Dat is serieus gaande makker.quote:Op vrijdag 17 januari 2020 17:59 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Dus die Franse tindermatch is gewoon een act
Je kan ook instellen dat die mensen toont ergens in Vietnam als je wil maar die Franse is een uitwisselingsstudent.quote:Op vrijdag 17 januari 2020 18:07 schreef ZarB het volgende:
Ik dacht dat je op Tinder alleen mensen kon zien uit je regio? Of is het ook internationaal?
Hoe dan? Ik kan dat niet hoorquote:Op vrijdag 17 januari 2020 18:28 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Je kan ook instellen dat die mensen toont ergens in Vietnam als je wil maar die Franse is een uitwisselingsstudent.
Daar heb je toch niks aan als het niet in de buurt isquote:Op vrijdag 17 januari 2020 18:28 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Je kan ook instellen dat die mensen toont ergens in Vietnam als je wil maar die Franse is een uitwisselingsstudent.
In instellingen en dan naar locatie (althans op iPhone). Maar moet je blijkbaar Tinder+ voor hebben zie ik net.quote:
Logisch toch? Dat zijn de makkelijkstequote:Op vrijdag 17 januari 2020 18:45 schreef ZarB het volgende:
[..]
Daar heb je toch niks aan als het niet in de buurt is![]()
Ik bedoel dus in vietnam.
Wel tof dat een uitwisselingsstudent even denkt: joe ik ga op tinder hier
Stel je gaat daar naartoe op vakantie, of je wil er wonen etc. heb je alvast iemand achter de handquote:Op vrijdag 17 januari 2020 18:45 schreef ZarB het volgende:
[..]
Daar heb je toch niks aan als het niet in de buurt is![]()
Ik bedoel dus in vietnam.
Wel tof dat een uitwisselingsstudent even denkt: joe ik ga op tinder hier
Ja heel begrijpelijk. Zou ik ook doen.quote:Op vrijdag 17 januari 2020 18:47 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Stel je gaat daar naartoe op vakantie, of je wil er wonen etc. heb je alvast iemand achter de hand
Ze verveelde zich zei ze
Ze had nog een paar anderen achter de hand maar die hapten even niet meer en nu toont ze dus weer wat interesse in jou.quote:Op vrijdag 17 januari 2020 18:47 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Stel je gaat daar naartoe op vakantie, of je wil er wonen etc. heb je alvast iemand achter de hand
Ze verveelde zich zei ze
Die anderen waren haar wat te direct. Ik hield het gesprek gewoon keurig.quote:Op vrijdag 17 januari 2020 18:48 schreef TTSS het volgende:
[..]
Ze had nog een paar anderen achter de hand maar die hapten even niet meer en nu toont ze dus weer wat interesse in jou.
Die is voor jou gegaan dus ik gok dat hij geen leuke vrouwen kent.quote:Op vrijdag 17 januari 2020 18:53 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
Misschien kan Pierre een leuke Franse voor je regelen
Koekoekquote:Op vrijdag 17 januari 2020 18:57 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Die is voor jou gegaan dus ik gok dat hij geen leuke vrouwen kent.
quote:Op vrijdag 17 januari 2020 19:11 schreef Rozevla het volgende:
IK WACHT GODVERDOMME OP MIJN GYROS SCHOTEL !!!!!!!
DUURT TE LANG ZIT HIER NU AL TIJDEN !!!!!!!
DUUUUURT TEEEE LAAAAANG
Haha hoe kom je er toch opquote:
hoppaquote:Op vrijdag 17 januari 2020 18:57 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Die is voor jou gegaan dus ik gok dat hij geen leuke vrouwen kent.
Dat gekrijs van haar noem ik liever "zuiver schreeuwen".quote:Op vrijdag 17 januari 2020 19:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zij kan wel lekker zingen.
Minder minderquote:Op vrijdag 17 januari 2020 19:25 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Die is hier niet welkom, want act.
Niet mijn probleemquote:Op vrijdag 17 januari 2020 19:28 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dat gekrijs van haar noem ik liever "zuiver schreeuwen".
Hopelijk krijg ik niks van haar act mee op het circuit straks want zij is ook van de partij dan
Lekker meelevend weer jijquote:
Steun de Grieken, doneer op gyros 555.quote:Op vrijdag 17 januari 2020 19:29 schreef Rozevla het volgende:
DUUURT TE LANG !!!!!!!
IK WACHT NOG OP ME GYROS !!!!!!!!
DUUURT TEEEEE LAAAAAANG
Haar geile snaps moet je om vragenquote:Op vrijdag 17 januari 2020 19:30 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Stuur je eens foto's van die match van je?
K luister die troep nietquote:Op vrijdag 17 januari 2020 19:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zij kan wel lekker zingen.
quote:Op vrijdag 17 januari 2020 19:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Steun de Grieken, doneer op gyros 555.
Lol que, op Tindr?quote:Op vrijdag 17 januari 2020 18:54 schreef Solotovski het volgende:
NIET OVER ROLEX BEGINNEN CHEVY!!!!!!!!
Wellicht later vriendquote:Op vrijdag 17 januari 2020 19:30 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Stuur je eens foto's van die match van je?
Hallo meidquote:
Dan niet.quote:
Wat je niet hebt kan je ook niet kwijtrakenquote:
Tentamenperiode dus eigenlijk twee week vakantiequote:
Ik zit nu midden in de 3 weken examenperiode en ben van binnen dood. Nog twee te gaan volgende week.quote:Op vrijdag 17 januari 2020 21:06 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Tentamenperiode dus eigenlijk twee week vakantie
Jij?
Tsja dan moet je eerst wel wat stouts doenquote:Op vrijdag 17 januari 2020 22:41 schreef Cachie het volgende:
Chevy, ik heb nog geen notes. Wil jij m’n eerste zijn?
Hoeveel heb je in totaalquote:Op vrijdag 17 januari 2020 22:41 schreef Cachie het volgende:
[..]
Ik zit nu midden in de 3 weken examenperiode en ben van binnen dood. Nog twee te gaan volgende week.
Makkiequote:Op vrijdag 17 januari 2020 22:41 schreef Cachie het volgende:
[..]
Ik zit nu midden in de 3 weken examenperiode en ben van binnen dood. Nog twee te gaan volgende week.
Positieve notes bestaan ook.quote:Op vrijdag 17 januari 2020 22:52 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Tsja dan moet je eerst wel wat stouts doen
Geen ervaring mee.quote:
Meteen een gezet!!!quote:
Gingen die vorige drie goed?quote:
helaas. had wel een reactie gewild eigenlijk van die mafklapper.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 11:13 schreef pferdfahrer het volgende:
Werd PZ even snel gered daar in dat topic @:wielrennerdt
Zal wel een spoedberaad hebben nu met zn meester over hoe die dit kan redden.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 11:39 schreef wielrennerdt het volgende:
[..]
helaas. had wel een reactie gewild eigenlijk van die mafklapper.
wat een triest persoon.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 11:41 schreef pferdfahrer het volgende:
[..]
Zal wel een spoedberaad hebben nu met zn meester over hoe die dit kan redden.
Maar nu staat het nog naast die van je maatje HAHAHAHAquote:Op zaterdag 18 januari 2020 11:54 schreef wielrennerdt het volgende:
[..]
wat een triest persoon.
In 2021 staat naast PZ zijn naam: KLB - zet zich het meest voor schut 2020.
Hij heeft in dat gesloten topic nog gepost haha wat een domboquote:Op zaterdag 18 januari 2020 11:39 schreef wielrennerdt het volgende:
[..]
helaas. had wel een reactie gewild eigenlijk van die mafklapper.
Ik denk dat er staat : heeft lekkerste kontseks gehad van rozevlaquote:Op zaterdag 18 januari 2020 11:54 schreef wielrennerdt het volgende:
[..]
wat een triest persoon.
In 2021 staat naast PZ zijn naam: KLB - zet zich het meest voor schut 2020.
Wat een sneu mannetje ook, hij wist echt wel dat die dicht was. Gevalletje misbruik van moderatieschap.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 12:12 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Hij heeft in dat gesloten topic nog gepost haha wat een dombo
Wat is er gebeurdquote:Op zaterdag 18 januari 2020 11:13 schreef pferdfahrer het volgende:
Werd PZ even snel gered daar in dat topic @:wielrennerdt
Niet op de hoogte zijn van de ontwikkelingen in je eigen subforumquote:
Jij bent altijd op de hoogte he, maar dat is meer omdat er nooit iets gebeurd daar.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 14:16 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Niet op de hoogte zijn van de ontwikkelingen in je eigen subforum
Ja ik zit niet altijd op fok manquote:Op zaterdag 18 januari 2020 14:16 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
De toekomst van KLB. Zie jij een patroon?quote:Op zaterdag 18 januari 2020 14:20 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Jij bent altijd op de hoogte he, maar dat is meer omdat er nooit iets gebeurd daar.
gebeurdquote:Op zaterdag 18 januari 2020 14:20 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Jij bent altijd op de hoogte he, maar dat is meer omdat er nooit iets gebeurd daar.
Zie wel 0 DIG topics op je eerste pagina van je pohi, lekker man.quote:
Betekent niet dat ik elke post die daar de revu passeert grondige inspectie van ondergetekende kan verwachtenquote:Op zaterdag 18 januari 2020 14:26 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Zie wel 0 DIG topics op je eerste pagina van je pohi, lekker man.
Wat had ik daaraan kunnen toevoegen dan? (lol)quote:
Geen leven hebben buiten fokquote:Op zaterdag 18 januari 2020 14:16 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Nee joh Chevy heeft zijn rug.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 19:02 schreef Rozevla het volgende:
Haha binnenkort lezen we “ kaj van der ree doet suicidy “
Ja.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 11:14 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Gingen die vorige drie goed?
Lekker hoorquote:
Huh, hoe dan, er wordt letterlijk niet gepostquote:Op zaterdag 18 januari 2020 22:44 schreef ChevyCaprice het volgende:
Haha altijd leuk alsof jullie pretenderen een leven te hebben.
Zijn allemaal bezig met naaktfoto's van minderjarige meisjes regelen nu ze weten dat jij je daar prima bij voeltquote:Op zaterdag 18 januari 2020 22:44 schreef ChevyCaprice het volgende:
Haha altijd leuk alsof jullie pretenderen een leven te hebben.
Daaromquote:Op zaterdag 18 januari 2020 22:52 schreef JoshCampbell het volgende:
[..]
Huh, hoe dan, er wordt letterlijk niet gepost.
Heb het gewoon keurig veroordeeld.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 22:54 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Zijn allemaal bezig met naaktfoto's van minderjarige meisjes regelen nu ze weten dat jij je daar prima bij voelt
Zit je tegenwoordig in de Heer of zitten de heren in jou?quote:
(lol)quote:Op zondag 19 januari 2020 00:07 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Zit je tegenwoordig in de Heer of zitten de heren in jou?
leuk gevonden!quote:Op zondag 19 januari 2020 00:07 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Zit je tegenwoordig in de Heer of zitten de heren in jou?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |