quote:Op donderdag 16 januari 2020 19:26 schreef Geerd het volgende:
[..]
Was het maar kut kon je er nog aan likken
Uur of 2 ...koekoekquote:Op donderdag 16 januari 2020 19:29 schreef ToT het volgende:
[..]Wordt er aan die dingen gelikt dan?
Ik steek er altijd m'n paarsgepunte lans in en wiebel die een uurtje of 2 op en neer daarin.
Dan krijg je idd zo'n eikel als die foto van pasgeleden die je posttequote:
Wou net zeggen...quote:Op donderdag 16 januari 2020 19:32 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dan krijg je idd zo'n eikel als die foto van pasgeleden die je postte
Ja hallo, de eerste ronde is altijd wel een beetje aan de korte kant.quote:
quote:Op donderdag 16 januari 2020 19:58 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja hallo, de eerste ronde is altijd wel een beetje aan de korte kant.
Na een adempauze kan het wel wat langer dan dat!
En de derde ronde is meestal een gevalletje BBB!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 16 januari 2020 20:10 schreef ToT het volgende:
[..]
En de derde ronde is meestal een gevalletje BBB!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
My age is very
Inappropriate
for my behavior
Ja en daarna ben ik wel even aan een wijntje toe of zo, voor we weer verder gaan!quote:
Uhuhu goeiequote:Op donderdag 16 januari 2020 20:14 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja en daarna ben ik wel even aan een wijntje toe of zo, voor we weer verder gaan!Je moet wel aan je hydratatie denken he!
quote:Op donderdag 16 januari 2020 20:10 schreef ToT het volgende:
[..]
En de derde ronde is meestal een gevalletje BBB!Lekker hoor ..denk ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zwaai naar dieren.
Echte kenners willen denk ik meer vlees dan velquote:Op donderdag 16 januari 2020 18:21 schreef ToT het volgende:
[..]
Smaakt 'm vast beter dan een stukje worst!
Nee man!!quote:Op donderdag 16 januari 2020 21:06 schreef Geerd het volgende:
Gewoon tampon met vodka naar binnen brengendat had ik sws geprobeerd als ik vrouw was
Ik ben idd geen veganquote:Op donderdag 16 januari 2020 21:22 schreef stokj het volgende:
[..]
Echte kenners willen denk ik meer vlees dan vel![]()
![]()
![]()
Hoe denken jullie daarover @:Geerd Geerdje, @:puzziepie Puzzie, @:Kopjechino Kopje, @:Limoentjuh Limoe, @:warme_vleesworst
Anaal werkt beter, je darmen zijn beter in het opnemen van alcoholquote:Op donderdag 16 januari 2020 21:06 schreef Geerd het volgende:
Gewoon tampon met vodka naar binnen brengendat had ik sws geprobeerd als ik vrouw was
Was bij BNN proefkonijnen getest tochquote:Op donderdag 16 januari 2020 21:06 schreef Geerd het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik eet niet veel vlees, dat is wel bewust , maar vega ben ik ook nietquote:
quote:Op donderdag 16 januari 2020 21:52 schreef stokj het volgende:
@:Tot heb jij dit ook zo moeten leren?Vroeger had een tummy tub ofzow. voor het badderen van de babySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.My age is very
Inappropriate
for my behavior
Bij mij meer vis. Heb het niet zo met vlees.quote:Op donderdag 16 januari 2020 21:52 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik eet niet veel vlees, dat is wel bewust , maar vega ben ik ook niet
Met vis wordt net zo schandalig omgegaan , daarom eet ik ook weinig vis ,net als kipquote:Op donderdag 16 januari 2020 21:54 schreef stokj het volgende:
[..]
Bij mij meer vis. Heb het niet zo met vlees.
Vandaag nog bij Fred de Zeemeeuw een haring, broodje zalmvleugels en een portie kibbeling gegeten. Heerlijk.
Komt er zo een sjonnie met veel haar aanzetten die met consumptie tegen Fred zegt: "Haring!". Nou de consumptie vloog tegen Fred aan en verbazingwekkend genoeg ook in de emmer met haring. Was ik blij dat ik mijn haring al had.
Volgens mij werd ik gewoon in de wasbak gewassenquote:Op donderdag 16 januari 2020 21:54 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Vroeger had een tummy tub ofzow. voor het badderen van de baby
Ja, dat is waar.quote:Op donderdag 16 januari 2020 21:55 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Met vis wordt net zo schandalig omgegaan , daarom eet ik ook weinig vis ,net als kip
Je bent @hemarookworst vergeten!quote:Op donderdag 16 januari 2020 21:22 schreef stokj het volgende:
[..]
Echte kenners willen denk ik meer vlees dan vel![]()
![]()
![]()
Hoe denken jullie daarover @:Geerd Geerdje, @:puzziepie Puzzie, @:Kopjechino Kopje, @:Limoentjuh Limoe, @:warme_vleesworst
quote:Op donderdag 16 januari 2020 21:52 schreef stokj het volgende:
@:Tot heb jij dit ook zo moeten leren?We hadden een kraamhulp waarvan ik 'm ontiegelijk spastisch moest vasthouden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Toen ze opgetyft was hebben we het gewoon op onze eigen manier gedaan!![]()
Hebben we hier ook, nooit gebruikt.quote:Op donderdag 16 januari 2020 21:54 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Vroeger had een tummy tub ofzow. voor het badderen van de baby
Kan ook prima hoorquote:Op donderdag 16 januari 2020 21:55 schreef stokj het volgende:
[..]
Volgens mij werd ik gewoon in de wasbak gewassen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |