Ik ook niet. Ik maar 8 uur per dag of zoquote:
Heequote:Op maandag 20 januari 2020 15:03 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik ook niet. Ik maar 8 uur per dag of zo
Ja watquote:
Wil jij even je smerige rotbek houden zwartjoekel??quote:
Heb hem al lang op vriend. Was echt fantastisch.quote:
Nou mooi.quote:Op maandag 20 januari 2020 15:52 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Heb hem al lang op vriend. Was echt fantastisch.
Doet je moeder ook uit mij. Geil man.quote:Op maandag 20 januari 2020 15:54 schreef Solotovski het volgende:
Jongens kunnen we Chevy niet verbannen uit deze sc? Hij zuigt al het leven er uit
Zoog ze al het leven maar uit je jaquote:Op maandag 20 januari 2020 15:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Doet je moeder ook uit mij. Geil man.
En zo hoort het ook hierquote:Op maandag 20 januari 2020 15:55 schreef gianni61 het volgende:
je mag hier ook alles zeggen tegenwoordig
waar ligt de grens?quote:
Dit neem ik mee naar achterenquote:Op maandag 20 januari 2020 15:55 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Zoog ze al het leven maar uit je ja
Heb hier gister zo’n 9 uur niet gepost en toen ging het ook niet ineens leven.quote:Op maandag 20 januari 2020 15:54 schreef Solotovski het volgende:
Jongens kunnen we Chevy niet verbannen uit deze sc? Hij zuigt al het leven er uit
ZO IS HET !!!!quote:Op maandag 20 januari 2020 15:55 schreef gianni61 het volgende:
je mag hier ook alles zeggen tegenwoordig
Zoiets heeft tijd nodigquote:Op maandag 20 januari 2020 15:59 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Heb hier gister zo’n 9 uur niet gepost en toen ging het ook niet ineens leven.
Ik neem zo snel mogelijk een KLB SC pauze.quote:
Dan zit ik helemaal in mijn eentje hier.quote:Op maandag 20 januari 2020 16:30 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik neem zo snel mogelijk een KLB SC pauze.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |