Inderdaad.quote:Op woensdag 12 februari 2020 09:21 schreef Jor_Dii het volgende:
Dé vraag die hier weer eens niet wordt gesteld door Perico: WAAROM zou men in hemelsnaam zo ver gaan om de strepen van iemands shirt digitaal te manipuleren? Pretenderen dat je - door een shirt dat enigszins verfrommeld in een broekje zit - hebt bewezen dat er iets met de meiden is gebeurd is echt waanzin. En wanneer mensen er dan - terecht - tegenin gaan met goede argumenten over hoe shirts daadwerkelijk worden geproduceerd, wordt het afgedaan als nonsens en duld men geen tegenwoord. Echt
Nee, maar je kunt het niet meer volgen. Dat is je eigen tekortkoming, daarnaast is het vreemd dat je hier komt klagen omdat je je niet kon gedragen op een googlepagina. Waar de regels duidelijk zijn.quote:Op woensdag 12 februari 2020 09:21 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
[..]
Dé vraag die hier weer eens niet wordt gesteld door Perico: WAAROM zou men in hemelsnaam zo ver gaan om de strepen van iemands shirt digitaal te manipuleren? Pretenderen dat je - door een shirt dat enigszins verfrommeld in een broekje zit - hebt bewezen dat er iets met de meiden is gebeurd is echt waanzin. En wanneer mensen er dan - terecht - tegenin gaan met goede argumenten over hoe shirts daadwerkelijk worden geproduceerd, wordt het afgedaan als nonsens en duld men geen tegenwoord. Echt
Weet niet wat je allemaal loopt te raaskallen, maar ik heb me nergens misdragen en ben nergens geblokkeerd.. en dit is ontopic want het gaat er om dat er allerlei randzaken bijgehaald worden door Perico die in mijn ogen niets te doen hebben met de verdwijning van de twee meiden. Sterker nog, het riekt naar een ziekelijke obsessie die gevoed moet worden door er allerlei onzinnige details uit te plukken en op te blazen. Keer op keer wordt er door Perico gesteld dat hij "onomstotelijk bewijs" heeft, maar dat leid vervolgens nergens naar. Aluhoedje praktijken van de bovenste plank wat mij betreft en een compleet ontbreken van enig respect naar de nabestaanden.quote:Op donderdag 13 februari 2020 09:02 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Nee, maar je kunt het niet meer volgen. Dat is je eigen tekortkoming, daarnaast is het vreemd dat je hier komt klagen omdat je je niet kon gedragen op een googlepagina. Waar de regels duidelijk zijn.
Er worden op die pagina allerlei theorieën besproken, en bekeken.
Als jij denkt dat ze zijn doorgelopen en verdwaald dan heb je op die pagina niets tot weinig te zoeken. Zo simpel is het.
Dat je jezelf hier op Fok gaat verlagen om dat aan te kaarten, geeft naar mijn mening alleen maar aan dat Perico de juiste keuze heeft gemaakt je te blokkeren.
Verder hoop ik dat je on topic kunt blijven, in plaats van privézaken hier te bespreken. Dit topic gaat niet over Perico maar de vermissing van Kris en Lisanne Kremers en andere vreemde vermissingen.
Perico haalt er helemaal geen randzaken bij maar zaken die wel degelijk voor 100% met de verdwijning te maken hebben en komt iedere keer met hard bewijs.quote:Op donderdag 13 februari 2020 10:11 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Weet niet wat je allemaal loopt te raaskallen, maar ik heb me nergens misdragen en ben nergens geblokkeerd.. en dit is ontopic want het gaat er om dat er allerlei randzaken bijgehaald worden door Perico die in mijn ogen niets te doen hebben met de verdwijning van de twee meiden. Sterker nog, het riekt naar een ziekelijke obsessie die gevoed moet worden door er allerlei onzinnige details uit te plukken en op te blazen. Keer op keer wordt er door Perico gesteld dat hij "onomstotelijk bewijs" heeft, maar dat leid vervolgens nergens naar. Aluhoedje praktijken van de bovenste plank wat mij betreft en een compleet ontbreken van enig respect naar de nabestaanden.
Dat is prima, een nuchtere blik is altijd goed zolang die maar ontopic is.quote:Op donderdag 13 februari 2020 10:48 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Tuurlijkik zal dit topic blijven 'verzieken' zoals jij het noemt om een realistisch, down-to-earth beeld te blijven scheppen van wat hier soms voorbij komt aan tenenkrommende theorieën. Ik heb daar geen tegenargumenten of bewijs voor nodig, jullie leveren zelf het bewijs door compleet door te slaan in de zoektocht naar de waarheid.
Oh je komt zelf dus niet met bewijs?quote:Op donderdag 13 februari 2020 10:48 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Tuurlijkik zal dit topic blijven 'verzieken' zoals jij het noemt om een realistisch, down-to-earth beeld te blijven scheppen van wat hier soms voorbij komt aan tenenkrommende theorieën. Ik heb daar geen tegenargumenten of bewijs voor nodig, jullie leveren zelf het bewijs door compleet door te slaan in de zoektocht naar de waarheid.
Perico's mond moet gesnoerd worden omdat zijn mening/bevindingen jou niet aanstaan? Dat is het toch?quote:
Nee hoor, maar ik wil wel een tegengeluid bieden en dat is mijn goed recht. Ik kan de zoektocht en delen van het onderzoek best waarderen, vind het ook interessant, maar niet dat doorslaan in minuscule details en dat vervolgens presenteren als 'hard bewijs', want dat is het simpelweg niet.quote:Op donderdag 13 februari 2020 11:09 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Perico's mond moet gesnoerd worden omdat zijn mening/bevindingen jou niet aanstaan? Dat is het toch?
Ik zou niet weten waarom eigenlijkquote:Op donderdag 13 februari 2020 11:07 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
Als je blijft storen aan andere users blijf dan lekker weg
Zolang het bij een gezond tegengeluid blijft, is het prima. Daar is een forum toch voor.quote:Op donderdag 13 februari 2020 11:14 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Nee hoor, maar ik wil wel een tegengeluid bieden en dat is mijn goed recht. Ik kan de zoektocht en delen van het onderzoek best waarderen, vind het ook interessant, maar niet dat doorslaan in minuscule details en dat vervolgens presenteren als 'hard bewijs', want dat is het simpelweg niet.
Ik denk dat de nabestaanden snakken naar de waarheid want ook zij zullen intussen wel begrepen hebben dat “een valpartij” een doekje voor het bloeden was.quote:Op donderdag 13 februari 2020 10:11 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Aluhoedje praktijken van de bovenste plank wat mij betreft en een compleet ontbreken van enig respect naar de nabestaanden.
Natuurlijk, de vraag is hoever je wilt gaan met allerlei uit de lucht gegrepen aanknopingspunten om je bewijs/gelijk te halen..quote:Op donderdag 13 februari 2020 11:44 schreef gynaika het volgende:
[..]
Ik denk dat de nabestaanden snakken naar de waarheid want ook zij zullen intussen wel begrepen hebben dat “een valpartij” een doekje voor het bloeden was.
Ze zijn niet uit de lucht gegrepen, je kunt ze terugvinden in de op.quote:Op donderdag 13 februari 2020 11:49 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Natuurlijk, de vraag is hoever je wilt gaan met allerlei uit de lucht gegrepen aanknopingspunten om je bewijs/gelijk te halen..
Nee, over die streep op Kris haar shirt. Die op de foto staat.quote:Op donderdag 13 februari 2020 12:00 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Lees nou eens een keer goed joh, ik heb het helemaal niet over die foto's..
Dank! Fijne middag verder!quote:Op donderdag 13 februari 2020 13:47 schreef Tjacka het volgende:
Opgeschoond. Discussies zijn prima, maar doe ze alsjeblieft niet op de man.
Het zijn heel duidelijke afbeeldingen.quote:Op woensdag 12 februari 2020 17:17 schreef RapaNui het volgende:
Is het'm?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik vind het heel lastig, ze lijken allemaal op elkaar.quote:Op donderdag 13 februari 2020 17:02 schreef gynaika het volgende:
[..]
Het zijn heel duidelijke afbeeldingen.
Applaus! Iets gevonden denken te hebben betekend niet direct dat je hard bewijs hebt.quote:Op donderdag 13 februari 2020 11:14 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Nee hoor, maar ik wil wel een tegengeluid bieden en dat is mijn goed recht. Ik kan de zoektocht en delen van het onderzoek best waarderen, vind het ook interessant, maar niet dat doorslaan in minuscule details en dat vervolgens presenteren als 'hard bewijs', want dat is het simpelweg niet.
Mooi dat er alsnog een verdachte is opgepakt...quote:Op zaterdag 15 februari 2020 08:49 schreef RapaNui het volgende:
In oktober 2017 werd een landbouwer/veehouder in Boquete dood gevonden. Die berichten zijn toen ook hier op FOK voorbij gekomen:
http://elsiglo.com.pa/cro(...)tor-boquete/24028684
Zijn schedel was ingeslagen.
Nu is een verdachte opgepakt, een alcoholist uit Cerro Banco, in de Comarca Ngäbe Buglé.
http://elsiglo.com.pa/cro(...)r-boqueteno/24150829
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |