Klopt dan wel weer bij zijn UIquote:Op donderdag 16 januari 2020 11:35 schreef ToT het volgende:
Maar Geerdje heeft dus een fetisj voor de Alpen?
Mag daar graag komen ja,,,quote:Op donderdag 16 januari 2020 11:35 schreef ToT het volgende:
Ja tot en met de Rijn.quote:Op donderdag 16 januari 2020 11:35 schreef ToT het volgende:
quote:Op donderdag 16 januari 2020 11:36 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Klopt dan wel weer bij zijn UI
quote:Op donderdag 16 januari 2020 11:37 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Naar die rotzooi luister ik niet
Xdquote:Op donderdag 16 januari 2020 11:37 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja en ze is blij dat ze kleine jetsers heeft zodat je ze niet met de Alpen verwart he!
Wat is jouw smaak dan?quote:Op donderdag 16 januari 2020 11:38 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik heb wel muzikale normen en waarden
TOETER TOETER TOETER TOETER TOETER!quote:Op donderdag 16 januari 2020 11:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wat is jouw smaak dan?
Mijn smaak is breed : van klassiek jazz blues/rock techno DnB Dubstep Jungle, electroclash en much much morequote:Op donderdag 16 januari 2020 11:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wat is jouw smaak dan?
En cavia'squote:Op donderdag 16 januari 2020 11:40 schreef ToT het volgende:
[..]
Hem kennende vast ook tussen 2 samengebonden kipfiletjes!
quote:Op donderdag 16 januari 2020 11:40 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Mijn smaak is breed : van klassiek jazz blues/rock techno DnB Dubstep Jungle, electroclash en much much more
quote:
Mja ...ik ben nog zo gehecht aan de fiets die ik nu hebquote:
quote:Op donderdag 16 januari 2020 12:31 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Mja ...ik ben nog zo gehecht aan de fiets die ik nu heb![]()
![]()
Dus grote kans dat ik op deze blijf fietsen
quote:Op donderdag 16 januari 2020 12:31 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Mja ...ik ben nog zo gehecht aan de fiets die ik nu heb![]()
![]()
Dus grote kans dat ik op deze blijf fietsen
Hoezoquote:Op donderdag 16 januari 2020 12:34 schreef Geerd het volgende:
[..]![]()
echt zo vrouwen antwoord , wat voor auto heb je ? Ja een rode
![]()
Hoezo op het sneue af?quote:Op donderdag 16 januari 2020 12:34 schreef puzziepie het volgende:
Ik kan al niet omgaan met veranderingen , ik ben vreselijk gehecht aan mijn Batavus
Op het sneue af wel
Niet tegen veranderingen kunnenquote:Op donderdag 16 januari 2020 12:36 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hoezo op het sneue af?
Ach je bent niet de enige daarin hoorquote:Op donderdag 16 januari 2020 12:36 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Niet tegen veranderingen kunnen
IK WIL DE GULDEN TERUG!!!!!quote:Op donderdag 16 januari 2020 12:36 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ach je bent niet de enige daarin hoor
Nee gelukkig niet. Ik heb deze fiets gekocht omdat ik nu het geld heb, en mijn zoon nadrukkelijk heeft gezegd dat mijn fiets niet helemaal veilig meer is in deze staat . Ik denk dat ik hem na laat kijken en evt laat repareren als dat niet al te duur is .quote:Op donderdag 16 januari 2020 12:36 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ach je bent niet de enige daarin hoor
Ik ben iets van 3 mille kwijt geraakt aan de crypto coins.quote:Op donderdag 16 januari 2020 12:38 schreef Geerd het volgende:
Heb nog een handje vol digitale guldens maar ...crypto is ook niks meer././
Baas!quote:Op donderdag 16 januari 2020 12:41 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Ik heb nog een geluksdubbeltje in mijn portemonnee. En bij mijn ouders nog een piekenpijp half vol en wat briefjes van 10Mooi niet dat ik die ooit inlever / ruil .
Same here!quote:Op donderdag 16 januari 2020 12:40 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik heb nog wat guldens en dubbeltjes ..
Voorbij is die tijdquote:Op donderdag 16 januari 2020 12:42 schreef ToT het volgende:
[..]
Same here!De oudste die ik heb zijn uit de jaren '40.
Ik heb ook nog wat zilveren tientjes.
Nice. Heb van mijn opa een gouden tientje uit 1897 geërfd.quote:Op donderdag 16 januari 2020 12:42 schreef ToT het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 16 januari 2020 12:43 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Nice. Heb van mijn opa een gouden tientje uit 1897 geërfd.
Ik vond ooit bij het vuil allemaal muntjes .. munten zelfs nog uit de oorlogstijd ..prachtige munten overigens . bizar dat dat bij het vuil lagquote:Op donderdag 16 januari 2020 12:42 schreef ToT het volgende:
[..]
Wat zal diegene zich voor zijn kop slaan dat ie het nu kwijt is.quote:Op donderdag 16 januari 2020 12:43 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik vond ooit bij het vuil allemaal muntjes .. munten zelfs nog uit de oorlogstijd ..prachtige munten overigens . bizar dat dat bij het vuil lag
Misschien leeft hij niet meerquote:Op donderdag 16 januari 2020 12:45 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Wat zal diegene zich voor zijn kop slaan dat ie het nu kwijt is.
Ook munten uit Rusland, Frankrijk , en nog wat landen , echt bij het vuil was het niet . Volgens mij was iemand overleden en werd alles in een container geflikkerd. Daar fietste ik net toevallig langs en ik vroeg of ik mocht struinen. Dat mochtquote:Op donderdag 16 januari 2020 12:45 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Wat zal diegene zich voor zijn kop slaan dat ie het nu kwijt is.
Pooh foto's?quote:Op donderdag 16 januari 2020 12:43 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik vond ooit bij het vuil allemaal muntjes .. munten zelfs nog uit de oorlogstijd ..prachtige munten overigens . bizar dat dat bij het vuil lag
Oef zonde geld, nee had gewoon 50 of 70 euro aan guldens gekocht voor de leuk..beetje kijken wat er ging gebeuren..kameraad heeft nog wel 200 euro winst gehad..quote:Op donderdag 16 januari 2020 12:41 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik ben iets van 3 mille kwijt geraakt aan de crypto coins.
Mijn broer 50 mille. De coins waren op een gegeven moment meer dan een ton waard geworden, maar daar is dus niks meer van over.
quote:Op donderdag 16 januari 2020 12:41 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik ben iets van 3 mille kwijt geraakt aan de crypto coins.
Mijn broer 50 mille. De coins waren op een gegeven moment meer dan een ton waard geworden, maar daar is dus niks meer van over.
Ze liggen al jaren in een mapje, dus moet ff zoeken ,maar dan zal ik er een paar op de foto zetten die ik mooi vind. lastige is wel (vind ik) dat dat van die Hitler munten zijnquote:
Ach collectors itemquote:Op donderdag 16 januari 2020 12:55 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ze liggen al jaren in een mapje, dus moet ff zoeken ,maar dan zal ik er een paar op de foto zetten die ik mooi vind. lastige is wel (vind ik) dat dat van die Hitler munten zijn![]()
Maar dan nog zijn het prachtige munten
Boeiendquote:Op donderdag 16 januari 2020 12:55 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ze liggen al jaren in een mapje, dus moet ff zoeken ,maar dan zal ik er een paar op de foto zetten die ik mooi vind. lastige is wel (vind ik) dat dat van die Hitler munten zijn![]()
Maar dan nog zijn het prachtige munten
quote:Op donderdag 16 januari 2020 12:57 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik ga zoeken en laat straks wat zien
Nu al?quote:Op donderdag 16 januari 2020 12:58 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Pfff ik heb geen zin meer. Ga 'm zo aftaaien denk ik.
Netjes.quote:Op donderdag 16 januari 2020 13:00 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Joah. Vind het wel mooi geweest.
Ben wel WO2 "fan" normandie wel geweest, alle musea in de ardennen bijna wel gezien. paar kampen meegepakt. Blijft interessantquote:
Kun je dat zelf bepalen ja ?quote:Op donderdag 16 januari 2020 13:00 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Joah. Vind het wel mooi geweest.
Echt wel !!quote:Op donderdag 16 januari 2020 13:01 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ben wel WO2 "fan" normandie wel geweest, alle musea in de ardennen bijna wel gezien. paar kampen meegepakt. Blijft interessant![]()
Deze week is ook walgelijk.quote:Op donderdag 16 januari 2020 13:02 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
[..]
Yep. Pak gewoon een verlofuurtje.
uuh utrecht arnhem ede wagingen arnhem zwolle groningen zwollequote:Op donderdag 16 januari 2020 13:01 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Op welke lijn zit je straks?
Lekker zeg.quote:Op donderdag 16 januari 2020 13:04 schreef Geerd het volgende:
[..]
uuh utrecht arnhem ede wagingen arnhem zwolle groningen zwolle
Lekker in de cabine Fokkenquote:
quote:Op donderdag 16 januari 2020 13:07 schreef Geerd het volgende:
[..]
Lekker in de cabine Fokken![]()
tot het weer wat rustiger wordt en dan eens paar kaartjes controleren en chikies chekken
![]()
![]()
Pff tell me about itquote:Op donderdag 16 januari 2020 13:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Deze week is ook walgelijk.
Nog niet uitgebarsten. Spuit wel veel rook en as.quote:Op donderdag 16 januari 2020 13:07 schreef puzziepie het volgende:
@:ToT is er al iets meer nieuws over de Taal Vulkaan?
I knowquote:Op donderdag 16 januari 2020 13:08 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Pff tell me about it
[..]
Nog niet uitgebarsten. Spuit wel veel rook en as.
quote:Op donderdag 16 januari 2020 13:08 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Pff tell me about it
[..]
Ramp toeristenquote:Op donderdag 16 januari 2020 13:10 schreef puzziepie het volgende:
[..]
I know![]()
Ik heb iets met natuur ellende![]()
![]()
Vorig jaar zat ik zowat aan mijn pc scherm geplakt met die Kīlauea vulkaan
Kan daar geen genoeg van krijgen![]()
![]()
Hier spuit er ook vaak wat...quote:Op donderdag 16 januari 2020 13:08 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Pff tell me about it
[..]
Hey Rabbitquote:
Pff wij hebben echt dubbele onregelmatigheid..vandaag 1613 tot 0043 (8uur30 precies toevallig) zaterdag 1835 - 0046 (6 uur 11) zondag 15.57 - 0053 (8uur 56) etc meestal rond de 8 uur 45.... en tussen 1500 en soms zelfs 2000 beginnen en alles ertussen in ..maar wel gemiddeld 36 uurquote:Op donderdag 16 januari 2020 13:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hoelang duurt een dienst voor jou?
Ow tof!quote:Op donderdag 16 januari 2020 12:43 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Nice. Heb van mijn opa een gouden tientje uit 1897 geërfd.
Lekker hoorquote:Op donderdag 16 januari 2020 13:15 schreef Geerd het volgende:
[..]
Pff wij hebben echt dubbele onregelmatigheid..vandaag 1613 tot 0043 (8uur30 precies toevallig) zaterdag 1835 - 0046 (6 uur 11) zondag 15.57 - 0053 (8uur 56) etc meestal rond de 8 uur 45.... en tussen 1500 en soms zelfs 2000 beginnen en alles ertussen in ..maar wel gemiddeld 36 uur
Zekers...lekker onregelmatigheid harken,, elke dag uitslapen, naja wekker 1000 en dan sporten..quote:
Leventje hoor.quote:Op donderdag 16 januari 2020 13:19 schreef Geerd het volgende:
[..]
Zekers...lekker onregelmatigheid harken,, elke dag uitslapen, naja wekker 1000 en dan sporten..
smiddags nog beetje chillen en koken..goden leeft..vaak doordeweeks vrij heerlijk breeekt zo lekker de week![]()
![]()
Ik heb hem nog in mijn hand.quote:Op donderdag 16 januari 2020 13:22 schreef puzziepie het volgende:
Ik dacht dat iedereen hier zo onderhand al wel uit gefapt was![]()
Voor nu tenminste
Ja je moet je zaakje wel goed in de hand houden idd!quote:Op donderdag 16 januari 2020 13:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik heb hem nog in mijn hand.
quote:Op donderdag 16 januari 2020 13:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik heb hem nog in mijn hand.
Precies.quote:Op donderdag 16 januari 2020 13:24 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja je moet je zaakje wel goed in de hand houden idd!
Zulke dingen zijn wel fascinerend idd.quote:Op donderdag 16 januari 2020 13:15 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Hey Rabbit![]()
Hoe bijzonder zijn dat soort dingen, kan daar geen genoeg van krijgen
Net als Tornado's etc
Dat is correct en tevens juist. Ben vanmorgen al een stukje gaan fietsen.quote:Op donderdag 16 januari 2020 13:25 schreef DerRabbit het volgende:
[ afbeelding ] Op donderdag 16 januari 2020 13:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Lekker fietsweer vandaag
Jammer genoeg niet in Nice, gewoon in de buurt van mijn rukbunker.quote:
verleg je grenzen!quote:Op donderdag 16 januari 2020 13:28 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Jammer genoeg niet in Nice, gewoon in de buurt van mijn rukbunker.
Dan is een vakantie in de Filipijnen misschien wel wat voor je!quote:Op donderdag 16 januari 2020 13:15 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Hey Rabbit![]()
Hoe bijzonder zijn dat soort dingen, kan daar geen genoeg van krijgen
Net als Tornado's etc
Als ik er geld voor zou hebbenquote:Op donderdag 16 januari 2020 13:30 schreef ToT het volgende:
[..]
Dan is een vakantie in de Filipijnen misschien wel wat voor je!
Zie sig!
Als jij me gaat sponsoren wil best af en toe een weekendje op jouw kosten in Nice gaan trainen!quote:
denk er over naquote:Op donderdag 16 januari 2020 13:35 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Als jij me gaat sponsoren wil best af en toe een weekendje op jouw kosten in Nice gaan trainen!
Ja kut, dacht ik ff dat je rijk was.quote:Op donderdag 16 januari 2020 13:32 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Als ik er geld voor zou hebben![]()
Maar voor nu ben ik allang blij met mijn 'nieuwe' tweedehands fiets
Mijn rekening staat altijd open voor donatiesquote:
goed om te wetenquote:Op donderdag 16 januari 2020 13:49 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Mijn rekening staat altijd open voor donaties
Banaan met pindakaas, eiwitpoeder en sperma?quote:Op donderdag 16 januari 2020 14:02 schreef Geerd het volgende:
FF gain voer maken !!![]()
![]()
morgen weer trainen
![]()
![]()
![]()
Ik doneer wortelen voor jou!quote:Op donderdag 16 januari 2020 13:49 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Mijn rekening staat altijd open voor donaties
Ah je hebt er één gevonden!quote:Op donderdag 16 januari 2020 13:32 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Als ik er geld voor zou hebben![]()
Maar voor nu ben ik allang blij met mijn 'nieuwe' tweedehands fiets
Kipdijen, groente, zilvervliesrijst, 4 eierenquote:Op donderdag 16 januari 2020 14:04 schreef ToT het volgende:
[..]
Banaan met pindakaas, eiwitpoeder en sperma?
Doe dat maarquote:Op donderdag 16 januari 2020 13:43 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja kut, dacht ik ff dat je rijk was.
Nou dan blijf ik toch maar bij mevrouw ToT hoor!
HOMOquote:Op donderdag 16 januari 2020 14:52 schreef Geerd het volgende:
Als ik dit jaar ontmaagd wordt trakteer ik iedereen hier (de vaste mensen dan) op thuisbezorgd.nl
* GibsonLesPaul88 belt zijn zusje even opquote:Op donderdag 16 januari 2020 14:52 schreef Geerd het volgende:
Als ik dit jaar ontmaagd wordt trakteer ik iedereen hier (de vaste mensen dan) op thuisbezorgd.nl
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook in moeilijke tijden.
quote:Op donderdag 16 januari 2020 14:53 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
* GibsonLesPaul88 belt zijn zusje even opBroSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zonder wrijving geen glans
quote:Op donderdag 16 januari 2020 14:53 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
* GibsonLesPaul88 belt zijn zusje even opSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op donderdag 16 januari 2020 15:06 schreef ToT het volgende:
Misschien moeten we een inzamelingsactie houden: "Help Geerd aan 15 minuutjes bij de hoeren"?
30 sec wel genoeg denk ikquote:Op donderdag 16 januari 2020 15:06 schreef ToT het volgende:
Misschien moeten we een inzamelingsactie houden: "Help Geerd aan 15 minuutjes bij de hoeren"?
VERTEL!!!!quote:Op donderdag 16 januari 2020 15:00 schreef puzziepie het volgende:
Ik ga ff wijselijk mijn klep houden
Ooohquote:Op donderdag 16 januari 2020 15:15 schreef ToT het volgende:
[..]
Da's de bijnaam van Geerd; die "komt" ook wanneer-ie wil!
Kappa knoffo klappen net voordat je gaat flexen in de gymquote:Op donderdag 16 januari 2020 14:42 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Gewokte kip, paprika, sperziebonen en rode uiOh ja beetje pijnboompitjes en knoffo
Hele schijf van vijf zit erinquote:Op donderdag 16 januari 2020 15:16 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Kappa knoffo klappen net voordat je gaat flexen in de gym
In de zomer is het soms wel afzien...weleens gehad "kon" ik niet gewoon ff door de trein..constant half stijve..dat valt nogal op in een pantalonquote:Op donderdag 16 januari 2020 15:15 schreef ToT het volgende:
[..]
Da's de bijnaam van Geerd; die "komt" ook wanneer-ie wil!
Wel biologische mag ik hopen!quote:
quote:Op donderdag 16 januari 2020 15:17 schreef Geerd het volgende:
[..]
In de zomer is het soms wel afzien...weleens gehad "kon" ik niet gewoon ff door de trein..constant half stijve..dat valt nogal op in een pantalon![]()
![]()
quote:Op donderdag 16 januari 2020 15:17 schreef Geerd het volgende:
[..]
In de zomer is het soms wel afzien...weleens gehad "kon" ik niet gewoon ff door de trein..constant half stijve..dat valt nogal op in een pantalon![]()
![]()
Deze man weetquote:Op donderdag 16 januari 2020 15:16 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Hele schijf van vijf zit erin
Damn son, halfharde trein struggelsquote:Op donderdag 16 januari 2020 15:17 schreef Geerd het volgende:
[..]
![]()
Ja altijd mooi om naar te kijken, lijkt mij alleen heel saai om daar mee te leven..die vreten volgens mij echt alleen maar groente en water.. etcquote:Op donderdag 16 januari 2020 15:18 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Deze man weet![]()
En daarna een fitgirl mee naar huis nemen om haar een flinke rookworst te voeren
quote:Op donderdag 16 januari 2020 15:19 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ja altijd mooi om naar te kijken, lijkt mij alleen heel saai om daar mee te leven..die vreten volgens mij echt alleen maar groente en water.. etc![]()
Ja hij wilde natuurlijk met z'n volle 10 cm rondparaderen om indruk te maken op de chickz!quote:Op donderdag 16 januari 2020 15:19 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Damn son, halfharde trein struggels
Je moet er ook niet alleen maar naar kijken he!quote:Op donderdag 16 januari 2020 15:19 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ja altijd mooi om naar te kijken, lijkt mij alleen heel saai om daar mee te leven..die vreten volgens mij echt alleen maar groente en water.. etc![]()
HA!! Niks mis met mijn pener verdommequote:Op donderdag 16 januari 2020 15:20 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja hij wilde natuurlijk met z'n volle 10 cm rondparaderen om indruk te maken op de chickz!
quote:Op donderdag 16 januari 2020 15:20 schreef ToT het volgende:
[..]
Je moet er ook niet alleen maar naar kijken he!
Qua eten zou het je nog verbazen wat die weg duwen aan calorieën, maar wel een struggle om daar altijd op te moeten letten en zulks.quote:Op donderdag 16 januari 2020 15:19 schreef Geerd het volgende:
[..]
Behalve dat je 'm in de trein hooguit maar half stijf krijgt.quote:Op donderdag 16 januari 2020 15:20 schreef Geerd het volgende:
[..]
HA!! Niks mis met mijn pener verdomme![]()
quote:Op donderdag 16 januari 2020 15:21 schreef ToT het volgende:
[..]
Behalve dat je 'm in de trein hooguit maar half stijf krijgt.
5 cm dan dus?
Een keertje flink sporten elders en dan klaarquote:Op donderdag 16 januari 2020 15:19 schreef Geerd het volgende:
[..]
ohquote:Op donderdag 16 januari 2020 15:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik zei Geer niet Geerd.
Beetje viesquote:Op donderdag 16 januari 2020 16:14 schreef DerRabbit het volgende:
Mooie artiesten naam wel Gore Geerd
Beetje dirty kan best kinky zijnquote:
Eensquote:Op donderdag 16 januari 2020 16:24 schreef puzziepie het volgende:
Niks mis met een beetje dirty en kinky
Eens.quote:Op donderdag 16 januari 2020 16:18 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Beetje dirty kan best kinky zijn
Ik kom op het goede moment hier binnenquote:Op donderdag 16 januari 2020 16:24 schreef puzziepie het volgende:
Niks mis met een beetje dirty en kinky
Nog nietquote:Op donderdag 16 januari 2020 16:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zit je al in de trein?
Lekker furieus fappen in de eerste klasse terwijl alle plebs vanuit fe 2e beetje awkward maar vies jaloers naar je kijken!quote:Op donderdag 16 januari 2020 16:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zit je al in de trein?
Een matige variant van een Katja Schuurmannetje doen dus.quote:Op donderdag 16 januari 2020 16:55 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Lekker furieus fappen in de eerste klasse terwijl alle plebs vanuit fe 2e beetje awkward maar vies jaloers naar je kijken!
Mag toch hopen van nietquote:Op donderdag 16 januari 2020 16:55 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Lekker furieus fappen in de eerste klasse terwijl alle plebs vanuit fe 2e beetje awkward maar vies jaloers naar je kijken!
Een katja doen is tegenwoordig niet meer in, daar is zowat heel Nederland al overheen geweestquote:Op donderdag 16 januari 2020 16:56 schreef ToT het volgende:
[..]
Een matige variant van een Katja Schuurmannetje doen dus.
quote:Op donderdag 16 januari 2020 16:57 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Een katja doen is tegenwoordig niet meer in, daar is zowat heel Nederland al overheen geweest
Zou ik wel willen ja.quote:Op donderdag 16 januari 2020 16:57 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Een katja doen is tegenwoordig niet meer in, daar is zowat heel Nederland al overheen geweest
Dat nog niet gedaan hebben toen ze nog jong en strak wasquote:
Zou je van in ademnood raken, ja!quote:Op donderdag 16 januari 2020 16:59 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat nog niet gedaan hebben toen ze nog jong en strak was
Ze ziet er nu ook nog prima uitquote:Op donderdag 16 januari 2020 16:59 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat nog niet gedaan hebben toen ze nog jong en strak was
Yes! Bijna nijkerkquote:Op donderdag 16 januari 2020 16:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zit je al in de trein?
Zou haar nu ook nog wel een avondje willen verwennenquote:
Je bent een wilde man geerd 😜quote:
hey toppertje 🥰quote:
Hoestie?quote:Op donderdag 16 januari 2020 17:02 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Je bent een wilde man geerd 😜
[..]
hey toppertje 🥰
Goed.. met jou? Ik heb geen zonlicht gezien vandaag 😜quote:
Waarom niet?quote:Op donderdag 16 januari 2020 17:04 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Goed.. met jou? Ik heb geen zonlicht gezien vandaag 😜
Lekker!quote:
😎quote:
Zo eentje zeker?quote:Op donderdag 16 januari 2020 17:06 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Lekker!
Maar best katertje dus?
Klein beetje wel 😜quote:Op donderdag 16 januari 2020 17:06 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Lekker!
Maar best katertje dus?
nee in de holst van de nacht 😜quote:
D8 alquote:Op donderdag 16 januari 2020 17:09 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Klein beetje wel 😜
[..]
nee in de holst van de nacht 😜
Deze trekt je eikel open manquote:Op donderdag 16 januari 2020 17:11 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Iets voor @:Geerd? Aangezien hij nog geen pussy heeft gehad?
Uiteraardquote:
Ik verdien dan ook alleen het allerbestequote:Op donderdag 16 januari 2020 17:42 schreef stokj het volgende:
[..]
Uiteraard
Kies keurige rabbit hoorMaar goed voor jou biologische wortelen! Met de hand geteeld en al.
Uhuquote:Op donderdag 16 januari 2020 16:44 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik kom op het goede moment hier binnen
quote:Op donderdag 16 januari 2020 17:02 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Je bent een wilde man geerd 😜
[..]
hey toppertje 🥰
Smaakt 'm vast beter dan een stukje worst!quote:Op donderdag 16 januari 2020 18:20 schreef stokj het volgende:
[..]
Die kan ook dat overtollig voorhuid wegsnaaien.
Maar dit is rozer!quote:
Ging je dutje doen dan ?quote:
Oj kak , ik had koffie moeten halen .quote:
Ik ben gek op roze , maar toch vond ik dat andere roze mooierquote:Op donderdag 16 januari 2020 18:22 schreef dud0r het volgende:
[..]
Maar dit is rozer!
[..]
Ging je dutje doen dan ?
Ah, jammer!quote:Op donderdag 16 januari 2020 18:22 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Oj kak , ik had koffie moeten halen .
Ik begin maar met een wijntje![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik had wat anders roze in gedachtequote:Op donderdag 16 januari 2020 18:22 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik ben gek op roze , maar toch vond ik dat andere roze mooier
Dit is niet zo
quote:Op donderdag 16 januari 2020 18:23 schreef ToT het volgende:
[..]
Ah, jammer!
Als je koffie had gewild, had je er een koekje bij kunnen krijgen.
Of verkeert u wellicht in een staat van seksuele opwinding?Ik? Regelmatig , maar ik ben nu ff bezig met wakker wordenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
Haags z'n anus?quote:Op donderdag 16 januari 2020 18:24 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ik had wat anders roze in gedachte![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 16 januari 2020 18:24 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik? Regelmatig , maar ik ben nu ff bezig met wakker worden
Uhuhuquote:Op donderdag 16 januari 2020 18:24 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ik had wat anders roze in gedachte![]()
![]()
![]()
Oh ik dacht dat dit over anussen gingquote:Op donderdag 16 januari 2020 18:26 schreef ToT het volgende:
[..]
Op z'n harige balzak?
Of is die niet roze genoeg?
quote:Op donderdag 16 januari 2020 18:27 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat dit over anussen ging
Daar zit hij vaker balzak diep in met zijn paarsgepunte lansquote:Op donderdag 16 januari 2020 18:27 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat dit over anussen ging
Dan las ik het verkeerdquote:
Oh je hebt nu al geheimen voor haar?quote:Op donderdag 16 januari 2020 18:33 schreef ToT het volgende:
[..]Als mijn vrouw dit allemaal zou lezen!
Haha neuh, maar ze zou wel aardig raar opkijken!quote:Op donderdag 16 januari 2020 18:34 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Oh je hebt nu al geheimen voor haar?
Ja dat denk ik ookquote:Op donderdag 16 januari 2020 18:34 schreef ToT het volgende:
[..]
Haha neuh, maar ze zou wel aardig raar opkijken!
Ik print het altijd uit en lees haar savonds voorquote:Op donderdag 16 januari 2020 18:33 schreef ToT het volgende:
[..]Als mijn vrouw dit allemaal zou lezen!
waar ben ik nu?quote:Op donderdag 16 januari 2020 11:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
KOM FEEST VIEREN BIJ STOKJ OP HET PALEIS IN DEZE JANUARIMAANDEN![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wie is appel?quote:Op donderdag 16 januari 2020 18:39 schreef puzziepie het volgende:
jippie appel is lekker bezig met glitteren
Ongetwijfeld!quote:Op donderdag 16 januari 2020 18:46 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Appel is nu anoniem sinds een paar dagen
Moord gaat me iets te ver , okayquote:Op donderdag 16 januari 2020 18:46 schreef ToT het volgende:
[..]
Heroïne, wapens of een huurmoordenaar?
Heroïne dus!quote:Op donderdag 16 januari 2020 18:48 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Moord gaat me iets te ver , okay
Cocaïne dus!quote:Op donderdag 16 januari 2020 18:51 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Nooit gehad gelukkig . Over de rest zeg ik niets
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |