doe ik altijd al. Heb geen 1-zins topicsquote:
Dit topic bewijst het tegenovergestelde. Je bent een van de lowest effort users hierquote:Op woensdag 15 januari 2020 12:33 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
doe ik altijd al. Heb geen 1-zins topics
wie zit er te wachten op je souffle dagboek geneuzel dan?quote:Op woensdag 15 januari 2020 12:33 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
doe ik altijd al. Heb geen 1-zins topics
quote:Op woensdag 15 januari 2020 12:34 schreef Ezio het volgende:
[..]
Dit topic bewijst het tegenovergestelde. Je bent een van de lowest effort users hier
Al zijn topics komen neer op ''Ik vind dit (niet) leuk'' of ik heb vandaag/gisteren dit gedaanquote:Op woensdag 15 januari 2020 12:34 schreef Asjemenou_ het volgende:
[..]
wie zit er te wachten op je souffle dagboek geneuzel dan?
Die eerste was een lemming en de tweede is gewoon een terechte klacht hoorquote:Op woensdag 15 januari 2020 12:36 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
KLB / Mensen die geen uurwerk hebben
KLB / Love Island
high-effort welquote:Op woensdag 15 januari 2020 12:37 schreef Ezio het volgende:
[..]
Die eerste was een lemming en de tweede is gewoon een terechte klacht hoor
Ik zeg niet dat alle topics lang moeten zijn. Maar jij hebt elke dag 50 topics met onzinnig leeghoofdig geneuzel. Veel van mijn topics zijn veel langer dan die 2 die je daar net nu selectief neerzetquote:
Ik heb geen enkele dag 50 topics aangemaaktquote:Op woensdag 15 januari 2020 12:38 schreef Ezio het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat alle topics lang moeten zijn. Maar jij hebt elke dag 50 topics met onzinnig leeghoofdig geneuzel.
Dat zijn gewoon de 2 laatste topics die je hebt aangemaaktquote:Veel van mijn topics zijn veel langer dan die 2 die je daar net nu selectief neerzet
Enige Frans dat ik kenquote:Op woensdag 15 januari 2020 12:38 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Waarom geen omelet du fromage?
Je had mijn laatste 2 topics niet geplaatst als het langere topics waren of wel dan, droeftoeterquote:Op woensdag 15 januari 2020 12:40 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Ik heb geen enkele dag 50 topics aangemaakt
[..]
Dat zijn gewoon de 2 laatste topics die je hebt aangemaaktMet je selectief
quote:Op woensdag 15 januari 2020 12:38 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Waarom geen omelet du fromage?
Alsof jij waarzegger bentquote:Op woensdag 15 januari 2020 12:41 schreef Ezio het volgende:
[..]
Je had mijn laatste 2 topics niet geplaatst als het langere topics waren of wel dan, droeftoeter
maar geen 50quote:En jij maakt juist veel te veel topics, en heb er nog nooit een van jou gezien die amusant was.
Je snapt natuurlijk zelf ook wel dat ik niet letterlijk 50 bedoelde. Je gedraagt je nu ontzettend triest met dit soort troll replies omdat je weet dat je anders geen punt hebt.quote:Op woensdag 15 januari 2020 12:44 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Alsof jij waarzegger bent
[..]
maar geen 50Misinformatie verspreiden
Dan lees je ze toch niet
ja ja, zeg het dan zoals het is. Zonder overdreven reacties as '50' klinkt mijn aantal topics natuurlijk veel minder heftigquote:Op woensdag 15 januari 2020 12:59 schreef Ezio het volgende:
[..]
Je snapt natuurlijk zelf ook wel dat ik niet letterlijk 50 bedoelde. Je gedraagt je nu ontzettend triest met dit soort troll replies omdat je weet dat je anders geen punt hebt.
huh, wat precies?quote:Op woensdag 15 januari 2020 13:00 schreef Sigaartje het volgende:
Geen dokter Oetkertje eten 's morgens
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |