abonnement Unibet Coolblue
pi_191084585
wie zou met de camera zo goed gesjoemeld hebben?echte boeren als F en H zie ik dat niet 1 2 zien doen.die zijn eerder opgeleid in koeien melken,lichamen in stukken bewerken etc

eerder P en zijn vrienden team
pi_191084589
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 januari 2020 08:52 schreef diadakan het volgende:

[..]

Om sneller je camera te kunnen pakken.

Dat je deze vraag stelt bevestigd mij dat jouw aannames en conclusies kort door de bocht kunnen zijn. Eerder vond je het gek dat ze mogelijke hikes ook niet tijdens de voorbereiding thuis hadden uitgezocht. Maw ze zijn kort door de bocht en kunnen niks waard zijn. Desalniettemin hoop ik dat jullie amateur speurwerk bijdraagt aan het oplossen van deze zaak.
wil je dat even quoten aangezien ik dat juist niet beweerde. Roelie wist wat ze daar graag wilde doen, waterval daar wilde ze heen
pi_191084670
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 januari 2020 10:21 schreef Trieste het volgende:
wie zou met de camera zo goed gesjoemeld hebben?echte boeren als F en H zie ik dat niet 1 2 zien doen.die zijn eerder opgeleid in koeien melken,lichamen in stukken bewerken etc

eerder P en zijn vrienden team
wat is er gesjoemeld?
1 tijd terugzetten op telefoons en oproepen doen
2nachtfoto’s schieten

Daar hebben ze drie maanden te tijd voor gehad.
pi_191085136
Stop hier eens mee

X Tjacka

[ Bericht 94% gewijzigd door Tjacka op 18-01-2020 11:59:12 ]
pi_191085207
Ik denk dat het technische gedeelte van het drama goed is onderzocht en gebleken is dat er is gerommeld.

Waarom is er gerommeld? Om iets te bedekken. Wat moest bedekt blijven?........De grote vraag.

Nu het psychologische gedeelte:

Waarom zijn Kris en Lisanne benaderd door twee jongemannen? Benaderd door hen en vervolgens een afspraak gemaakt voor Pianista en Caldera. Dit alleen om een gezellig dagje te hebben met twee aantrekkelijke meiden? Denk het niet. Waarom moest het dan op deze manier aflopen?

Wat is er teruggevonden van de meiden? Wat botjes........er moet dan wel aardig wat plaatsgevonden hebben. Wat is er met hun lichamen gedaan? En dan uiteraard de vraag: WAAROM?

Daar moet over nagedacht worden.
pi_191085410
Reactie op verwijderde post

[ Bericht 95% gewijzigd door Tjacka op 18-01-2020 11:59:39 ]
pi_191085464
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 januari 2020 10:30 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

wat is er gesjoemeld?
1 tijd terugzetten op telefoons en oproepen doen
2nachtfoto’s schieten

Daar hebben ze drie maanden te tijd voor gehad.
Er zijn toch veeeel meer dan 2 nachtfoto's geschoten?
pi_191085517
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 januari 2020 11:51 schreef RapaNui het volgende:

[..]

Er zijn toch veeeel meer dan 2 nachtfoto's geschoten?
Goh
pi_191085522
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 januari 2020 11:43 schreef Spectator19 het volgende:

[..]

Ben jij er wel geweest ?
Want er was ook in 2015 genoeg te vinden op het internet.
Enorm veel zelfs.
Ja dat ben ik zeker. Daar heb ik toentertijd informatie over gedeeld aan een user.

Tuurlijk was er toen informatie online te vinden, maar echt niet zoveel en betrouwbaar als wij nu en ook toen in Nederland gewend zijn. Bv busschemas die online stonden waren verouderd of onbetrouwbaar. En juist bussen zijn bepalend of je bepaalde hikes wel of niet gemakkelijk kan doen. En ook de Veiligheid van hikes was lastig online te vinden. Daarom moest je altijd lokaal informatie vergaren en had vooraf speurwerk weinig zin.
pi_191085561
Dat uitlachen en persoonlijk aanvallen is echt niet nodig in dit topic. Hou daar alsjeblieft rekening mee.

X Tjacka
Gino ♥
pi_191085620
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 januari 2020 12:00 schreef Tjacka het volgende:
Dat uitlachen en persoonlijk aanvallen is echt niet nodig in dit topic. Hou daar alsjeblieft rekening mee.

X Tjacka
Wat is dit voor onzin. Iemand geeft een mening, brengt dit als een conclusie. Ik confronteer deze persoon op basis van eigen uitspraken van kortzichtigheid. Vervolgens worden uitspraken ontkent. Daar verwijs ik naar, wat mijn interpretatie juist bevestigd en dan is het op de man spelen...

Zullen we dan dit forum stoppen of in ieder geval de quote functie maar verwijderen?
pi_191085636
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 januari 2020 10:22 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

wil je dat even quoten aangezien ik dat juist niet beweerde. Roelie wist wat ze daar graag wilde doen, waterval daar wilde ze heen
Om niemand boos te maken, post ik hier alleen de link. Trek je eigen conclusies, dat zal ik doen wat andere confronteren wordt hier niet gewaardeerd. BNW / Het raadsel van Panama, verdwijningen en aparte zaken #8
pi_191085638
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 januari 2020 12:06 schreef diadakan het volgende:

[..]

Wat is dit voor onzin. Iemand geeft een mening, brengt dit als een conclusie. Ik confronteer deze persoon op basis van eigen uitspraken van kortzichtigheid. Vervolgens worden uitspraken ontkent. Daar verwijs ik naar, wat mijn interpretatie juist bevestigd en dan is het op de man spelen...

Zullen we dan dit forum stoppen of in ieder geval de quote functie maar verwijderen?
Prima dat je dat doet maar dat kan ook een normalere manier.

Voor meer klachten over de moderatie verwijs ik u door naar het FB topic.

X

Tjacka
Gino ♥
pi_191085662
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 januari 2020 12:09 schreef diadakan het volgende:

[..]

Om niemand boos te maken, post ik hier alleen de link. Trek je eigen conclusies, dat zal ik doen wat andere confronteren wordt hier niet gewaardeerd. BNW / Het raadsel van Panama, verdwijningen en aparte zaken #8
Daar staat toch juist dat ze denkt dat ze dat wel zouden hebben uitgezocht. En dat ze het raar zou vinden als dat niet het geval was. Juis omdat ze al maanden met die reis ezig waren.
"You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons."
pi_191085680
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 januari 2020 12:12 schreef marsan het volgende:

[..]

Daar staat toch juist dat ze denkt dat ze dat wel zouden hebben uitgezocht. En dat ze het raar zou vinden als dat niet het geval was. Juis omdat ze al maanden met die reis ezig waren.
En ik zeg dat het logisch is dat ze dat niet hebben uitgezocht. Of laat Ik het anders zeggen het is niet onlogisch dat ze dat niet hebben uitgezocht, omdat dit ook weinig zin had.
pi_191085689
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 januari 2020 12:09 schreef Tjacka het volgende:

[..]

Prima dat je dat doet maar dat kan ook een normalere manier.

Voor meer klachten over de moderatie verwijs ik u door naar het FB topic.

X

Tjacka
Wat heb ik dan op een niet normale manier gedaan? Confronteren is nooit leuk
pi_191085707
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 januari 2020 12:14 schreef diadakan het volgende:

[..]

Wat heb ik dan op een niet normale manier gedaan? Confronteren is nooit leuk
Zie het FB topic.

Laten we hier gewoon lekker on topic blijven oké?
Gino ♥
pi_191085762
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 januari 2020 12:13 schreef diadakan het volgende:

[..]

En ik zeg dat het logisch is dat ze dat niet hebben uitgezocht. Of laat Ik het anders zeggen het is niet onlogisch dat ze dat niet hebben uitgezocht, omdat dit ook weinig zin had.
Ja wat de een wel of niet logisch vindt is het punt niet.

Jij schreef net:
"Eerder vond je het gek dat ze mogelijke hikes ook niet tijdens de voorbereiding thuis hadden uitgezocht"

Dat is dus niet zo. Ze schreef dat ze het juist gek zou vinden wanneer ze dat niet hadden gedaan. Of iig geprobeerd.
"You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons."
pi_191085869
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 januari 2020 12:23 schreef marsan het volgende:

[..]

Ja wat de een wel of niet logisch vindt is het punt niet.

Jij schreef net:
"Eerder vond je het gek dat ze mogelijke hikes ook niet tijdens de voorbereiding thuis hadden uitgezocht"

Dat is dus niet zo. Ze schreef dat ze het juist gek zou vinden wanneer ze dat niet hadden gedaan. Of iig geprobeerd.
Je maakt begrijpend lezen wel erg ingewikkeld. @mods is dit ook te persoonlijk? Ootje vond het raar dat ze tijdens de voorbereiding thuis niet alles over de mogelijke hikes hadden uitgezocht. Ik gaf aan dat dat helemaal niet zo opmerkelijk is op basis van de lokale situatie en mogelijkheden.

En ik heb het aangegeven dat de logica van ootje niet zo logisch hoeft te zijn. Maar ik krijg de indruk dat jullie andere inzichten lastig vinden. Velen van jullie zijn daar nooit geweest en missen in mijn optiek belangrijke informatie/inzichten/uitgangspunten/gebruiken. Maar ik hoop dat ik het mis heb en jullie amateur speurwerk dat voornamelijk vanaf de bank thuis gebeurd wel bijdraagt aan de oplossing. Ik ben weg hier.

Oprecht succes
  zaterdag 18 januari 2020 @ 12:43:22 #70
1593 Perico
Serpent Rouge
pi_191085986
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 januari 2020 08:52 schreef diadakan het volgende:

kort door de bocht... kort door de bocht....niks waard... amateur speurwerk
Dat is framing. Het is ook helemaal niet nodig om politie of forensisch werk te blackboxen.

Zo van, "maar ZIJ weten er toch alles vanaf, ZIJ zijn almachtig en kregen een maand lang Canon data college in hun twaalfjarige opleiding en ZIJ zullen toch wel naar alles eindeloos gekeken hebben?"

Helemaal niet, wij hebben de tienduizenden onbetaalde overuren en zij hebben ook nog een boel andere dingen te doen. Het OM bevestigde dat zij dezelfde software gebruiken als ik.

En digitale rechercheurs kijken naar dezelfde beelden. Ze mogen er alleen maar een beperkte hoeveelheid tijd aan geven. Terwijl wij deze ernstige beperking juist niet hebben.
pi_191086031
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 januari 2020 12:34 schreef diadakan het volgende:

[..]

Je maakt begrijpend lezen wel erg ingewikkeld. @:mods is dit ook te persoonlijk? Ootje vond het raar dat ze tijdens de voorbereiding thuis niet alles over de mogelijke hikes hadden uitgezocht. Ik gaf aan dat dat helemaal niet zo opmerkelijk is op basis van de lokale situatie en mogelijkheden.

En ik heb het aangegeven dat de logica van ootje niet zo logisch hoeft te zijn. Maar ik krijg de indruk dat jullie andere inzichten lastig vinden. Velen van jullie zijn daar nooit geweest en missen in mijn optiek belangrijke informatie/inzichten/uitgangspunten/gebruiken. Maar ik hoop dat ik het mis heb en jullie amateur speurwerk dat voornamelijk vanaf de bank thuis gebeurd wel bijdraagt aan de oplossing. Ik ben weg hier.

Oprecht succes
dat schreef @Ootje niet.

Ootje schreef: "Wat ik zelf een beetje vreemd vind nu.

Als men op vakantie gaat en men boekt zo'n grote reis voor het eerst. En men heeft vier maanden voorpret, wat doen je dan?

Alvast uitzoeken waar de mooie dingen te zien zijn, uitjes uitzoeken en mooie wandelingen. Mevrouw Froon geeft dat ook duidelijk aan, Lisanne was erg met de reis bezig.


Er wordt nu net gedaan alsof ze als een kip zonder kop ineens moesten gaan kijken en zoeken en boeken."


Mijn begrijpend lezen maakt er dit van: Voorafgaande aan Ootjes post, wordt er gesproken over dat de meiden geheel onverwachts, op heel korte termijn ( door het uitvallen van hun afgesproken vrijwilligerswerk ) moesten gaan bedenken wat ze met hun vrije tijd wilden gaan doen, wat er te doen/zien was in Boquete.

En dan zegt Ootje .... zie haar posting.

Zij (@Ootje) vindt t raar dat mensen die bewering doen, De bewering dat de meiden geen flauw idee hadden wat er te doen en zien was in Boquete. Die bewering is raar, OMDAT, zoals de moeder van Lisanne zegt Lisanne erg met de reis bezig was. Ofwel, ze wist al wel in grote lijnen wat er te zien en te doen was in Boquete en wat zijzelf wel wilde gaan zien/doen in de vrije tijd die ze daar, naast hun vrijwilligerswerk, zouden hebben.
Hoe hoger de geest, hoe groter het beest.(Maaike Vaatstra)
pi_191086067
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 januari 2020 12:34 schreef diadakan het volgende:

[..]

Je maakt begrijpend lezen wel erg ingewikkeld. @:mods is dit ook te persoonlijk? Ootje vond het raar dat ze tijdens de voorbereiding thuis niet alles over de mogelijke hikes hadden uitgezocht. Ik gaf aan dat dat helemaal niet zo opmerkelijk is op basis van de lokale situatie en mogelijkheden.

En ik heb het aangegeven dat de logica van ootje niet zo logisch hoeft te zijn. Maar ik krijg de indruk dat jullie andere inzichten lastig vinden. Velen van jullie zijn daar nooit geweest en missen in mijn optiek belangrijke informatie/inzichten/uitgangspunten/gebruiken. Maar ik hoop dat ik het mis heb en jullie amateur speurwerk dat voornamelijk vanaf de bank thuis gebeurd wel bijdraagt aan de oplossing. Ik ben weg hier.

Oprecht succes
Begrijpend lezen is in jouw geval idd erg lastig merk ik.
Ik heb aangegeven dat wat jij of ootje logisch vindt niet is waar het nu omgaat. Maar als lezen lastig is, lees je daar wss snel overheen.

Ik wil niet vervelend doen, ik kom uit zuid amerika. Maar je mag verder gaan met je aannnames. Het voegt alleen weinig toe en je veronderstellingen blijken kant noch wal te raken.
Succes met je volgende hiketocht.
"You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons."
pi_191086070
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 januari 2020 12:43 schreef Perico het volgende:

[..]

Dat is framing. Het is ook helemaal niet nodig om politie of forensisch werk te blackboxen.

Zo van, "maar ZIJ weten er toch alles vanaf, ZIJ zijn almachtig en kregen een maand lang Canon data college in hun twaalfjarige opleiding en ZIJ zullen toch wel naar alles eindeloos gekeken hebben?"

Helemaal niet, wij hebben de tienduizenden onbetaalde overuren en zij hebben ook nog een boel andere dingen te doen. Het OM bevestigde dat zij dezelfde software gebruiken als ik.

En digitale rechercheurs kijken naar dezelfde beelden. Ze mogen er alleen maar een beperkte hoeveelheid tijd aan geven. Terwijl wij deze ernstige beperking juist niet hebben.
Frame jij mijn post niet met kort door de bocht?... Ik ben eerst heel constructief en geef onderbouwd aan dat er gaten zitten in jullie? Denkwijze, maar dat woedt niet gewaardeerd omdat het jullie gedachten niet onderschrijft, ja dat noem ik amateuristisch. Wat jullie feitelijk zijn jullie waarschijnlijk ook amateurs, want ik neem aan dat jullie dit werk niet professioneel doen of gedaan hebben... (dit is een aanname)
pi_191086071
En als @Ootje dit niet bedoelt, maar met haar post bedoelt dat ze vandaag eigenlijk moest werken, bmaar een collega haar vroeg vandaag te ruilen en dat ze daarom nu met haar minnaar naar Blijdorp gaat, ja dan is ze niet erg duidelijk.
Hoe hoger de geest, hoe groter het beest.(Maaike Vaatstra)
pi_191086142
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 januari 2020 12:47 schreef Lutalo het volgende:

[..]

dat schreef @:Ootje niet.

Ootje schreef: "Wat ik zelf een beetje vreemd vind nu.

Als men op vakantie gaat en men boekt zo'n grote reis voor het eerst. En men heeft vier maanden voorpret, wat doen je dan?

Alvast uitzoeken waar de mooie dingen te zien zijn, uitjes uitzoeken en mooie wandelingen. Mevrouw Froon geeft dat ook duidelijk aan, Lisanne was erg met de reis bezig.


Er wordt nu net gedaan alsof ze als een kip zonder kop ineens moesten gaan kijken en zoeken en boeken."


Mijn begrijpend lezen maakt er dit van: Voorafgaande aan Ootjes post, wordt er gesproken over dat de meiden geheel onverwachts, op heel korte termijn ( door het uitvallen van hun afgesproken vrijwilligerswerk ) moesten gaan bedenken wat ze met hun vrije tijd wilden gaan doen, wat er te doen/zien was in Boquete.

En dan zegt Ootje .... zie haar posting.

Zij (@:Ootje) vindt t raar dat mensen die bewering doen, De bewering dat de meiden geen flauw idee hadden wat er te doen en zien was in Boquete. Die bewering is raar, OMDAT, zoals de moeder van Lisanne zegt Lisanne erg met de reis bezig was. Ofwel, ze wist al wel in grote lijnen wat er te zien en te doen was in Boquete en wat zijzelf wel wilde gaan zien/doen in de vrije tijd die ze daar, naast hun vrijwilligerswerk, zouden hebben.
Dat is dus mijn punt, ze kunnen vooraf erg bezig zijn geweest met hun reis, maar dat betekend echt nog niet dat ze precies weten welke mogelijkheden er lokaal zijn. En dat ze dus ter plekke wel snel hebben kunnen handelen. Op basis van informatie die lokaal verkrijgbaar is.
pi_191086461
Ik word hier zo moe van. :'(
Gino ♥
pi_191086493
Geveegd. Please probeer gewoon een discussie te hebben zonder non-argumenten en aanvallen.
Gino ♥
pi_191086532
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 januari 2020 13:28 schreef Tjacka het volgende:
Geveegd. Please probeer gewoon een discussie te hebben zonder non-argumenten en aanvallen.
Ja geen non-argumenten hier! Dit is bnw...
pi_191086585
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 januari 2020 13:31 schreef diadakan het volgende:

[..]

Ja geen non-argumenten hier! Dit is bnw...
Precies. Dit is niet het feedback topic.
Gino ♥
pi_191088354
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 januari 2020 12:56 schreef diadakan het volgende:

[..]

Dat is dus mijn punt, ze kunnen vooraf erg bezig zijn geweest met hun reis, maar dat betekend echt nog niet dat ze precies weten welke mogelijkheden er lokaal zijn. En dat ze dus ter plekke wel snel hebben kunnen handelen. Op basis van informatie die lokaal verkrijgbaar is.
Ter plekke snel is nog weer wat anders dan "als een kip zonder kop".
Hoe hoger de geest, hoe groter het beest.(Maaike Vaatstra)
pi_191090503
Wat ontzettend goed van je Perico, dat je aan de nachtfoto's bent gekomen.
Petje af. Die nachtfoto's zijn al die jaren een black box geweest die mogelijk heel significante informatie zouden kunnen bevatten.

En: nogmaals geweldig dat TRVL tot aan de (2e) kabelbrug is doorgelopen, nota bene in de jungle heeft overnacht en de moeite heeft gedaan om Alto Romero te bezoeken.
Daar kunnen onze NLse journalisten een puntje aan zuigen!
  zaterdag 18 januari 2020 @ 23:18:08 #82
1593 Perico
Serpent Rouge
pi_191094640
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 januari 2020 19:11 schreef RapaNui het volgende:
Die nachtfoto's zijn al die jaren een black box geweest die mogelijk heel significante informatie zouden kunnen bevatten.
Ja het is met stip op nummer 1 HET onderwerp dat de meeste mensen die interesse hebben in de zaak bezighoudt, die nachtfoto's. Men blijft ze aan elkaar plakken, theorieen erover bedenken.. menigeen vindt ze spannend of eng..

Of dan gaat het over die witte bolletjes, mijns inziens waterdamp waar de lucht vol van is, die flitslicht vangt, wellicht.. je doet er de mensen wel een plezier mee.

quote:
En: nogmaals geweldig dat TRVL tot aan de (2e) kabelbrug is doorgelopen, nota bene in de jungle heeft overnacht en de moeite heeft gedaan om Alto Romero te bezoeken.
Daar kunnen onze NLse journalisten een puntje aan zuigen!
Ja dan komt de familie Kremers nog het verst.. Britta Sanders en Eva Wiessing lopen beiden met Plinio naar de top..

En Telemetro met Jaime Saldaņa en gids Laureano komen binnen vier dagen wel bij Angel van Alto Romero maar blijven buiten het dorp. Buiten die reportage, is er eigenlijk al die jaren niks gebeurd. Tot het Travel Channel op pad ging en Kinga dus ook een interview kreeg in Mannenmagazine..
pi_191095431
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 januari 2020 23:18 schreef Perico het volgende:

[..]

Ja het is met stip op nummer 1 HET onderwerp dat de meeste mensen die interesse hebben in de zaak bezighoudt, die nachtfoto's. Men blijft ze aan elkaar plakken, theorieen erover bedenken.. menigeen vindt ze spannend of eng..

Of dan gaat het over die witte bolletjes, mijns inziens waterdamp waar de lucht vol van is, die flitslicht vangt, wellicht.. je doet er de mensen wel een plezier mee.
[..]

Ja dan komt de familie Kremers nog het verst.. Britta Sanders en Eva Wiessing lopen beiden met Plinio naar de top..

En Telemetro met Jaime Saldaņa en gids Laureano komen binnen vier dagen wel bij Angel van Alto Romero maar blijven buiten het dorp. Buiten die reportage, is er eigenlijk al die jaren niks gebeurd. Tot het Travel Channel op pad ging en Kinga dus ook een interview kreeg in Mannenmagazine..
We zijn gewoon goed bezig allemaal, en we houden elkaar scherp.
Juan gaat als een gek en verdient al onze support, of ze nu wel of niet achter de cd belandt zijn, wel of niet zijn gaan zwemmen, alleen de wandeling deden of met anderen.

Nog vijf jaar blijven kauwen op oude info heeft geen zin.

Maar we moeten wel blijven sparren en praten en persoonlijke aanvallen vind ik enorm triest. Mensen woorden in de mond leggen ook.
pi_191097262
quote:
0s.gif Op zondag 19 januari 2020 00:12 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

We zijn gewoon goed bezig allemaal, en we houden elkaar scherp.
Juan gaat als een gek en verdient al onze support, of ze nu wel of niet achter de cd belandt zijn, wel of niet zijn gaan zwemmen, alleen de wandeling deden of met anderen.

Nog vijf jaar blijven kauwen op oude info heeft geen zin.

De slotconclusie van onderstaand artikel is wel iets om over na te denken.

Vanaf:

De redactie van Lost in the Wild deed onderzoek...

https://mannenmagazine.co(...)ing-kris-en-lisanne/
pi_191120987
Gynaika, weet jij nog dat we in het begin de misdrijven en vermissingen bij hielden?

Weet jij nog van die twee zaken waar de vrouwen hun telefoon mochten bijhouden en na een week vermissing compleet gedesillusioneerd naar huis hebben gebeld om vervolgens geen teken van leven meer te hebben gegeven?

Kun je de bronnen naar die zaak nog vinden?
pi_191121994
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2020 20:40 schreef ootjekatootje het volgende:
Gynaika, weet jij nog dat we in het begin de misdrijven en vermissingen bij hielden?

Weet jij nog van die twee zaken waar de vrouwen hun telefoon mochten bijhouden en na een week vermissing compleet gedesillusioneerd naar huis hebben gebeld om vervolgens geen teken van leven meer te hebben gegeven?

Kun je de bronnen naar die zaak nog vinden?
Probeer nog verder te zoeken maar hier alvast een link:

http://elsiglo.com.pa/cro(...)valle-anton/24118215
pi_191123158
https://www.panamaamerica(...)s-chiricanas-1074730

Ik heb ze! En er is er nog eentje die gebeld had.
pi_191123216
Deze:
https://www.critica.com.p(...)r-en-chiriqui-335996

Met Alex staat die teller op 8.
pi_191123231
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2020 22:04 schreef ootjekatootje het volgende:
https://www.panamaamerica(...)s-chiricanas-1074730

Ik heb ze! En er is er nog eentje die gebeld had.
Mooi!
pi_191123869
quote:
Als je toch ziet wat daar aan misdaad is geweest en dat Pitti moest zorgen dat het allemaal werd opgelost, onmogelijk.

Dat er überhaupt twee daders zijn veroordeeld voor de zaak van Aira Guerra. Best knap, drukke baan heeft die tante.

Verdwaald ok, verongelukt nog beter, stempel erop. En volgende zaak
pi_191125119
Ik ben me aan het verdiepen in de orgaanhandel. Da's een heftige markt, semi legaal want beide partijen hebben baat gehad bij de contacten.

De een heeft geld nodig, de ander kan niet zonder en heeft het geld er voor over.
Rechtzaken die daarover gevoerd worden, de weinige lopen daarop spaak.
Degene die organen geeft wordt niet goed voorgelicht, de ander heeft haast.

Vaak komt er geen rechtzaak, want de gever heeft daar geen geld voor of wordt enorm ziek.

Tot zover degene met een contact.
pi_191125393
Ik ben me aan het verdiepen in de orgaanhandel. Da's een heftige markt, semi legaal want beide partijen hebben baat gehad bij de contacten.

De een heeft geld nodig, de ander kan niet zonder en heeft het geld er voor over.
Rechtzaken die daarover gevoerd worden, de weinige lopen daarop spaak.
Degene die organen geeft wordt niet goed voorgelicht, de ander heeft haast.

Vaak komt er geen rechtzaak, want de gever heeft daar geen geld voor of wordt enorm ziek.

Tot zover degene met een contact.
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 januari 2020 19:11 schreef RapaNui het volgende:
Wat ontzettend goed van je Perico, dat je aan de nachtfoto's bent gekomen.
Petje af. Die nachtfoto's zijn al die jaren een black box geweest die mogelijk heel significante informatie zouden kunnen bevatten.

En: nogmaals geweldig dat TRVL tot aan de (2e) kabelbrug is doorgelopen, nota bene in de jungle heeft overnacht en de moeite heeft gedaan om Alto Romero te bezoeken.
Daar kunnen onze NLse journalisten een puntje aan zuigen!
En we hebben juist die vreemde boom gevonden die elke keer wat rechts op de foto staat.
pi_191125396
O da's een vreemde post geworden rapa, sorry.

Die gekke boom ligt nu plat. Met het mos erop halverwege de vertakking.

En weet je nog, die gekke foto van Kryt, met dat sos teken erop?
Da's de onderkant van een pringelsbus, die staat ook op de kamer van Kris en Lisanne. Da's dat gekke spiegeltje, hadden ze gevonden om een Russisch forum over de zaak.
pi_191125413
Kijk bij Juan ook even op zijn foto pagina naar de haren foto,daar staat de gehele haren foto, daar zie je in de hoek een donkere lok. Dat is niet het haar van Lisanne.

[ Bericht 30% gewijzigd door ootjekatootje op 21-01-2020 01:10:37 ]
pi_191126617
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 januari 2020 23:18 schreef Perico het volgende:

[..]

Ja het is met stip op nummer 1 HET onderwerp dat de meeste mensen die interesse hebben in de zaak bezighoudt, die nachtfoto's. Men blijft ze aan elkaar plakken, theorieen erover bedenken.. menigeen vindt ze spannend of eng..

Of dan gaat het over die witte bolletjes, mijns inziens waterdamp waar de lucht vol van is, die flitslicht vangt, wellicht.. je doet er de mensen wel een plezier mee.
[..]

Ja dan komt de familie Kremers nog het verst.. Britta Sanders en Eva Wiessing lopen beiden met Plinio naar de top..

En Telemetro met Jaime Saldaņa en gids Laureano komen binnen vier dagen wel bij Angel van Alto Romero maar blijven buiten het dorp. Buiten die reportage, is er eigenlijk al die jaren niks gebeurd. Tot het Travel Channel op pad ging en Kinga dus ook een interview kreeg in Mannenmagazine..
Ik heb inmiddels de foto's aan elkaar gereigd. Ook foto 550 past er als een puzzelstukje tussen.
De Y-vormige boom lijkt wel een soort van referentiepunt. Daar lijkt de reeks te beginnen en te eindigen en de camera komt er tussendoor steeds weer terug.
Vreemd allemaal hoor.
pi_191126636
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 januari 2020 00:59 schreef ootjekatootje het volgende:
Kijk bij Juan ook even op zijn foto pagina naar de haren foto,daar staat de gehele haren foto, daar zie je in de hoek een donkere lok. Dat is niet het haar van Lisanne.

Die donkere lok lijkt van de roodharige persoon te zijn?
'Gewoon' een donkere lok tussen de rossige haren.
pi_191126926
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2020 08:30 schreef RapaNui het volgende:

[..]

Die donkere lok lijkt van de roodharige persoon te zijn?
'Gewoon' een donkere lok tussen de rossige haren.
Ik vind hem daar erg bruin en donker voor. Kris haar haren zijn overal rossig.
pi_191126939
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2020 08:28 schreef RapaNui het volgende:

[..]

Ik heb inmiddels de foto's aan elkaar gereigd. Ook foto 550 past er als een puzzelstukje tussen.
De Y-vormige boom lijkt wel een soort van referentiepunt. Daar lijkt de reeks te beginnen en te eindigen en de camera komt er tussendoor steeds weer terug.
Vreemd allemaal hoor.
De ouders hadden het over een kom of ravijn waren ze niet uit konden komen.
pi_191127225
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2020 08:59 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Ik vind hem daar erg bruin en donker voor. Kris haar haren zijn overal rossig.
Het gebeuren KenL is een heel opmerkelijk verhaal. Met een bepaalde bedoeling zullen zij ontvoerd zijn.

Het is zeker niet zomaar een verkrachting aansluitend moord. Zie wat er allemaal gemanipuleerd is.

Je kunt van alles blijven gissen, je komt er niet uit.

Alleen als iemand daar eens een keer zijn mond over gaat opendoen kunnen we waarschijnlijk een stapje verder komen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')