Één sluit het ander niet uit Zou zijn temperament wel verklarenquote:Op donderdag 16 januari 2020 23:00 schreef LTVDK het volgende: [..] Dat klinkt meer als iemand die bepaalde witte poeders 's nachts in de haven uit de containers met bananen staat te vissen.
Maar zou je het wíllen, daar ging het omquote:
Dat dusquote:Op donderdag 16 januari 2020 23:03 schreef Molo het volgende:
[..]
Maar zou je het wíllen, daar ging het om
Ik zie de lol van swaffelen niet zoquote:Op donderdag 16 januari 2020 23:03 schreef Molo het volgende:
[..]
Maar zou je het wíllen, daar ging het om
Hier nu een MI van het honkballen met bitterballen als voorspel.quote:Op donderdag 16 januari 2020 23:07 schreef Koen66 het volgende:
MI van het swaffelen van een bitterbal
Testikelsquote:Op donderdag 16 januari 2020 23:08 schreef bitterbal het volgende:
Gehuil begint nu ook in mijn wijk
Geen voorrang voor kinderen uit de Haagse Rivierenbuurt: ‘Jullie helpen de buurt naar de testikels’
https://www.omroepwest.nl(...)rt-naar-de-testikels
quote:Op donderdag 16 januari 2020 23:09 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hier nu een MI van het honkballen met bitterballen als voorspel.
Ik ken dat soort nachten. Ik slaap voor vakantie altijd k met pquote:Op donderdag 16 januari 2020 23:11 schreef liesje1979 het volgende:
De taxi kom hier over minder dan 5 uur, proberen een paar uurtjes slaap te pakken nu.
Hoop dat het luktquote:Op donderdag 16 januari 2020 23:11 schreef liesje1979 het volgende:
De taxi kom hier over minder dan 5 uur, proberen een paar uurtjes slaap te pakken nu.
Helemaal hyper.quote:Op donderdag 16 januari 2020 23:12 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik ken dat soort nachten. Ik slaap voor vakantie altijd k met p
Ik ook! En 3 wekkers op mijn telefoon en mijn gewone wekker. Want ik slaap natuurlijk net wel als ik op moet staan.quote:
Wat is het meest vieze of onconventionele dat jij in de slaapkamer wil doen?quote:Op donderdag 16 januari 2020 23:05 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik zie de lol van swaffelen niet zo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
Ditquote:Op donderdag 16 januari 2020 23:14 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Helemaal hyper.
[..]
Ik ook! En 3 wekkers op mijn telefoon en mijn gewone wekker. Want ik slaap natuurlijk net wel als ik op moet staan.
quote:Op donderdag 16 januari 2020 23:15 schreef liesje1979 het volgende:
Wel eens een vlucht gemist door verslapen, niet cool.
Wizzairtje naar Lublin dus de schade was te overzien.quote:
quote:Op donderdag 16 januari 2020 23:17 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Wizzairtje naar Lublin dus de schade was te overzien.En ben nog steeds niet in Lublin geweest.
Zoooo herkenbaar. Ooit gehad dat collega's bij de receptie van het hotel waar we sliepen de master key zijn gaan halen omdat we om 8 uur in de ochtend richting het vliegveld moesten en ik met mijn duffe hoofd niet wakker te krijgen was omdat ik de nacht ervoor nog tot 3 uur in de nacht heb zitten werkenquote:Op donderdag 16 januari 2020 23:14 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Helemaal hyper.
[..]
Ik ook! En 3 wekkers op mijn telefoon en mijn gewone wekker. Want ik slaap natuurlijk net wel als ik op moet staan.
Polen, en had met mijn prepaid creditcard geboekt. En daar stond niets op.quote:Op donderdag 16 januari 2020 23:19 schreef Molo het volgende:
[..]![]()
Waar ligt Lublin eigenlijk?
Had je geen accomodatie geboekt daar die naar de gallemiezen ging?
Ochtendmensen, nooooooit vertrouwenquote:Op donderdag 16 januari 2020 23:18 schreef liesje1979 het volgende:
Voor Fles als hij dit morgenochtend leest.
LAAT ME NOG MAAR EVEN!!!
quote:Op donderdag 16 januari 2020 23:20 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Polen, en had met mijn prepaid creditcard geboekt. En daar stond niets op.
Een lage vlucht? Vliegt dan onder de radar de Noordzee over?quote:Op donderdag 16 januari 2020 23:20 schreef Molo het volgende:
[..]
Ochtendmensen, nooooooit vertrouwen
Naar Londen heb ik een relatief lage vlucht heen, want anders gaat dat of mis, of horrorgezelschap voor mijn reisgenootschap. Al ontkennen die dat ik zo ben maar is vast pure angst
quote:Op donderdag 16 januari 2020 23:19 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zoooo herkenbaar. Ooit gehad dat collega's bij de receptie van het hotel waar we sliepen de master key zijn gaan halen omdat we om 8 uur in de ochtend richting het vliegveld moesten en ik met mijn duffe hoofd niet wakker te krijgen was omdat ik de nacht ervoor nog tot 3 uur in de nacht heb zitten werken
Herkenbaarquote:Op donderdag 16 januari 2020 23:19 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zoooo herkenbaar. Ooit gehad dat collega's bij de receptie van het hotel waar we sliepen de master key zijn gaan halen omdat we om 8 uur in de ochtend richting het vliegveld moesten en ik met mijn duffe hoofd niet wakker te krijgen was omdat ik de nacht ervoor nog tot 3 uur in de nacht heb zitten werken
Latequote:Op donderdag 16 januari 2020 23:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Een lage vlucht? Vliegt dan onder de radar de Noordzee over?
Trusten en sterkte morgen!quote:Op donderdag 16 januari 2020 23:22 schreef liesje1979 het volgende:
[..]![]()
![]()
Maar goed ik moet echt slapen nu, wekker gaat om 3 uur. En om 5 over 3, en en en..
Doeg!
Slaap lekker en veel plezier!quote:Op donderdag 16 januari 2020 23:22 schreef liesje1979 het volgende:
[..]![]()
![]()
Maar goed ik moet echt slapen nu, wekker gaat om 3 uur. En om 5 over 3, en en en..
Doeg!
Sterkte met slapen. Goede reis morgenquote:Op donderdag 16 januari 2020 23:22 schreef liesje1979 het volgende:
[..]![]()
![]()
Doeg!
Stiekem snel je post aanpassenquote:
Truste and goede vlucht:Dquote:Op donderdag 16 januari 2020 23:22 schreef liesje1979 het volgende:
[..]![]()
![]()
Doeg!
Dingen op het laatste moment doen ben ik meester in.quote:Op donderdag 16 januari 2020 23:22 schreef Molo het volgende:
[..]
Herkenbaar
Op de boot naar Finland nog mijn laatste rapportages op de laatste streepjes bereik van mijn mobiel internet (want bijna te ver op zee) zitten afmaken en verzenden
Heerlijk herkenbaar.quote:Op donderdag 16 januari 2020 23:22 schreef Molo het volgende:
[..]
Herkenbaar
Op de boot naar Finland nog mijn laatste rapportages op de laatste streepjes bereik van mijn mobiel internet (want bijna te ver op zee) zitten afmaken en verzenden
Pijn kan ook sensueel zijnquote:Op donderdag 16 januari 2020 23:28 schreef LTVDK het volgende:
Een bitterbal swaffelen lijkt met trouwens hoogst onprettig, eerst dat ruwe paneermeel en als het korstje breekt brandt je je pener in de loeihete ragout.
Zo even ikquote:
quote:Op donderdag 16 januari 2020 23:26 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Dingen op het laatste moment doen ben ik meester in.
Ook wel eens belastingaangifte vergeten en uiteindelijk vanaf Lanzarote gedaan op de laatst mogelijke dag
Ik heb al regelmatig mijn bek verbrand aan bitterbal, geloof niet dat dat heel sensueel is.quote:
quote:Op donderdag 16 januari 2020 23:26 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Heerlijk herkenbaar.
Heb zo vaak op luchthavens gezeten om nog op de gratis wifi laatste stukken geanalyseerde stukken data terug naar de fabriek te krijgen waar uiteindelijk pas iets mee werd gedaan als we weer geland waren. Maar toch steeds de drang om het zo snel mogelijk terug naar huis te krijgen
Je lul is ook echt heel andersquote:Op donderdag 16 januari 2020 23:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb al regelmatig mijn bek verbrand aan bitterbal, geloof niet dat dat heel sensueel is.
Geloof van niet, maar neemt niet weg dat loeihete ragout op mijn plasser mij hoogt onprettig lijkt. Jij zou ook geen opengebarste kroket in je flamoes vrotten neem ik aan.quote:Op donderdag 16 januari 2020 23:35 schreef Molo het volgende:
[..]
Je lul is ook echt heel anders
Of komt er zaad uit jouw lippen als je hoest?
Laatst met DerRabbit geprobeerd en was eigenlijk verrassend lekkerquote:Op donderdag 16 januari 2020 23:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Geloof van niet, maar neemt niet weg dat loeihete ragout op mijn plasser mij hoogt onprettig lijkt. Jij zou ook geen opengebarste kroket in je flamoes vrotten neem ik aan.
En daarna de rest van de week brandblaren uit je greppel peuteren.quote:Op donderdag 16 januari 2020 23:38 schreef Molo het volgende:
[..]
Laatst met DerRabbit geprobeerd en was eigenlijk verrassend lekker
Molo heeft wat rare voorkeuren.quote:Op donderdag 16 januari 2020 23:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En daarna de rest van de week brandblaren uit je greppel peuteren.
En ik maar denken dat jij een rare vrouw was.quote:Op donderdag 16 januari 2020 23:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Molo heeft wat rare voorkeuren.
Haquote:Op donderdag 16 januari 2020 23:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En ik maar denken dat jij een rare vrouw was.
Als je maar niet denkt dat ik je nu normaal ga noemenquote:
Worth itquote:Op donderdag 16 januari 2020 23:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En daarna de rest van de week brandblaren uit je greppel peuteren.
Daar heb ik gelukkig geen toegang toe.quote:Op donderdag 16 januari 2020 23:55 schreef Molo het volgende:
In KEL vond men het anders gewoon heel normaal
Wat vind jij leuk dan?quote:Op donderdag 16 januari 2020 23:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Daar heb ik gelukkig geen toegang toe.
Nou, gewoon, dingen.quote:
Die heb ik toch helemaal niet joh gekkie.quote:
Je fleshlight dan?quote:Op vrijdag 17 januari 2020 00:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die heb ik toch helemaal niet joh gekkie.
Whyquote:Op vrijdag 17 januari 2020 07:07 schreef liesje1979 het volgende:
Ik zit bij een studentenvereniging ofzo
Die gasten waren om 600 al aan het stressen. Die laatste die binnen kwam stond om 600 nog op Utrecht Centraalquote:Op vrijdag 17 januari 2020 07:07 schreef liesje1979 het volgende:
Ik zit bij een studentenvereniging ofzo
lol ja hoorde het, Mark heette! Juichen toen hij binnenkwamquote:Op vrijdag 17 januari 2020 07:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die gasten waren om 600 al aan het stressen. Die laatste die binnen kwam stond om 600 nog op Utrecht Centraal
Benieuwd of hij nou uiteindelijk de trein of de taxi genomen heeft![]()
Okquote:Op vrijdag 17 januari 2020 07:11 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
waarschijnlijk omdat ze ook naar Tirana willen, anders doen ze iets fout
Have fun.quote:Op vrijdag 17 januari 2020 07:15 schreef liesje1979 het volgende:
Ok we gaan in flight modus, fles niet de stewardessen fotograferen hé? Lol
En dan werk je dit weekend?quote:Op vrijdag 17 januari 2020 07:44 schreef Karzai het volgende:
Moin, ik heb een dagje omgeruild, vrij vandaag
Ouderdomquote:Op vrijdag 17 januari 2020 07:58 schreef Karzai het volgende:
Ik lag er braaf om elf uur in gister, werd wel om half vier wakker omdat ik moest pissen, duurde toen weer een half uur eer ik weer sliep
Dat heb ik nog nooit gehadquote:Op vrijdag 17 januari 2020 07:59 schreef Koen66 het volgende:
ik viel al om uur of half 12 in slaap met foon in m'n hand
toen zat ik nog in de kantinequote:Op vrijdag 17 januari 2020 07:59 schreef Koen66 het volgende:
ik viel al om uur of half 12 in slaap met foon in m'n hand
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |