abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_191479132
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2020 09:21 schreef Jor_Dii het volgende:
Dé vraag die hier weer eens niet wordt gesteld door Perico: WAAROM zou men in hemelsnaam zo ver gaan om de strepen van iemands shirt digitaal te manipuleren? Pretenderen dat je - door een shirt dat enigszins verfrommeld in een broekje zit - hebt bewezen dat er iets met de meiden is gebeurd is echt waanzin. En wanneer mensen er dan - terecht - tegenin gaan met goede argumenten over hoe shirts daadwerkelijk worden geproduceerd, wordt het afgedaan als nonsens en duld men geen tegenwoord. Echt
Inderdaad.
Familyman, vader van 3 kids, altijd op zoek naar antwoorden.
  donderdag 13 februari 2020 @ 07:13:11 #202
1593 Perico
Serpent Rouge
pi_191483211
Begin je weer met je drie aliassen na een gedwongen verblijf elders? :O
pi_191483978
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2020 09:21 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]

[..]

Dé vraag die hier weer eens niet wordt gesteld door Perico: WAAROM zou men in hemelsnaam zo ver gaan om de strepen van iemands shirt digitaal te manipuleren? Pretenderen dat je - door een shirt dat enigszins verfrommeld in een broekje zit - hebt bewezen dat er iets met de meiden is gebeurd is echt waanzin. En wanneer mensen er dan - terecht - tegenin gaan met goede argumenten over hoe shirts daadwerkelijk worden geproduceerd, wordt het afgedaan als nonsens en duld men geen tegenwoord. Echt :')
Nee, maar je kunt het niet meer volgen. Dat is je eigen tekortkoming, daarnaast is het vreemd dat je hier komt klagen omdat je je niet kon gedragen op een googlepagina. Waar de regels duidelijk zijn.

Er worden op die pagina allerlei theorieën besproken, en bekeken.
Als jij denkt dat ze zijn doorgelopen en verdwaald dan heb je op die pagina niets tot weinig te zoeken. Zo simpel is het.

Dat je jezelf hier op Fok gaat verlagen om dat aan te kaarten, geeft naar mijn mening alleen maar aan dat Perico de juiste keuze heeft gemaakt je te blokkeren.

Verder hoop ik dat je on topic kunt blijven, in plaats van privézaken hier te bespreken. Dit topic gaat niet over Perico maar de vermissing van Kris en Lisanne Kremers en andere vreemde vermissingen.
pi_191484097
Ik hoop dat iedereen gewoon elkaars mening kan respecteren.
Want er zijn hier een hoop verschillende meningen.
pi_191484821
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2020 09:02 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Nee, maar je kunt het niet meer volgen. Dat is je eigen tekortkoming, daarnaast is het vreemd dat je hier komt klagen omdat je je niet kon gedragen op een googlepagina. Waar de regels duidelijk zijn.

Er worden op die pagina allerlei theorieën besproken, en bekeken.
Als jij denkt dat ze zijn doorgelopen en verdwaald dan heb je op die pagina niets tot weinig te zoeken. Zo simpel is het.

Dat je jezelf hier op Fok gaat verlagen om dat aan te kaarten, geeft naar mijn mening alleen maar aan dat Perico de juiste keuze heeft gemaakt je te blokkeren.

Verder hoop ik dat je on topic kunt blijven, in plaats van privézaken hier te bespreken. Dit topic gaat niet over Perico maar de vermissing van Kris en Lisanne Kremers en andere vreemde vermissingen.
Weet niet wat je allemaal loopt te raaskallen, maar ik heb me nergens misdragen en ben nergens geblokkeerd.. en dit is ontopic want het gaat er om dat er allerlei randzaken bijgehaald worden door Perico die in mijn ogen niets te doen hebben met de verdwijning van de twee meiden. Sterker nog, het riekt naar een ziekelijke obsessie die gevoed moet worden door er allerlei onzinnige details uit te plukken en op te blazen. Keer op keer wordt er door Perico gesteld dat hij "onomstotelijk bewijs" heeft, maar dat leid vervolgens nergens naar. Aluhoedje praktijken van de bovenste plank wat mij betreft en een compleet ontbreken van enig respect naar de nabestaanden.

[ Bericht 0% gewijzigd door Jor_Dii op 13-02-2020 10:17:55 ]
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_191485201
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2020 10:11 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]

Weet niet wat je allemaal loopt te raaskallen, maar ik heb me nergens misdragen en ben nergens geblokkeerd.. en dit is ontopic want het gaat er om dat er allerlei randzaken bijgehaald worden door Perico die in mijn ogen niets te doen hebben met de verdwijning van de twee meiden. Sterker nog, het riekt naar een ziekelijke obsessie die gevoed moet worden door er allerlei onzinnige details uit te plukken en op te blazen. Keer op keer wordt er door Perico gesteld dat hij "onomstotelijk bewijs" heeft, maar dat leid vervolgens nergens naar. Aluhoedje praktijken van de bovenste plank wat mij betreft en een compleet ontbreken van enig respect naar de nabestaanden.
Perico haalt er helemaal geen randzaken bij maar zaken die wel degelijk voor 100% met de verdwijning te maken hebben en komt iedere keer met hard bewijs.
Waarom je keer op keer hier zo persoonlijk wordt is voor iedereen een raadsel, blijf gewoon ontopic i.p.v. hier andere users van ziekelijke obsessies, raaskallen etc. te beschuldigen.
Je komt het topic hier keer op keer verzieken met je hijgerige, kleuterachtige, minachtende aantijgingen zonder met tegenargumenten of bewijs te komen dat andere users het mis hebben.
pi_191485413
Even een korte update waar dit overgaat:

Perico heeft aangetoond dat er gerommeld is met het toestel en de foto's.

Alle foto's van hun toestel zijn haarscherp, goed en mooi. Tot de foto 491...
Dan kloppende de tijden ineens niet, rennen ze binnen no time over de Mirador (hebben we hier vaak besproken in het verleden), zijn ze reuzen of juist heel onscherp. Foto weg, en ineens een vroeger gemaakte foto achter een later gemaakte foto, rare foto's, in tegenstelling tot de prachtige goede foto's van Bocas en in het centrum van Boquete.

Dat is een conclusie, da's vreemd.
Niet meer en niet minder.
pi_191485558
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2020 10:48 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]

Tuurlijk :') ik zal dit topic blijven 'verzieken' zoals jij het noemt om een realistisch, down-to-earth beeld te blijven scheppen van wat hier soms voorbij komt aan tenenkrommende theorieën. Ik heb daar geen tegenargumenten of bewijs voor nodig, jullie leveren zelf het bewijs door compleet door te slaan in de zoektocht naar de waarheid.
Dat is prima, een nuchtere blik is altijd goed zolang die maar ontopic is.

Mensen die aannemen dat er gedegen onderzoek heeft plaatsgevonden en gezellig met F gaan wandelen zullen het inderdaad lastige materie vinden.

Bewijs moet er komen!
Dat roepen ze al jaren, komt eraan, wees niet zo ongeduldig vriend.
Perico spreekt de laatste maanden steeds meer getuigen en betrokkenen, die nemen contact met hem op. Niet andersom.

Denk daar maar eens overna voordat je je namens nabestaanden gaat uitlaten.
pi_191485577
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2020 10:48 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]

Tuurlijk :') ik zal dit topic blijven 'verzieken' zoals jij het noemt om een realistisch, down-to-earth beeld te blijven scheppen van wat hier soms voorbij komt aan tenenkrommende theorieën. Ik heb daar geen tegenargumenten of bewijs voor nodig, jullie leveren zelf het bewijs door compleet door te slaan in de zoektocht naar de waarheid.
Oh je komt zelf dus niet met bewijs?
Wie ben jij dan om andere users hier op zo'n misselijke manier de les te komen lezen? :r
Als je blijft storen aan andere users blijf dan lekker weg :W
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
pi_191485610
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2020 10:59 schreef Jor_Dii het volgende:
Dat is niet waar dit over gaat..
Perico's mond moet gesnoerd worden omdat zijn mening/bevindingen jou niet aanstaan? Dat is het toch?

En hoever wil je daarin gaan? Hoe belangrijk is dat voor je?
pi_191485683
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2020 11:09 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Perico's mond moet gesnoerd worden omdat zijn mening/bevindingen jou niet aanstaan? Dat is het toch?

Nee hoor, maar ik wil wel een tegengeluid bieden en dat is mijn goed recht. Ik kan de zoektocht en delen van het onderzoek best waarderen, vind het ook interessant, maar niet dat doorslaan in minuscule details en dat vervolgens presenteren als 'hard bewijs', want dat is het simpelweg niet.
pi_191485690
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2020 11:07 schreef StaceySinger het volgende:

[..]

Als je blijft storen aan andere users blijf dan lekker weg :W
Ik zou niet weten waarom eigenlijk :) :W
pi_191485783
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2020 11:14 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]

Nee hoor, maar ik wil wel een tegengeluid bieden en dat is mijn goed recht. Ik kan de zoektocht en delen van het onderzoek best waarderen, vind het ook interessant, maar niet dat doorslaan in minuscule details en dat vervolgens presenteren als 'hard bewijs', want dat is het simpelweg niet.
Zolang het bij een gezond tegengeluid blijft, is het prima. Daar is een forum toch voor.

Edit:

En dat kleine minuscule detail, is een van de vele details op die foto's en hun data die niet kloppen. In tegenstelling tot hun eerdere foto's.

[ Bericht 9% gewijzigd door ootjekatootje op 13-02-2020 11:26:37 ]
pi_191486057
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2020 10:11 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]

Aluhoedje praktijken van de bovenste plank wat mij betreft en een compleet ontbreken van enig respect naar de nabestaanden.
Ik denk dat de nabestaanden snakken naar de waarheid want ook zij zullen intussen wel begrepen hebben dat “een valpartij” een doekje voor het bloeden was.
pi_191486120
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2020 11:44 schreef gynaika het volgende:

[..]

Ik denk dat de nabestaanden snakken naar de waarheid want ook zij zullen intussen wel begrepen hebben dat “een valpartij” een doekje voor het bloeden was.
Natuurlijk, de vraag is hoever je wilt gaan met allerlei uit de lucht gegrepen aanknopingspunten om je bewijs/gelijk te halen..
pi_191486218
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2020 11:49 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]

Natuurlijk, de vraag is hoever je wilt gaan met allerlei uit de lucht gegrepen aanknopingspunten om je bewijs/gelijk te halen..
Ze zijn niet uit de lucht gegrepen, je kunt ze terugvinden in de op.
Vanaf foto 491.
pi_191486909
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2020 12:00 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]

Lees nou eens een keer goed joh, ik heb het helemaal niet over die foto's..
Nee, over die streep op Kris haar shirt. Die op de foto staat.
pi_191487601
Opgeschoond. Discussies zijn prima, maar doe ze alsjeblieft niet op de man. :)
Groot fan van User Wotte
pi_191487639
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2020 13:47 schreef Tjacka het volgende:
Opgeschoond. Discussies zijn prima, maar doe ze alsjeblieft niet op de man. :)
Dank! Fijne middag verder!
pi_191490169
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2020 17:17 schreef RapaNui het volgende:
Is het'm?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het zijn heel duidelijke afbeeldingen.
pi_191491449
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2020 17:02 schreef gynaika het volgende:

[..]

Het zijn heel duidelijke afbeeldingen.
Ik vind het heel lastig, ze lijken allemaal op elkaar. :@ Petje en laarzen en allemaal dezelfde blik en type kleding.

Ik ben daar niet goed in.
pi_191505828
Betr. de foto op Osmans mobiel. Een user heeft hier enkele topics geleden contact gehad met 1 van de Duitse meiden, waarvan er twee op Kris en Lisanne leken. Zij waren t niet op die foto.
Ik heb terug gevonden in de topicreeks wat 1 vd 3 ( het Haerst meisje) mij gemaild heeft.
Zij heeft ( met 2 vriendinnen) in Hostel Refugio Del Rio (vlakbij Habla Ye) geslapen; 2 nachten. De 29e kwamen ze aan, vanuit David, op de 31e weer verder gereisd met de bus.
30 maart hebben ze een zgn Combo tour gedaan: Hiking/Bird Watching, Waterfall Cascada el tatica, en Finca Lerida.
Ze heeft Kris en Lisanne niet gezien in de paar dagen dat ze daar was en heeft hen ook niet op haar foto's staan.
Ze had er ook niet over gehoord of gelezen

Zij zijn dus zeker niet met Osman en vriend 1 vd die dagen naar de Hot Springs geweest en kunnen op die foto niet met Kris en Lisanne verward worden.
Hoe hoger de geest, hoe groter het beest.(Maaike Vaatstra)
pi_191507775
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2020 11:14 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]

Applaus! Iets gevonden denken te hebben betekend niet direct dat je hard bewijs hebt.

Ook ik kan de zoektocht waarderen. Ik denk alleen dat hier te eenkennig wordt geredeneerd. Dat zie je ook terug in dit topic, iedereen die op de rem trapt wordt afgesnauwd, veroordeelt dat diegene mensen persoonlijk aanvalt, afgedaan als kloon (wat in sommige gevallen echt lachwekkend achterdochtig is, want ik ben ook afgedaan als een kloon van iemand, terwijl dat niet zo is) etc. etc. Ik denk dat dit jammer is want mensen met een andere blik/visie houdt je scherp. Als je daar niet voor openstaat ligt tunnelvisie op de loer.

Succes iedereen met de zoektocht.
pi_191517152
In oktober 2017 werd een landbouwer/veehouder in Boquete dood gevonden. Die berichten zijn toen ook hier op FOK voorbij gekomen:
http://elsiglo.com.pa/cro(...)tor-boquete/24028684
Zijn schedel was ingeslagen.

Nu is een verdachte opgepakt, een alcoholist uit Cerro Banco, in de Comarca Ngäbe Buglé.
http://elsiglo.com.pa/cro(...)r-boqueteno/24150829
pi_191522526
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 februari 2020 08:49 schreef RapaNui het volgende:
In oktober 2017 werd een landbouwer/veehouder in Boquete dood gevonden. Die berichten zijn toen ook hier op FOK voorbij gekomen:
http://elsiglo.com.pa/cro(...)tor-boquete/24028684
Zijn schedel was ingeslagen.

Nu is een verdachte opgepakt, een alcoholist uit Cerro Banco, in de Comarca Ngäbe Buglé.
http://elsiglo.com.pa/cro(...)r-boqueteno/24150829
[ afbeelding ]
Mooi dat er alsnog een verdachte is opgepakt...
pi_191524879
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 februari 2020 16:58 schreef Lutalo het volgende:
Betr. de foto op Osmans mobiel. Een user heeft hier enkele topics geleden contact gehad met 1 van de Duitse meiden, waarvan er twee op Kris en Lisanne leken. Zij waren t niet op die foto.
Ik heb terug gevonden in de topicreeks wat 1 vd 3 ( het Haerst meisje) mij gemaild heeft.
Zij heeft ( met 2 vriendinnen) in Hostel Refugio Del Rio (vlakbij Habla Ye) geslapen; 2 nachten. De 29e kwamen ze aan, vanuit David, op de 31e weer verder gereisd met de bus.
30 maart hebben ze een zgn Combo tour gedaan: Hiking/Bird Watching, Waterfall Cascada el tatica, en Finca Lerida.
Ze heeft Kris en Lisanne niet gezien in de paar dagen dat ze daar was en heeft hen ook niet op haar foto's staan.
Ze had er ook niet over gehoord of gelezen

Zij zijn dus zeker niet met Osman en vriend 1 vd die dagen naar de Hot Springs geweest en kunnen op die foto niet met Kris en Lisanne verward worden.
Goed bezig! ^O^
pi_191524955
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 februari 2020 19:11 schreef diadakan het volgende:

[..]

Applaus! Iets gevonden denken te hebben betekend niet direct dat je hard bewijs hebt.

Ook ik kan de zoektocht waarderen. Ik denk alleen dat hier te eenkennig wordt geredeneerd. Dat zie je ook terug in dit topic, iedereen die op de rem trapt wordt afgesnauwd, veroordeelt dat diegene mensen persoonlijk aanvalt, afgedaan als kloon (wat in sommige gevallen echt lachwekkend achterdochtig is, want ik ben ook afgedaan als een kloon van iemand, terwijl dat niet zo is) etc. etc. Ik denk dat dit jammer is want mensen met een andere blik/visie houdt je scherp. Als je daar niet voor openstaat ligt tunnelvisie op de loer.

Succes iedereen met de zoektocht.
Tunnelvisie in deze zaak is blijven volhouden dat ze aan een kabelbrug hingen en een of andere horror dood hebben gehad achter de cd.

Ieder zijn ding, wat denk jij dat er gebeurt is op 1 april na 11:00?
pi_191533066
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 februari 2020 19:58 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Tunnelvisie in deze zaak is blijven volhouden dat ze aan een kabelbrug hingen en een of andere horror dood hebben gehad achter de cd.

Ieder zijn ding, wat denk jij dat er gebeurt is op 1 april na 11:00?
Sorry dat ik persoonlijk reageer op jouw reactie, maar je post bevestigd precies wat ik zeg. Ik vind jouw papa post kortzichtig: Hunnie die niet denken wat ik denk (en dat ze aan een kabelbrug hingen en een of andere horror dood hebben gehad achter de cd) hebben last van tunnelvisie...

Ik heb een aantal keer de term hard bewijs voorbij zien komen, waar direct conclusies aan werden verbonden. Echter als het waar is dat er onlogica zit in de foto's kan verschillende oorzaken hebben. Van bewust, tot onbewust. Van opgelegd om de waarheid is te manipuleren tot een (halve) poging om foto's te analyseren. Maar misschien hebben k&l zelf ook voor (gedeeltelijk) verwarring gezorgd worden door afwijkend gedrag (vermist, verdwaald, gewond, ontvoerd etc.) de laatste dagen.
In de topic worden knap uitgezochte logische verbanden betiteld als hard bewijs waarmee alle varianten mijn insziens direct worden uitgesloten..

Wat ik denk? Wat ik denk is niet op feiten gebaseerd. En is dus minder interessant.
Ik heb (een gedeelte) van de pianista gelopen en ik denk niet dat ze zijn verdwaald. Ze kunnen na de top de verkeerde kant op zijn doorgelopen, maar een ongeluk lijkt mij onlogisch. Ik denk dat derden betrokken zijn geweest bij de verdwijning.
pi_191533615
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 februari 2020 17:54 schreef gynaika het volgende:

[..]

Mooi dat er alsnog een verdachte is opgepakt...
Ja, zeker. Ben benieuwd of ze de dader van de moord op Landau nog te pakken zullen krijgen.
pi_191533759
De afgelopen dagen zijn 4 verdachten opgepakt die banden zouden hebben met het Mexicaanse cartel del golfo. (Operacion Ares.)

Een van de 4 is Tony NG, zakenman en vriend en buurman van een exminister van regering Varela (Taher) en ook buurman van Varela.

Tony is/was leverancier van de overheid van o.a. uniformen voor de Politie en voor Senan. Er is o.a. in beslag genomen: half miljoen dollar, 133 kilo cocaine, luxe auto's en een finca in Boquete.

https://www.panamaamerica(...)-proveedores-1156375

In een ander artikel heeft de hoofd van de politie Omar Pinzon te kennen gegeven 'not amused' te zijn dat de overheid met zulke boeven zaken heeft gedaan en dat de overheid haar toeleveranciers moet screenen voordat ze met ze in zee gaan.
pi_191534098
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2020 09:59 schreef RapaNui het volgende:

[..]

Ja, zeker. Ben benieuwd of ze de dader van de moord op Landau nog te pakken zullen krijgen.
https://www.rtlnieuws.nl/(...)ermoord-panama-colon

Het mooiste is uiteraard dat alle misdaad wordt opgelost.....
pi_191554017
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2020 08:20 schreef diadakan het volgende:

[..]

....

Wat ik denk? Wat ik denk is niet op feiten gebaseerd. En is dus minder interessant.
Ik heb (een gedeelte) van de pianista gelopen en ik denk niet dat ze zijn verdwaald. Ze kunnen na de top de verkeerde kant op zijn doorgelopen, maar een ongeluk lijkt mij onlogisch. Ik denk dat derden betrokken zijn geweest bij de verdwijning.
Gezien de 'badfoto' van Osmans telefoon, mag je daar wel van uitgaan, denk ik.
Hoe hoger de geest, hoe groter het beest.(Maaike Vaatstra)
pi_191554162
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2020 10:58 schreef gynaika het volgende:

[..]

https://www.rtlnieuws.nl/(...)ermoord-panama-colon

Het mooiste is uiteraard dat alle misdaad wordt opgelost.....
er ontbreekt hier een groot hoop aan de informatie
als eerst zie ik geen naam ,zelfs geen initialen van de naam (en (of) vd voornaam)..wat heel erg ongebruikelijk is
hoelang woonde hij daar?
wat voor werk deed hij?met pensioen ?
en dan ga je uit veilige NL naar onveilige Panama in je eentje wonen,om welke redenen
pi_191559709
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2020 16:39 schreef Trieste het volgende:

[..]

er ontbreekt hier een groot hoop aan de informatie
als eerst zie ik geen naam ,zelfs geen initialen van de naam (en (of) vd voornaam)..wat heel erg ongebruikelijk is
hoelang woonde hij daar?
wat voor werk deed hij?met pensioen ?
en dan ga je uit veilige NL naar onveilige Panama in je eentje wonen,om welke redenen
In dit artikel zijn meerdere gegevens te vinden:

https://www.telegraaf.nl/(...)t-vermoord-in-panama
pi_191597301
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2020 08:20 schreef diadakan het volgende:

[..]

Ik heb een aantal keer de term hard bewijs voorbij zien komen, waar direct conclusies aan werden verbonden. Echter als het waar is dat er onlogica zit in de foto's kan verschillende oorzaken hebben. Van bewust, tot onbewust. Van opgelegd om de waarheid is te manipuleren tot een (halve) poging om foto's te analyseren. Maar misschien hebben k&l zelf ook voor (gedeeltelijk) verwarring gezorgd worden door afwijkend gedrag (vermist, verdwaald, gewond, ontvoerd etc.) de laatste dagen.
In de topic worden knap uitgezochte logische verbanden betiteld als hard bewijs waarmee alle varianten mijn insziens direct worden uitgesloten..

Er is opnieuw 'hard bewijs':

pi_191598482
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2020 11:10 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]

Er is opnieuw 'hard bewijs':

Ik zal het wel niet mogen zeggen, maar m.i. is dit het bewijs dat er shirt-technisch juist niet gerommeld is met die foto. Nog even los van de triangel die ook in het shirt op de video wel degelijk zit en, mits op een manier in een broek gestopt, het effect kan geven dat de rode baan is onderbroken, geen van die shirts is volkomen identiek; er worden patroondelen uit een grote rol stof gestanst in zo'n fabriek.

Wel vervelend dat de maker van de video zich sinds oktober voorbijloopt, ik hoop dat de rust hem goed zal doen.
  donderdag 20 februari 2020 @ 13:48:28 #237
488538 Lakeman
De onderste steen moet boven
pi_191599235
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2020 12:35 schreef JohanZadelhuis het volgende:

[..]
Wel vervelend dat de maker van de video zich sinds oktober voorbijloopt, ik hoop dat de rust hem goed zal doen.
Het carnavalspak stond hem goed, in elk geval...
pi_191599396
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2020 12:35 schreef JohanZadelhuis het volgende:

[..]

Ik zal het wel niet mogen zeggen, maar m.i. is dit het bewijs dat er shirt-technisch juist niet gerommeld is met die foto.
Mee eens, het toont juist aan dat die strepen (zoals in eerdere video beweerd) juist niet recht lopen en wel degelijk naar de zijkanten 'abnormaliteiten' vertonen. Verder wordt er opnieuw volledig voorbij gegaan aan de vraag waarom men dit kleine detail zou shoppen. Met welk doel zou dat dan zijn gebeurd?
pi_191612079
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2020 22:27 schreef diadakan het volgende:

[..]

De vaste, eenkennig, kliek houdt zich hier stil omdat er niet lekker met hun mee geknikt wordt
Dat gestreepte shirt zegt mij niets. Die scheve streep kan best een plausibele oorzaak hebben.
Ik heb geen verstand van photoshopping, maar als iemand toch de moeite neemt om een shirt te photoshoppen, waarom dan niet een egale kleur kiezen ipv een gestreept motief.

Maar goed, ik geloof nog steeds dat kris en lisanne de verkeerden zijn tegengekomen. Het is niet ver gezocht om te denken dat je in Latijns-Amerika in the middle of nowhere de verkeerde tegen kunt komen. Je moet constant alert zijn en als je je ergens in de jungle bevindt waar alleen locals/veehouders je pad kruisen (die meteen doorhebben dat je daar 'out of place bent') dan kan er van alles gebeuren.
pi_191613031
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2020 10:03 schreef RapaNui het volgende:

[..]

Dat gestreepte shirt zegt mij niets. Die scheve streep kan best een plausibele oorzaak hebben.
Ik heb geen verstand van photoshopping, maar als iemand toch de moeite neemt om een shirt te photoshoppen, waarom dan niet een egale kleur kiezen ipv een gestreept motief.

Maar goed, ik geloof nog steeds dat kris en lisanne de verkeerden zijn tegengekomen. Het is niet ver gezocht om te denken dat je in Latijns-Amerika in the middle of nowhere de verkeerde tegen kunt komen. Je moet constant alert zijn en als je je ergens in de jungle bevindt waar alleen locals/veehouders je pad kruisen (die meteen doorhebben dat je daar 'out of place bent') dan kan er van alles gebeuren.
Ik vermoed dat iedereen ervan overtuigd is dat ze de verkeerden zijn tegengekomen, maar dat velen niets zien in "het keiharde bewijs" dat regelmatig gepresenteerd wordt op dit forum. Het feit dat je bij twijfel of een andere mening wordt weggezet als trol, vijand, narcist of noem maar op, werkt niet mee. Zo blijven de critici weg en creëer je een bubbel waarin geen plaats meer is voor andersdenkenden, die uitgangspositie leidt zelden tot de waarheid.
pi_191618445
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2020 11:34 schreef JohanZadelhuis het volgende:

[..]

Ik vermoed dat iedereen ervan overtuigd is dat ze de verkeerden zijn tegengekomen, maar dat velen niets zien in "het keiharde bewijs" dat regelmatig gepresenteerd wordt op dit forum. Het feit dat je bij twijfel of een andere mening wordt weggezet als trol, vijand, narcist of noem maar op, werkt niet mee. Zo blijven de critici weg en creëer je een bubbel waarin geen plaats meer is voor andersdenkenden, die uitgangspositie leidt zelden tot de waarheid.
Zelf heb ik geen verstand van fotoshoppen maar als ik de reacties lees op zijn site van buitenstaanders dan denk ik dat hetgeen hij naar voren brengt betreffende de rode strepen wel geloofwaardig is.
pi_191619489
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2020 18:10 schreef gynaika het volgende:

[..]

Zelf heb ik geen verstand van fotoshoppen maar als ik de reacties lees op zijn site van buitenstaanders dan denk ik dat hetgeen hij naar voren brengt betreffende de rode strepen wel geloofwaardig is.
Ik vind het gewoon triest dat ze wederom persoonlijk worden.

Zelf totaal geen inhoudelijke bijdrages, alleen maar slecht onderbouwde kritiek.
Wat boeit het iemand wat een carnavalsoutfit is? Geeft alleen maar aan hoe ziekelijk mensen tegenwoordig kunnen zijn. Stuitend gedrag.
pi_191621021
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2020 19:40 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Ik vind het gewoon triest dat ze wederom persoonlijk worden.

Zelf totaal geen inhoudelijke bijdrages, alleen maar slecht onderbouwde kritiek.
Wat boeit het iemand wat een carnavalsoutfit is? Geeft alleen maar aan hoe ziekelijk mensen tegenwoordig kunnen zijn. Stuitend gedrag.
De kritiek die ik, en anderen, hebben op Het Keiharde Bewijs is niet slechter onderbouwd dan het aangeleverde Keiharde Bewijs. Maar de vraag is vooral: WAT bewijst het? Als al iemand aan het fotoshoppen is geslagen, kun je er vervolgens hooguit een vermoeden aan hangen.
En als je zo goed kunt fotoshoppen, dan shop je zo'n streepje toch kaarsrecht?

Maar laat ik eens proberen het te onderbouwen. T-shirt stof is elastisch. Patroondelen worden uit een rol gestanst (in Bangladesh wordt de stof zelfs eerst opgerekt, vandaar dat zo'n beetje alles na het wassen krimpt, dat heet relaxatiekrimp). Geen shirt is dus hetzelfde.
Aan de ene kant van het shirt lopen de banen recht, aan de andere kant is een V-vorm te zien. Stop zo'n T-shirt niet recht in je broek, ga zelf ook een tikje gedraaid staan, en je krijgt wat op de foto te zien is.
Ik wil er best in mee gaan dat iemand aan het fotoshoppen is geslagen, maar om dit streepje als bewijs daarvoor te presenteren is mij net wat te mager.
Dat is een mening, die mag ik hebben. Net zo goed als mensen de mening mogen aanhangen dat de maker van deze filmpjes louter Keiharde Bewijzen presenteert. Als die mening ongewenst is, moet je dit draadje niet Het raadsel van Panama noemen, maar **** ***** * *******'* fanclub.
pi_191621690
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2020 21:10 schreef JohanZadelhuis het volgende:

[..]

Maar laat ik eens proberen het te onderbouwen. T-shirt stof is elastisch. Patroondelen worden uit een rol gestanst (in Bangladesh wordt de stof zelfs eerst opgerekt, vandaar dat zo'n beetje alles na het wassen krimpt, dat heet relaxatiekrimp). Geen shirt is dus hetzelfde.

Ik kan er zeker in meegaan dat geen enkel shirt exact hetzelfde is.
pi_191621843
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2020 21:47 schreef gynaika het volgende:

[..]

Ik kan er zeker in meegaan dat geen enkel shirt exact hetzelfde is.
Dus, dan kun je er ook in meegaan dat een ander shirt, in een grotere maat, over een paspop niets zegt over het shirt op de foto?
pi_191622117
Wel petje af als je zoveel jaar dag en nacht bezig kunt zijn met foto's bestuderen in de hoop achter de waarheid te komen, het lijkt mij frustrerend om uiteindelijk met een lijst "verdachte" zaken te eindigen, maar niet wereldberoemd te worden als degene die met onomstotelijk bewijs De dader ontmaskerde.

Over wereldberoemd gesproken, iemand die nieuwe Netflix true crime al gezien waarin een internetgroep een moordenaar wist aan te wijzen? Die lui pakten dat zo ontzettend goed aan, ze wisten zin en onzin van elkaar te scheiden en gingen heel analytisch te werk. Ik kan jullie de docu van harte aanraden.
pi_191624278
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2020 21:57 schreef JohanZadelhuis het volgende:

[..]

Dus, dan kun je er ook in meegaan dat een ander shirt, in een grotere maat, over een paspop niets zegt over het shirt op de foto?
Commentaar op een ander, maar wat vindt jij nou van Eileen?

[ Bericht 13% gewijzigd door SuperHartje op 22-02-2020 12:37:38 ]
  Moderator zaterdag 22 februari 2020 @ 09:39:57 #248
454430 crew  SuperHartje
Muziek is een taal...
pi_191627349
Geen namen!
A child is born with no state of mind.
pi_191627740
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2020 21:57 schreef JohanZadelhuis het volgende:

[..]

Daar ga ik niet over in discussie omdat ik van het gehele onderzoek totaal geen verstand heb.

Zoals ik al naar voren bracht, heb ik van de reacties van buitenstaanders op Juans site begrepen dat zijn onderzoek geloofwaardig is.
pi_191627948
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 februari 2020 00:25 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Lol man, wanneer ben jij uit de kast getrokken?

Ik blijf dat altijd zo vreemd vinden, nooit een eigen bijdrage. Alleen maar commentaar. Met z'n drieën toevallig.

Commentaar op een ander, maar wat vindt jij nou van E ?
Ik denk dat zij begrepen heeft wat er met de meiden is gebeurd en is dan ook onmiddellijk uit Boquete vertrokken, uiteraard bang dat ook haar dat zou kunnen overkomen.

Er hoeft ook maar iemand, wie dan ook, een aardig uitje voor te stellen en voordat je het weet kun je geen kant meer op.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')