Je wil stiekem wel op me reageren... Je wil het wel, maar tot nu denk je dat je principes het gaan winnen. Want je weet wat je gezegd hebt, dan is het gezichtsverlies natuurlijk.quote:
Als dat een probleem is dan kan je kip filet/kippen poten/kippen dijen enzo ook niet uit elkaar halen neem ik aan?quote:Op zondag 19 januari 2020 22:47 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik vind er best wel wat inzitten hoor, ik erger me ook wel aan dat "product kapen" maar je schijnt kip zonder kip te kunnen verkopen aan mensen die kip zonder kip willen
Exact.quote:Op zondag 19 januari 2020 09:52 schreef Intint het volgende:
[..]
Hij legt je gewoon de situatie uit en jij bent de gene die het labeltje 'typische vega' plakt en dan zeg jij iets over consgtructieve bijdrages...
Hij zegt letterlijk dat onbewerkt vlees gewoon beschikbaar moet blijven. Oh en dat hij een vega-saucijzenbroodje lekkerder vindt. Pfoeh daar zou ik ook een beroerte van krijgen hoorquote:Op maandag 20 januari 2020 00:11 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Iets bevalt me niet: verbiedt het!!!
Ik vind hierbij dat vega's verboten moeten worden. Je vreet maar wat de pot schaft. Ondankbare kieskeurige vlegels!
Echt
Gewoon negeren, die gast is niet in staat tot dialoog. Hij negeert punten die anderen maken en trekt dingen in het absurde door. Meerdere mensen proberen hem dat duidelijk te maken maar hij ziet het zelf niet in.quote:Op maandag 20 januari 2020 00:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hij zegt letterlijk dat onbewerkt vlees gewoon beschikbaar moet blijven. Oh en dat hij een vega-saucijzenbroodje lekkerder vindt. Pfoeh daar zou ik ook een beroerte van krijgen hoor
Lezen en begrijpen zijn ook al je sterkste eigenschappen niet...quote:Op maandag 20 januari 2020 00:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hij zegt letterlijk dat onbewerkt vlees gewoon beschikbaar moet blijven. Oh en dat hij een vega-saucijzenbroodje lekkerder vindt. Pfoeh daar zou ik ook een beroerte van krijgen hoor
Lekker geformuleerde zin meidquote:Op maandag 20 januari 2020 00:28 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Lezen en begrijpen zijn ook al je sterkste eigenschappen niet...
Wat wel?
Ah, nu ga je het zo proberen over tot ridiculiseren via anderen.quote:Op maandag 20 januari 2020 00:25 schreef soeverein het volgende:
[..]
Gewoon negeren, die gast is niet in staat tot dialoog. Hij negeert punten die anderen maken en trekt dingen in het absurde door. Meerdere mensen proberen hem dat duidelijk te maken maar hij ziet het zelf niet in.
Gossie, op je teentjes getrapt door een vleeseter?quote:
Heb echt al honderd keer gezegd dat ik zelf een vleeseter ben. Echt heer-lijk hoe zwakbegaafd jij bent.quote:Op maandag 20 januari 2020 00:32 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Gossie, op je teentjes getrapt door een vleeseter?
Dan moet je wel reageren he.. voor je eergevoel. Vleeseter mogen namelijk niet winnen, dat is immers het schuim der aarde waarvan afgezet moet worden!!
Wanneer een groot deel van je userbase paniekaanvallen krijgt wanneer hun geliefde voedsel concurrentie krijgt waar ze niet mee om kunnen gaan kan dat. Wacht een maandje en dit topic heeft 5 delenquote:Op maandag 20 januari 2020 00:44 schreef Durmada het volgende:
Hoe kan een topic over vegetarische frikandellen nou twee topics hebben
Eh, ik zie maar 1 persoon constant reageren, dat ben jij (voor de duidelijkheid)quote:Op maandag 20 januari 2020 00:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wanneer een groot deel van je userbase paniekaanvallen krijgt wanneer hun geliefde voedsel concurrentie krijgt waar ze niet mee om kunnen gaan kan dat. Wacht een maandje en dit topic heeft 5 delen
Tuurlijk. Is toch puur vermaakquote:Op maandag 20 januari 2020 00:49 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Eh, ik zie maar 1 persoon constant reageren, dat ben jij (voor de duidelijkheid)
Is toch bizar? Je hoeft het niet te kopen en om nou te zeggen dat een frikandel bekend staat om het fantastische vlees wat er in zit...quote:Op maandag 20 januari 2020 00:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wanneer een groot deel van je userbase paniekaanvallen krijgt wanneer hun geliefde voedsel concurrentie krijgt waar ze niet mee om kunnen gaan kan dat. Wacht een maandje en dit topic heeft 5 delen
Uiteraard. Komen er straks nog een paar plaatjes van BBQ vlees aan en wat memes over vegan-extremisten. Lekker hoorquote:
Is gewoon vlees goedgekeurd door de overheid. Je kan het niet kopen, gelukkig is dit nog steeds een vrij land.quote:Op maandag 20 januari 2020 00:51 schreef Durmada het volgende:
[..]
Is toch bizar? Je hoeft het niet te kopen en om nou te zeggen dat een frikandel bekend staat om het fantastische vlees wat er in zit...
Grow somequote:Op maandag 20 januari 2020 00:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Uiteraard. Komen er straks nog een paar plaatjes van BBQ vlees aan en wat memes over vegan-extremisten. Lekker hoor
Goed devies voor ze jaquote:
Inderdaad, waarom zou er dan ooit een topic in nws moeten staan hierover? Mora brengt een nieuw product uit, dat is toch geen nieuws? Of gaan we ook topics openen als Coca-Cola een nieuw smaakje heeft geïntroduceerd? Of als Robijn een nieuwe geur wasverzachter op de markt brengt? Wat een onzin zeg.quote:Op maandag 20 januari 2020 00:54 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Is gewoon vlees goedgekeurd door de overheid. Je kan het niet kopen, gelukkig is dit nog steeds een vrij land.
Eh ja, volgens mij zijn we het eensquote:Op maandag 20 januari 2020 01:01 schreef Durmada het volgende:
[..]
Inderdaad, waarom zou er dan ooit een topic in nws moeten staan hierover? Mora brengt een nieuw product uit, dat is toch geen nieuws? Of gaan we ook topics openen als Coca-Cola een nieuw smaakje heeft geïntroduceerd? Of als Robijn een nieuwe geur wasverzachter op de markt brengt? Wat een onzin zeg.
Wil je beweren dat een frikandel of burger op vlees lijkt? Het heeft niks te maken met vlees, het is zo bewerkt als wat.quote:Op vrijdag 17 januari 2020 17:09 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hoe kan een frikandel nou vegetarisch zijn, net zoals vegetarische kip geen kip is. Waarom moet die vegetarische rommel op vlees lijken?
quote:Op vrijdag 17 januari 2020 17:27 schreef Tarado het volgende:
[..]
waarom is vlees consumptie slecht voor dieren? Zonder die consumptie waren ze er niet geweest
Ik bedoelde het juist andersom. Er zijn de afgelopen dagen best wat topics voorbij gekomen over vegan eten etc en het zijn in mijn optiek juist meestal (op een enkeling na) de mensen die de boodschap verdedigen die dit op een rustige constructieve manier doen en de mensen die anti zijn komen vaak met de persoonlijke aanvallen en de drogredenen.quote:Op maandag 20 januari 2020 00:15 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Exact.
Want wat ik zie is alleen maar typisch 'vlees is fout en vleeseters zijn stom' gepush. Dat typische vega gedrag waar niemand om vraagt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |