Oh weer netjes n het gareel?quote:Op donderdag 16 januari 2020 07:51 schreef gianni61 het volgende:
Baas komt volgende week terug van vakantie
Hoe laat begin je dan?quote:Op donderdag 16 januari 2020 07:51 schreef bitterbal het volgende:
Ja lekker![]()
Voel al dat ik over de grond zal sliden op weg naar mijn weekendmoet vanaaf nog wel een borrel doen maar geloof dat die tot 1900 is.
Het leven van een bitterbal in januari is best druk
Half 11quote:Op donderdag 16 januari 2020 07:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hoe laat begin je dan?
alles wat ik qua sport de afgelopen tig jaar geprobeerd heb haat ik. Alleen wandelen vind ik leukquote:Op donderdag 16 januari 2020 07:10 schreef Toekito het volgende:
[..]
definieer "sporten" want er zijn zoveel verschillende dingen
neuh. Ik heb normaal gesproken weinig last van hemquote:
maar ben er meest zo iets na 10. Red het niet wat ik moet doen in een half uur om te openen. En hou er niet van als ik nog van alles moet doen als we dan open zijn.quote:Op donderdag 16 januari 2020 07:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Oh dat is wel een prima tijd.
Werken in je vrije tijd is niet goed niet.quote:Op donderdag 16 januari 2020 07:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
maar ben er meest zo iets na 10. Red het niet wat ik moet doen in een half uur om te openen. En hou er niet van als ik nog van alles moet doen als we dan open zijn.
Das mooi.quote:Op donderdag 16 januari 2020 07:52 schreef gianni61 het volgende:
[..]
neuh. Ik heb normaal gesproken weinig last van hem
Maar toch is het wel fijn als hij even opzout.quote:Op donderdag 16 januari 2020 07:52 schreef gianni61 het volgende:
[..]
neuh. Ik heb normaal gesproken weinig last van hem
Nee maar heb ik altijd gehad :p Dan schiet ik alleen maar in de stress, ga ik rennen en vliegen en vergeet ik de helft.quote:Op donderdag 16 januari 2020 07:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Werken in je vrije tijd is niet goed niet.
Haha oké, vervelend lijkt mij dat.quote:Op donderdag 16 januari 2020 07:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee maar heb ik altijd gehad :p Dan schiet ik alleen maar in de stress, ga ik rennen en vliegen en vergeet ik de helft.
in mn vorige functie wel, nu minder.quote:
ja, dingen lijken altijd net iets soepeler te gaan als die weg is.quote:Op donderdag 16 januari 2020 07:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Maar toch is het wel fijn als hij even opzout.
Herkenbaar haha.quote:Op donderdag 16 januari 2020 07:56 schreef gianni61 het volgende:
[..]
in mn vorige functie wel, nu minder.
is wel een vooruitgang
[..]
ja, dingen lijken altijd net iets soepeler te gaan als die weg is.
mijn verjaardagscadeau voor mezelfquote:
Oh leukquote:Op donderdag 16 januari 2020 07:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]
mijn verjaardagscadeau voor mezelf
Garmin Forerunner 245 (oftewel een nieuw sporthorloge/smartwatch)
Netjes.quote:Op donderdag 16 januari 2020 07:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]
mijn verjaardagscadeau voor mezelf
Garmin Forerunner 245 (oftewel een nieuw sporthorloge/smartwatch)
handig. Normaal kwamen dingen van Ali pas als ik al vergeten was dat ik iets gekocht hadquote:Op donderdag 16 januari 2020 08:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik kan nu ook in de app zien dat er vandaag iets van Ali wordt bezorgd
heb hem rechtstreeks doorgestuurd naar een afhaalpunt, dus na het werk pasquote:
Ali bestellingen laat ik op m'n werk bezorgen, Dus geregeld receptie aan de lijn "Pakje uit China"quote:Op donderdag 16 januari 2020 08:01 schreef gianni61 het volgende:
[..]
handig. Normaal kwamen dingen van Ali pas als ik al vergeten was dat ik iets gekocht had
ik bestel er bijna nooit. voor mn gevoel koop ik toch liever lokaal.quote:Op donderdag 16 januari 2020 08:03 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ali bestellingen laat ik op m'n werk bezorgen, Dus geregeld receptie aan de lijn "Pakje uit China"
klopt, als ik haast heb is het geen optie. Maar zaken als telefoonhoesjes en kabeltjes is primaquote:Op donderdag 16 januari 2020 08:05 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik bestel er bijna nooit. voor mn gevoel koop ik toch liever lokaal.
en meestal wil ik niet zo lang wachten.
Al denk ik wel dat ik er binnenkort nog wat fietskleding ga bestellen.
laatst bij de action wel nog een zooi kabeltjes mee genomen. heb ik er tenminste een paar reserve.quote:Op donderdag 16 januari 2020 08:11 schreef Koen66 het volgende:
qua kabeltjes en telefoonhoesjes is Ali dezelfde zut als Action, markt en sommige telefoonshopjes, alleen betaal je er daar 2x tot 10x zoveel voor
Hippe parfum die bijna niemand heeft, gekleurde lenzen, kraaltjes voor in je haar, telefoonhoesje met slangenprint, Indonesische koffie, een nestje slangen, nieuwe pc behuizing met 32.000 kleuren verlichting, bos wortels, een asbak die geluid maakt, een sjaal met rendieren erop alvast voor kerst, koffiekop met selfie, een t-shirt met stop looking at my bitterballetjes of zaadjes van een regenboog eucalyptus.quote:Op donderdag 16 januari 2020 08:27 schreef bitterbal het volgende:
Ik wil ook allemaal dingen bestellen maar geen idee wat :p
quote:Op donderdag 16 januari 2020 08:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hippe parfum die bijna niemand heeft, gekleurde lenzen, kraaltjes voor in je haar, telefoonhoesje met slangenprint, Indonesische koffie, een nestje slangen, nieuwe pc behuizing met 32.000 kleuren verlichting, bos wortels, een asbak die geluid maakt, een sjaal met rendieren erop alvast voor kerst, koffiekop met selfie, een t-shirt met stop looking at my bitterballetjes of zaadjes van een regenboog eucalyptus.
Genoeg inspiratie?
Gisteren parfum besteld die ruikt naar een oude leren jas die je na jaren terug vind achterin de kastquote:Op donderdag 16 januari 2020 08:37 schreef bitterbal het volgende:
Ik heb trouwens echt helemaal niks met parfum
en dat vind je lekker?quote:Op donderdag 16 januari 2020 08:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gisteren parfum besteld die ruikt naar een oude leren jas die je na jaren terug vind achterin de kast
Je doet helemaal geen luchtje?quote:Op donderdag 16 januari 2020 08:37 schreef bitterbal het volgende:
Ik heb trouwens echt helemaal niks met parfum
Mja vind het een rare geur welquote:Op donderdag 16 januari 2020 08:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Weet ik nog niet, ben benieuwd naar de geur.
Nee.quote:Op donderdag 16 januari 2020 08:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Je doet helemaal geen luchtje?
Ook geen make up.quote:Op donderdag 16 januari 2020 08:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ken maar weinig vrouwen die geen parfum gebruiken
Netjes. Lekker puur.quote:Op donderdag 16 januari 2020 08:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ook geen make up.
Wel nagelllak maar goed das regelmatig wel aan vervaving toe ;P Zoals nu :p
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |