Done!quote:Op donderdag 16 januari 2020 17:44 schreef Dr_Flash het volgende:
Maak er maar wat leukers van anders
Niet zoveel eigenlijk.quote:Op donderdag 16 januari 2020 16:51 schreef Molo het volgende:
Liesjuhhhh, wat ga je/gaan jullie allemaal doen in Albanië?
Kabels.. cute..quote:Op donderdag 16 januari 2020 17:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Met mijn talenten en vaardigheden kan ik samen met de Filippino’s hutten gaan boenen of ankerkabels gaan invetten.
Heerlijk toch, veel plezier met daar zijn dusquote:Op donderdag 16 januari 2020 17:47 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Niet zoveel eigenlijk.
Een weekendje is net te kort om naar de echt mooie gebieden te gaan.Maar we gaan vrijdag gelijk door naar Shkoder en dan zaterdag en zondag in Tirana. Misschien nog even naar Durres. Maar ik word al helemaal blij van gewoon daar zijn.
En chocospekken ik wist niet dat het bestond. Nu wil ik ze.
Tof! En ik begrijp dat gevoel helemaalquote:Op donderdag 16 januari 2020 17:47 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Niet zoveel eigenlijk.
Een weekendje is net te kort om naar de echt mooie gebieden te gaan.Maar we gaan vrijdag gelijk door naar Shkoder en dan zaterdag en zondag in Tirana. Misschien nog even naar Durres. Maar ik word al helemaal blij van gewoon daar zijn.
En chocospekken ik wist niet dat het bestond. Nu wil ik ze.
Heb ik!quote:Op donderdag 16 januari 2020 17:50 schreef Karzai het volgende:
[..]
badmuts mee, die moet je vaak op daar
Doe eens een linkje? Ik zit mobiel namelijkquote:
Ja ik ookquote:Op donderdag 16 januari 2020 18:11 schreef Molo het volgende:
[..]
Doe eens een linkje? Ik zit mobiel namelijk
Ok, dan ander moment naar je bakkes gluren dusquote:
quote:
Nee hoor, gewoon van de snackbar op de hoek.quote:
Mooie blik ook.quote:
Ja, nog die ik nog niet ingepland heb dus.quote:
Snackbar Harsesquote:Op donderdag 16 januari 2020 18:23 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nee hoor, gewoon van de snackbar op de hoek.
[..]
Mooie blik ook.
Dat is niet de plaatselijke.quote:
Ome Henk referentie niet snappenquote:
Ow dat bedoelde je. Beetje moe hoofd hierquote:
Koop even oordopjes bij de Etos, Pluggerz. Helpt enorm bij slapenquote:Op donderdag 16 januari 2020 18:59 schreef Dr_Flash het volgende:
aangekomen in Yotel. Nog 2 uur tot alles dicht gaat dus ik ga even uitgebreid dineren bij de McD denk ik10 uur naar bed en hopen dat de geluidsoverlast van de werkzaamheden meevalt
Vind het wel een goeie uitstraling, en herkenbaar, karakter enzoquote:
quote:Op donderdag 16 januari 2020 18:59 schreef Dr_Flash het volgende:
aangekomen in Yotel. Nog 2 uur tot alles dicht gaat dus ik ga even uitgebreid dineren bij de McD denk ik10 uur naar bed en hopen dat de geluidsoverlast van de werkzaamheden meevalt
Lekker en makkelijk! Ik maak die vaker met extra peper en soms prei.quote:Op donderdag 16 januari 2020 19:02 schreef Molo het volgende:
Ik mis Robin![]()
Maak nu dit gerechtje van haar hand klaar, lekker![]()
https://www.aziatische-in(...)t=Paprika#more-28554
Lekker hoorquote:Op donderdag 16 januari 2020 19:06 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Lekker en makkelijk! Ik maak die vaker met extra peper en soms prei.
Heel fijn snijden en even erbij in de wokquote:Op donderdag 16 januari 2020 19:07 schreef Molo het volgende:
[..]
Lekker hoor
En hoe doe je de prei dan?
Die vallen er altijd uitquote:Op donderdag 16 januari 2020 19:00 schreef Molo het volgende:
[..]
Koop even oordopjes bij de Etos, Pluggerz. Helpt enorm bij slapen
quote:Op donderdag 16 januari 2020 19:10 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Heel fijn snijden en even erbij in de wok
Ah! Putorenquote:Op donderdag 16 januari 2020 19:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die vallen er altijd uitik heb van die siliconen laten ingieten
En succes met de MI
Samen naar Bokt vertrokkenquote:Op donderdag 16 januari 2020 19:23 schreef Karzai het volgende:
Die twee losers scrup en mch al een tijd niet gezien, zitten die nu in eenzame opsluiting?
Heb je Albanees simkaartje mee?quote:Op donderdag 16 januari 2020 19:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die vallen er altijd uitik heb van die siliconen laten ingieten
En succes met de MI
Hebben ze wat om op te zuigenquote:Op donderdag 16 januari 2020 19:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Een nieuwe toekomst als paardenmeisjes?
Wat had je erop?quote:Op donderdag 16 januari 2020 19:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mijn wraps ook!
Heb je mevrouw Haags een complimentje gegeven?
Nu heb ik ook zin in wrapsquote:Op donderdag 16 januari 2020 19:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mijn wraps ook!
Not yetquote:Op donderdag 16 januari 2020 19:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mijn wraps ook!
Nee dat doe ik niet meer hoor. Teveel gedoequote:Op donderdag 16 januari 2020 19:37 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Heb je Albanees simkaartje mee?
Gedoe?quote:Op donderdag 16 januari 2020 20:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee dat doe ik niet meer hoor. Teveel gedoe
Wat slechtquote:Op donderdag 16 januari 2020 20:04 schreef Karzai het volgende:
we kunnen even een wrap battle doen
Mijn wrap is het lekkerst van allemaal, makreel en appel dat is het helemaal
Downtown Manhattan eten ze het allemaal
De beurshandelaren even tussendoor
Als ik weer een miljoenendeal scoor
Beter dan een hotdog of een hamburger
Verder weet ik het niet
Vooral die laatste regel.quote:Op donderdag 16 januari 2020 20:04 schreef Karzai het volgende:
we kunnen even een wrap battle doen
Mijn wrap is het lekkerst van allemaal, makreel en appel dat is het helemaal
Downtown Manhattan eten ze het allemaal
De beurshandelaren even tussendoor
Als ik weer een miljoenendeal scoor
Beter dan een hotdog of een hamburger
Verder weet ik het niet
Het verschil tussen slap, halfhard en hard lijkt me nog wel lollig qua geluid.quote:
Waar koop jij chocospekjes?quote:Op donderdag 16 januari 2020 20:08 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het verschil tussen slap, halfhard en hard lijkt me nog wel lollig qua geluid.
Zie? Gedoequote:Op donderdag 16 januari 2020 20:06 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Gedoe?
Het enige gedoe is dat met de telefoons van tegenwoordig je gereedschap nodig hebt om hem open te krijgen. Het originele ding ben ik natuurlijk allang kwijt. Net van alles geprobeerd, ijzerdraad, een naald en uiteindelijk is het gelukt met een punaise.
Vroeger toen dingen nog simpel waren.
Lol die heb ik.quote:Op donderdag 16 januari 2020 20:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zie? Gedoe
Als je er geregeld heen gaat is een dual sim telefoon misschien een optie.
Slap is lastig swaffelen weet ik uit ervaring. Het wordt meer wrijven dan...quote:Op donderdag 16 januari 2020 20:08 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Goeiequote:Op donderdag 16 januari 2020 20:08 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nou dat je overal met die simkaarten aan de klooierij bentquote:
Heerlijk, enjoy!quote:Op donderdag 16 januari 2020 20:16 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik wil trouwens helemaal niks meer vanavond. Ga zo nog ff een kopje thee drinken en dan slapen
Wrijven??? Hoe dan?quote:Op donderdag 16 januari 2020 20:17 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Slap is lastig swaffelen weet ik uit ervaring. Het wordt meer wrijven dan...
Maar je weet toch waarom?quote:Op donderdag 16 januari 2020 20:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou dat je overal met die simkaarten aan de klooierij bent
Bier en wijn gaan aanlengen met suikerwaterquote:
Thanks, die ga ik eens halen, zit al de hele middag te denken hoe lekker dat wel niet moet zijn.quote:
Niet teveel achter elkaar eten, da's misselijkmakend.quote:Op donderdag 16 januari 2020 20:23 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Thanks, die ga ik eens halen, zit al de hele middag te denken hoe lekker dat wel niet moet zijn.
Gaat een vriendin van me binnenkort heen, klonk tofquote:Op donderdag 16 januari 2020 20:23 schreef Karzai het volgende:
En nu oprotten! zou die nieuwe voorstelling van waardenberg en de de jong wel willen zien
Ja goedkoper en zo. Nou ja voor die paar dagen geloof ik het welquote:
Is ook heel tofquote:Op donderdag 16 januari 2020 20:26 schreef Molo het volgende:
[..]
Gaat een vriendin van me binnenkort heen, klonk tof
Nou nee, maar het is idd wel achterlijk duur met mijn eigen simkaart. Ik wil gewoon altijd bereikbaar zijn sinds ik niet bereikbaar was toen mijn broer overleed. Daarom koop ik altijd een simkaart.quote:Op donderdag 16 januari 2020 20:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja goedkoper en zo. Nou ja voor die paar dagen geloof ik het wel
Lekker bezig Flesquote:Op donderdag 16 januari 2020 20:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja goedkoper en zo. Nou ja voor die paar dagen geloof ik het wel
Hier in het winkelcentrum zit ook gewoon een Jamin, maar ja grote stad, want volgens mij heeft het grote stadscentrum ook een Jamin.quote:Op donderdag 16 januari 2020 20:29 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik dacht eigenlijk dat Jamin dood was, maar het dorpswinkelcentrum heeft er nog een.![]()
Meteen even de winegums gecheckt. Paaseitjes ben ik voorbijgerend (om uit te komen bij voorgenoemde chocospekjes).
Ja begrijpelijk, wat een naar verhaal zegquote:Op donderdag 16 januari 2020 20:28 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nou nee, maar het is idd wel achterlijk duur met mijn eigen simkaart. Ik wil gewoon altijd bereikbaar zijn sinds ik niet bereikbaar was toen mijn broer overleed. Daarom koop ik altijd een simkaart.
Er zijn er idd niet heel veel meerquote:Op donderdag 16 januari 2020 20:29 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik dacht eigenlijk dat Jamin dood was, maar het dorpswinkelcentrum heeft er nog een.![]()
Meteen even de winegums gecheckt. Paaseitjes ben ik voorbijgerend (om uit te komen bij voorgenoemde chocospekjes).
* Arch-Indar hoort het magische woord en springt opquote:Op donderdag 16 januari 2020 20:29 schreef IJsdraakje het volgende:
Dus door jouuuuuu zijn ze bijna failliet???quote:Op donderdag 16 januari 2020 20:32 schreef liesje1979 het volgende:
De Jamin vond ik vroeger echt een feestje. Nu ben ik er echt al jaren niet meer geweest.
Hier in de stad moet er ook nog een zitten. Ergens. Geloof ik.quote:Op donderdag 16 januari 2020 20:30 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Hier in het winkelcentrum zit ook gewoon een Jamin, maar ja grote stad, want volgens mij heeft het grote stadscentrum ook een Jamin.
Ik wilde ze nog niet halen, dan vreet ik ze zelf op.quote:Op donderdag 16 januari 2020 20:31 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
* Arch-Indar hoort het magische woord en springt op
Schuldig/quote:Op donderdag 16 januari 2020 20:32 schreef Molo het volgende:
[..]
Dus door jouuuuuu zijn ze bijna failliet???
Oh ja ik ben ook wel bereikbaar hen zo hoorquote:Op donderdag 16 januari 2020 20:28 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nou nee, maar het is idd wel achterlijk duur met mijn eigen simkaart. Ik wil gewoon altijd bereikbaar zijn sinds ik niet bereikbaar was toen mijn broer overleed. Daarom koop ik altijd een simkaart.
Ja, eens. Genoeg "specialer" spul ook zou je denken.quote:Op donderdag 16 januari 2020 20:31 schreef Molo het volgende:
[..]
Er zijn er idd niet heel veel meer
Gek wel, je zou denken dat het op zich wel bestaansrecht heeft, mits met aangepaste versie naar het hier en nu
Kloptquote:Op donderdag 16 januari 2020 20:34 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Schuldig/
Denk dat snoep tegenwoordig ook een wat slechtere naam heeft.. Je mag bijvoorbeeld op de meeste scholen geen snoep meer trakteren.
Verstandig!quote:Op donderdag 16 januari 2020 20:33 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik wilde ze nog niet halen, dan vreet ik ze zelf op.
Topdrop, dat is lang geledenquote:
Om wakker te blijven tijdens de mis jaquote:Op donderdag 16 januari 2020 20:40 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Pepermunt, dat vind ik echt kerkvoer.. (Heel veel gegeten vroeger)
Waren dat geen hostie's joh?quote:Op donderdag 16 januari 2020 20:40 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Wij kregen mentos rolletjes. Die kleine rolletjes.quote:Op donderdag 16 januari 2020 20:40 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ook, maar zo'n mis duurt lang en de hostie is pas vrij aan het einde van de zitquote:
quote:Op donderdag 16 januari 2020 20:41 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Wij kregen mentos rolletjes. Die kleine rolletjes.
Haha! Ja er zitten wel wat rare dingen aan inderdaad. Er was ook iets met van die hartige spiesjes, mochten ook bepaalde dingen niet op.quote:Op donderdag 16 januari 2020 20:39 schreef Molo het volgende:
[..]
Klopt
En dadeltaart mag wel, want dat is ineens heel ve minder ongezond![]()
Ik brak ze altijd in stukjes dan kon ik er langer mee doen.quote:Op donderdag 16 januari 2020 20:40 schreef Molo het volgende:
[..]
Om wakker te blijven tijdens de mis ja
Oh die waren lekker!quote:Op donderdag 16 januari 2020 20:41 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Wij kregen mentos rolletjes. Die kleine rolletjes.
Het werden er nooit meer he, zoals die vis en brood en zo...quote:Op donderdag 16 januari 2020 20:44 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik brak ze altijd in stukjes dan kon ik er langer mee doen.
[..]
Oh die waren lekker!
quote:Op donderdag 16 januari 2020 20:44 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Het werden er nooit meer he, zoals die vis en brood en zo...
Aardbei hierquote:Op donderdag 16 januari 2020 20:42 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
De groene zure appel waren het lekkerste.
quote:Op donderdag 16 januari 2020 20:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
@:karzai, ik kom bij jou op cursus ‘hoe maak ik indruk op FOK! met mijn avondeten’.
Niet zo bescheiden, je staat bekend als het culinair genie van deze sc. Naast ons keukenkonijn natuurlijk, maar dat is een prof.quote:
Heerlijkquote:Op donderdag 16 januari 2020 20:42 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Haha! Ja er zitten wel wat rare dingen aan inderdaad. Er was ook iets met van die hartige spiesjes, mochten ook bepaalde dingen niet op.
Wij moeten ook gezonde traktaties adviseren dus dat doe ik altijd braaf. Maar dan zeg ik er achter aan dat chips altijd enorm goed in de smaak valt.
Het is een recept van ons bedrijfsrestaurant dat ik heb nageaapt. Ik zou het zelf ook niet verzinnen, maar het smaakt wel goedquote:Op donderdag 16 januari 2020 20:50 schreef Karzai het volgende:
maar appel en makreel zou ik nooit doen, vond het wel avontuurlijk
Ik hield en hou wel van die prots en rituelenquote:
Laatst fruitella gekocht, weet niet wat ze ermee gedaan hebben maar is echt níet te vreten tegenwoordigquote:
Hehehe sorryquote:Op donderdag 16 januari 2020 20:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
@:karzai, ik kom bij jou op cursus ‘hoe maak ik indruk op FOK! met mijn avondeten’.
Heul nietquote:
Ik flip die burgers als bitchesquote:Op donderdag 16 januari 2020 20:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Niet zo bescheiden, je staat bekend als het culinair genie van deze sc. Naast ons keukenkonijn natuurlijk, maar dat is een prof.
Diabetesquote:Op donderdag 16 januari 2020 20:52 schreef DerRabbit het volgende:
Volgens mij heb ik een wafel verslaving, heb er al drie op binnen 2 uur
Oh zijn hostie's alleen katholiek ja? Okee.quote:Op donderdag 16 januari 2020 20:44 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Wij werden niet katholiek opgevoed, gereformeerd vrijgemaakt.
Toen ik op de basisschool zat, moesten traktaties ineens gezond zijn. Dan kreeg je zo’n schildpad van een halve appel met een druif als hoofd en kersen als voeten. Als je geluk had prikten ze er nog een cocktailworstje opquote:Op donderdag 16 januari 2020 20:50 schreef Molo het volgende:
[..]
Heerlijk![]()
Een traktatie moet gewoon lekker stout zijn hoor, niet al te verantwoord.
En het standaard voer gezond
In Maastricht heb er eentje op de hoek van de grote staat waar ze warme wafels verkopen met ijs. Heb daar praktisch naast gewerkt en ging daar vaker in de pauze een halenquote:Op donderdag 16 januari 2020 20:52 schreef Koen66 het volgende:
Jamin zit hier ook nog gewoon, enige dat ik er in de zomer wel eens haal is een ijsje voor de juniors
Deal jij steeds in insuline?quote:
quote:Op donderdag 16 januari 2020 20:53 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik flip die burgers als bitches
Jaaaaaa, met chocodipquote:Op donderdag 16 januari 2020 20:52 schreef Koen66 het volgende:
Jamin zit hier ook nog gewoon, enige dat ik er in de zomer wel eens haal is een ijsje voor de juniors
quote:Op donderdag 16 januari 2020 20:54 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Toen ik op de basisschool zat, moesten traktaties ineens gezond zijn. Dan kreeg je zo’n schildpad van een halve appel met een druif als hoofd en kersen als voeten. Als je geluk had prikten ze er nog een cocktailworstje op
O jaquote:Op donderdag 16 januari 2020 20:55 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ketting
Zo dik als een gemiddelde borstkas.
Aaaawquote:Op donderdag 16 januari 2020 20:56 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Wij vieren altijd de verjaardagen na het fruit eten Was er een meisje die mandarijntjes uit deelde. Vond ik zo zielig.
Ja, en thuis gewoon chips vreten en liga's en tum tum en weet ik wat voor zutquote:Op donderdag 16 januari 2020 20:54 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Toen ik op de basisschool zat, moesten traktaties ineens gezond zijn. Dan kreeg je zo’n schildpad van een halve appel met een druif als hoofd en kersen als voeten. Als je geluk had prikten ze er nog een cocktailworstje op
Nog een maandje easy toegang tot, daarna wordt het lastigerquote:
Hoe lang kan dat spul mee eigenlijk?quote:Op donderdag 16 januari 2020 20:58 schreef Molo het volgende:
[..]
Nog een maandje easy toegang tot, daarna wordt het lastiger
Dat is wel een aparte traktatiequote:Op donderdag 16 januari 2020 20:57 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja, en thuis gewoon chips vreten en liga's en tum tum en weet ik wat voor zut
Wat een onzinregels dat
Ik was trouwens wel tha man toen ik gevulde eieren uitdeelde op school![]()
![]()
Vond ik zelf zo lekker en wilde dat uitdelen. Mijn moeder had nog gewaarschuwd dat waarschijnlijk niemand dat wilde maar het was een dikke hit
Ja precies! Is dan zo belangrijk dat de andere kinderen je traktatie lekker vinden. Mijn moeder kwam eens tijden het trakteermoment warme pannenkoeken naar school brengen. Beste traktatie ever!quote:Op donderdag 16 januari 2020 20:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
AaaawDat zijn ook van die dingen die je bijblijven als kind
Aaaaah gevulde eieren is ook tof!quote:Op donderdag 16 januari 2020 20:57 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja, en thuis gewoon chips vreten en liga's en tum tum en weet ik wat voor zut
Wat een onzinregels dat
Ik was trouwens wel tha man toen ik gevulde eieren uitdeelde op school![]()
![]()
Vond ik zelf zo lekker en wilde dat uitdelen. Mijn moeder had nog gewaarschuwd dat waarschijnlijk niemand dat wilde maar het was een dikke hit
Dan zou ik ook ergens plaatsvervangende schaamte krijgen, al zijn sappige mandarijntjes wel super lekker als het warm is in de zomer!quote:Op donderdag 16 januari 2020 20:56 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Wij vieren altijd de verjaardagen na het fruit eten Was er een meisje die mandarijntjes uit deelde. Vond ik zo zielig.
Niets mis met mandarijnen hoor! Maar het was duidelijk niet wat de andere kinderen gehoopt hadden.quote:Op donderdag 16 januari 2020 21:01 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dan zou ik ook ergens plaatsvervangende schaamte krijgen, al zijn sappige mandarijntjes wel super lekker als het warm is in de zomer!
Oeh, dat is wel een feestje jaquote:Op donderdag 16 januari 2020 20:59 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja precies! Is dan zo belangrijk dat de andere kinderen je traktatie lekker vinden. Mijn moeder kwam eens tijden het trakteermoment warme pannenkoeken naar school brengen. Beste traktatie ever!
Dat heb ik nog nooit op. Is dat lekker?quote:Op donderdag 16 januari 2020 21:01 schreef Koen66 het volgende:
Ik heb gezondigd vandaag met een stuk Spakenburgs Hart
Jaaaa klassen rond!quote:Op donderdag 16 januari 2020 21:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Oeh, dat is wel een feestje jaMijn moeder gaf meestal een uitdeeldoos chips mee. En cake voor de leraren. Je mocht als jarige de klassen rond
Dunne niet goed doorgebakken boterkoek is het kennelijk. Erg zoet maar erg lekker. Vertrekkende collega tracteerdequote:Op donderdag 16 januari 2020 21:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat heb ik nog nooit op. Is dat lekker?
Bij ons eentje. En dan gaf je ook een traktatie aan vriendjes die toevallig in een andere klas zatenquote:Op donderdag 16 januari 2020 21:06 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Jaaaa klassen rond!Dat was misschien wel het mooiste. En hoeveel mochten jullie meenemen? Wij 2 en die koos je dan heel zorgvuldig en tactisch. Ik was altijd in de zomervakantie jarig dus na de zomervakantie uitdelen. Net als ongeveer een kwart van de rest van de kinderen.
Klinkt wel lekker. Niet schuldig voelen! Een keerje zondigen mag best!quote:Op donderdag 16 januari 2020 21:12 schreef Koen66 het volgende:
https://www.ad.nl/amersfo(...)urgs-trots~a0fa25dd/
Geen ideequote:Op donderdag 16 januari 2020 20:59 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hoe lang kan dat spul mee eigenlijk?
Oeh dat is wel tof!quote:Op donderdag 16 januari 2020 21:07 schreef liesje1979 het volgende:
En de laatste schooldag mocht heel groep 8 altijd de klassen rond om snoep te strooien, lekker smijten.
Slaap lekker!quote:Op donderdag 16 januari 2020 21:17 schreef Dr_Flash het volgende:
Zooo beetje mensen kijken, maar alles is nu aan het sluiten. Nog een theetje en dan lekker slapen. Tot morgen!
Slaap lekker en veel plezier alvast!quote:Op donderdag 16 januari 2020 21:17 schreef Dr_Flash het volgende:
Zooo beetje mensen kijken, maar alles is nu aan het sluiten. Nog een theetje en dan lekker slapen. Tot morgen!
quote:Op donderdag 16 januari 2020 20:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat is wel een aparte traktatieHad je ze zelf gemaakt?
Dan bracht je de leerkrachten koffie?quote:Op donderdag 16 januari 2020 21:17 schreef IJsdraakje het volgende:
Klassen rond.
Was in groep 8 ook altijd tof. Koffiediensten.
En die kleine kinderen dan grabbelend over de grond.quote:Op donderdag 16 januari 2020 21:17 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Oeh dat is wel tof!
Dat vond ik juist leuk aan zwarte piet spelen op mijn oudere lagere school. Snoep over kleine kindjes heen flikkeren
Hoe laat denk je bij de gate te zijn?quote:Op donderdag 16 januari 2020 21:17 schreef Dr_Flash het volgende:
quote:Op donderdag 16 januari 2020 21:20 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dan bracht je de leerkrachten koffie?
[..]
Joop naar zijn werk laten fietsen en zijn auto inpikken?quote:Op donderdag 16 januari 2020 21:19 schreef IJsdraakje het volgende:
Fwp. Auto is nog niet klaar en morgen gaat het regenen als ik richting werk moet.
Pech voor mij, Joop heeft zijn auto daadwerkelijk nodig morgenochtend.quote:Op donderdag 16 januari 2020 21:20 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Joop naar zijn werk laten fietsen en zijn auto inpikken?
Best tof toen. Vraag me nu af waarom ik het maar 2 jaar gedaan heb. Ik was in die periode toch vrijwel heel december vrij van werk.quote:Op donderdag 16 januari 2020 21:20 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dan bracht je de leerkrachten koffie?
[..]
En die kleine kinderen dan grabbelend over de grond.
[..]
Hoe laat denk je bij de gate te zijn?
Dat hadden wij niet maar had ik ook leuk gevonden denk ik. Dan voel je je natuurlijk vet belangrijk en oud.quote:
Ah bummer. Dan maar hopen dat het morgen droog is als jij naar je werk moet.quote:Op donderdag 16 januari 2020 21:21 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Pech voor mij, Joop heeft zijn auto daadwerkelijk nodig morgenochtend.
630quote:Op donderdag 16 januari 2020 21:20 schreef liesje1979 het volgende:
Hoe laat denk je bij de gate te zijn?
quote:Op donderdag 16 januari 2020 21:22 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat hadden wij niet maar had ik ook leuk gevonden denk ik. Dan voel je je natuurlijk vet belangrijk en oud.
Koop een pak en verhuur jezelf. Eventueel samen met je Muis.quote:Op donderdag 16 januari 2020 21:22 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Best tof toen. Vraag me nu af waarom ik het maar 2 jaar gedaan heb. Ik was in die periode toch vrijwel heel december vrij van werk.
Volgens buienradar regent het precies als ik moet fietsen.quote:Op donderdag 16 januari 2020 21:23 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ah bummer. Dan maar hopen dat het morgen droog is als jij naar je werk moet.
Ik moet morgen ook op de fiets naar werk :,(
Jaquote:Op donderdag 16 januari 2020 21:17 schreef IJsdraakje het volgende:
Klassen rond.
Was in groep 8 ook altijd tof. Koffiediensten.
Balen!quote:Op donderdag 16 januari 2020 21:24 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Volgens buienradar regent het precies als ik moet fietsen.
Oh well. Ik heb een droge broek op 't werk neergelegd.
Goeie vlucht, jij en @liesje1979!quote:Op donderdag 16 januari 2020 21:17 schreef Dr_Flash het volgende:
Wellicht valt het mee. En waarschijnlijk toch wel eerder wakker dan normaal dankzij Joop, dus iets eerder weg zou ook nog kunnen. Eventueel.quote:
Sterkte morgen, Bossie!quote:Op donderdag 16 januari 2020 21:36 schreef Bos81 het volgende:
Heel kort, ik ga zo slapen, morgen een half uur eerder beginnen. Had eind vorig jaar voor morgen medisch verlof aangevraagd vanaf 11.00 uur. Zo kan ik dus langer werken en lever minder verlof in, want ik heb nog maar weinig verlof over![]()
Daar is best gekd mee te verdienen, maar daar ben ik sociaal te awkward voor om het bij wild vreemden te doenquote:Op donderdag 16 januari 2020 21:24 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Koop een pak en verhuur jezelf. Eventueel samen met je Muis.Verdient volgens mij best lekker trouwens.
Tot morgenquote:Op donderdag 16 januari 2020 21:25 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ok top, kom ik ook rond die tijd die kant op. Tot morgen!
Sterkte morgen en slaap lekker alvast!quote:Op donderdag 16 januari 2020 21:36 schreef Bos81 het volgende:
Heel kort, ik ga zo slapen, morgen een half uur eerder beginnen. Had eind vorig jaar voor morgen medisch verlof aangevraagd vanaf 11.00 uur. Zo kan ik dus langer werken en lever minder verlof in, want ik heb nog maar weinig verlof over![]()
Ja kreeg ze nog best knap voor elkaarquote:Op donderdag 16 januari 2020 21:35 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Mooi die quote ertussen.
Hoi Miep!![]()
![]()
![]()
LOLquote:Op donderdag 16 januari 2020 21:36 schreef Bos81 het volgende:
Ik las dit echt in hele ranzige contextquote:Op donderdag 16 januari 2020 21:40 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Daar is best gekd mee te verdienen, maar daar ben ik sociaal te awkward voor om het bij wild vreemden te doen
Zulke dingen doe ik alleen bij vreemden als ik weer eens dronken bij het verkeerde huis aanbel omdat ik mijn sleutels niet meer kan vindenquote:Op donderdag 16 januari 2020 21:46 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik las dit echt in hele ranzige context
quote:
graag gedaan!quote:Op donderdag 16 januari 2020 22:05 schreef DerRabbit het volgende:
Thanks voor de filmpjes, mijn zin in wafels is meteen opgelost
quote:Op donderdag 16 januari 2020 22:05 schreef DerRabbit het volgende:
Thanks voor de filmpjes, mijn zin in wafels is meteen opgelost
Ik zou ook wel een neut lusten maar bewaar m'n behoefte maar tot morgenavondquote:Op donderdag 16 januari 2020 22:08 schreef DerRabbit het volgende:
Wel zin in alcohol nu, maar morgen vroeg op
Wat dan?quote:Op donderdag 16 januari 2020 22:26 schreef bitterbal het volgende:
Ik heb blijkbaar weer wat fouts gedaan. Kreeg op mijn kop maar kan het mij echt niet herinneren dat ik dat fout heb gedaan
Wow dan was het vast de moeite niet waard anders had je het geheid nog wel gewetenquote:Op donderdag 16 januari 2020 22:26 schreef bitterbal het volgende:
Ik heb blijkbaar weer wat fouts gedaan. Kreeg op mijn kop maar kan het mij echt niet herinneren dat ik dat fout heb gedaan
Ik kom een keertje kijken hoor. Lijkt me wel amusantquote:Op donderdag 16 januari 2020 22:34 schreef bitterbal het volgende:
Heb natuurlijk ook nog wat glaswerk gesloopt vandaag en liep wat verdwaasd rond tijdens de lunch die fucking druk was dus was een goede dag :p
Ja vandaag liep ik er langs. Stoot er tegen aan dacht met mijn elleboog ofzo in de haast en vielen er een paar van de bar. zo voor de baasquote:
Ook nog bitterballen gepikt en gevaarlijk met een mes staan zwaaien?quote:Op donderdag 16 januari 2020 22:34 schreef bitterbal het volgende:
Heb natuurlijk ook nog wat glaswerk gesloopt vandaag en liep wat verdwaasd rond tijdens de lunch die fucking druk was dus was een goede dag :p
Nee voor die 2 kreeg ik geen kansquote:Op donderdag 16 januari 2020 22:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ook nog bitterballen gepikt en gevaarlijk met een mes staan zwaaien?
Ja weet ik niet. Dan zegt ze dat ik echt beter op moet letten en dat doe ik dan ook maar niet genoeg dusquote:Op donderdag 16 januari 2020 22:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik kom een keertje kijken hoor. Lijkt me wel amusant
En volgens mij heeft je baas gewoon de pik op je
Je bent een beetje...onhandig.quote:Op donderdag 16 januari 2020 22:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja weet ik niet. Dan zegt ze dat ik echt beter op moet letten en dat doe ik dan ook maar niet genoeg dus![]()
Denk dat ze denkt dat ik wat zwakzinnig ben :p
Ja klopt ook. heb het idee dat k op eieren loop :pquote:Op donderdag 16 januari 2020 22:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je bent een beetje...onhandig.Maar ik denk dat je ook meer fouten gaat maken als er zo op je gelet wordt.
Is het niet handiger om samen te kijken of dat hele proces dan handiger kan ipv elkaar beetje verwijten maken en zeggen 'je moet meer opletten'. Want dat lost natuurlijk niks op.quote:Op donderdag 16 januari 2020 22:33 schreef bitterbal het volgende:
Ik schijn dus afgelopen dinsdag een resevering niet goed over te hebben genomen uit het online reserveringssysteem.
We schrijven alle reservering van de dag altijd nog op een notitieblok zodat je niet constant online hoeft te checken.
Nu waren dit dus vrienden van de baas en heb ik een gratis glaasje cava voor hun niet opgeschreven waardoor ze het niet hebben gehad![]()
Nou goed ik moet beter opletten blabla maak te veel fouten etc. Maar ik ben nogal neurotisch met reserveringen . Ik check het 10 keer per dag of ik het goed heb opgeschreven omdat k bang ben 1 over het hoofd te zien. Dus kan mij haast niet voorstellen dat k de gene ben geweest die dat lijstje heeft gemaakt :p
Het is iets kleins maar het is het zoveelste wat ik fout doe.
Ja dit systeem is er nu sinds 2 maanden. Daarvoor kon men alleen telefonisch reversveren en schreven we het op in een boek. Nu kan je via de site dus online reserveren en kijk ik op de tablet naar wat er staat. Veel simpeler kan je het denk ik niet maken. Het lijkt er gewoon echt op dat ik het over het hoofd heb gezien. En dan heeft ze ook wel gelijk maar ik probeer er serieus echt op te letten dus dit zal zich dan herhalen :pquote:Op donderdag 16 januari 2020 22:43 schreef Molo het volgende:
[..]
Is het niet handiger om samen te kijken of dat hele proces dan handiger kan ipv elkaar beetje verwijten maken en zeggen 'je moet meer opletten'. Want dat lost natuurlijk niks op.
Er vanuit gaande dat je al oplet en er niet met de pet naar gooit dan
Het is horeca he, geen kantoor waar je een wekelijkse sessie mindfulness en collegialiteit hebtquote:Op donderdag 16 januari 2020 22:43 schreef Molo het volgende:
[..]
Is het niet handiger om samen te kijken of dat hele proces dan handiger kan ipv elkaar beetje verwijten maken en zeggen 'je moet meer opletten'. Want dat lost natuurlijk niks op.
Er vanuit gaande dat je al oplet en er niet met de pet naar gooit dan
Dat zou kunnen maar goed geen printer en denk dat ze dan ook gewoon vind je dat beterf moet kijkenquote:Op donderdag 16 januari 2020 22:44 schreef Budapestenaar het volgende:
Kun je met dat reserveringssysteem geen print maken? Dan voorkom je fouten
Weet ik, ik kom zelf niet uit kantoorwezen dus ik snap wel hoe dat werkt.quote:Op donderdag 16 januari 2020 22:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het is horeca he, geen kantoor waar je een wekelijkse sessie mindfulness en collegialiteit hebt
Dit klinkt wel beetje dubbelzinnigquote:Op donderdag 16 januari 2020 22:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik kom een keertje kijken hoor. Lijkt me wel amusant
En volgens mij heeft je baas gewoon de pik op je
Stond dus niet op notitieblok geschreven maar wel in tablet? Is zo te checken toch?quote:Op donderdag 16 januari 2020 22:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja dit systeem is er nu sinds 2 maanden. Daarvoor kon men alleen telefonisch reversveren en schreven we het op in een boek. Nu kan je via de site dus online reserveren en kijk ik op de tablet naar wat er staat. Veel simpeler kan je het denk ik niet maken. Het lijkt er gewoon echt op dat ik het over het hoofd heb gezien. En dan heeft ze ook wel gelijk maar ik probeer er serieus echt op te letten dus dit zal zich dan herhalen :p
Als je té vaak kijkt ga je juist dingen missenquote:Op donderdag 16 januari 2020 22:50 schreef bitterbal het volgende:
Het is alsof er dan ergens een blinde vlek is ofzo terwijl ik 10 keer per dag op die kuttablet kijk
Ja heb het terug gekeken. Het stond wel in de tablet maar niet in de handgeschreven note.quote:Op donderdag 16 januari 2020 22:50 schreef Molo het volgende:
[..]
Stond dus niet op notitieblok geschreven maar wel in tablet? Is zo te checken toch?
Foutgevoeligheid en tijd die het kost om op te schrijven klinkt echt niet handig iig
Ja das ook zo ja. Maar het is dubbelcheck keer 10 omdat ik dan denk dat ik al weer een fout heb gemaakt. Het is de bekende visicueuze cirkelquote:Op donderdag 16 januari 2020 22:50 schreef Molo het volgende:
[..]
Als je té vaak kijkt ga je juist dingen missen
In de betere horeca tenten word hier ook beter mee omgegaan.quote:Op donderdag 16 januari 2020 22:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het is horeca he, geen kantoor waar je een wekelijkse sessie mindfulness en collegialiteit hebt
Proces simpel houden en niet dit soort idiote schijnveiligheid die dus alleen maar ellende kan veroorzaken erin bouwenquote:Op donderdag 16 januari 2020 22:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja heb het terug gekeken. Het stond wel in de tablet maar niet in de handgeschreven note.
Dubbelzinnig? Hoe dat zo?quote:Op donderdag 16 januari 2020 22:50 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dit klinkt wel beetje dubbelzinnig
Hier houden we fooi in voor cadeautjes voor verjaardagen.quote:Op donderdag 16 januari 2020 22:52 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
In de betere horeca tenten word hier ook beter mee omgegaan.
Ik heb een tent meegemaakt waar er er een deel van de fooi werd ingehouden om gezamelijke uitjes mee te financieren. Was vaak niet echt grote dingen, maar wel vaker op zaterdag avond 2 drankjes doen met de hele crew op kosten van de zaak.
Hij kan de pik op je hebben of zijn pik 'op' je hebben.quote:
Haar baas is een vrouw, die hebben over het algemeen geen pik.quote:Op donderdag 16 januari 2020 22:55 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hij kan de pik op je hebben of zijn pik 'op' je hebben.
Of heb ik alleen last van een verknipt brein
quote:Op donderdag 16 januari 2020 22:55 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ja eigenaar.quote:Op donderdag 16 januari 2020 22:56 schreef Molo het volgende:
[..]![]()
Ik dacht dat je gewoon dubieus bedoelde ipv dubbelzinnig
Manager is een vrouw dacht ik?
Tenzij....quote:Op donderdag 16 januari 2020 22:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Haar baas is een vrouw, die hebben over het algemeen geen pik.
Dat is ook wel nice, alleen dan betaal je in principe gewoon voor je eigen cadeautje dat je niet zelf mag uitzoeken.quote:Op donderdag 16 januari 2020 22:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Hier houden we fooi in voor cadeautjes voor verjaardagen.
quote:Op donderdag 16 januari 2020 22:55 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Jaquote:Op donderdag 16 januari 2020 22:57 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat is ook wel nice, alleen dan betaal je in principe gewoon voor je eigen cadeautje dat je niet zelf mag uitzoeken.
Een poederroerderquote:Op donderdag 16 januari 2020 22:57 schreef bitterbal het volgende:
managers hebben we niet. Ja een chefkok
It all comes back to swaffelenquote:Op donderdag 16 januari 2020 22:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]als de manager een man was geweest, had hij dat laatste ook vast geprobeerd
Ik voel je broquote:Op donderdag 16 januari 2020 22:59 schreef DerRabbit het volgende:
Ik houd wel weer gewoon mijn mond over het wierde stuk van mijn brein voor we weer een hele gender neutrale discussie hebben
Jij had @bitterbal wel geswaffeld?quote:Op donderdag 16 januari 2020 22:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]als de manager een man was geweest, had hij dat laatste ook vast geprobeerd
Het idee is inderdaad wel leuk.quote:Op donderdag 16 januari 2020 22:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
JaAch weet niet hoeveel ze inhouden. Het gebaar is leuk :p
Dat klinkt meer als iemand die bepaalde witte poeders 's nachts in de haven uit de containers met bananen staat te vissen.quote:
Heb ik niks van meegekregenquote:Op donderdag 16 januari 2020 23:00 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Jij had @:bitterbal wel geswaffeld?
Is dat standaard hier?quote:Op donderdag 16 januari 2020 22:59 schreef DerRabbit het volgende:
Ik houd wel weer gewoon mijn mond over het wierde stuk van mijn brein voor we weer een hele gender neutrale discussie hebben
Thanks voor de support, means the world bro!quote:
Hoho, dat moet wel met wederzijde goedkeuring gebeuren he.quote:
Slaap lekker alvast!quote:Op donderdag 16 januari 2020 23:01 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik ga nog even lezen in mijn boek over Tsjernobyl. De tent is net ontploft, dus razend interessant![]()
En dan tukken!
Kiekse en Truste Budaquote:Op donderdag 16 januari 2020 23:01 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik ga nog even lezen in mijn boek over Tsjernobyl. De tent is net ontploft, dus razend interessant![]()
En dan tukken!
Nee, daar ben ik te netjes voorquote:Op donderdag 16 januari 2020 23:00 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Jij had @:bitterbal wel geswaffeld?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |