@alleklbscregularsquote:Op maandag 20 januari 2020 16:30 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik neem zo snel mogelijk een KLB SC pauze.
Herman heeft voor een soortgelijke post als die van jou ooit een ban gehad dus ik hoop wel dat ze iedereen hetzelfde behandelenquote:Op maandag 20 januari 2020 14:45 schreef Chia het volgende:
[..]
In VBL wordt echt niet anders gemodereerd dan in andere subfora hoor!!!
VK ging ook vanzelf weer wegquote:Op maandag 20 januari 2020 15:54 schreef Solotovski het volgende:
Jongens kunnen we Chevy niet verbannen uit deze sc? Hij zuigt al het leven er uit
Aandachtshoer jij.quote:Op maandag 20 januari 2020 17:22 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
Jongens fittie tussen heatwave en stimo in het moslim topic
Laat me, is de enige sensatie hier tegenwoordigquote:
Ga je vriend vermaken danquote:Op maandag 20 januari 2020 17:53 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Laat me, is de enige sensatie hier tegenwoordig
Oke ttylquote:Op maandag 20 januari 2020 17:57 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Ok, nou ik ga sporten. Je moet jezelf vermaken.
Ik heb ook ooit een ban gehad voor een soortgelijke post als die van mij, dus je angst is onterecht.quote:Op maandag 20 januari 2020 17:19 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Herman heeft voor een soortgelijke post als die van jou ooit een ban gehad dus ik hoop wel dat ze iedereen hetzelfde behandelen
Mooi, dan meld ik het even bij de leiding.quote:Op maandag 20 januari 2020 19:11 schreef Chia het volgende:
[..]
Ik heb ook ooit een ban gehad voor een soortgelijke post als die van mij, dus je angst is onterecht.
quote:Op zondag 19 januari 2020 23:52 schreef Catkiller het volgende:
Sorry maar @:Kiid komt hier niet meer sinds haags zich weer van zijn meest zielige kant moest laten zien.
Ik ga hier mijn leven lang niet weg vriend.quote:Op maandag 20 januari 2020 19:14 schreef Solotovski het volgende:
[..]en nu Chevy nog
Liefst ook Haags mja die is hier mod helaas
Hoeft van mij ook niet.quote:Op maandag 20 januari 2020 19:21 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik ga hier mijn leven lang niet weg vriend.
Gelukkig vriendquote:
Ik wilde ooit hoi zeggen tegen een meisje maar had slijm in m'n keel dus kwam er geen geluid uit m'n mond.quote:Op maandag 20 januari 2020 19:31 schreef Dimachaerus het volgende:
kwam gister treinmeisje tegen in de gym he..
ze was echt blij me te zien en straalde helemaal
maar ik schrok van dr en keek grond en we liepen elkaar voorbij
Hey Dima.quote:Op maandag 20 januari 2020 19:31 schreef Dimachaerus het volgende:
kwam gister treinmeisje tegen in de gym he..
ze was echt blij me te zien en straalde helemaal
maar ik schrok van dr en keek grond en we liepen elkaar voorbij
chaosquote:Op maandag 20 januari 2020 19:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hey Dima.
Hoe is het met je baan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |