abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_191479132
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2020 09:21 schreef Jor_Dii het volgende:
Dé vraag die hier weer eens niet wordt gesteld door Perico: WAAROM zou men in hemelsnaam zo ver gaan om de strepen van iemands shirt digitaal te manipuleren? Pretenderen dat je - door een shirt dat enigszins verfrommeld in een broekje zit - hebt bewezen dat er iets met de meiden is gebeurd is echt waanzin. En wanneer mensen er dan - terecht - tegenin gaan met goede argumenten over hoe shirts daadwerkelijk worden geproduceerd, wordt het afgedaan als nonsens en duld men geen tegenwoord. Echt
Inderdaad.
Familyman, vader van 3 kids, altijd op zoek naar antwoorden.
  donderdag 13 februari 2020 @ 07:13:11 #202
1593 Perico
Serpent Rouge
pi_191483211
Begin je weer met je drie aliassen na een gedwongen verblijf elders? :O
pi_191483978
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2020 09:21 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]

[..]

Dé vraag die hier weer eens niet wordt gesteld door Perico: WAAROM zou men in hemelsnaam zo ver gaan om de strepen van iemands shirt digitaal te manipuleren? Pretenderen dat je - door een shirt dat enigszins verfrommeld in een broekje zit - hebt bewezen dat er iets met de meiden is gebeurd is echt waanzin. En wanneer mensen er dan - terecht - tegenin gaan met goede argumenten over hoe shirts daadwerkelijk worden geproduceerd, wordt het afgedaan als nonsens en duld men geen tegenwoord. Echt :')
Nee, maar je kunt het niet meer volgen. Dat is je eigen tekortkoming, daarnaast is het vreemd dat je hier komt klagen omdat je je niet kon gedragen op een googlepagina. Waar de regels duidelijk zijn.

Er worden op die pagina allerlei theorieën besproken, en bekeken.
Als jij denkt dat ze zijn doorgelopen en verdwaald dan heb je op die pagina niets tot weinig te zoeken. Zo simpel is het.

Dat je jezelf hier op Fok gaat verlagen om dat aan te kaarten, geeft naar mijn mening alleen maar aan dat Perico de juiste keuze heeft gemaakt je te blokkeren.

Verder hoop ik dat je on topic kunt blijven, in plaats van privézaken hier te bespreken. Dit topic gaat niet over Perico maar de vermissing van Kris en Lisanne Kremers en andere vreemde vermissingen.
pi_191484097
Ik hoop dat iedereen gewoon elkaars mening kan respecteren.
Want er zijn hier een hoop verschillende meningen.
pi_191484821
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2020 09:02 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Nee, maar je kunt het niet meer volgen. Dat is je eigen tekortkoming, daarnaast is het vreemd dat je hier komt klagen omdat je je niet kon gedragen op een googlepagina. Waar de regels duidelijk zijn.

Er worden op die pagina allerlei theorieën besproken, en bekeken.
Als jij denkt dat ze zijn doorgelopen en verdwaald dan heb je op die pagina niets tot weinig te zoeken. Zo simpel is het.

Dat je jezelf hier op Fok gaat verlagen om dat aan te kaarten, geeft naar mijn mening alleen maar aan dat Perico de juiste keuze heeft gemaakt je te blokkeren.

Verder hoop ik dat je on topic kunt blijven, in plaats van privézaken hier te bespreken. Dit topic gaat niet over Perico maar de vermissing van Kris en Lisanne Kremers en andere vreemde vermissingen.
Weet niet wat je allemaal loopt te raaskallen, maar ik heb me nergens misdragen en ben nergens geblokkeerd.. en dit is ontopic want het gaat er om dat er allerlei randzaken bijgehaald worden door Perico die in mijn ogen niets te doen hebben met de verdwijning van de twee meiden. Sterker nog, het riekt naar een ziekelijke obsessie die gevoed moet worden door er allerlei onzinnige details uit te plukken en op te blazen. Keer op keer wordt er door Perico gesteld dat hij "onomstotelijk bewijs" heeft, maar dat leid vervolgens nergens naar. Aluhoedje praktijken van de bovenste plank wat mij betreft en een compleet ontbreken van enig respect naar de nabestaanden.

[ Bericht 0% gewijzigd door Jor_Dii op 13-02-2020 10:17:55 ]
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_191485201
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2020 10:11 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]

Weet niet wat je allemaal loopt te raaskallen, maar ik heb me nergens misdragen en ben nergens geblokkeerd.. en dit is ontopic want het gaat er om dat er allerlei randzaken bijgehaald worden door Perico die in mijn ogen niets te doen hebben met de verdwijning van de twee meiden. Sterker nog, het riekt naar een ziekelijke obsessie die gevoed moet worden door er allerlei onzinnige details uit te plukken en op te blazen. Keer op keer wordt er door Perico gesteld dat hij "onomstotelijk bewijs" heeft, maar dat leid vervolgens nergens naar. Aluhoedje praktijken van de bovenste plank wat mij betreft en een compleet ontbreken van enig respect naar de nabestaanden.
Perico haalt er helemaal geen randzaken bij maar zaken die wel degelijk voor 100% met de verdwijning te maken hebben en komt iedere keer met hard bewijs.
Waarom je keer op keer hier zo persoonlijk wordt is voor iedereen een raadsel, blijf gewoon ontopic i.p.v. hier andere users van ziekelijke obsessies, raaskallen etc. te beschuldigen.
Je komt het topic hier keer op keer verzieken met je hijgerige, kleuterachtige, minachtende aantijgingen zonder met tegenargumenten of bewijs te komen dat andere users het mis hebben.
pi_191485413
Even een korte update waar dit overgaat:

Perico heeft aangetoond dat er gerommeld is met het toestel en de foto's.

Alle foto's van hun toestel zijn haarscherp, goed en mooi. Tot de foto 491...
Dan kloppende de tijden ineens niet, rennen ze binnen no time over de Mirador (hebben we hier vaak besproken in het verleden), zijn ze reuzen of juist heel onscherp. Foto weg, en ineens een vroeger gemaakte foto achter een later gemaakte foto, rare foto's, in tegenstelling tot de prachtige goede foto's van Bocas en in het centrum van Boquete.

Dat is een conclusie, da's vreemd.
Niet meer en niet minder.
pi_191485558
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2020 10:48 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]

Tuurlijk :') ik zal dit topic blijven 'verzieken' zoals jij het noemt om een realistisch, down-to-earth beeld te blijven scheppen van wat hier soms voorbij komt aan tenenkrommende theorieën. Ik heb daar geen tegenargumenten of bewijs voor nodig, jullie leveren zelf het bewijs door compleet door te slaan in de zoektocht naar de waarheid.
Dat is prima, een nuchtere blik is altijd goed zolang die maar ontopic is.

Mensen die aannemen dat er gedegen onderzoek heeft plaatsgevonden en gezellig met F gaan wandelen zullen het inderdaad lastige materie vinden.

Bewijs moet er komen!
Dat roepen ze al jaren, komt eraan, wees niet zo ongeduldig vriend.
Perico spreekt de laatste maanden steeds meer getuigen en betrokkenen, die nemen contact met hem op. Niet andersom.

Denk daar maar eens overna voordat je je namens nabestaanden gaat uitlaten.
pi_191485577
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2020 10:48 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]

Tuurlijk :') ik zal dit topic blijven 'verzieken' zoals jij het noemt om een realistisch, down-to-earth beeld te blijven scheppen van wat hier soms voorbij komt aan tenenkrommende theorieën. Ik heb daar geen tegenargumenten of bewijs voor nodig, jullie leveren zelf het bewijs door compleet door te slaan in de zoektocht naar de waarheid.
Oh je komt zelf dus niet met bewijs?
Wie ben jij dan om andere users hier op zo'n misselijke manier de les te komen lezen? :r
Als je blijft storen aan andere users blijf dan lekker weg :W
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
pi_191485610
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2020 10:59 schreef Jor_Dii het volgende:
Dat is niet waar dit over gaat..
Perico's mond moet gesnoerd worden omdat zijn mening/bevindingen jou niet aanstaan? Dat is het toch?

En hoever wil je daarin gaan? Hoe belangrijk is dat voor je?
pi_191485683
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2020 11:09 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Perico's mond moet gesnoerd worden omdat zijn mening/bevindingen jou niet aanstaan? Dat is het toch?

Nee hoor, maar ik wil wel een tegengeluid bieden en dat is mijn goed recht. Ik kan de zoektocht en delen van het onderzoek best waarderen, vind het ook interessant, maar niet dat doorslaan in minuscule details en dat vervolgens presenteren als 'hard bewijs', want dat is het simpelweg niet.
pi_191485690
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2020 11:07 schreef StaceySinger het volgende:

[..]

Als je blijft storen aan andere users blijf dan lekker weg :W
Ik zou niet weten waarom eigenlijk :) :W
pi_191485783
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2020 11:14 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]

Nee hoor, maar ik wil wel een tegengeluid bieden en dat is mijn goed recht. Ik kan de zoektocht en delen van het onderzoek best waarderen, vind het ook interessant, maar niet dat doorslaan in minuscule details en dat vervolgens presenteren als 'hard bewijs', want dat is het simpelweg niet.
Zolang het bij een gezond tegengeluid blijft, is het prima. Daar is een forum toch voor.

Edit:

En dat kleine minuscule detail, is een van de vele details op die foto's en hun data die niet kloppen. In tegenstelling tot hun eerdere foto's.

[ Bericht 9% gewijzigd door ootjekatootje op 13-02-2020 11:26:37 ]
pi_191486057
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2020 10:11 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]

Aluhoedje praktijken van de bovenste plank wat mij betreft en een compleet ontbreken van enig respect naar de nabestaanden.
Ik denk dat de nabestaanden snakken naar de waarheid want ook zij zullen intussen wel begrepen hebben dat “een valpartij” een doekje voor het bloeden was.
pi_191486120
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2020 11:44 schreef gynaika het volgende:

[..]

Ik denk dat de nabestaanden snakken naar de waarheid want ook zij zullen intussen wel begrepen hebben dat “een valpartij” een doekje voor het bloeden was.
Natuurlijk, de vraag is hoever je wilt gaan met allerlei uit de lucht gegrepen aanknopingspunten om je bewijs/gelijk te halen..
pi_191486218
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2020 11:49 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]

Natuurlijk, de vraag is hoever je wilt gaan met allerlei uit de lucht gegrepen aanknopingspunten om je bewijs/gelijk te halen..
Ze zijn niet uit de lucht gegrepen, je kunt ze terugvinden in de op.
Vanaf foto 491.
pi_191486909
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2020 12:00 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]

Lees nou eens een keer goed joh, ik heb het helemaal niet over die foto's..
Nee, over die streep op Kris haar shirt. Die op de foto staat.
pi_191487601
Opgeschoond. Discussies zijn prima, maar doe ze alsjeblieft niet op de man. :)
Groot fan van User Wotte
pi_191487639
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2020 13:47 schreef Tjacka het volgende:
Opgeschoond. Discussies zijn prima, maar doe ze alsjeblieft niet op de man. :)
Dank! Fijne middag verder!
pi_191490169
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2020 17:17 schreef RapaNui het volgende:
Is het'm?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het zijn heel duidelijke afbeeldingen.
pi_191491449
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2020 17:02 schreef gynaika het volgende:

[..]

Het zijn heel duidelijke afbeeldingen.
Ik vind het heel lastig, ze lijken allemaal op elkaar. :@ Petje en laarzen en allemaal dezelfde blik en type kleding.

Ik ben daar niet goed in.
pi_191505828
Betr. de foto op Osmans mobiel. Een user heeft hier enkele topics geleden contact gehad met 1 van de Duitse meiden, waarvan er twee op Kris en Lisanne leken. Zij waren t niet op die foto.
Ik heb terug gevonden in de topicreeks wat 1 vd 3 ( het Haerst meisje) mij gemaild heeft.
Zij heeft ( met 2 vriendinnen) in Hostel Refugio Del Rio (vlakbij Habla Ye) geslapen; 2 nachten. De 29e kwamen ze aan, vanuit David, op de 31e weer verder gereisd met de bus.
30 maart hebben ze een zgn Combo tour gedaan: Hiking/Bird Watching, Waterfall Cascada el tatica, en Finca Lerida.
Ze heeft Kris en Lisanne niet gezien in de paar dagen dat ze daar was en heeft hen ook niet op haar foto's staan.
Ze had er ook niet over gehoord of gelezen

Zij zijn dus zeker niet met Osman en vriend 1 vd die dagen naar de Hot Springs geweest en kunnen op die foto niet met Kris en Lisanne verward worden.
Hoe hoger de geest, hoe groter het beest.(Maaike Vaatstra)
pi_191507775
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2020 11:14 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]

Applaus! Iets gevonden denken te hebben betekend niet direct dat je hard bewijs hebt.

Ook ik kan de zoektocht waarderen. Ik denk alleen dat hier te eenkennig wordt geredeneerd. Dat zie je ook terug in dit topic, iedereen die op de rem trapt wordt afgesnauwd, veroordeelt dat diegene mensen persoonlijk aanvalt, afgedaan als kloon (wat in sommige gevallen echt lachwekkend achterdochtig is, want ik ben ook afgedaan als een kloon van iemand, terwijl dat niet zo is) etc. etc. Ik denk dat dit jammer is want mensen met een andere blik/visie houdt je scherp. Als je daar niet voor openstaat ligt tunnelvisie op de loer.

Succes iedereen met de zoektocht.
pi_191517152
In oktober 2017 werd een landbouwer/veehouder in Boquete dood gevonden. Die berichten zijn toen ook hier op FOK voorbij gekomen:
http://elsiglo.com.pa/cro(...)tor-boquete/24028684
Zijn schedel was ingeslagen.

Nu is een verdachte opgepakt, een alcoholist uit Cerro Banco, in de Comarca Ngäbe Buglé.
http://elsiglo.com.pa/cro(...)r-boqueteno/24150829
pi_191522526
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 februari 2020 08:49 schreef RapaNui het volgende:
In oktober 2017 werd een landbouwer/veehouder in Boquete dood gevonden. Die berichten zijn toen ook hier op FOK voorbij gekomen:
http://elsiglo.com.pa/cro(...)tor-boquete/24028684
Zijn schedel was ingeslagen.

Nu is een verdachte opgepakt, een alcoholist uit Cerro Banco, in de Comarca Ngäbe Buglé.
http://elsiglo.com.pa/cro(...)r-boqueteno/24150829
[ afbeelding ]
Mooi dat er alsnog een verdachte is opgepakt...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')