Één sluit het ander niet uit Zou zijn temperament wel verklarenquote:Op donderdag 16 januari 2020 23:00 schreef LTVDK het volgende: [..] Dat klinkt meer als iemand die bepaalde witte poeders 's nachts in de haven uit de containers met bananen staat te vissen.
Maar zou je het wíllen, daar ging het omquote:
Dat dusquote:Op donderdag 16 januari 2020 23:03 schreef Molo het volgende:
[..]
Maar zou je het wíllen, daar ging het om
Ik zie de lol van swaffelen niet zoquote:Op donderdag 16 januari 2020 23:03 schreef Molo het volgende:
[..]
Maar zou je het wíllen, daar ging het om
Hier nu een MI van het honkballen met bitterballen als voorspel.quote:Op donderdag 16 januari 2020 23:07 schreef Koen66 het volgende:
MI van het swaffelen van een bitterbal
Testikelsquote:Op donderdag 16 januari 2020 23:08 schreef bitterbal het volgende:
Gehuil begint nu ook in mijn wijk
Geen voorrang voor kinderen uit de Haagse Rivierenbuurt: ‘Jullie helpen de buurt naar de testikels’
https://www.omroepwest.nl(...)rt-naar-de-testikels
quote:Op donderdag 16 januari 2020 23:09 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hier nu een MI van het honkballen met bitterballen als voorspel.
Ik ken dat soort nachten. Ik slaap voor vakantie altijd k met pquote:Op donderdag 16 januari 2020 23:11 schreef liesje1979 het volgende:
De taxi kom hier over minder dan 5 uur, proberen een paar uurtjes slaap te pakken nu.
Hoop dat het luktquote:Op donderdag 16 januari 2020 23:11 schreef liesje1979 het volgende:
De taxi kom hier over minder dan 5 uur, proberen een paar uurtjes slaap te pakken nu.
Helemaal hyper.quote:Op donderdag 16 januari 2020 23:12 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik ken dat soort nachten. Ik slaap voor vakantie altijd k met p
Ik ook! En 3 wekkers op mijn telefoon en mijn gewone wekker. Want ik slaap natuurlijk net wel als ik op moet staan.quote:
Wat is het meest vieze of onconventionele dat jij in de slaapkamer wil doen?quote:Op donderdag 16 januari 2020 23:05 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik zie de lol van swaffelen niet zo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
Ditquote:Op donderdag 16 januari 2020 23:14 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Helemaal hyper.
[..]
Ik ook! En 3 wekkers op mijn telefoon en mijn gewone wekker. Want ik slaap natuurlijk net wel als ik op moet staan.
quote:Op donderdag 16 januari 2020 23:15 schreef liesje1979 het volgende:
Wel eens een vlucht gemist door verslapen, niet cool.
Wizzairtje naar Lublin dus de schade was te overzien.quote:
quote:Op donderdag 16 januari 2020 23:17 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Wizzairtje naar Lublin dus de schade was te overzien.En ben nog steeds niet in Lublin geweest.
Zoooo herkenbaar. Ooit gehad dat collega's bij de receptie van het hotel waar we sliepen de master key zijn gaan halen omdat we om 8 uur in de ochtend richting het vliegveld moesten en ik met mijn duffe hoofd niet wakker te krijgen was omdat ik de nacht ervoor nog tot 3 uur in de nacht heb zitten werkenquote:Op donderdag 16 januari 2020 23:14 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Helemaal hyper.
[..]
Ik ook! En 3 wekkers op mijn telefoon en mijn gewone wekker. Want ik slaap natuurlijk net wel als ik op moet staan.
Polen, en had met mijn prepaid creditcard geboekt. En daar stond niets op.quote:Op donderdag 16 januari 2020 23:19 schreef Molo het volgende:
[..]![]()
Waar ligt Lublin eigenlijk?
Had je geen accomodatie geboekt daar die naar de gallemiezen ging?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |