Ze kan 13k voor een gesponsorde insta-post vragen. Ze heeft 50k voor een samenwerking met Too Faced gekregen en dat vonden insiders schandalig weinig.quote:
Om een of andere reden kan ik mijn saldo bij het handelsregister niet ophogen nu, maar: het KvKnummer van haar BV is 66847915quote:
Het is een fake en plastic persoon met issues, maar haar constant met hij aanspreken gaat de discussie ook niet echt ten goede komen lijkt me.quote:Op donderdag 16 januari 2020 10:56 schreef Vader_Aardbei het volgende:
Hij is een goede zakenman, zoveel is duidelijk ja.
@Scrummie2.1 Maar voor hetzelfde geld moet ze op een houtje bijten en loopt ze bij de voedselbank hoor.quote:Volgens de Instagram-tool Hopper hoort ze in de categorie 'beauty' op de vierde plek. Enkel Huda Kattan, James Charles en Jeffree Starr verdienen meer dan' onze' Nikkie. Maar wat vangt dat nou, als nummer vier van de wereld? Nou, zo'n 29.600 dollar, wat omgerekend ongeveer 26.800 euro is.
Ik vermoed roze, daar dat de kleur voor jongens was in die tijd, alhoewel wit de voorkeur had tot 6 jaarquote:Op donderdag 16 januari 2020 00:39 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Maar is deze jurk nu blauw of roze?
Bedankt voor deze mention zeg.quote:Op donderdag 16 januari 2020 12:06 schreef VoMy het volgende:
https://www.rtlboulevard.(...)ls-post-op-instagram
[..]
@:Scrummie2.1 Maar voor hetzelfde geld moet ze op een houtje bijten en loopt ze bij de voedselbank hoor.
Natuurlijk is dat het.quote:Op donderdag 16 januari 2020 12:15 schreef KingRadler het volgende:
zou het gewoon een publiciteits stunt kunnen zijn van Nico
Doe je werk en kom je in de maatschappij? Zou je haar dan in het echt ook als man aanspreken?quote:Op donderdag 16 januari 2020 10:56 schreef Vader_Aardbei het volgende:
Hij is een goede zakenman, zoveel is duidelijk ja.
Wat zegt jou dat die chantage effectief zou zijn geweest?quote:Op donderdag 16 januari 2020 07:15 schreef Lunatiek het volgende:
[..]
Het oorspronkelijke nieuws was dat het chantage is waardoor dit naar voren is gekomen. En het is triest dat we in een land leven waarin er een mechanisme is waardoor die chantage effectief kan zijn. Dat kan namelijk alleen in een intolerante omgeving.
Je weet dat transgender zijn letterlijk gevaarlijk is voor je? Er is hier geen sprake van aanstellerij, alleen onbegrip van rechts/conservatieven.quote:
Lees dit topic en voorgaande delen en je weet het.quote:Op donderdag 16 januari 2020 12:56 schreef Silven het volgende:
[..]
Wat zegt jou dat die chantage effectief zou zijn geweest?
Je hebt vast wel een bron die aangeeft dat moord cijfers statistisch veel hoger zijn. Zou je die eens willen delen?quote:Op donderdag 16 januari 2020 23:56 schreef topdeck het volgende:
[..]
Je weet dat transgender zijn letterlijk gevaarlijk is voor je? Er is hier geen sprake van aanstellerij, alleen onbegrip van rechts/conservatieven.
regels:
• je zegt niet "transgenders". Dat is objectificerend. Het zijn transgender mannen/vrouwen.
• je zegt niet "shemale" dat is zo overduidelijk denigrerend lmao
• "waarom moet het per se nu?" transgender vrouwen hebben een groot risico om vermoord te worden door mannen. Daarnaast worden ze vaak uitgestoten door hun eigen ouders en familie, dit leidt tot hoge zelfmoordpercentages. Ze is gvd zelf gechanteerd door mensen... kun je nagaan hoe moeilijk het is voor trans mensen die niet zo rijk zijn of in andere landen leven.
• Nikkie wil hier duidelijk mee naar voren komen omdat er zelfs in dit land gebrek is aan emancipatie wb transgender mensen. Lees deze topics alleen al mijn hemel.
• ze krijgen zoveel shit over zich heen door bijna iedereen en met name door rechtse tokkies die ze wegpesten en ook nog eens inelkaar willen slaan of zelfs vermoorden
Het verbaast mij hoeveel onbegrip 'beschaafde' nederlanders hebben voor mensen die transgender zijn.
https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC5551619/quote:Op vrijdag 17 januari 2020 01:08 schreef Tailless het volgende:
[..]
Je hebt vast wel een bron die aangeeft dat moord cijfers statistisch veel hoger zijn. Zou je die eens willen delen?
Een transgender is een breed begrip, het zijn mannen en vrouwen, voor en na de operatie, en gedurende de transitie.quote:Op woensdag 15 januari 2020 19:15 schreef Watisverschil het volgende:
Maar wat is verschil tussen shemale en transgender?
Findings suggest that transgender people overall may not face a higher risk of being murdered than do cisgender peoplequote:Op vrijdag 17 januari 2020 05:30 schreef Lunatiek het volgende:
[..]
https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC5551619/
Les 1 en fout nummer 1 die iedere progressieve rakker hier maakt: Niet iedereen hoeft mee te gaan in jouw subjectieve regels.quote:
Het zijn fatssoensregels. Die zijn inderdaad subjectief. En daar hoef jij je niet aan te houden (en we moeten ze m.i. al helemaal niet van overheidswege afdwingen, dan krijgen we een probleem metbde vrijheid van meningsuiting ). Je hebt het recht om je in de ogen van anderen onfatsoenlijk te gedragen. Binnen de grenzen van het strafrecht dan wel. Maar daar is over de relatie tot de vrijheid van meningsuiting goed nagedacht.quote:Op vrijdag 17 januari 2020 09:01 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Les 1 en fout nummer 1 die iedere progressieve rakker hier maakt: Niet iedereen hoeft mee te gaan in jouw subjectieve regels.
Dus als ik iemand transgender wil noemen, noem ik het lekker transgender.
Even verder lezen. Staat meer in dat artikel.quote:Op vrijdag 17 januari 2020 07:02 schreef Tailless het volgende:
[..]
Findings suggest that transgender people overall may not face a higher risk of being murdered than do cisgender people
Het zijn niet echt subjectieve regels. Ze sluiten aan bij de hier geldende regels van wellevendheid die al eeuwen oud zijn en gebaseerd zijn op harmonie in een samenleving.quote:Op vrijdag 17 januari 2020 09:01 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Les 1 en fout nummer 1 die iedere progressieve rakker hier maakt: Niet iedereen hoeft mee te gaan in jouw subjectieve regels.
Dus als ik iemand transgender wil noemen, noem ik het lekker transgender.
Jij kent zijn uitgavenpatroon?quote:Op donderdag 16 januari 2020 08:45 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ze verdiende al een dik salaris, dit had ze niet nodig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |