Oh weer netjes n het gareel?quote:Op donderdag 16 januari 2020 07:51 schreef gianni61 het volgende:
Baas komt volgende week terug van vakantie
Hoe laat begin je dan?quote:Op donderdag 16 januari 2020 07:51 schreef bitterbal het volgende:
Ja lekker![]()
Voel al dat ik over de grond zal sliden op weg naar mijn weekendmoet vanaaf nog wel een borrel doen maar geloof dat die tot 1900 is.
Het leven van een bitterbal in januari is best druk
Half 11quote:Op donderdag 16 januari 2020 07:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hoe laat begin je dan?
alles wat ik qua sport de afgelopen tig jaar geprobeerd heb haat ik. Alleen wandelen vind ik leukquote:Op donderdag 16 januari 2020 07:10 schreef Toekito het volgende:
[..]
definieer "sporten" want er zijn zoveel verschillende dingen
neuh. Ik heb normaal gesproken weinig last van hemquote:
maar ben er meest zo iets na 10. Red het niet wat ik moet doen in een half uur om te openen. En hou er niet van als ik nog van alles moet doen als we dan open zijn.quote:Op donderdag 16 januari 2020 07:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Oh dat is wel een prima tijd.
Werken in je vrije tijd is niet goed niet.quote:Op donderdag 16 januari 2020 07:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
maar ben er meest zo iets na 10. Red het niet wat ik moet doen in een half uur om te openen. En hou er niet van als ik nog van alles moet doen als we dan open zijn.
Das mooi.quote:Op donderdag 16 januari 2020 07:52 schreef gianni61 het volgende:
[..]
neuh. Ik heb normaal gesproken weinig last van hem
Maar toch is het wel fijn als hij even opzout.quote:Op donderdag 16 januari 2020 07:52 schreef gianni61 het volgende:
[..]
neuh. Ik heb normaal gesproken weinig last van hem
Nee maar heb ik altijd gehad :p Dan schiet ik alleen maar in de stress, ga ik rennen en vliegen en vergeet ik de helft.quote:Op donderdag 16 januari 2020 07:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Werken in je vrije tijd is niet goed niet.
Haha oké, vervelend lijkt mij dat.quote:Op donderdag 16 januari 2020 07:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee maar heb ik altijd gehad :p Dan schiet ik alleen maar in de stress, ga ik rennen en vliegen en vergeet ik de helft.
in mn vorige functie wel, nu minder.quote:
ja, dingen lijken altijd net iets soepeler te gaan als die weg is.quote:Op donderdag 16 januari 2020 07:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Maar toch is het wel fijn als hij even opzout.
Herkenbaar haha.quote:Op donderdag 16 januari 2020 07:56 schreef gianni61 het volgende:
[..]
in mn vorige functie wel, nu minder.
is wel een vooruitgang
[..]
ja, dingen lijken altijd net iets soepeler te gaan als die weg is.
mijn verjaardagscadeau voor mezelfquote:
Oh leukquote:Op donderdag 16 januari 2020 07:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]
mijn verjaardagscadeau voor mezelf
Garmin Forerunner 245 (oftewel een nieuw sporthorloge/smartwatch)
Netjes.quote:Op donderdag 16 januari 2020 07:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]
mijn verjaardagscadeau voor mezelf
Garmin Forerunner 245 (oftewel een nieuw sporthorloge/smartwatch)
handig. Normaal kwamen dingen van Ali pas als ik al vergeten was dat ik iets gekocht hadquote:Op donderdag 16 januari 2020 08:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik kan nu ook in de app zien dat er vandaag iets van Ali wordt bezorgd
heb hem rechtstreeks doorgestuurd naar een afhaalpunt, dus na het werk pasquote:
Ali bestellingen laat ik op m'n werk bezorgen, Dus geregeld receptie aan de lijn "Pakje uit China"quote:Op donderdag 16 januari 2020 08:01 schreef gianni61 het volgende:
[..]
handig. Normaal kwamen dingen van Ali pas als ik al vergeten was dat ik iets gekocht had
ik bestel er bijna nooit. voor mn gevoel koop ik toch liever lokaal.quote:Op donderdag 16 januari 2020 08:03 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ali bestellingen laat ik op m'n werk bezorgen, Dus geregeld receptie aan de lijn "Pakje uit China"
klopt, als ik haast heb is het geen optie. Maar zaken als telefoonhoesjes en kabeltjes is primaquote:Op donderdag 16 januari 2020 08:05 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik bestel er bijna nooit. voor mn gevoel koop ik toch liever lokaal.
en meestal wil ik niet zo lang wachten.
Al denk ik wel dat ik er binnenkort nog wat fietskleding ga bestellen.
laatst bij de action wel nog een zooi kabeltjes mee genomen. heb ik er tenminste een paar reserve.quote:Op donderdag 16 januari 2020 08:11 schreef Koen66 het volgende:
qua kabeltjes en telefoonhoesjes is Ali dezelfde zut als Action, markt en sommige telefoonshopjes, alleen betaal je er daar 2x tot 10x zoveel voor
Hippe parfum die bijna niemand heeft, gekleurde lenzen, kraaltjes voor in je haar, telefoonhoesje met slangenprint, Indonesische koffie, een nestje slangen, nieuwe pc behuizing met 32.000 kleuren verlichting, bos wortels, een asbak die geluid maakt, een sjaal met rendieren erop alvast voor kerst, koffiekop met selfie, een t-shirt met stop looking at my bitterballetjes of zaadjes van een regenboog eucalyptus.quote:Op donderdag 16 januari 2020 08:27 schreef bitterbal het volgende:
Ik wil ook allemaal dingen bestellen maar geen idee wat :p
quote:Op donderdag 16 januari 2020 08:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hippe parfum die bijna niemand heeft, gekleurde lenzen, kraaltjes voor in je haar, telefoonhoesje met slangenprint, Indonesische koffie, een nestje slangen, nieuwe pc behuizing met 32.000 kleuren verlichting, bos wortels, een asbak die geluid maakt, een sjaal met rendieren erop alvast voor kerst, koffiekop met selfie, een t-shirt met stop looking at my bitterballetjes of zaadjes van een regenboog eucalyptus.
Genoeg inspiratie?
Gisteren parfum besteld die ruikt naar een oude leren jas die je na jaren terug vind achterin de kastquote:Op donderdag 16 januari 2020 08:37 schreef bitterbal het volgende:
Ik heb trouwens echt helemaal niks met parfum
en dat vind je lekker?quote:Op donderdag 16 januari 2020 08:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gisteren parfum besteld die ruikt naar een oude leren jas die je na jaren terug vind achterin de kast
Je doet helemaal geen luchtje?quote:Op donderdag 16 januari 2020 08:37 schreef bitterbal het volgende:
Ik heb trouwens echt helemaal niks met parfum
Mja vind het een rare geur welquote:Op donderdag 16 januari 2020 08:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Weet ik nog niet, ben benieuwd naar de geur.
Nee.quote:Op donderdag 16 januari 2020 08:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Je doet helemaal geen luchtje?
Ook geen make up.quote:Op donderdag 16 januari 2020 08:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ken maar weinig vrouwen die geen parfum gebruiken
Netjes. Lekker puur.quote:Op donderdag 16 januari 2020 08:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ook geen make up.
Wel nagelllak maar goed das regelmatig wel aan vervaving toe ;P Zoals nu :p
wie?quote:Op donderdag 16 januari 2020 08:46 schreef bitterbal het volgende:
Van der laar is weg uit thailandOp weg naar NL
![]()
OMFGHet is gelukt
Ik heb dat niet echt gevolgd.quote:Op donderdag 16 januari 2020 08:47 schreef bitterbal het volgende:
De veroordeelde coffeeshophouder in thailand.
Nee? Waarom zou het dan wel moeten?quote:Op donderdag 16 januari 2020 08:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ook niet als je ongesteld bent?
Klinkt als een aardige man.quote:Op donderdag 16 januari 2020 08:49 schreef bitterbal het volgende:
Oh zeg zijn naam verkeerd
ohan van Laarhoven, de Nederlandse coffeeshopbaas die sinds 2014 in Thailand heeft vastgezeten, is op dit moment onderweg naar Nederland. Aan NU.nl is exclusief bevestigd dat het vliegtuig met de man inmiddels het Thaise luchtruim heeft verlaten.
Zijn vlucht landt donderdagavond op Schiphol. De familie van Van Laarhoven laat aan NU.nl weten intens opgelucht te zijn.
"We zijn ongelooflijk blij met de terugkeer van Johan", zegt Frans van Laarhoven, broer van Johan. "Mijn familie en ik kunnen niet wachten om hem straks weer in ons midden te hebben." Ook de vrouw van Van Laarhoven, die Thaise onderdaan is, werd in 2014 opgepakt. De familie van Van Laarhoven laat weten dat de hoop er is dat ook zij snel zal terugkeren.
Van Laarhoven was in Thailand veroordeeld voor het witwassen van drugsgeld. De rechtbank had de Nederlander een celstraf van honderd jaar opgelegd, waarvan hij er twintig moest uitzitten. Zelf heeft hij aangegeven onschuldig te zijn.
In september vorig jaar werd al bekend dat Nederland een procedure was gestart om Van Laarhoven terug te halen. Justitieminister Ferd Grapperhaus stelde dat de ontmoeting met de Thaise premier Prayut Chan-o-cha in Bangkok goed was verlopen.
Van Laarhoven is voormalig coffeeshophouder geweest in Nederland, maar na zijn pensioen besloot hij naar Thailand te vertrekken. Het Nederlandse Openbaar Ministerie (OM) deed in 2014 een informatieverzoek aan Thailand, waarna de man door de autoriteiten in het land werd opgepakt.
nu.nl
Geur met geur bestrijden.quote:Op donderdag 16 januari 2020 08:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee? Waarom zou het dan wel moeten?
Geen idee maar dankzij een fout van de NL Overheid is hij daar tot deze straf veroordeeld.quote:Op donderdag 16 januari 2020 08:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Klinkt als een aardige man.
Ja zou daar niet graag vast willen zitten.quote:Op donderdag 16 januari 2020 08:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Geen idee maar dankzij een fout van de NL Overheid is hij daar tot deze straf veroordeeld.
In Thailand loop je de kans dat als je je geld met drugs in het buitenland hebt verdiend daar dus ook vervolgd wordt
Het ging ook heel slecht met hem. Zijn Thaise vrouw is ook veroordeeld. Dacht 20 jaar.quote:Op donderdag 16 januari 2020 08:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja zou daar niet graag vast willen zitten.
Romantisch.quote:Op donderdag 16 januari 2020 08:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Het ging ook heel slecht met hem. Zijn Thaise vrouw is ook veroordeeld. Dacht 20 jaar.
Ja die coffeeshops waren toch gewoon wit :pquote:Op donderdag 16 januari 2020 08:52 schreef UitStraling het volgende:
Als coffeeshopbaas in Thailand gaan wonen
Op dit hele kleine stukje van de planeet wel ja.quote:Op donderdag 16 januari 2020 08:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja die coffeeshops waren toch gewoon wit :p
Ja dan gaat het snelquote:Op donderdag 16 januari 2020 08:53 schreef bitterbal het volgende:
Thailand was niet op de hoogte van deze man totdat de Nederlandse overheid belde om te vragen naar info over hem en ze vertelde dat hij hier zijn geld heeft verdient met coffeeshops.
Dus hij moet nog even zittenquote:Op donderdag 16 januari 2020 08:56 schreef bitterbal het volgende:
Van Laarhoven wordt overgeleverd op grond van de Wet overdracht tenuitvoerlegging strafvonnissen (WOTS). Hij moet hier de rest van zijn straf uitzitten, die hij volgens de Nederlandse strafmaat zou krijgen.
Hij is in Thailand veroordeeld voor meer dan 100 jaar cel voor witwassen, waarvan hij er 20 moest uitzitten. Het Nederlandse strafmaximum is 10 jaar en 8 maanden.
De coffeeshophouder werd in Thailand vervolgd omdat de Nederlandse justitie Thailand om hulp had gevraagd bij een strafrechtelijk onderzoek naar hem. Daarop besloot de Thaise justitie hem zelf te vervolgen.
https://nos.nl/artikel/23(...)-naar-nederland.html
Hoop dat het snel beter met hem zal gaan.
Jeps maar stukken beter dan daarquote:Op donderdag 16 januari 2020 08:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dus hij moet nog even zitten
Is ook nog maar 4 jaar als ik het goed begrijp.quote:Op donderdag 16 januari 2020 08:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Jeps maar stukken beter dan daar
Das niet helemaal terecht natuurlijkquote:Op donderdag 16 januari 2020 08:59 schreef UitStraling het volgende:
Ja beste minister van Thailand, deze meneer verkrijgt zijn inkomsten uit het werpen van foetussen, hij is zelfs Nederlands kampioen daarin maar goed dat is uiteraard legaal in Nederland, oooooh bij jullie niet, nou dan laat maar.
Ik las dit en dacht aan Fried.quote:Op donderdag 16 januari 2020 08:46 schreef bitterbal het volgende:
Van der laar is weg uit thailandOp weg naar NL
![]()
OMFGHet is gelukt
ik wil best dakar kijken, amar dan slaap ik meestal alquote:Op donderdag 16 januari 2020 09:29 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik las dit en dacht aan Fried.
* IJsdraakje keek ooit Dakar
Zonder is een vrouw ook gewoon mooi hoor. En natuurlijker.quote:Op donderdag 16 januari 2020 09:29 schreef IJsdraakje het volgende:
En ikmake up
, maar ik sta echt te laat op 's ochtends voor die onzin.
Die zandbak in het midden oosten trekt me gewoon niet.quote:Op donderdag 16 januari 2020 09:29 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik wil best dakar kijken, amar dan slaap ik meestal al
Oh, het enige waar ik me zelf aan erger, is het gebrek aan wenkbrauwen dat ik van nature heb (een stuk lichter dan m'n reeds blonde haar, dus zie je niet). Dus die zijn geverfd, want scheelt tijd in de ochtend.quote:Op donderdag 16 januari 2020 09:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zonder is een vrouw ook gewoon mooi hoor. En natuurlijker.
Hopelijk heb ik dan m'n autootje weer.quote:Op donderdag 16 januari 2020 09:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja vandaag is een goede dag. Morgen weer minder.
dan kun je die eco race kijken. die gaat wel naar dakar.quote:Op donderdag 16 januari 2020 09:41 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Die zandbak in het midden oosten trekt me gewoon niet.Ik had al minder met Zuid-Amerika, dit was blijkbaar de druppel.
[..]
Oh, het enige waar ik me zelf aan erger, is het gebrek aan wenkbrauwen dat ik van nature heb (een stuk lichter dan m'n reeds blonde haar, dus zie je niet). Dus die zijn geverfd, want scheelt tijd in de ochtend.
Verder boeit het me geen flikker wat anderen van m'n hoofd in natuurlijke staat denken.
Nice.quote:Op donderdag 16 januari 2020 09:41 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Die zandbak in het midden oosten trekt me gewoon niet.Ik had al minder met Zuid-Amerika, dit was blijkbaar de druppel.
[..]
Oh, het enige waar ik me zelf aan erger, is het gebrek aan wenkbrauwen dat ik van nature heb (een stuk lichter dan m'n reeds blonde haar, dus zie je niet). Dus die zijn geverfd, want scheelt tijd in de ochtend.
Verder boeit het me geen flikker wat anderen van m'n hoofd in natuurlijke staat denken.
Mja, da's toch niet hetzelfde.quote:Op donderdag 16 januari 2020 09:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dan kun je die eco race kijken. die gaat wel naar dakar.
Pakt vaak flink hoger uit jaquote:Op donderdag 16 januari 2020 09:41 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hopelijk heb ik dan m'n autootje weer.
Geen zin in de rekening.
Ik moet zeggen dat dát me meevalt, het bedrag dat ze me vooraf geven (want ze bellen altijd voor akkoord bij grotere dingen) klopt altijd wel.quote:Op donderdag 16 januari 2020 09:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Pakt vaak flink hoger uit ja
Oké dat is netjes ja.quote:Op donderdag 16 januari 2020 09:46 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat dát me meevalt, het bedrag dat ze me vooraf geven (want ze bellen altijd voor akkoord bij grotere dingen) klopt altijd wel.
Is ook gewoon een hoofd.quote:
dat zijn dezelfde gekke mensen die witte schoenen, of schoenen met een witte rand aan de zool makenquote:Op donderdag 16 januari 2020 10:16 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Is ook gewoon een hoofd.
Wie heeft bedacht dat pastelkleuren een goed idee zijn voor hardloopschoenen.Da's toch binnen no time ranzig.
Mijn aller aller eerste nike schoenen waren ook wit.quote:Op donderdag 16 januari 2020 10:16 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Is ook gewoon een hoofd.
Wie heeft bedacht dat pastelkleuren een goed idee zijn voor hardloopschoenen.Da's toch binnen no time ranzig.
deze kleurvariant is ook foeilelijk..quote:Op donderdag 16 januari 2020 10:23 schreef IJsdraakje het volgende:
Witte rand, check.
https://all4running.nl/saucony-omni-iso-2-dames-s10511-37.html
De andere kleurvariant vind ik lelijk.
Paars kan ik nog wel hebben. Ik wil eigenlijk gewoon zwarte, maar ja. Zwarte hardloopschoenen waar mijn poten wat mee kunnen.quote:Op donderdag 16 januari 2020 10:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
deze kleurvariant is ook foeilelijk..
de mijne zijn nu prima is het saai te krijgen: https://www.hardloopshop.(...)men-j1gc2044-09.htmlquote:Op donderdag 16 januari 2020 10:28 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Paars kan ik nog wel hebben. Ik wil eigenlijk gewoon zwarte, maar ja. Zwarte hardloopschoenen waar mijn poten wat mee kunnen.
Ja hoor, ik doe het er ook gewoon rustig mee, maar toch met make up veel leukerderderderquote:Op donderdag 16 januari 2020 10:16 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Is ook gewoon een hoofd.
Nou nou nouquote:Op donderdag 16 januari 2020 10:17 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Gewoon licht uit houden en onder de dekens blijven.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Ik heb zelfde merk schoenenquote:Op donderdag 16 januari 2020 10:23 schreef IJsdraakje het volgende:
Witte rand, check.
https://all4running.nl/saucony-omni-iso-2-dames-s10511-37.html
De andere kleurvariant vind ik lelijk.![]()
Komt wel dichtbij zoOh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Mij wel, want kleurige sportbroeken. Dat vloekt.quote:Op donderdag 16 januari 2020 10:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
de mijne zijn nu prima is het saai te krijgen: https://www.hardloopshop.(...)men-j1gc2044-09.html
al zou ik ook gewoon in neon gele schoenen lopen, dat boeit me ook niet![]()
En sommige van die schoenen vloeken al met zichzelf.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys![]()
Vrouwen moeten om een of andere reden paard of zachtgroen of roze dragen bij frigging hardloopschoenenquote:Op donderdag 16 januari 2020 10:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
de mijne zijn nu prima is het saai te krijgen: https://www.hardloopshop.(...)men-j1gc2044-09.html
al zou ik ook gewoon in neon gele schoenen lopen, dat boeit me ook niet
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Ik loop al jaren hard op Saucony Omni's. Al heb ik toevallig m'n oudste paren eens in de afgedankte schoenenbak gegooid gisteren.quote:Op donderdag 16 januari 2020 10:35 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik heb zelfde merk schoenen![]()
Komt wel dichtbij zo
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys![]()
Jammer dat er geen goth-line bestaat van sportkledingquote:Op donderdag 16 januari 2020 10:35 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mij wel, want kleurige sportbroeken. Dat vloekt.![]()
En sommige van die schoenen vloeken al met zichzelf.
Ik wandel eropquote:Op donderdag 16 januari 2020 10:36 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik loop al jaren hard op Saucony Omni's. Al heb ik toevallig m'n oudste paren eens in de afgedankte schoenenbak gegooid gisteren.
Want hardlopen na de 5 km behaald te hebben niet meer gedurfd
Ooit, wellicht
Bestaat! Maar juist met sport hou ik van kleurtjes.quote:Op donderdag 16 januari 2020 10:36 schreef Molo het volgende:
[..]
Jammer dat er geen goth-line bestaat van sportkleding
Maar srs, dit blijft toch nooit schoon.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys![]()
het stoort mij wel dat de details van mijn fietsschoenen vloeken met mijn fietsquote:Op donderdag 16 januari 2020 10:35 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mij wel, want kleurige sportbroeken. Dat vloekt.![]()
En sommige van die schoenen vloeken al met zichzelf.ben ooit begonnen met asics, toen ik die versleten had terug naar dezelfde winkel, de bevindingen besproken en toen bij mizuno uitgekomen.quote:Op donderdag 16 januari 2020 10:36 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik loop al jaren hard op Saucony Omni's. Al heb ik toevallig m'n oudste paren eens in de afgedankte schoenenbak gegooid gisteren.
daarmee wel erg tevreden.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
Heb ik m'n eerste paar ook lang voor gebruikt, wandelen.quote:Op donderdag 16 januari 2020 10:37 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik wandel erop
Want hardlopen na de 5 km behaald te hebben niet meer gedurfd
Ooit, wellicht![]()
Die waren helemaal poeplelijk, paars, grijs en groene accenten.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys![]()
Nope, en écht afgrijselijk lelijk die kleurenquote:Op donderdag 16 januari 2020 10:37 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Bestaat! Maar juist met sport hou ik van kleurtjes.
Maar srs, dit blijft toch nooit schoon.
[ afbeelding ]![]()
Teveel Turkse 34-zits bankstellen in die kleur gezien. Meestal gecombineerd met nepgoud
Ooit begonnen op Brooks, maar daarvan kreeg ik opeens enorme pijn in m'n voeten, heel raar. Toen uitgekomen op Omni's en sindsdien steeds hetzelfde oordeel. Dus tenzij ze enorm veel veranderd hebben aan die schoen, verwacht ik daar wel weer op uit te komen.quote:Op donderdag 16 januari 2020 10:38 schreef gianni61 het volgende:
[..]
het stoort mij wel dat de details van mijn fietsschoenen vloeken met mijn fiets
[..]
ben ooit begonnen met asics, toen ik die versleten had terug naar dezelfde winkel, de bevindingen besproken en toen bij mizuno uitgekomen.
daarmee wel erg tevreden.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys![]()
![]()
There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷![]()
Wordt je wel sterk van.. tijdens het hardlopen een paard dragen.quote:Op donderdag 16 januari 2020 10:36 schreef Molo het volgende:
[..]
Vrouwen moeten om een of andere reden paard of zachtgroen of roze dragen bij frigging hardloopschoenenBis vincit qui se vincit!![]()
meeste vrouwen doen het andersom. Die denken dat ze sporten als ze op een paard zitten.quote:Op donderdag 16 januari 2020 10:44 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Wordt je wel sterk van.. tijdens het hardlopen een paard dragen.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
Meteen maar even een afspraak ingepland voor schoenen.
Ik zet in op de paarse Omni's.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys![]()
Nou...quote:Op donderdag 16 januari 2020 10:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
meeste vrouwen doen het andersom. Die denken dat ze sporten als ze op een paard zitten.Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys![]()
Die vinden het gevoel van paardrijden gewoon lekker denk ik. De hele tijd dat gebats tegen je kont aan...quote:Op donderdag 16 januari 2020 10:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
meeste vrouwen doen het andersom. Die denken dat ze sporten als ze op een paard zitten.Bis vincit qui se vincit!![]()
Ik doe m'n best om niet te happen.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys![]()
Jij bent toch geen paardenmeisje?quote:Op donderdag 16 januari 2020 10:48 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik doe m'n best om niet te happen.Bis vincit qui se vincit!![]()
Niet meer nee, jarenlang paardgereden vroeger.quote:Op donderdag 16 januari 2020 10:50 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Jij bent toch geen paardenmeisje?Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys![]()
quote:Op donderdag 16 januari 2020 10:44 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Wordt je wel sterk van.. tijdens het hardlopen een paard dragen.
My little pony
Hrrrrquote:Op donderdag 16 januari 2020 10:48 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Die vinden het gevoel van paardrijden gewoon lekker denk ik. De hele tijd dat gebats tegen je kont aan...
Plus paarden stinken
Nieuwe kan ik ook nog wel hebben, die tussengeneratie kan ik niks mee.quote:Dat zegt niks, jij vindt alle beesten stinken.quote:Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys![]()
hnnnnngquote:Op donderdag 16 januari 2020 10:48 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Die vinden het gevoel van paardrijden gewoon lekker denk ik. De hele tijd dat gebats tegen je kont aan...Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
Overigens voelt dat dus níet prettig, op zo'n zadel stuiteren.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys![]()
Ik heb geen idee, ik ben bang voor paarden.quote:Op donderdag 16 januari 2020 10:58 schreef IJsdraakje het volgende:
Overigens voelt dat dus níet prettig, op zo'n zadel stuiteren.
Mij ga je er niet op krijgen.Bis vincit qui se vincit!![]()
Kloptquote:Op donderdag 16 januari 2020 10:56 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nieuwe kan ik ook nog wel hebben, die tussengeneratie kan ik niks mee.
[..]
Dat zegt niks, jij vindt alle beesten stinken.
Koos rijdt paard en moet altijd meteen douchen en zijn kleding apart hangen van mij
Gádverdamme man
Idem.quote:Op donderdag 16 januari 2020 10:58 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, ik ben bang voor paarden.
Mij ga je er niet op krijgen.Zonder wrijving geen glans![]()
Over het algemeen zijn die zadels nogal hard. De voorkant helemaal.quote:Op donderdag 16 januari 2020 10:58 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Mij ga je er niet op krijgen.
En zonder zadel kan nog pijnlijker zijn, helemaal met een ouder knol. Dan knal je gewoon steeds op een stuk bot.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys![]()
Als ik een paard op mijn pad tegenkom loop ik er met een grote boog omheenZonder wrijving geen glans![]()
Een paard beet ooit de drie vingertopjes van mijn moeder er half af. Ik heb er niks mee.quote:Op donderdag 16 januari 2020 11:00 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Over het algemeen zijn die zadels nogal hard. De voorkant helemaal.
En zonder zadel kan nog pijnlijker zijn, helemaal met een ouder knol. Dan knal je gewoon steeds op een stuk bot.
En ze zijn hoger dan mij.
Ik heb dat met alle grote dieren. Koeien moet ik ook niet.. die komen altijd op mij af of zo.Bis vincit qui se vincit!![]()
Heerlijk.quote:Op donderdag 16 januari 2020 10:59 schreef Molo het volgende:
[..]
Klopt
Koos rijdt paard en moet altijd meteen douchen en zijn kleding apart hangen van mij
Gádverdamme man![]()
Het klopt trouwens wel wat ze zeggen, de geur went snel. Hij ontwent daarentegen ķķk snel, dus ondanks de nostalgische gevoelens, ben ik er geen fan van.Maar da's meer de mest, paard an sich valt nog wel mee. Veel honden vind ik erger meuren.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys![]()
ik ben er niet bang voor, maar ik zou er toch niet op klimmen.quote:Op donderdag 16 januari 2020 10:58 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Mij ga je er niet op krijgen.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
Grote beesten.quote:Op donderdag 16 januari 2020 11:01 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Een paard beet ooit de drie vingertopjes van mijn moeder er half af. Ik heb er niks mee.
Ik heb dat met alle grote dieren. Koeien moet ik ook niet.. die komen altijd op mij af of zo.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys![]()
koeien zijn over het algemeen een stuk beter te vertrouwen en voorspellen dan paarden.quote:Op donderdag 16 januari 2020 11:01 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Een paard beet ooit de drie vingertopjes van mijn moeder er half af. Ik heb er niks mee.
Ik heb dat met alle grote dieren. Koeien moet ik ook niet.. die komen altijd op mij af of zo.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
Geen uitstapje richting paardrijden dus met de dakduiven.![]()
![]()
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys![]()
Paarden zijn prima voorspelbaar hoor.quote:Op donderdag 16 januari 2020 11:03 schreef gianni61 het volgende:
[..]
koeien zijn over het algemeen een stuk beter te vertrouwen en voorspellen dan paarden.Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys![]()
De ellende die ik heb van muggenbulten is véél groter dan de ellende die ik heb gehad door paarden. (En dan ben ik er meermaals afgelazerd, gebeten en getrapt door zo'n ding. De bijters en trappers waren wel echt klootzakken, en de eigenaren ook, want dat deden ze blijkbaar vaker en er was geen waarschuwing aanwezig)quote:Op donderdag 16 januari 2020 11:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wat dat betreft heb ik liever een mugJumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys![]()
Hoe kwam dat dan?quote:Op donderdag 16 januari 2020 11:01 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ik heb dat met alle grote dieren. Koeien moet ik ook niet.. die komen altijd op mij af of zo.![]()
![]()
![]()
Hondenluchtquote:Op donderdag 16 januari 2020 11:02 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Heerlijk.![]()
Het klopt trouwens wel wat ze zeggen, de geur went snel. Hij ontwent daarentegen ķķk snel, dus ondanks de nostalgische gevoelens, ben ik er geen fan van.Maar da's meer de mest, paard an sich valt nog wel mee. Veel honden vind ik erger meuren.
![]()
![]()
Fijn is datquote:Op donderdag 16 januari 2020 11:05 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
De ellende die ik heb van muggenbulten is véél groter dan de ellende die ik heb gehad door paarden. (En dan ben ik er meermaals afgelazerd, gebeten en getrapt door zo'n ding. De bijters en trappers waren wel echt klootzakken, en de eigenaren ook, want dat deden ze blijkbaar vaker en er was geen waarschuwing aanwezig)
Zonder wrijving geen glans![]()
dakduiven?quote:Op donderdag 16 januari 2020 11:03 schreef IJsdraakje het volgende:
![]()
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
Autisten ja, prima voorspelbaar maar blijft gewoon vreselijkquote:Op donderdag 16 januari 2020 11:03 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Paarden zijn prima voorspelbaar hoor.Plus dit jaquote:Op donderdag 16 januari 2020 11:03 schreef IJsdraakje het volgende:
![]()
Ook liever niet door die natuurgebieden waar al die koeien loslopen en zo.quote:Op donderdag 16 januari 2020 11:03 schreef IJsdraakje het volgende:
Bis vincit qui se vincit!![]()
Oh.quote:Op donderdag 16 januari 2020 11:07 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ook liever niet door die natuurgebieden waar al die koeien loslopen en zo.
Ehm, over dat gebied in Egmond he...Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys![]()
Wandelclub van AI, IJs en mij. En heel soms Miauwquote:
Grijze dakduivenclub
quote:Op donderdag 16 januari 2020 11:07 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh.
Ehm, over dat gebied in Egmond he...
Schotse Hooglanders en wilde paarden in het duingebied.quote:
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys![]()
zolang het geen wilde varkens zijnquote:Op donderdag 16 januari 2020 11:08 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Schotse Hooglanders en wilde paarden in het duingebied.
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
Daar heb ik dan weer geen moeite mee, tenzij ik er echt op 30 cm afstand langs moet ofzoquote:Op donderdag 16 januari 2020 11:08 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Schotse Hooglanders en wilde paarden in het duingebied.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Huuuuhquote:Op donderdag 16 januari 2020 11:10 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zolang het geen wilde varkens zijnOh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
gewoon overal geitjes neerzetten.quote:
al kunnen die ook erg opdringerig worden als je eten bij je hebt
Jij voorop, Molo achter, ik schuil wel ergens ertussen dan.quote:Op donderdag 16 januari 2020 11:08 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Schotse Hooglanders en wilde paarden in het duingebied.Bis vincit qui se vincit!![]()
Ja maar geitjes zijn lief en kan ik aan.quote:Op donderdag 16 januari 2020 11:12 schreef gianni61 het volgende:
[..]
gewoon overal geitjes neerzetten.
al kunnen die ook erg opdringerig worden als je eten bij je hebtBis vincit qui se vincit!![]()
Geiten ook op sommige plekken.quote:Op donderdag 16 januari 2020 11:13 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ja maar geitjes zijn lief en kan ik aan.quote:Op donderdag 16 januari 2020 11:13 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Jij voorop, Molo achter, ik schuil wel ergens ertussen dan.![]()
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys![]()
was laatst in een park waar deze rondliepenquote:
maar die waren zo gewend aan mensen dat die echt niks dedenReaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
quote:Op donderdag 16 januari 2020 11:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
was laatst in een park waar deze rondliepenDie zijn mooi!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Geiten zijn trouwens best agressief ook
quote:Op donderdag 16 januari 2020 11:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
was laatst in een park waar deze rondliepenAwesome!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga er niet opzitten hoor, dat klinkt als een slecht plan.quote:Op donderdag 16 januari 2020 11:22 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Suske en Wiske en de Bokkenrijders.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys![]()
Vroeger werden elanden ook bereden
Weet je hoe hoog en groot man
Maar hetzelfde geldt voor de beesten in de duinen, die zijn echt zķ gewend aan mensen dat je je best moet doen om ze pissig te krijgen.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys![]()
ja, bij zo'n dwerggeitjes is dat wel grappig, maar ze kunnen wel best gemeen worden.quote:Op donderdag 16 januari 2020 11:23 schreef Molo het volgende:
[..]
Die zijn mooi!![]()
Geiten zijn trouwens best agressief ookReaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
Het klinkt ergens awesome. Alleen hobbelt dat volgens mij nogal. /zeeelandziekquote:Op donderdag 16 januari 2020 11:23 schreef Molo het volgende:
Vroeger werden elanden ook bereden
Weet je hoe hoog en groot manJumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys![]()
Yep!quote:Op donderdag 16 januari 2020 11:24 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het klinkt ergens awesome. Alleen hobbelt dat volgens mij nogal. /zeeelandziek
Dit trouwens, echt heel erg 'echt'![]()
![]()
![]()
Het is dat ik álles weer opnieuw aan moet schaffen, maar paardrijden.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys![]()
Yepquote:Op donderdag 16 januari 2020 11:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, bij zo'n dwerggeitjes is dat wel grappig, maar ze kunnen wel best gemeen worden.
Nee hoor, ik heb niks met zulke beesten. Ja, op mijn bord
Dat doet me denken aan het hert dat een plastic soortgenoot "besteeg" en sloopte. Beest in paniek.quote:Op donderdag 16 januari 2020 11:25 schreef Molo het volgende:
[..]
Yep!
Dit trouwens, echt heel erg 'echt'![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys![]()
quote:Op donderdag 16 januari 2020 11:26 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat doet me denken aan het hert dat een plastic soortgenoot "besteeg" en sloopte. Beest in paniek.
Ik vertrouw Molo niet daarin. Die komt vast met een rode sjaal en rode legging nu of zo.quote:Op donderdag 16 januari 2020 11:23 schreef IJsdraakje het volgende:
Maar hetzelfde geldt voor de beesten in de duinen, die zijn echt zķ gewend aan mensen dat je je best moet doen om ze pissig te krijgen.Bis vincit qui se vincit!![]()
Zien ze toch niet.quote:Op donderdag 16 januari 2020 11:43 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ik vertrouw Molo niet daarin. Die komt vast met een rode sjaal en rode legging nu of zo.Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys![]()
Ik las 14000 man!!!quote:
Dan is de kans wel heel klein inderdaad dat ze mij eruit pikken.Bis vincit qui se vincit!![]()
Holy crap!quote:Op donderdag 16 januari 2020 11:45 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ik las 14000 man!!!
Dan is de kans wel heel klein inderdaad dat ze mij eruit pikken.Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys![]()
Jezusquote:Op donderdag 16 januari 2020 11:45 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ik las 14000 man!!!
Dan is de kans wel heel klein inderdaad dat ze mij eruit pikken.
Ik heb vanmiddag examen en voel me zwaar beroerd. Ik denk dat het een herkansing wordt![]()
![]()
![]()
Ajuus voor nu
Sterkte.quote:Op donderdag 16 januari 2020 11:51 schreef Molo het volgende:
Ik heb vanmiddag examen en voel me zwaar beroerd. Ik denk dat het een herkansing wordt![]()
![]()
![]()
Ajuus voor nu
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys![]()
Beterschapquote:Op donderdag 16 januari 2020 11:51 schreef Molo het volgende:
![]()
![]()
Ajuus voor nuZonder wrijving geen glans![]()
appartementjes in zwitserland zijn duur
Zwitserland in zijn geheel is duurquote:Op donderdag 16 januari 2020 11:55 schreef gianni61 het volgende:
appartementjes in zwitserland zijn duurZonder wrijving geen glans![]()
het helpt natuurlijk niet mee dat er in het weekend dat ik zoek een UCI wereldbeker mountainbike gepland isquote:Op donderdag 16 januari 2020 11:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zwitserland in zijn geheel is duur
Ah dat verklaard wel e.e.a. ja haha.quote:Op donderdag 16 januari 2020 11:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
het helpt natuurlijk niet mee dat er in het weekend dat ik zoek een UCI wereldbeker mountainbike gepland isZonder wrijving geen glans![]()
Albanie. dat hoor je niet dagelijks als bestemming.quote:Op donderdag 16 januari 2020 13:16 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Zoiets. Nog maar een paar uurtjes werken en dan morgen heel vroeg naar Albanie! Zin in!
Voor vakantie? of wat ga je doen?Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
Weekendje weg. Fles gaat ook mee. Voelt voor mij een beetje als naar huis gaan, dit wordt mijn 7e keer.quote:Op donderdag 16 januari 2020 13:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Albanie. dat hoor je niet dagelijks als bestemming.
Voor vakantie? of wat ga je doen?![]()
![]()
Teveel leuks in de zomer.
Tenminste, denk ik. Blijkbaar ben ik heel erg uit de death metal-scene.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys![]()
Gewoon hele zomer volproppen met leuks!quote:Op donderdag 16 januari 2020 13:22 schreef IJsdraakje het volgende:
Teveel leuks in de zomer.
Tenminste, denk ik. Blijkbaar ben ik heel erg uit de death metal-scene.quote:![]()
![]()
Maar geld en (vooral!) tijd.quote:Op donderdag 16 januari 2020 13:34 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Gewoon hele zomer volproppen met leuks!
[..]
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys![]()
Slapen kan in de herfst wel weer.quote:
Maar lastig inderdaad, dan moet je keuzes maken terwijl je ALLES wil!![]()
Gewoon een rijke vent zoeken en zelf de wereld gaan rondreizenquote:Op donderdag 16 januari 2020 13:39 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Slapen kan in de herfst wel weer.
Maar lastig inderdaad, dan moet je keuzes maken terwijl je ALLES wil!
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Ja maar dan moet ik altijd met iemand reizen. Alleen reizen.quote:Op donderdag 16 januari 2020 13:43 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Gewoon een rijke vent zoeken en zelf de wereld gaan rondreizen![]()
![]()
Nou, slaap is één ding, maar vrij krijgen van m'n werk is ook een ding.quote:Op donderdag 16 januari 2020 13:39 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Slapen kan in de herfst wel weer.
Maar lastig inderdaad, dan moet je keuzes maken terwijl je ALLES wil!
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys![]()
Gewoon je vent laten werken en in je eentje gaan reizen.quote:Op donderdag 16 januari 2020 13:43 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja maar dan moet ik altijd met iemand reizen. Alleen reizen.
Je snapt 'm niet, vent rijk/aan het werk, jij op zijn kosten rondreizen.quote:Op donderdag 16 januari 2020 13:43 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja maar dan moet ik altijd met iemand reizen. Alleen reizen.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys![]()
Binnen Europa wel redelijk wat, daarbuiten eigenlijk te weinig.quote:Op donderdag 16 januari 2020 13:44 schreef liesje1979 het volgende:
Jij hebt ook wel veel gereisd toch Rabbit?
Ahja dat is wel een goed idee dan. Als ie niet mee hoeft.Maar Europa is.quote:Op donderdag 16 januari 2020 13:46 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Binnen Europa wel redelijk wat, daarbuiten eigenlijk te weinig.
Jimbo zei wel eens dat je veel reisde, als ik vroeg waarom je nooit meer kwam sjoelen.![]()
![]()
beetje topickill welReaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
Hier, wat Balkan Beats voor jequote:Op donderdag 16 januari 2020 13:49 schreef liesje1979 het volgende:
BALKAN.![]()
Ok, ik ben hyper ik ga maar eens douchen.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys![]()
Europa heeft idd genoeg mooie plekjesquote:Op donderdag 16 januari 2020 13:48 schreef liesje1979 het volgende:
Ahja dat is wel een goed idee dan. Als ie niet mee hoeft.
[..]
Maar Europa is.
Jimbo zei wel eens dat je veel reisde, als ik vroeg waarom je nooit meer kwam sjoelen.
daarna is het voor eigen rekening?quote:Op donderdag 16 januari 2020 15:20 schreef bitterbal het volgende:
Duimen jongens. Borrel duurt tot 20:00. Dat ze dan ook gelijk weg gaan :pReaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
Ja maar hoop dat ze het dan wel gezien hebben natuurlijk zodat k schoonmaken en weg kan gaan :pquote:Op donderdag 16 januari 2020 15:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
daarna is het voor eigen rekening?![]()
is jouw cafe/restaurant/zaal/weet-ik-veel niet gewoon tot een bepaalde tijd open?quote:Op donderdag 16 januari 2020 15:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja maar hoop dat ze het dan wel gezien hebben natuurlijk zodat k schoonmaken en weg kan gaan :pReaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
Jawel maar 8 uur is geen sluitingstijd natuurlijkquote:Op donderdag 16 januari 2020 15:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
is jouw cafe/restaurant/zaal/weet-ik-veel niet gewoon tot een bepaalde tijd open?![]()
Gewoon om acht uur de muziek uit en langzaam lampen uit gaan zetten. Dan snappen ze de hint welquote:Op donderdag 16 januari 2020 15:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja maar hoop dat ze het dan wel gezien hebben natuurlijk zodat k schoonmaken en weg kan gaan :p![]()
![]()
quote:Op donderdag 16 januari 2020 14:56 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hier, wat Balkan Beats voor jeideale muziek voor tijdens de schoonmaak.
![]()
Of gewoon met een stuntgun beginnen te zwaaien, dat werkt meestal beter.quote:Op donderdag 16 januari 2020 16:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Gewoon om acht uur de muziek uit en langzaam lampen uit gaan zetten. Dan snappen ze de hint welOnce you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
quote:Op donderdag 16 januari 2020 13:16 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Zoiets. Nog maar een paar uurtjes werken en dan morgen heel vroeg naar Albanie! Zin in!Veel plezier!
![]()
![]()
Mijn werkdag zit er ook op. Gelukkig. Mijn neusspray lag thuis en ik zat totaal dicht. Irritante verkoudheid![]()
![]()
Toffe lui ook dit, heb nog een cd van ze gekregen.quote:Op donderdag 16 januari 2020 16:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]ideale muziek voor tijdens de schoonmaak.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys![]()
Lekker!quote:Op donderdag 16 januari 2020 14:56 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hier, wat Balkan Beats voor je
We hadden te weinig kinderen/teveel personeel dus ik heb nu weekend.Thanks!quote:![]()
![]()
Je bent bij een concert geweest?quote:Op donderdag 16 januari 2020 16:22 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Toffe lui ook dit, heb nog een cd van ze gekregen.![]()
![]()
Jullie hebben elkaar gemeet?quote:Op donderdag 16 januari 2020 13:48 schreef liesje1979 het volgende:
Ahja dat is wel een goed idee dan. Als ie niet mee hoeft.
[..]
Maar Europa is.
Jimbo zei wel eens dat je veel reisde, als ik vroeg waarom je nooit meer kwam sjoelen.![]()
Dit nummer zit zo vaak gewoon spontaan in mijn hoofdquote:Op donderdag 16 januari 2020 14:56 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hier, wat Balkan Beats voor je![]()
![]()
![]()
Vooral bij door het huis of mijn werkkamer heen dansen
Terwijl je zelf Balkanbeats zingt en danstquote:Op donderdag 16 januari 2020 16:19 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Of gewoon met een stuntgun beginnen te zwaaien, dat werkt meestal beter.![]()
MI
Serieus?quote:Op donderdag 16 januari 2020 16:40 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja alleen Rabbit weet dat niet meer.![]()
Twee keer zelfs, soort van. Tweede keer was ik aan het werk en de band vond het zo tof dat we dat vrijwillig deden, dat ze iedereen een album gaven.quote:Op donderdag 16 januari 2020 16:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je bent bij een concert geweest?
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys![]()
![]()
Vraag ik vandaag verlof aan voor oktober. 2.5 week leek me genoeg, want ik wist ook niet hoeveel uur ik nog open had staan.
Zat er vandaag bij de post mijn verlofkaart. Blijkt dat ik nog voor ruim 10 weken verlof heb open staan.![]()
![]()
Gelukkig zijn de meeste uren nog wel 4 jaar geldig. Maar even kijken of ik binnenkort nog meer verlof aanvraag in mei/juni ofzo.."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"![]()
Phehehe, dat themaquote:Op donderdag 16 januari 2020 16:42 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja tenminste ik ben er redelijk zeker van. SjoelČSF meets in Rotterdam.
Knotje toch wel?quote:Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Heerlijk zo'n berichtquote:Op donderdag 16 januari 2020 16:44 schreef Bos81 het volgende:
Vraag ik vandaag verlof aan voor oktober. 2.5 week leek me genoeg, want ik wist ook niet hoeveel uur ik nog open had staan.
Zat er vandaag bij de post mijn verlofkaart. Blijkt dat ik nog voor ruim 10 weken verlof heb open staan.![]()
![]()
Gelukkig zijn de meeste uren nog wel 4 jaar geldig. Maar even kijken of ik binnenkort nog meer verlof aanvraag in mei/juni ofzo..![]()
Lekker opnemen hoor
Ja. al zal ik niet weg gaan in die weken die ik nog opneem. In oktober ga ik zo goed als zeker naar Toscane voor 8 dagen...quote:Op donderdag 16 januari 2020 16:47 schreef Molo het volgende:
[..]
Heerlijk zo'n bericht![]()
Lekker opnemen hoor![]()
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"![]()
Sympathiekquote:Op donderdag 16 januari 2020 16:43 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Twee keer zelfs, soort van. Tweede keer was ik aan het werk en de band vond het zo tof dat we dat vrijwillig deden, dat ze iedereen een album gaven.![]()
![]()
Gaaf! Mooie tijd ook voor die omgevingquote:Op donderdag 16 januari 2020 16:48 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja. al zal ik niet weg gaan in die weken die ik nog opneem. In oktober ga ik zo goed als zeker naar Toscane voor 8 dagen...![]()
Liesjuhhhh, wat ga je/gaan jullie allemaal doen in Albanië?Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Dat was toen wel een vrij heftige sjoel avond, heeft me nog jaren therapy gekostquote:Op donderdag 16 januari 2020 16:40 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja alleen Rabbit weet dat niet meer.![]()
Ik ben er nog nooit geweest. Ook niet elders in Italië.. Nog nooit verder weg dan dat. Het verste tot nu toe is Wenen. Ik ben dus benieuwd. Ik hoor wel dat de Toren van Pisa, die ook inbegrepen zit in de reis (single reis met allerlei excursies), een beetje tegen schijnt te vallen, maar soit. Ik wil hem best een keer in het echt zien (zonder stomme tegenhoudpose fotoquote:Op donderdag 16 januari 2020 16:50 schreef Molo het volgende:
[..]
Gaaf! Mooie tijd ook voor die omgeving![]()
)
![]()
Ja en is momenteel ook de goedkoopste optie, binnen die reis..
Nice!quote:Op donderdag 16 januari 2020 16:48 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja. al zal ik niet weg gaan in die weken die ik nog opneem. In oktober ga ik zo goed als zeker naar Toscane voor 8 dagen...
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys![]()
Nee, Nice ligt in Frankrijk. Niet in Toscanequote:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik twijfelde nog of ik 'm zelf ging maken, het grapje.quote:Op donderdag 16 januari 2020 16:54 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee, Nice ligt in Frankrijk. Niet in Toscane![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys![]()
Lekker! Ik heb er nog 27 dit jaar. Te weinigquote:Op donderdag 16 januari 2020 16:44 schreef Bos81 het volgende:
![]()
Gelukkig zijn de meeste uren nog wel 4 jaar geldig. Maar even kijken of ik binnenkort nog meer verlof aanvraag in mei/juni ofzo..![]()
![]()
![]()
Haags heeft het wel vaak over Nice, zou dat toch zijn fetisj zijn?quote:Op donderdag 16 januari 2020 16:57 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik twijfelde nog of ik 'm zelf ging maken, het grapje.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
27 weken, dagen of uren??quote:Op donderdag 16 januari 2020 16:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Lekker! Ik heb er nog 27 dit jaar. Te weinig
Hey, tof! Niet naar Magyarenland dus?quote:Op donderdag 16 januari 2020 16:48 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja. al zal ik niet weg gaan in die weken die ik nog opneem. In oktober ga ik zo goed als zeker naar Toscane voor 8 dagen...![]()
![]()
Als het teveel is weet je me te vinden:pquote:Op donderdag 16 januari 2020 16:44 schreef Bos81 het volgende:
![]()
Nee, komt misschien nog. Heb wel getwijfeld, maar deze lijkt me net iets leuker en meer bij mij passen.quote:Op donderdag 16 januari 2020 16:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hey, tof! Niet naar Magyarenland dus?"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"![]()
Wellicht een stapel vunzige herinneringen?quote:Op donderdag 16 januari 2020 16:59 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Haags heeft het wel vaak over Nice, zou dat toch zijn fetisj zijn?
Ik moet ook gewoon geen chocospekjes halen. #fitgirlgonefatJumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys![]()
Ik heb nog een paar jaar om ze op te maken....quote:Op donderdag 16 januari 2020 16:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Als het teveel is weet je me te vinden:p"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"![]()
Goeie keuze dan! En Italië is een heerlijk vakantieland. In alle eerlijkheid: leuker dan Hongarije. Hoe zeer ik ook houd van Boedapest, de rest van het land is niet zo bijzonder.quote:Op donderdag 16 januari 2020 17:00 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee, komt misschien nog. Heb wel getwijfeld, maar deze lijkt me net iets leuker en meer bij mij passen.![]()
Ik heb nog 8 dagen over voor dit jaar. Het is maar goed dat het meeste voor iets tofs gebruikt gaat worden.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys![]()
Zo. In de trein. WEER een super drukke dag. Maar nu even vakantieop naar Schiphol
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen![]()
Albanië?quote:Op donderdag 16 januari 2020 17:04 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo. In de trein. WEER een super drukke dag. Maar nu even vakantieop naar Schiphol
![]()
![]()
Ik weet niet eens hoeveel vakantiedagen ik uberhaupt heb.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Ik wil ook op een schip werkenquote:Op donderdag 16 januari 2020 17:07 schreef FranticDJ het volgende:
Ik krijg dit jaar 6 maanden erbij.. en heb nog 7 maanden staan![]()
![]()
ACHTquote:Op donderdag 16 januari 2020 17:03 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik heb nog 8 dagen over voor dit jaar. Het is maar goed dat het meeste voor iets tofs gebruikt gaat worden.
Tap tap tap![]()
Gaat bij mij in uren en de feestdagen gaan er dan weer af.quote:Op donderdag 16 januari 2020 17:06 schreef DerRabbit het volgende:
Ik weet niet eens hoeveel vakantiedagen ik uberhaupt heb.
Ik snap er iig nooit enig iets van en weet ook niet wat er nog over is als ik uit dienst ga
Binnenkort maar even met HR praten
quote:Op donderdag 16 januari 2020 17:08 schreef Karzai het volgende:
maar ik werk 4 dagen dus eigenlijk heb ik er 70![]()
True
Bijkopen klinkt wel tof trouwens, want vakantie
Ik nul. Voor de rest van het jaarquote:Op donderdag 16 januari 2020 17:06 schreef DerRabbit het volgende:
Ik weet niet eens hoeveel vakantiedagen ik uberhaupt heb.Noordkaap shizzle is geboekt gisteren
Lijkt me wel handig om dat even na te vragenquote:Op donderdag 16 januari 2020 17:10 schreef Molo het volgende:
[..]
Gaat bij mij in uren en de feestdagen gaan er dan weer af.
Ik snap er iig nooit enig iets van en weet ook niet wat er nog over is als ik uit dienst ga
Binnenkort maar even met HR praten![]()
Ik heb er volgens mij rond de 10, maar ik heb er een handje van om zoveel mogelijk overuren bij elkaar te sparen. Bij mijn vorige baan had ik er standaard 12 en heb uiteindelijk de laatste maand dat ik onder contract stond vrij kunnen nemen
Maar wel toffe plannenquote:Op donderdag 16 januari 2020 17:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik nul. Voor de rest van het jaarNoordkaap shizzle is geboekt gisteren
Heerlijk joh!quote:Op donderdag 16 januari 2020 17:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kun jij bijkopen eigenlijk?Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Tofquote:Op donderdag 16 januari 2020 17:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ga solliciteren danquote:Op donderdag 16 januari 2020 17:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik wil ook op een schip werken![]()
![]()
Wanneer is jouw positie vacant?quote:Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Lekker man.quote:Op donderdag 16 januari 2020 17:23 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik wil volgende maand een paar dagen naar Boedapest. Ik mis hetZonder wrijving geen glans![]()
Met mijn talenten en vaardigheden kan ik samen met de Filippino’s hutten gaan boenen of ankerkabels gaan invetten.quote:![]()
![]()
quote:Op donderdag 16 januari 2020 17:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
MacaroniX 1000000000000!!!!!
Lekker!
![]()
![]()
Flipkabels 'invetten'quote:Op donderdag 16 januari 2020 17:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Met mijn talenten en vaardigheden kan ik samen met de Filippino’s hutten gaan boenen of ankerkabels gaan invetten.
Mevrouw Haags strikes againquote:Op donderdag 16 januari 2020 17:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
MacaroniX 1000000000000!!!!!
De dames aan boord waren best leuk. Al is het wel een beetje raar dat je een koffie bestelt en ze vraagt of je daar een happy end bij wilt.quote:![]()
![]()
Weenie. Maar mijn plannen voor een sabbatical volgend voorjaar kunnen wel in de kachel nuquote:Op donderdag 16 januari 2020 17:22 schreef Molo het volgende:
[..]
Heerlijk joh!
Kun jij bijkopen eigenlijk?
Dat je dan ja zegt en dat je je dan verheugt op een lokaal koekjequote:Op donderdag 16 januari 2020 17:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
De dames aan boord waren best leuk. Al is het wel een beetje raar dat je een koffie bestelt en ze vraagt of je daar een happy end bij wilt.
Gewoon doen, je leeft maar één keer!quote:Op donderdag 16 januari 2020 17:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
De dames aan boord waren best leuk. Al is het wel een beetje raar dat je een koffie bestelt en ze vraagt of je daar een happy end bij wilt.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Misschien kun je bij Frantic op de boot wat bijklussen.quote:Op donderdag 16 januari 2020 17:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Weenie. Maar mijn plannen voor een sabbatical volgend voorjaar kunnen wel in de kachel nu
Een ferme Hollandsche man is vast gewild en wat waard
Kun je je ster ook eens laten shinen
Ja, het was maar een grapje he?quote:Op donderdag 16 januari 2020 17:39 schreef Molo het volgende:
[..]
Gewoon doen, je leeft maar één keer!Klinkt trouwens wel als een gat in de markt
![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: