Lekker meelevend weer jijquote:
Steun de Grieken, doneer op gyros 555.quote:Op vrijdag 17 januari 2020 19:29 schreef Rozevla het volgende:
DUUURT TE LANG !!!!!!!
IK WACHT NOG OP ME GYROS !!!!!!!!
DUUURT TEEEEE LAAAAAANG
Haar geile snaps moet je om vragenquote:Op vrijdag 17 januari 2020 19:30 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Stuur je eens foto's van die match van je?
K luister die troep nietquote:Op vrijdag 17 januari 2020 19:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zij kan wel lekker zingen.
quote:Op vrijdag 17 januari 2020 19:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Steun de Grieken, doneer op gyros 555.
Lol que, op Tindr?quote:Op vrijdag 17 januari 2020 18:54 schreef Solotovski het volgende:
NIET OVER ROLEX BEGINNEN CHEVY!!!!!!!!
Wellicht later vriendquote:Op vrijdag 17 januari 2020 19:30 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Stuur je eens foto's van die match van je?
Hallo meidquote:
Dan niet.quote:
Wat je niet hebt kan je ook niet kwijtrakenquote:
Tentamenperiode dus eigenlijk twee week vakantiequote:
Ik zit nu midden in de 3 weken examenperiode en ben van binnen dood. Nog twee te gaan volgende week.quote:Op vrijdag 17 januari 2020 21:06 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Tentamenperiode dus eigenlijk twee week vakantie
Jij?
Tsja dan moet je eerst wel wat stouts doenquote:Op vrijdag 17 januari 2020 22:41 schreef Cachie het volgende:
Chevy, ik heb nog geen notes. Wil jij m’n eerste zijn?
Hoeveel heb je in totaalquote:Op vrijdag 17 januari 2020 22:41 schreef Cachie het volgende:
[..]
Ik zit nu midden in de 3 weken examenperiode en ben van binnen dood. Nog twee te gaan volgende week.
Makkiequote:Op vrijdag 17 januari 2020 22:41 schreef Cachie het volgende:
[..]
Ik zit nu midden in de 3 weken examenperiode en ben van binnen dood. Nog twee te gaan volgende week.
Positieve notes bestaan ook.quote:Op vrijdag 17 januari 2020 22:52 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Tsja dan moet je eerst wel wat stouts doen
Geen ervaring mee.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |