Leuk voor je.quote:Op woensdag 15 januari 2020 11:52 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Klootzak. Ik had NEGERSEX als TT.
@:Lange_lans
Jouw probleem.quote:Op woensdag 15 januari 2020 11:52 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Volgende keer beter, vriendje.quote:Op woensdag 15 januari 2020 11:52 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Vecht dan terug als een kerel, gek.quote:
Hou je bek joh tyfusgekquote:Op woensdag 15 januari 2020 11:57 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Vecht dan terug als een kerel, gek.
Man man man.
Die Feyenoorders, het zijn gewoon, ja, MIETJES !!!
Dan moet @GGMM mij eerst mod maken zodat ik de TT kan aanpassen. Jammer dat je onze vriendschap zo te grabbel gooit alsof het de moeder van @onlogisch is.quote:Op woensdag 15 januari 2020 11:57 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Vecht dan terug als een kerel, gek.
Man man man.
Die Feyenoorders, het zijn gewoon, ja, MIETJES !!!
Echte vrienden smeren geen stroop op je mond. Dat doe ik dan dus ook niet, en krijg je zo nu en dan de wind van voren.quote:Op woensdag 15 januari 2020 12:00 schreef Elan het volgende:
[..]
Dan moet @:GGMM mij eerst mod maken zodat ik de TT kan aanpassen. Jammer dat je onze vriendschap zo te grabbel gooit alsof het de moeder van @:onlogisch is.
Lief dat jij me een PM stuurde met iets over een ban gisteren. Ik schrok me een hoedje.quote:Op woensdag 15 januari 2020 11:59 schreef GGMM het volgende:
Lief dat Scrummie het voor Elan opneemt.
Dat is ook weer waar. Voor nu ben ik gerustgesteld, maar laten je sneren geen structureel karakter krijgen. Anders zie ik me genoodzaakt terug te stompen op die puisterige neus van je.quote:Op woensdag 15 januari 2020 12:02 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Echte vrienden smeren geen stroop op je mond. Dat doe ik dan dus ook niet, en krijg je zo nu en dan de wind van voren.
En over de moeder van onlo wil ik het niet eens hebben vandaag.
💪🏿💪🏿💪🏿quote:Op woensdag 15 januari 2020 11:52 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Graag wat meer openheid van zaken. (ik ben erg nieuwsgierig aangelegd)quote:Op woensdag 15 januari 2020 12:06 schreef Elan het volgende:
[..]
Lief dat jij me een PM stuurde met iets over een ban gisteren. Ik schrok me een hoedje.
JanCees had al zijn vrienden via PM over zijn ban verteld.quote:Op woensdag 15 januari 2020 12:22 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Graag wat meer openheid van zaken. (ik ben erg nieuwsgierig aangelegd)
heb geen pm gehad van mijn grote vriend @JanCeesquote:Op woensdag 15 januari 2020 12:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
JanCees had al zijn vrienden via PM over zijn ban verteld.
Pijnlijk voor @Lange_Lans dit.quote:Op woensdag 15 januari 2020 12:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
JanCees had al zijn vrienden via PM over zijn ban verteld.
Wat raar ditquote:Op woensdag 15 januari 2020 12:25 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
heb geen pm gehad van mijn grote vriend @:JanCees
ja ik dacht ook dat we way back gingen.quote:
Wellicht heeft hij je uit voorzorg geblokkeerd na je tirade in @KnutdeIJsbeer zijn PM.quote:Op woensdag 15 januari 2020 12:28 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
ja ik dacht ook dat we way back gingen.
Wat een rare passief-agressieve manier van JanCees om te tonen dat hij je niet mag.quote:Op woensdag 15 januari 2020 12:28 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
ja ik dacht ook dat we way back gingen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |