Nu nog Tim Hoffman als tafeldame en dan is de terror compleet...quote:Op maandag 27 januari 2020 14:33 schreef BobW het volgende:
Vandaag helaas geen Mart over Kobe en Mulder over Rensenbrink, maar een Brexit-special.
of een special over de bevrijding van Auschwitz 75 jaar geledenquote:Op maandag 27 januari 2020 14:33 schreef BobW het volgende:
Vandaag helaas geen Mart over Kobe en Mulder over Rensenbrink, maar een Brexit-special.
Zo veel diepgang: stukje Blackadder, praatje van een willekeurig iemand, muziek.quote:
Niets mis met Blackadder natuurlijk.quote:Op maandag 27 januari 2020 19:35 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Zo veel diepgang: stukje Blackadder, praatje van een willekeurig iemand, muziek.
Eens hoor.quote:Op maandag 27 januari 2020 19:37 schreef Monolith het volgende:
[..]
Niets mis met Blackadder natuurlijk.
Al hadden ze die aflevering gewoon beter integraal kunnen uitzenden in plaats van DWDD.quote:
Hij heeft een Engelse moeder.quote:Op maandag 27 januari 2020 19:03 schreef showtimer het volgende:
Halve Engelsman Tom Egbers? Nooit iets van gemerkt.
Ik had de Mart wel verwacht.quote:Op woensdag 29 januari 2020 19:43 schreef ThePlaneteer het volgende:
Volgens mij hebben ze allemaal wel plastische chirurgie zonder veel succes ondergaan maar Anita en Esther zijn wel het topdieptepunt.
Verder ook weinig spannende muziek. Die vullen een paar lokale theaters en that's it denk?
PS hele week niks over Kobe?
Een appje met '40-15'quote:Op donderdag 30 januari 2020 19:43 schreef monkyyy het volgende:
10x vragen wat hij nou aan Federer heeft geschreven
Veel mensen doen hem dat niet meer na....quote:
Maar het is wel echt een hele toffe serie.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 19:13 schreef Bocaj het volgende:
Weer die fcuking diversiteit in die NetFlix shit!
Dat geloof ik meteen, maar ik zou mij eraan storen... Omdat het zo niet de norm is!quote:Op vrijdag 31 januari 2020 19:16 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Maar het is wel echt een hele toffe serie.
Weet ik niet... het zou 500.000 pond moeten kosten....quote:
Hef was wel een issue, maar wat de uitkomst nu is geworden.....het zal wel niet doorgaanquote:Op vrijdag 31 januari 2020 19:22 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Weet ik niet... het zou 500.000 pond moeten kosten....
quote:Op vrijdag 31 januari 2020 19:35 schreef Oostblokkert het volgende:
Greta Thunberg citeren en als bron aanhalen
Willemijn valt mij ook tegenquote:Op vrijdag 31 januari 2020 19:49 schreef Protoplanet het volgende:
[..]
Schimmelpennick en die vrouw vallen me ook tegen
Terecht wel.quote:
Dat wel, echt de uitstraling van een stagiaire heeft zij.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 19:53 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ze weet niet veel van de onderwerpen
Daar had hij een heel goed punt.
Het is toch altijd al een veredelde reclamespot geweest.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 12:27 schreef TLC het volgende:
Dit wordt steeds meer gebruikt om andere programma's te promoten, volgens mij heeft DWDD wel zn langste tijd op tv gehad.
Plus iedere werkdag 5 talkshows op tv is gewoon veels te veel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |