abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_191112736
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2020 11:04 schreef ludovico het volgende:

[..]

:') Zie post #144.
Je loopt wederom weg en geeft geen antwoord op wat ik ECHT vraag
pi_191112737
Ik ga mijn tijd nuttiger verdoen, het is namelijk wel duidelijk dat je niet kunt praten met veganisten.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_191112747
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2020 11:05 schreef Intint het volgende:

[..]

Je loopt wederom weg en geeft geen antwoord op wat ik ECHT vraag
Ik ben helemaal klaar met evidente dingen uitleggen want als je evidente dingen niet begrijpt is de kans nogal laag dat je het ooit gaat begrijpen.

Als je goed leest in #144 kun je ook lezen dat ik dat ook al kenbaar heb gemaakt dat ik er klaar mee ben, je groeit eerst maar een brein.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_191112751
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2020 11:05 schreef ludovico het volgende:
Ik ga mijn tijd nuttiger verdoen, het is namelijk wel duidelijk dat je niet kunt praten met veganisten.
Vertaling: ik heb mezelf in een hoekje geluld en ga nu net doen alsof jullie allemaal veganist zijn en onredelijk zijn omdat jullie een andere mening hebben
pi_191112755
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2020 11:06 schreef Intint het volgende:

[..]

Vertaling: ik heb mezelf in een hoekje geluld en ga nu net doen alsof jullie allemaal veganist zijn en onredelijk zijn omdat jullie een andere mening hebben
:D

Tering wat een niveau.
pi_191112757
quote:
13s.gif Op maandag 20 januari 2020 11:06 schreef ludovico het volgende:

[..]

Ik ben helemaal klaar met evidente dingen uitleggen want als je evidente dingen niet begrijpt is de kans nogal laag dat je het ooit gaat begrijpen.

Als je goed leest in #144 kun je ook lezen dat ik dat ook al kenbaar heb gemaakt dat ik er klaar mee ben, je groeit eerst maar een brein.
Wanneer ben je begonnen met evidente dingen uit te leggen? Er zijn nog een hoop normale vragen die ik je hier gesteld hebt waar je geen antwoord op durft te geven.
pi_191112766
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2020 11:07 schreef ludovico het volgende:

[..]

Tering wat een niveau.
Jep. Hoe is het daar beneden?
  maandag 20 januari 2020 @ 11:09:37 #158
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_191112791
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2020 09:37 schreef Intint het volgende:

[..]

Hoeveel van de plastic bakjes die je ziet komen bij de vriendelijke boer vandaan die zijn koe na een mooi leven een aai over de snuit geeft voordat hij er met pijn in zijn eigen hart (ja die bestaan ook) een einde aan maakt en hoeveel komen uit de massale slachthuizen?
Wat een sentimentele onzin. :') Hoe je het ook wendt of keert, uiteindelijk zijn dieren gewoon productiemiddelen en of ze een gelukkig leven hebben of niet is niet zo belangrijk. Alleen voor sociaal gehandicapte dierenextremisten die mensen niet begrijpen en daarom maar fixeren op lagere levensvormen met nauwelijks zelfbewustzijn en geen moreel kompas.
  maandag 20 januari 2020 @ 11:09:38 #159
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_191112792
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2020 11:05 schreef ludovico het volgende:
Ach, je kunt het allemaal niet aan, al die feiten enzo. Ga jij maar weer lekker op je zolderkamer de realiteit ontkennen. Dag :W :W

Dat je ook gewoon ontkent dat de meeste vleesvarkens een kutleven hebben :') Sluit jij jezelf anders een jaar lang op in een stal met 10.000 anderen en dan mag je er over een jaar uit om geslacht te worden, kijken of je dat leuk vindt :')
Antifa
  maandag 20 januari 2020 @ 11:10:30 #160
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_191112802
quote:

[..]

Tering wat een niveau.
Wij kunnen er ook niets aan doen dat jij niet in staat bent om met argumenten te komen, geen bronnen kan leveren, weigert onderzoeken te accepteren, alle cijfers ontkent en niet inhoudelijk mee kan komen met de rest van de wereld. Je trekt het niveau zelf omlaag, dan moet je er niet over gaan klagen. :W
Antifa
pi_191112804
quote:

[..]

Tering wat een niveau.
Heb jij al iets van een bron aangedragen?
Of zal een analyse/uitleg gegeven?

Ik zie namelijk alleen oneliners en aanvallen op de man.
pi_191112807
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2020 11:09 schreef Vader_Aardbei het volgende:

[..]

Wat een sentimentele onzin. :') Hoe je het ook wendt of keert, uiteindelijk zijn dieren gewoon productiemiddelen en of ze een gelukkig leven hebben of niet is niet zo belangrijk. Alleen voor sociaal gehandicapte dierenextremisten die mensen niet begrijpen en daarom maar fixeren op lagere levensvormen met nauwelijks zelfbewustzijn en geen moreel kompas.
Voor jou is dat misschien niet zo belangrijk. Voor mensen met empathie voor dieren wel.
  maandag 20 januari 2020 @ 11:11:07 #163
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_191112813
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2020 11:09 schreef Vader_Aardbei het volgende:

[..]

Ik vind het jammer voor je kinderen dat je zo bent.
Antifa
  maandag 20 januari 2020 @ 11:11:27 #164
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_191112817
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2020 11:09 schreef VoMy het volgende:

[..]

Sluit jij jezelf anders een jaar lang op in een stal met 10.000 anderen en dan mag je er over een jaar uit om geslacht te worden, kijken of je dat leuk vindt :')
Dat dus. ''Doe jij het zelf maar.''. :') Alsof de gevangenschap-beleving van een mens ook maar enigszins te vergelijken is met dat van een dier.

Een mens is superieur aan een dier. Ik zou met plezier 10 puppies doorknuppelen om het leven van één mensenbaby te redden. Dat is oneindig meer waard dan zo'n domme, wandelende hamburger.
pi_191112849
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2020 11:11 schreef Vader_Aardbei het volgende:

[..]

Dat dus. ''Doe jij het zelf maar.''. :') Alsof de gevangenschap-beleving van een mens ook maar enigszins te vergelijken is met dat van een dier.

Een mens is superieur aan een dier. Ik zou met plezier 10 puppies doorknuppelen om het leven van één mensenbaby te redden. Dat is oneindig meer waard dan zo'n domme, wandelende hamburger.
Daarmee onderschat je het waarnemingsvermogen van veel dieren. Daarnaast is het puur jouw mening wat de levenswaarde van een organisme is. Zo zijn er ook genoeg domme wandelende forumgebruikers die ik minder waard vind dan het dier wat tot hamburger is verwerkt.
  maandag 20 januari 2020 @ 11:14:21 #166
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_191112859
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2020 11:11 schreef Vader_Aardbei het volgende:

[..]

Volgens mij snap je niet helemaal waar ik op reageerde, maar dat overkomt je wel vaker.
Antifa
pi_191113101
Ik heb even een vraag, zetten die vegans zich ook in tegen het hebben van huisdieren?
pi_191114795
quote:
1s.gif Op maandag 20 januari 2020 11:38 schreef ootjekatootje het volgende:
Ik heb even een vraag, zetten die vegans zich ook in tegen het hebben van huisdieren?
Hangt van de vegan en van het huisdier af.
pi_191114849
Lekker. :) Wel weer eens zin in.
  maandag 20 januari 2020 @ 13:58:32 #170
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_191114959
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2020 10:59 schreef ludovico het volgende:

[..]

Zo een onderzoek voeren ze uit op Amerikaanse burgers, niet op Nederlandse burgers.

Die twee zijn niet met elkaar te vergelijken. Dus de resultaten van het onderzoek zijn niet toepasselijk op Nederlandse burgers.

En nu ben ik er wel klaar mee, als je het zo niet begrijpt heeft het helemaal geen zin meer om erover te blijven discussiėren ben ondertussen wel klaar met domme mensen die het niet willen horen of begrijpen. Gezeik iedere keer zeg.
Ik zou me eens verdiepen in hoe wetenschap werkt....

Dit moet wel een trol zijn...
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_191115566
quote:
2s.gif Op maandag 20 januari 2020 13:58 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]

Nu ben je een onredelijke vegan! :'(
pi_191116848
quote:
2s.gif Op maandag 20 januari 2020 13:58 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]

Het is niet 1 maar gewoon 5 idioten die heilig overtuigd zijn van hun eigen gelijk, vrij bijzonder.

Ik raad jullie toch allemaal aan om wat op te zoeken over steekproef representativiteit en externe validiteit zegmaar.
pi_191116872
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2020 16:10 schreef ludovico het volgende:

[..]

Het is niet 1 maar gewoon 5 idioten die heilig overtuigd zijn van hun eigen gelijk, vrij bijzonder.
Je zou bijna gaan denken dat het aan jou ligt... Oh nee daar heb je objectiviteit en zelf-reflectie voor nodig
pi_191116877
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2020 16:11 schreef Intint het volgende:

[..]

Je zou bijna gaan denken dat het aan jou ligt... Oh nee daar heb je objectiviteit en zelf-reflectie voor nodig
Of gezond verstand. :+

Maar ik heb een kleine hint gedeeld, misschien dat je met zelf onderzoek te verrichten tot andere inzichten komt.

Ook gelijk interessant met wetenschap, 1 onderzoek kan zwaarder wegen dan 5 andere onderzoeken, maar jullie maken het helemaal mooi door het bewijs gewoon niet te onderkennen. Alsof het allemaal maar om zienswijzes gaat i.p.v. dat er soms wel gewoon een universele waarheid is.

Maar ik maak dit eerlijk gezegd nooit zo mee, niet op de universiteit en ook niet in het echte leven. Alleen hier op Fok is het bijzonder te constateren dat ratio niet leidend is.
  maandag 20 januari 2020 @ 16:13:08 #175
37248 BertV
Klei indiaan
pi_191116895
quote:
1s.gif Op maandag 20 januari 2020 11:38 schreef ootjekatootje het volgende:
Ook vegans zijn niet in hokjes te vangen. :D
Ik vermoed het wel, daar er speciale vegan-dieren voeding op de markt is.

Niet helemaal consequent natuurlijk. Al zal het verhaal wel zijn dat het huisdieren zijn.

Ook ik ben niet een typische vegetariėr.
Handgemaakt | Doggerlandvluchteling
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')