Ik ben helemaal klaar met evidente dingen uitleggen want als je evidente dingen niet begrijpt is de kans nogal laag dat je het ooit gaat begrijpen.quote:Op maandag 20 januari 2020 11:05 schreef Intint het volgende:
[..]
Je loopt wederom weg en geeft geen antwoord op wat ik ECHT vraag
Vertaling: ik heb mezelf in een hoekje geluld en ga nu net doen alsof jullie allemaal veganist zijn en onredelijk zijn omdat jullie een andere mening hebbenquote:Op maandag 20 januari 2020 11:05 schreef ludovico het volgende:
Ik ga mijn tijd nuttiger verdoen, het is namelijk wel duidelijk dat je niet kunt praten met veganisten.
quote:Op maandag 20 januari 2020 11:06 schreef Intint het volgende:
[..]
Vertaling: ik heb mezelf in een hoekje geluld en ga nu net doen alsof jullie allemaal veganist zijn en onredelijk zijn omdat jullie een andere mening hebben
Wanneer ben je begonnen met evidente dingen uit te leggen? Er zijn nog een hoop normale vragen die ik je hier gesteld hebt waar je geen antwoord op durft te geven.quote:Op maandag 20 januari 2020 11:06 schreef ludovico het volgende:
[..]
Ik ben helemaal klaar met evidente dingen uitleggen want als je evidente dingen niet begrijpt is de kans nogal laag dat je het ooit gaat begrijpen.
Als je goed leest in #144 kun je ook lezen dat ik dat ook al kenbaar heb gemaakt dat ik er klaar mee ben, je groeit eerst maar een brein.
Wat een sentimentele onzin.quote:Op maandag 20 januari 2020 09:37 schreef Intint het volgende:
[..]
Hoeveel van de plastic bakjes die je ziet komen bij de vriendelijke boer vandaan die zijn koe na een mooi leven een aai over de snuit geeft voordat hij er met pijn in zijn eigen hart (ja die bestaan ook) een einde aan maakt en hoeveel komen uit de massale slachthuizen?
Ach, je kunt het allemaal niet aan, al die feiten enzo. Ga jij maar weer lekker op je zolderkamer de realiteit ontkennen. Dagquote:Op maandag 20 januari 2020 11:05 schreef ludovico het volgende:
Ik ga mijn tijd nuttiger verdoen, het is namelijk wel duidelijk dat je niet kunt praten met veganisten.
Wij kunnen er ook niets aan doen dat jij niet in staat bent om met argumenten te komen, geen bronnen kan leveren, weigert onderzoeken te accepteren, alle cijfers ontkent en niet inhoudelijk mee kan komen met de rest van de wereld. Je trekt het niveau zelf omlaag, dan moet je er niet over gaan klagen.quote:
Heb jij al iets van een bron aangedragen?quote:
Voor jou is dat misschien niet zo belangrijk. Voor mensen met empathie voor dieren wel.quote:Op maandag 20 januari 2020 11:09 schreef Vader_Aardbei het volgende:
[..]
Wat een sentimentele onzin.Hoe je het ook wendt of keert, uiteindelijk zijn dieren gewoon productiemiddelen en of ze een gelukkig leven hebben of niet is niet zo belangrijk. Alleen voor sociaal gehandicapte dierenextremisten die mensen niet begrijpen en daarom maar fixeren op lagere levensvormen met nauwelijks zelfbewustzijn en geen moreel kompas.
Ik vind het jammer voor je kinderen dat je zo bent.quote:Op maandag 20 januari 2020 11:09 schreef Vader_Aardbei het volgende:
[..]
Wat een sentimentele onzin.Hoe je het ook wendt of keert, uiteindelijk zijn dieren gewoon productiemiddelen en of ze een gelukkig leven hebben of niet is niet zo belangrijk. Alleen voor sociaal gehandicapte dierenextremisten die mensen niet begrijpen en daarom maar fixeren op lagere levensvormen met nauwelijks zelfbewustzijn en geen moreel kompas.
Dat dus. ''Doe jij het zelf maar.''.quote:Op maandag 20 januari 2020 11:09 schreef VoMy het volgende:
[..]
Sluit jij jezelf anders een jaar lang op in een stal met 10.000 anderen en dan mag je er over een jaar uit om geslacht te worden, kijken of je dat leuk vindt
Daarmee onderschat je het waarnemingsvermogen van veel dieren. Daarnaast is het puur jouw mening wat de levenswaarde van een organisme is. Zo zijn er ook genoeg domme wandelende forumgebruikers die ik minder waard vind dan het dier wat tot hamburger is verwerkt.quote:Op maandag 20 januari 2020 11:11 schreef Vader_Aardbei het volgende:
[..]
Dat dus. ''Doe jij het zelf maar.''.Alsof de gevangenschap-beleving van een mens ook maar enigszins te vergelijken is met dat van een dier.
Een mens is superieur aan een dier. Ik zou met plezier 10 puppies doorknuppelen om het leven van één mensenbaby te redden. Dat is oneindig meer waard dan zo'n domme, wandelende hamburger.
Volgens mij snap je niet helemaal waar ik op reageerde, maar dat overkomt je wel vaker.quote:Op maandag 20 januari 2020 11:11 schreef Vader_Aardbei het volgende:
[..]
Dat dus. ''Doe jij het zelf maar.''.Alsof de gevangenschap-beleving van een mens ook maar enigszins te vergelijken is met dat van een dier.
Hangt van de vegan en van het huisdier af.quote:Op maandag 20 januari 2020 11:38 schreef ootjekatootje het volgende:
Ik heb even een vraag, zetten die vegans zich ook in tegen het hebben van huisdieren?
Ik zou me eens verdiepen in hoe wetenschap werkt....quote:Op maandag 20 januari 2020 10:59 schreef ludovico het volgende:
[..]
Zo een onderzoek voeren ze uit op Amerikaanse burgers, niet op Nederlandse burgers.
Die twee zijn niet met elkaar te vergelijken. Dus de resultaten van het onderzoek zijn niet toepasselijk op Nederlandse burgers.
En nu ben ik er wel klaar mee, als je het zo niet begrijpt heeft het helemaal geen zin meer om erover te blijven discussiėren ben ondertussen wel klaar met domme mensen die het niet willen horen of begrijpen. Gezeik iedere keer zeg.
Nu ben je een onredelijke vegan!quote:Op maandag 20 januari 2020 13:58 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Ik zou me eens verdiepen in hoe wetenschap werkt....
Dit moet wel een trol zijn...
Het is niet 1 maar gewoon 5 idioten die heilig overtuigd zijn van hun eigen gelijk, vrij bijzonder.quote:Op maandag 20 januari 2020 13:58 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Ik zou me eens verdiepen in hoe wetenschap werkt....
Dit moet wel een trol zijn...
Je zou bijna gaan denken dat het aan jou ligt... Oh nee daar heb je objectiviteit en zelf-reflectie voor nodigquote:Op maandag 20 januari 2020 16:10 schreef ludovico het volgende:
[..]
Het is niet 1 maar gewoon 5 idioten die heilig overtuigd zijn van hun eigen gelijk, vrij bijzonder.
Of gezond verstand.quote:Op maandag 20 januari 2020 16:11 schreef Intint het volgende:
[..]
Je zou bijna gaan denken dat het aan jou ligt... Oh nee daar heb je objectiviteit en zelf-reflectie voor nodig
Ook vegans zijn niet in hokjes te vangen.quote:Op maandag 20 januari 2020 11:38 schreef ootjekatootje het volgende:
Ik heb even een vraag, zetten die vegans zich ook in tegen het hebben van huisdieren?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |