Het weerwoord laat weer op zich wachten. Dat maakt de tussenstand 14 posts, nul inhoudelijk.quote:Op maandag 20 januari 2020 19:39 schreef Red_85 het volgende:
[..]
[..]
Laat je haat en frustratie vloeien, gooi het er uit! Kommaar jochie kommaaar, laat je gaan!!!
Mwah, vind het schreeuwen wel meevallen. Vannacht reageerde ik, waar hij ook naar refereert, gewoon op jou met een inhoudelijke reactie op iets waar je zelf verkeerd zat te lezen om vervolgens terug te krijgen dat lezen en begrijpen bij mij te lastig is, in een verkeerd geformuleerde zin. Als je dan op zo'n moment gewoon als vent erkent dat je verkeerd zit zou het je sieren.quote:Op maandag 20 januari 2020 19:42 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Vomy en inhoud?
Die gast komt hier alleen maar schreeuwen omdat hik het irl niet kwijt kan.
Jij komt overigens nu ook niet verder dan pronken met andersmans (slechte) veren.
Maar ga gerust door hoor.
Laat je gaan jochiequote:Op maandag 20 januari 2020 19:45 schreef VoMy het volgende:
[..]
Het weerwoord laat weer op zich wachten. Dat maakt de tussenstand 14 posts, nul inhoudelijk.
En toch zit het je hoog he, want je blijft naar reageren. Je moet het, van jezelfquote:Op maandag 20 januari 2020 19:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mwah, vind het schreeuwen wel meevallen. Vannacht reageerde ik, waar hij ook naar refereert, gewoon op jou met een inhoudelijke reactie op iets waar je zelf verkeerd zat te lezen om vervolgens terug te krijgen dat lezen en begrijpen bij mij te lastig is, in een verkeerd geformuleerde zin. Als je dan op zo'n moment gewoon als vent erkent dat je verkeerd zit zou het je sieren.
Het is er ook niet uit te halen dat jij nou in gaat op het onderwerp.quote:Op maandag 20 januari 2020 19:45 schreef VoMy het volgende:
[..]
Het weerwoord laat weer op zich wachten. Dat maakt de tussenstand 14 posts, nul inhoudelijk.
Weer niet inhoudelijk reageren op een hele redelijke post van mijquote:Op maandag 20 januari 2020 19:57 schreef Red_85 het volgende:
[..]
En toch zit het je hoog he, want je blijft naar reageren. Je moet het, van jezelf
Hahaha geweldig dit :pquote:Op maandag 20 januari 2020 18:17 schreef VoMy het volgende:
[..]
Je hebt 13 posts geplaatst in deel 2 van dit draadje en in totaal 0 daarvan waren inhoudelijk, daarentegen bevatten ze alle 13 je standaard calimerogehuil dat anderen je dingen proberen op te dringen, dat anderen je aanvallen, naast de gebruikelijke persoonlijke aanvallen - helaas zonder echt gescheld, want dat is doorgaans het enige dat je posts de moeite van het lezen waard zouden kunnen maken. En dat is niet toevallig hier, maar dat is symptomatisch voor al je posts -> geen inhoud, veel vooraf geprepareerde jammerklachten waarin je je probeert te tonen als slachtoffer van anderen en tegelijkertijd wild en wanhopig om je heen slaat.
Het is een grote sneeuwvlokact en een vrij slechte. Wat voorbeeldjes:
[..]
Slachtoffergejank act.
[..]
Slachtoffergejank act.
[..]
Slachtoffergejank act.
[..]
Slachtoffergejank act.
[..]
Persoonlijke aanval als pareerpoging toen je iets verkeerd gelezen had.
[..]
Nieuwe persoonlijke aanval toen je erop gewezen werd dat jij het was die iets verkeerd gelezen had.
[..]
Nog een persoonlijke aanval omdat je ook ten derde male niet wilde toegeven dat je daarvoor iets verkeerd gelezen had + slachtoffergejank act.
[..]
Slachtoffergejank act.
[..]
Wetten verzinnen omdat je te dom bent om een verpakking te lezen.
[..]
Slachtoffergejank act.
5 minuutjes op de quote-knop drukken en er is een prachtige bloemlezing van de diepte van je ziel, een oppervlakkige poel gevuld met tranen.
Niet direct op mij reageren, maar wel via een anderquote:
Ik vond het lekkerder dan een normale frikandel. Nu moet ik ook eerlijk bekennen dat ik geen fan van normale frikandellen ben.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 08:29 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Omdat ik geen behoefte heb om 45 jankposts van ene Red_85 door te nemen, stel ik maar gewoon de vraag (sorry als het al voorbij is gekomen):
wie heeft de vegetarische frikandel al geprobeerd? Zo ja, was het veel anders dan een normale frikandel en vooral: was het lekker?
Bloed kruipt waar het niet gaan kan zie ik!quote:Op dinsdag 21 januari 2020 08:22 schreef soeverein het volgende:
@:VoMy volgens mij is er nog een post die je toe kan voegen.
Meneer heeft niet geleerd.
Wat ga je dan doen met het seperatorvlees en de rest?quote:Op dinsdag 21 januari 2020 08:39 schreef EdvandeBerg het volgende:
Waarom ook niet. De vulling van de frikandel bestaat uit gemalen dierlijke delen met een flinke lading kruiden. Ik denk dat men dit net zo makkelijk van ander materiaal kan maken.
zeker, daarom is het ook niet zo bijzonder, het is niveau net geen hondenvoerquote:Op dinsdag 21 januari 2020 08:39 schreef EdvandeBerg het volgende:
Waarom ook niet. De vulling van de frikandel bestaat uit gemalen dierlijke delen met een flinke lading kruiden. Ik denk dat men dit net zo makkelijk van ander materiaal kan maken.
Dat kan ook prima gebruikt worden voor andere toepassingen, bijvoorbeeld honden- en kattenvoer.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 08:48 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Wat ga je dan doen met het seperatorvlees en de rest?
Weggooien is helemaal zonde. Als je er dan zoiets van kan maken als een frikandel....
als mensen het willen eten is het toch primaquote:Op dinsdag 21 januari 2020 08:53 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Dat kan ook prima gebruikt worden voor andere toepassingen, bijvoorbeeld honden- en kattenvoer.
Niemand trapt hier in.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 08:46 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Bloed kruipt waar het niet gaan kan zie ik!
Heerlijk
Dus wel het proberen waard. Ook ik ben geen grote fan van frikandellen (ben meer van de kroketten), maar af en toe een frikandel is best prima.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 08:44 schreef Intint het volgende:
[..]
Ik vond het lekkerder dan een normale frikandel. Nu moet ik ook eerlijk bekennen dat ik geen fan van normale frikandellen ben.
True. Maar als mensen het ook willen eten op die manier is het helemaal mooi.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 08:53 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Dat kan ook prima gebruikt worden voor andere toepassingen, bijvoorbeeld honden- en kattenvoer.
Waar probeer ik exact mensen over te halen om wel vlees te eten?quote:
quote:Op maandag 20 januari 2020 19:54 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Laat je gaan jochie
Het gaat goed!!
Als jullie nou es allebei zouden ophouden met zuigen, zou dat niet fijn zijn voor iedereen?quote:Op dinsdag 21 januari 2020 09:32 schreef VoMy het volgende:
[..]
Niemand trapt hier in.![]()
Leg nog eens uit wat er fout is aan een bedrijf dat een product maakt voor in de winkelschappen? Ik zie daar het probleem niet zo van maar ik probeer anderen mijn levensstijl dan ook niet al huilend op te dringen.
Waarom jij wel?
Misschien staan er online nog wat kekke plaatjes die je punt onderschrijven die je kunt plaatsen?
Niets wat niet door de voedselcontrole komt.quote:Op vrijdag 17 januari 2020 17:22 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik koop zelden processed food omdat ik dan niet weet wat er in zit
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |