnig, het hagelde en regende een uur geleden nogal
En ik moet nog naar de winkel
Nou,...toevallig zie ik nu net een wat lichtere lucht , en wow!! zowaar een glimpje zon weerkaatst in een flat ver voor mijquote:
gekomenquote:Op zaterdag 18 januari 2020 15:40 schreef puzziepie het volgende:
Ik denk dat ik zo mijn zonnebril opzet
GEKOMEN!!!quote:Op zaterdag 18 januari 2020 15:52 schreef ToT het volgende:
[..]
Ff wat eiwitrijk voedsel geven en hij heeft weer genoeg reserves tot hij een blote tiet ziet.
Ga eens aan je conditie werken man.quote:
Morgen weer 10kmquote:Op zaterdag 18 januari 2020 15:58 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ga eens aan je conditie werken man.
Volgens mij bedoelt lief klein konijntje meer de conditie die je met Pornhub en Xhamster opdoet.quote:
Wat een bikkelquote:
quote:Op zaterdag 18 januari 2020 16:01 schreef ToT het volgende:
Trouwens Geerd, je bent toevallig toch niet doof he? Want dan zou je niks aan die sites hebben: PornHub aangeklaagd, want geen ondertiteling
Joh...quote:Op zaterdag 18 januari 2020 16:01 schreef ToT het volgende:
[..]
Volgens mij bedoelt lief klein konijntje meer de conditie die je met Pornhub en Xhamster opdoet.
Is dit serieus?quote:Op zaterdag 18 januari 2020 16:01 schreef ToT het volgende:
Trouwens Geerd, je bent toevallig toch niet doof he? Want dan zou je niks aan die sites hebben: PornHub aangeklaagd, want geen ondertiteling
Nee even zwemmen...hele mooie dame gespot rond de 40...ook al mee gepraat (geen ring) mocht ik haar weer keer tegenkomen deze week ga ik der gewoon vragen,.,,of ze bakkie wil doen..quote:Op zaterdag 18 januari 2020 16:01 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wat een bikkel![]()
Daarna nog even een cooling down workout op de buuf?
quote:Op zaterdag 18 januari 2020 16:05 schreef Geerd het volgende:
[..]
Nee even zwemmen...hele mooie dame gespot rond de 40...ook al mee gepraat (geen ring) mocht ik haar weer keer tegenkomen deze week ga ik der gewoon vragen,.,,of ze bakkie wil doen..
Nice! Als dat niet keihard batsen wordquote:Op zaterdag 18 januari 2020 16:05 schreef Geerd het volgende:
[..]
Nee even zwemmen...hele mooie dame gespot rond de 40...ook al mee gepraat (geen ring) mocht ik haar weer keer tegenkomen deze week ga ik der gewoon vragen,.,,of ze bakkie wil doen..
In Amerika verzinnen ze ieder jaar wel weer een nieuw dieptepunt qua rechtzaken iddquote:
Nou nou nou laten we niet te hard van stapel lopen..quote:Op zaterdag 18 januari 2020 16:06 schreef ToT het volgende:
[..]Dat wordt de hele chat op thuisbezorgd.nl trakteren!
quote:Op zaterdag 18 januari 2020 16:07 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
In Amerika verzinnen ze ieder jaar wel weer een nieuw dieptepunt qua rechtzaken idd
Geld overmaken om ff naar de chinees toe te rijden is ook akkoord hoor!quote:Op zaterdag 18 januari 2020 16:08 schreef Geerd het volgende:
[..]
Nou nou nou laten we niet te hard van stapel lopen..![]()
![]()
En het strijkijzer dat warm werdquote:Op zaterdag 18 januari 2020 16:09 schreef ToT het volgende:
[..]Echt ja!
Een magnetronfabrikant omdat er niets in de handleiding staat dat je je hondje er niet in mag opdrogen als die door het ijs is gezakt, een luchtvaartmaatschappij omdat er geen "WARNING! May contain nuts!" op een zakje notenmix vermeld stond en meer van dat soort idioterie.
Ach, als je er geld aan zou kunnen verdienen zou ik het ook wel doen denk ik.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 16:09 schreef ToT het volgende:
[..]Echt ja!
Een magnetronfabrikant omdat er niets in de handleiding staat dat je je hondje er niet in mag opdrogen als die door het ijs is gezakt, een luchtvaartmaatschappij omdat er geen "WARNING! May contain nuts!" op een zakje notenmix vermeld stond en meer van dat soort idioterie.
Ow die ken ik niet, maar het zou me niks verbazen.quote:
Ja die miljoenen voor te hete koffie bij de Mac waren makkelijk verdiend, maar die hadden blijkbaar al eerder een waarschuwing daarvoor gekregen.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 16:09 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ach, als je er geld aan zou kunnen verdienen zou ik het ook wel doen denk ik.
Komt goed !quote:Op zaterdag 18 januari 2020 16:11 schreef ToT het volgende:
Of anders een donatie voor de Filipijnen!Echt, buiten de Radio49-chat nog geen één stuiver ontvangen hier op FOK!.
Ach ook wel begrijpelijk als je specifiek voor een klein stadje ergens aan de andere kant van de wereld aan het inzamelen bent; ik zou er normaal gesproken ook geen neuk om geven als mijn schoonfamilie er niet woonde.
Haha ja maar hij moet dan nog wel eerst die 40-jarige dame neuken voor ik dat geld kan verwachten he!quote:
quote:Op zaterdag 18 januari 2020 16:14 schreef ToT het volgende:
[..]
Haha ja maar hij moet dan nog wel eerst die 40-jarige dame neuken voor ik dat geld kan verwachten he!
Ik zal vanavond even kijken of ik hem ook in mijn sig kan zetten. De link ervan dan.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 16:14 schreef ToT het volgende:
[..]
Haha ja maar hij moet dan nog wel eerst die 40-jarige dame neuken voor ik dat geld kan verwachten he!Ik offer de gratis thuismaaltijd op voor onbekenden aan de andere kant van de planeet!
(De familie van mijn vrouw is niet dakloos geraakt. Ja wel een paar tantes die ik verder niet ken.)
Ahhh zou tof zijn!quote:Op zaterdag 18 januari 2020 16:16 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik zal vanavond even kijken of ik hem ook in mijn sig kan zetten. De link ervan dan.
quote:Op zaterdag 18 januari 2020 16:19 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
fack it, ik slinger nu de laptop wel even aan. Straks vergeet ik het weer
quote:Op zaterdag 18 januari 2020 16:01 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wat een bikkel![]()
Daarna nog even een cooling down workout op de buuf?
lekker bezig!!quote:Op zaterdag 18 januari 2020 16:05 schreef Geerd het volgende:
[..]
Succes Geerdje! Zet hem op! En wij geven je wel tips als je twijfelt. Ik ben zelfs bereid om te bemiddelen tussen jullie maar ga er vanuit dat je dat zelf goed kan!quote:Op zaterdag 18 januari 2020 16:05 schreef Geerd het volgende:
[..]
Bemiddelen?quote:Op zaterdag 18 januari 2020 17:02 schreef stokj het volgende:
[..]
Succes Geerdje! Zet hem op! En wij geven je wel tips als je twijfelt. Ik ben zelfs bereid om te bemiddelen tussen jullie maar ga er vanuit dat je dat zelf goed kan!
Stokj is pooier in zijn vrije tijdquote:
OWwquote:Op zaterdag 18 januari 2020 17:04 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Stokj is pooier in zijn vrije tijd
Hij heeft soms best leuke dames in zijn aanbod, hebben vrienden me verteltquote:Op zaterdag 18 januari 2020 17:05 schreef puzziepie het volgende:
[..]
OWwAh! dat verklaart een en ander
Oh echt?quote:Op zaterdag 18 januari 2020 17:07 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hij heeft soms best leuke dames in zijn aanbod, hebben vrienden me vertelt
Nee, in Weert hebben die vrienden van me vooral ervaringenquote:
Weert?quote:Op zaterdag 18 januari 2020 17:12 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nee, in Weert hebben die vrienden van me vooral ervaringen
Echt is ook een plaats in Limburg en is slecht grapje als iemand 'echt' zegt om te reageren met 'Nee, Weert!'quote:
Ohquote:Op zaterdag 18 januari 2020 17:15 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Echt is ook een plaats in Limburg en is slecht grapje als iemand 'echt' zegt om te reageren met 'Nee, Weert!'
Zullen we het maar weer over iets anders hebben dan de vrijetijdsbesteding van stokj?quote:
Lijkt mij een heel goed planquote:Op zaterdag 18 januari 2020 17:22 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zullen we het maar weer over iets anders hebben dan de vrijetijdsbesteding van stokj?
Straks zegt ze ook nog jaquote:Op zaterdag 18 januari 2020 17:02 schreef stokj het volgende:
[..]
Succes Geerdje! Zet hem op! En wij geven je wel tips als je twijfelt. Ik ben zelfs bereid om te bemiddelen tussen jullie maar ga er vanuit dat je dat zelf goed kan!
Gewoon doen man!! Maar zonder verwachtingenquote:Op zaterdag 18 januari 2020 17:27 schreef Geerd het volgende:
[..]
Straks zegt ze ook nog ja![]()
![]()
sta ik daar met me bek vol tanden
![]()
![]()
Dat is waar !quote:Op zaterdag 18 januari 2020 17:30 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Gewoon doen man!! Maar zonder verwachtingen
Is toch ook juist leuk om mensen te leren kennen , of daar nou wat meer uitkomt ,of iets in een vorm van vriendschap/kennis
Lekker bezigquote:Op zaterdag 18 januari 2020 16:05 schreef Geerd het volgende:
[..]
Echt Geerd! Je leeft maar een keerquote:
Zeker, sommige mensen hebben moeite om gevoelens voor elkaar te uiten terwijl ze dat wel willen. En daar helpen we natuurlijk bij.quote:
Jij vindt bemiddelen leuker dan zelf en keer een leuke chick te versieren?quote:Op zaterdag 18 januari 2020 17:43 schreef stokj het volgende:
[..]
Zeker, sommige mensen hebben moeite om gevoelens voor elkaar te uiten terwijl ze dat wel willen. En daar helpen we natuurlijk bij.
De tandenloze heks en de snijboon kwamen bij elkaar door mijn bemiddeling. Dat zij jaren later uit elkaar gingen is hun eigen schuld. Want ik bemoei me daarna er niet meer mee.
De dikbil en zijn wandelende tak kwamen ook door mijn bemiddeling uit elkaar. In die kwestie werd ik om advies gevraagd omdat de dikbil met de hoer had en de wandelende tak haar terug wou. Zowel de dikbil als de hoer wilden het uitmaken maar durfden dat niet. De wandelende tak wilde de dikbil terug en de hoer had met haar 2 exen geleden weer een relatie.
Collega J en D zijn (vermoedelijk) onder bemiddeling van wijn bij elkaar gekomen. Al gaat dit om een werkkwestie.
quote:Op zaterdag 18 januari 2020 17:04 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Stokj is pooier in zijn vrije tijd
Zoalsquote:Op zaterdag 18 januari 2020 17:05 schreef puzziepie het volgende:
[..]
OWwAh! dat verklaart een en ander
Dat is waar!quote:Op zaterdag 18 januari 2020 17:07 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hij heeft soms best leuke dames in zijn aanbod, hebben vrienden me vertelt
Zal ik ook in mijn kring kijken voor jou? Het is allemaal vrijblijvend.quote:
Goed toch? En als je eenmaal met haar bent dan komt de rest vanzelf. In het begin gaat het een beetje hakkelig zijn maar na de eerste lach komt alles goed.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 17:27 schreef Geerd het volgende:
[..]
Straks zegt ze ook nog ja![]()
![]()
sta ik daar met me bek vol tanden
![]()
![]()
Ik kan dat niet makkelijk doen (op het werk).quote:Op zaterdag 18 januari 2020 17:44 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Jij vindt bemiddelen leuker dan zelf en keer een leuke chick te versieren?
Ja preciesquote:Op zaterdag 18 januari 2020 17:47 schreef stokj het volgende:
[..]
Ik kan dat niet makkelijk doen (op het werk).
Maar ik vind het voor een ander makkelijker dan voor mezelf als ik eerlijk ben.
Ja ik ook niet zo. Maar ik laat het altijd vrij aan het koppel over. Als ze op basis van het verhaal elkaar willen ontmoeten of spreken via de telefoon of app dan doen ze dat maar wilt één van de twee niet dan houdt het ook op. De rest moeten ze zelf uitzoeken natuurlijk.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 17:53 schreef puzziepie het volgende:
Ik hou niet van koppelaars/bemiddelaars
Vreselijk
Ik zeg het verkeerd : Ik hou zelf niet van dat bemiddelen , of bemiddeld worden. Maar voor anderen kan dat vast als positief ervaren worden
Heb je het tegen mij?quote:Op zaterdag 18 januari 2020 17:59 schreef stokj het volgende:
Is er daar in Zwollywood geen leuke maat voor jou?
Zwollywoodquote:Op zaterdag 18 januari 2020 17:59 schreef stokj het volgende:
Is er daar in Zwollywood geen leuke maat voor jou?
quote:Op zaterdag 18 januari 2020 18:22 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Zwollywood![]()
![]()
Leuk @:Geerd
Zou Geerd niets voor je zijn om af en toe een kopje koffie mee te gaan drinken?quote:
Broquote:Op zaterdag 18 januari 2020 18:25 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zou Geerd niets voor je zijn om af en toe een kopje koffie mee te gaan drinken?![]()
Ow sorry, ik wist niet dat je beledigd zou zijn door een kop koffiequote:
Het was zo goed bedoeld......quote:Op zaterdag 18 januari 2020 18:57 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ow sorry, ik wist niet dat je beledigd zou zijn door een kop koffie
En als je ziet hoe het daar is; hele landschappen bedenkt onder 20 - 30 cm giftig as.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 18:35 schreef puzziepie het volgende:
Ah ! Nieuws over de eruptie van de Taal vulkaan was net zowaar 3 seconden op het journaal![]()
Ik zag net een filmpje op YT , gefilmd vanuit een vliegtuigje . Bizar hoe het er nu uitzietquote:Op zaterdag 18 januari 2020 19:02 schreef ToT het volgende:
[..]
En als je ziet hoe het daar is; hele landschappen bedenkt onder 20 - 30 cm giftig as.Hele oogsten moeten weggegooid worden. Één grijs niemandsland.
gedraag je je een beetje?quote:Op zaterdag 18 januari 2020 19:14 schreef Geerd het volgende:
EEEEEN trein opgeheven maar weer naar huis gegaan 2200 nog ff na utrecht
Ik wel...hele trein onder het bloed,,vechtpartij ofzoquote:Op zaterdag 18 januari 2020 19:16 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
gedraag je je een beetje?
Hè bah....quote:Op zaterdag 18 januari 2020 19:18 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ik wel...hele trein onder het bloed,,vechtpartij ofzo
Jaja, 'vechtpartij'quote:Op zaterdag 18 januari 2020 19:18 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ik wel...hele trein onder het bloed,,vechtpartij ofzo
quote:Op zaterdag 18 januari 2020 19:40 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Jaja, 'vechtpartij'
Je hebt zeker weer iemand de trein uit geslagen
Moet jij dat ala conducteur schoonmaken of hebben jullie daar schoonmakers voor?quote:
Schoonmakers..ga daar niet aanzitten..weet ik veel wat voor enge ziektes iemand heeftquote:Op zaterdag 18 januari 2020 19:47 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Moet jij dat ala conducteur schoonmaken of hebben jullie daar schoonmakers voor?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb nog best wel wat muntjesHeb er een paar uit die mini munten dingen gehaald om op de foto te zetten, en daar laat ik het bij , De tering wat een werk om die kleine kut munten weer terug in het plastic te bergen
![]()
Maar toch
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
quote:Op zaterdag 18 januari 2020 19:50 schreef puzziepie het volgende:
Oh ja ! Ik had nog beloofd wat foto's te maken van wat muntjes. Het is wel heel slecht te zien, sommigen zijn er ook heel slecht aan toe zag ik netZe zitten al jaren in mapjes dingetjes die weer in een map zitten (zoiets) Jullie snappen al dat ik er weinig verstand van heb. Ze liggen wel zoveel mogelijk op orde (voor zover dat mogelijk was, en het is ook heel lang geleden dat ik ze vond ,ben er verder niet meer mee bezig geweest ,
EnfinSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die op de eerste foto zien er wel vet uit met die grote adelaar!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb nog best wel wat muntjesHeb er een paar uit die mini munten dingen gehaald om op de foto te zetten, en daar laat ik het bij , De tering wat een werk om die kleine kut munten weer terug in het plastic te bergen
![]()
Maar tochOnce you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Je hoeft het ook niet op te likkenquote:Op zaterdag 18 januari 2020 19:49 schreef Geerd het volgende:
[..]
Schoonmakers..ga daar niet aanzitten..weet ik veel wat voor enge ziektes iemand heeft
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
ja zal wel..quote:Op zaterdag 18 januari 2020 19:54 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Je hoeft het ook niet op te likkenIk zwaai naar dieren.![]()
Gatverquote:Op zaterdag 18 januari 2020 19:54 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Je hoeft het ook niet op te likken![]()
![]()
![]()
Dat zijn prachtige munten!quote:Op zaterdag 18 januari 2020 19:53 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Die op de eerste foto zien er wel vet uit met die grote adelaar!Je ziet het niet goed ,en ik moet er nog 1 hebben die lijkt wel van zilver
maar ook op de rand van die munt staat weer een soort van spreuk oid .
Ik heb er ook uit de tijd van Oostenrijk , nog veel meer , geen idee hoe of wat
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
De teringquote:
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!![]()
Auf der Heide blüht ein kleines Blümeleinquote:Op zaterdag 18 januari 2020 19:57 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat zijn prachtige munten!Je ziet het niet goed ,en ik moet er nog 1 hebben die lijkt wel van zilver
maar ook op de rand van die munt staat weer een soort van spreuk oid . kenmerkend uit die Hitler tijd volgens mij
Ik heb er ook uit de tijd van Oostenrijk , nog veel meer , geen idee hoe of wat
Und das heißt: Erika.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik zwaai naar dieren.![]()
quote:Op zaterdag 18 januari 2020 19:50 schreef puzziepie het volgende:
Oh ja ! Ik had nog beloofd wat foto's te maken van wat muntjes. Het is wel heel slecht te zien, sommigen zijn er ook heel slecht aan toe zag ik netZe zitten al jaren in mapjes dingetjes die weer in een map zitten (zoiets) Jullie snappen al dat ik er weinig verstand van heb. Ze liggen wel zoveel mogelijk op orde (voor zover dat mogelijk was, en het is ook heel lang geleden dat ik ze vond ,ben er verder niet meer mee bezig geweest ,
EnfinSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb nog best wel wat muntjesHeb er een paar uit die mini munten dingen gehaald om op de foto te zetten, en daar laat ik het bij , De tering wat een werk om die kleine kut munten weer terug in het plastic te bergen
![]()
Maar tochOh wat gaaf!
![]()
![]()
Volgens mij een andere spreuk , lift ook op het puntje van mijn spreekwoordelijke tong , maar ik kan het niet lezen want oudtquote:Op zaterdag 18 januari 2020 19:59 schreef Geerd het volgende:
[..]
Auf der Heide blüht ein kleines Blümelein
Und das heißt: Erika.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Ff naar de geriatrie-afdeling gaan voor een verwijzing voor een staar-operatie?quote:Op zaterdag 18 januari 2020 20:04 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Volgens mij een andere spreuk , lift ook op het puntje van mijn spreekwoordelijke tong , maar ik kan het niet lezen want oudt![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 18 januari 2020 20:05 schreef ToT het volgende:
[..]
Ff naar de geriatrie-afdeling gaan voor een verwijzing voor een staar-operatie?![]()
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
https://www.ah.nl/product(...)Sf29uAMaAlkTEALw_wcBquote:Op zaterdag 18 januari 2020 19:49 schreef Geerd het volgende:
[..]
Schoonmakers..ga daar niet aanzitten..weet ik veel wat voor enge ziektes iemand heeft
Forum Opties Forumhop: Hop naar: