Aldus het persbericht van Mojo.quote:MARCO BORSATO LEGT VOORLOPIG WERKZAAMHEDEN NEER
Marco Borsato legt wegens persoonlijke omstandigheden al zijn werkzaamheden voor onbepaalde tijd neer. In zijn carrière heeft Marco Borsato zich altijd voor meer dan 100% gegeven en dat vele jaren presteren onder hoge druk heeft nu zijn tol geëist.
Na een lange, zeer intensieve periode met vele hoogte- maar helaas ook dieptepunten heeft Marco Borsato een pauze nodig om uit te rusten en te werken aan zijn herstel.
“Wat ik doe is mijn lust en mijn leven maar ik merk nu dat ik er echt doorheen zit, dat de energie weg is en dat ik met een burn-out te maken heb. De impact van alles wat er de laatste jaren is gebeurd, heb ik toch niet in zijn geheel verwerkt. Ik heb langere tijd nodig om me weer helemaal op te laden voordat ik er weer vol voor kan gaan.” aldus Marco Borsato.
De agenda van Marco is voor onbepaalde tijd volledig leeg gemaakt en dat betekent dus dat er voorlopig geen concerten en televisiewerkzaamheden plaatsvinden. Marco en zijn familie zijn niet beschikbaar voor commentaar en interviews.
Dat is exact wat ik ook dacht. Niks burnout, nee, huwelijkscrisis door zn eigen gedoe. Maar das speculatie.quote:Op donderdag 9 januari 2020 14:00 schreef letmehearyouscream het volgende:
Het zal me niks verbazen als hij uiteindelijk toch nog op een scheiding afstevent.
En Jan Smitquote:Op donderdag 9 januari 2020 14:02 schreef De_Onnoembare het volgende:
Kan die lekker naast Sander Lantinga gaan zitten
Coen.quote:Op donderdag 9 januari 2020 14:02 schreef De_Onnoembare het volgende:
Kan die lekker naast Sander Lantinga gaan zitten
Tenenkrommend waren die laatste singles met die samenwerkingen met rappers en dj'squote:Op donderdag 9 januari 2020 13:56 schreef Eightyone het volgende:
1 voordeel: de komende tijd geen nieuwe muziek van hem.
Fixed.quote:Op donderdag 9 januari 2020 14:35 schreef WammesWaggel het volgende:
Depressie volgt op het gebrek aan Maanlicht?
Dan heb je iets aan je ogen én oren.quote:Op donderdag 9 januari 2020 14:13 schreef De_Onnoembare het volgende:
[..]
Oh. Ik kan die 2 wezels niet goed uit elkaar houden.
En dat wordt dan door Q-music genomineerd voor beste artiest van 2019. Als je je eigen succes moet af laten hangen van samenwerking met anderen dan gaat er iets niet helemaal goed. Dat deze man überhaupt ooit een platform heeft weten te creëren met zijn covertjes is al heel wat eigenlijk.quote:Op donderdag 9 januari 2020 14:43 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Tenenkrommend waren die laatste singles met die samenwerkingen met rappers en dj's
Ging echt alleen nog maar om geld.
quote:Op donderdag 9 januari 2020 13:53 schreef hoe-die-nie het volgende:
Nu iedereen weet hoe ie is, lukt het zeker niet meer om een geil jong neukertje ernaast te nemen om lekker stiekem de stress weg te stoten. Tja, dan gaat het natuurlijk opstapelen in die krullenbol en zit je zo aan een burn out.
Ditquote:Op donderdag 9 januari 2020 16:18 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
En dat wordt dan door Q-music genomineerd voor beste artiest van 2019. Als je je eigen succes moet af laten hangen van samenwerking met anderen dan gaat er iets niet helemaal goed. Dat deze man überhaupt ooit een platform heeft weten te creëren met zijn covertjes is al heel wat eigenlijk.
En dan ook nog eens die BV'tjes op de Kaaimaneilanden draaiende houden...quote:Op donderdag 9 januari 2020 13:40 schreef Elan het volgende:
Al die wijven tevreden houden gaat natuurlijk best wat tijd en energie in zitten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |