Dat is serieus gaande makker.quote:Op vrijdag 17 januari 2020 17:59 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Dus die Franse tindermatch is gewoon een act
Je kan ook instellen dat die mensen toont ergens in Vietnam als je wil maar die Franse is een uitwisselingsstudent.quote:Op vrijdag 17 januari 2020 18:07 schreef ZarB het volgende:
Ik dacht dat je op Tinder alleen mensen kon zien uit je regio? Of is het ook internationaal?
Hoe dan? Ik kan dat niet hoorquote:Op vrijdag 17 januari 2020 18:28 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Je kan ook instellen dat die mensen toont ergens in Vietnam als je wil maar die Franse is een uitwisselingsstudent.
Daar heb je toch niks aan als het niet in de buurt isquote:Op vrijdag 17 januari 2020 18:28 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Je kan ook instellen dat die mensen toont ergens in Vietnam als je wil maar die Franse is een uitwisselingsstudent.
In instellingen en dan naar locatie (althans op iPhone). Maar moet je blijkbaar Tinder+ voor hebben zie ik net.quote:
Logisch toch? Dat zijn de makkelijkstequote:Op vrijdag 17 januari 2020 18:45 schreef ZarB het volgende:
[..]
Daar heb je toch niks aan als het niet in de buurt is![]()
Ik bedoel dus in vietnam.
Wel tof dat een uitwisselingsstudent even denkt: joe ik ga op tinder hier
Stel je gaat daar naartoe op vakantie, of je wil er wonen etc. heb je alvast iemand achter de handquote:Op vrijdag 17 januari 2020 18:45 schreef ZarB het volgende:
[..]
Daar heb je toch niks aan als het niet in de buurt is![]()
Ik bedoel dus in vietnam.
Wel tof dat een uitwisselingsstudent even denkt: joe ik ga op tinder hier
Ja heel begrijpelijk. Zou ik ook doen.quote:Op vrijdag 17 januari 2020 18:47 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Stel je gaat daar naartoe op vakantie, of je wil er wonen etc. heb je alvast iemand achter de hand
Ze verveelde zich zei ze
Ze had nog een paar anderen achter de hand maar die hapten even niet meer en nu toont ze dus weer wat interesse in jou.quote:Op vrijdag 17 januari 2020 18:47 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Stel je gaat daar naartoe op vakantie, of je wil er wonen etc. heb je alvast iemand achter de hand
Ze verveelde zich zei ze
Die anderen waren haar wat te direct. Ik hield het gesprek gewoon keurig.quote:Op vrijdag 17 januari 2020 18:48 schreef TTSS het volgende:
[..]
Ze had nog een paar anderen achter de hand maar die hapten even niet meer en nu toont ze dus weer wat interesse in jou.
Die is voor jou gegaan dus ik gok dat hij geen leuke vrouwen kent.quote:Op vrijdag 17 januari 2020 18:53 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
Misschien kan Pierre een leuke Franse voor je regelen
Koekoekquote:Op vrijdag 17 januari 2020 18:57 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Die is voor jou gegaan dus ik gok dat hij geen leuke vrouwen kent.
quote:Op vrijdag 17 januari 2020 19:11 schreef Rozevla het volgende:
IK WACHT GODVERDOMME OP MIJN GYROS SCHOTEL !!!!!!!
DUURT TE LANG ZIT HIER NU AL TIJDEN !!!!!!!
DUUUUURT TEEEE LAAAAANG
Haha hoe kom je er toch opquote:
hoppaquote:Op vrijdag 17 januari 2020 18:57 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Die is voor jou gegaan dus ik gok dat hij geen leuke vrouwen kent.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |