Leuk voor je.quote:Op woensdag 15 januari 2020 11:52 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Klootzak. Ik had NEGERSEX als TT.
@:Lange_lans
Jouw probleem.quote:Op woensdag 15 januari 2020 11:52 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Volgende keer beter, vriendje.quote:Op woensdag 15 januari 2020 11:52 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Vecht dan terug als een kerel, gek.quote:
Hou je bek joh tyfusgekquote:Op woensdag 15 januari 2020 11:57 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Vecht dan terug als een kerel, gek.
Man man man.
Die Feyenoorders, het zijn gewoon, ja, MIETJES !!!
Dan moet @GGMM mij eerst mod maken zodat ik de TT kan aanpassen. Jammer dat je onze vriendschap zo te grabbel gooit alsof het de moeder van @onlogisch is.quote:Op woensdag 15 januari 2020 11:57 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Vecht dan terug als een kerel, gek.
Man man man.
Die Feyenoorders, het zijn gewoon, ja, MIETJES !!!
Echte vrienden smeren geen stroop op je mond. Dat doe ik dan dus ook niet, en krijg je zo nu en dan de wind van voren.quote:Op woensdag 15 januari 2020 12:00 schreef Elan het volgende:
[..]
Dan moet @:GGMM mij eerst mod maken zodat ik de TT kan aanpassen. Jammer dat je onze vriendschap zo te grabbel gooit alsof het de moeder van @:onlogisch is.
Lief dat jij me een PM stuurde met iets over een ban gisteren. Ik schrok me een hoedje.quote:Op woensdag 15 januari 2020 11:59 schreef GGMM het volgende:
Lief dat Scrummie het voor Elan opneemt.
Dat is ook weer waar. Voor nu ben ik gerustgesteld, maar laten je sneren geen structureel karakter krijgen. Anders zie ik me genoodzaakt terug te stompen op die puisterige neus van je.quote:Op woensdag 15 januari 2020 12:02 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Echte vrienden smeren geen stroop op je mond. Dat doe ik dan dus ook niet, en krijg je zo nu en dan de wind van voren.
En over de moeder van onlo wil ik het niet eens hebben vandaag.
💪🏿💪🏿💪🏿quote:Op woensdag 15 januari 2020 11:52 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Graag wat meer openheid van zaken. (ik ben erg nieuwsgierig aangelegd)quote:Op woensdag 15 januari 2020 12:06 schreef Elan het volgende:
[..]
Lief dat jij me een PM stuurde met iets over een ban gisteren. Ik schrok me een hoedje.
JanCees had al zijn vrienden via PM over zijn ban verteld.quote:Op woensdag 15 januari 2020 12:22 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Graag wat meer openheid van zaken. (ik ben erg nieuwsgierig aangelegd)
heb geen pm gehad van mijn grote vriend @JanCeesquote:Op woensdag 15 januari 2020 12:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
JanCees had al zijn vrienden via PM over zijn ban verteld.
Pijnlijk voor @Lange_Lans dit.quote:Op woensdag 15 januari 2020 12:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat raar ditquote:Op woensdag 15 januari 2020 12:25 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
heb geen pm gehad van mijn grote vriend @:JanCees
ja ik dacht ook dat we way back gingen.quote:
Wellicht heeft hij je uit voorzorg geblokkeerd na je tirade in @KnutdeIJsbeer zijn PM.quote:Op woensdag 15 januari 2020 12:28 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
ja ik dacht ook dat we way back gingen.
Wat een rare passief-agressieve manier van JanCees om te tonen dat hij je niet mag.quote:Op woensdag 15 januari 2020 12:28 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
ja ik dacht ook dat we way back gingen.
over way back gesproken.quote:Op woensdag 15 januari 2020 12:30 schreef Elan het volgende:
[..]
Wellicht heeft hij je uit voorzorg geblokkeerd na je tirade in @:knutdeijsbeer zijn PM.
Deze onrust ben ik niet gewend. Ik denk ook niet dat het lek spoedig boven is. Na de doorgebroken talenten zit er weinig in de jeugd waar ik enthousiast van word.quote:Op woensdag 15 januari 2020 12:23 schreef Tarado het volgende:
[..]
middag maat, rommelt een beetje bij je club hè, ook niet het idee dat het lek boven is nu
@JanCeesquote:Op woensdag 15 januari 2020 12:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wees blij.quote:Op woensdag 15 januari 2020 12:39 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Na de doorgebroken talenten zit er weinig in de jeugd waar ik enthousiast van word.
Ik sta hier niet van te kijken.quote:Op woensdag 15 januari 2020 12:30 schreef onlogisch het volgende:
@:Elan wordt weer eens compleet belachelijk gemaakt.
Echt niet. Laat zien dan.quote:
Ik mis hemquote:Op woensdag 15 januari 2020 12:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
hey maat ik ben ook uit die discord getieft.quote:
Doe dit maar niet meerquote:Op woensdag 15 januari 2020 12:42 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Dat was ook de doelstelling voor 2020: meer WOGgen, minder SCoggen.
HAhahahaha.
Box maatquote:Op woensdag 15 januari 2020 12:42 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
hey maat ik ben ook uit die discord getieft.
Nudes van @Charlotte3 gelekt???quote:Op woensdag 15 januari 2020 12:42 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
👊quote:
Dat wisten we de eerste keer al, idioot.quote:Op woensdag 15 januari 2020 12:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik mis hem ook Tjacka.
Ik mis hem ook.
bestaan die?quote:Op woensdag 15 januari 2020 12:43 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nudes van @:Charlotte3 gelekt???
Wees blij. Daar zitten alleen maar gestoorden.quote:Op woensdag 15 januari 2020 12:42 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik helemaal niet. De vuile rat.quote:Op woensdag 15 januari 2020 12:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik mis hem ook Tjacka.
Ik mis hem ook.
@JanCeesquote:Op woensdag 15 januari 2020 12:43 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik helemaal niet. De vuile rat.
Nou nou rustig.quote:Op woensdag 15 januari 2020 12:43 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik helemaal niet. De vuile rat.
ik probeerde ze een spiegel voor te houden werd me niet in dank afgenomen.quote:Op woensdag 15 januari 2020 12:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wees blij. Daar zitten alleen maar gestoorden.
En daar pas jij niet tussen![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |