Boks, ik had vanmorgen wind mee, dat ging snel. Ik vrees de terugweg.quote:
Hoe is het met de auto?quote:Op woensdag 15 januari 2020 10:39 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Boks, ik had vanmorgen wind mee, dat ging snel. Ik vrees de terugweg.
O, bij mij is het mijn eigen schuld. Ik dacht dat er bij de terminal een bus naar Haarlem vertrok. Nu ben ik met een overstap op weg naar Sloterdijkquote:Op woensdag 15 januari 2020 10:39 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Boks, ik had vanmorgen wind mee, dat ging snel. Ik vrees de terugweg.
RIP bankrekening. Ik laat 'm nu nog repareren, maar dit is wel duidelijk z'n laatste jaar.quote:
Dat klinkt niet helemaal de goeie kant op.quote:Op woensdag 15 januari 2020 10:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O, bij mij is het mijn eigen schuld. Ik dacht dat er bij de terminal een bus naar Haarlem vertrok. Nu ben ik met een overstap op weg naar Sloterdijk
Oeiquote:Op woensdag 15 januari 2020 10:46 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
RIP bankrekening. Ik laat 'm nu nog repareren, maar dit is wel duidelijk z'n laatste jaar.
Op zich wel. Op Sloterdijk stoppen treinen naar Dordt. Maar ik had beter een transfer naar A’dam CS bij kunnen boeken in plaats van dit ov-geneuzelquote:Op woensdag 15 januari 2020 10:46 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat klinkt niet helemaal de goeie kant op.
Het komt niet als een verrassing hoor, en in de tijd dat ik 'm heb (8 jaar inmiddels) heb ik er eigenlijk maar weinig kosten aan gehad. Maar dit is wel een duidelijk omslagpunt, want roest.quote:
In het plaatwerk? Of in het chassis?quote:Op woensdag 15 januari 2020 10:49 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het komt niet als een verrassing hoor, en in de tijd dat ik 'm heb (8 jaar inmiddels) heb ik er eigenlijk maar weinig kosten aan gehad. Maar dit is wel een duidelijk omslagpunt, want roest.
Geen flauw ideequote:Op woensdag 15 januari 2020 10:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Buda hoelaat ben je nu thuis dan?
Straks langer onderweg om thuis te komen dan dat je op die boot zat.quote:
Ja, zoietsquote:Op woensdag 15 januari 2020 10:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Straks langer onderweg om thuis te komen dan dat je op die boot zat.
Godsamme dat schiet opquote:Op woensdag 15 januari 2020 10:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, zoietsDe bus moest omrijden
Nu in Spaarnwoude
Subframe noemde garagedude het. Moet sowieso ooit gelast worden dus, maar ik weet niet of ík dat nog ga laten doen of dat ik 'm voor die tijd wegdoe.quote:Op woensdag 15 januari 2020 10:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
In het plaatwerk? Of in het chassis?
Hm, dat klinkt wel als iets serieusquote:Op woensdag 15 januari 2020 11:03 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Subframe noemde garagedude het. Moet sowieso ooit gelast worden dus, maar ik weet niet of ík dat nog ga laten doen of dat ik 'm voor die tijd wegdoe.
Jup, komend jaar rustig rondkijken en opties overwegen.quote:Op woensdag 15 januari 2020 11:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hm, dat klinkt wel als iets serieusEn nu, ander autootje?
Ik ben altijd blij dat mijn broer een garagebedrijf heeftquote:Op woensdag 15 januari 2020 11:10 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Jup, komend jaar rustig rondkijken en opties overwegen.Gelukkig voor mij had ik bijna precies het bedrag specifiek voor reparaties apart staan, dus het is geen enorme deuk in m'n spaargeld verder.
Leuk! Wat brengt jou hier?quote:Op woensdag 15 januari 2020 11:26 schreef Budapestenaar het volgende:
Zo, in de intercity direct naar Rotjeknor.
Kan ik me voorstellen ja! Nu is Joop best handig, maar dit zijn van die klusjes waarvoor het ding toch op een brug zal moeten.quote:Op woensdag 15 januari 2020 11:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ben altijd blij dat mijn broer een garagebedrijf heeft
Precies, voel niks, alles nog verdooftquote:Op woensdag 15 januari 2020 11:54 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Hey. Goedemorgen!
En hoe voelt dat? geen poot om op te staan nu?
OP merk je niks van, met een paar dagen weet ik meerquote:
Yoh, HQquote:
Dan ga je oefenen met lopen?quote:Op woensdag 15 januari 2020 12:05 schreef crv het volgende:
[..]
OP merk je niks van, met een paar dagen weet ik meer
Sterkte met de nasleep!quote:Op woensdag 15 januari 2020 12:05 schreef crv het volgende:
[..]
OP merk je niks van, met een paar dagen weet ik meer
Welke?quote:Op woensdag 15 januari 2020 12:27 schreef UitStraling het volgende:
Lekker luchtje besteld, ik ben weer even een kwartiertje blij
nee, ik heb net gegetenquote:
Eindelijk thuis?quote:Op woensdag 15 januari 2020 13:07 schreef Budapestenaar het volgende:
Even een salade na een week lang lemon drizzle cake, pork pies en salt & vinegar chips
salade met bacon en blauwe kaas dan welquote:Op woensdag 15 januari 2020 13:07 schreef Budapestenaar het volgende:
Even een salade na een week lang lemon drizzle cake, pork pies en salt & vinegar chips
Doe je snel maat.quote:Op woensdag 15 januari 2020 13:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]![]()
![]()
Was zit al in de machine, boodschappen gedaan en koffie gezet
Kan geen bacon meer zienquote:Op woensdag 15 januari 2020 13:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
salade met bacon en blauwe kaas dan wel
Welkom thuisquote:Op woensdag 15 januari 2020 13:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]![]()
![]()
Was zit al in de machine, boodschappen gedaan en koffie gezet
is dat uberhaupt mogelijk?quote:
Enfin, aardbeving van 7.0 op de schaal van richter.quote:Op woensdag 15 januari 2020 13:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zo even tukken in een bed dat niet beweegt
quote:Op woensdag 15 januari 2020 13:07 schreef Budapestenaar het volgende:
quote:Op woensdag 15 januari 2020 13:29 schreef IJsdraakje het volgende:
I haz a sad, geen spelletjeslaptop voorlopig.
Jep, en later dit jaar gaat daar toch een ander voor komen waarschijnlijk. Auto's zijn de afgelopen paar jaar wel echt flink duurder geworden.quote:
Wat voor wagen word het?quote:Op woensdag 15 januari 2020 13:35 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Jep, en later dit jaar gaat daar toch een ander voor komen waarschijnlijk. Auto's zijn de afgelopen paar jaar wel echt flink duurder geworden.
das balen.quote:Op woensdag 15 januari 2020 13:35 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Jep, en later dit jaar gaat daar toch een ander voor komen waarschijnlijk. Auto's zijn de afgelopen paar jaar wel echt flink duurder geworden.
Voorlopig hetzelfde hok.quote:
Vertel mij wat. Wij staan ook op het punt ene nieuwe te kopen, maar is echt anders dan 10 jaar terug zeg maar.quote:Op woensdag 15 januari 2020 13:35 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Jep. Het soort auto dat je tegenkomt voor zeg ¤5000 valt me nogal tegen, dan kan ik bijna net zo goed hier nog een bak geld tegenaan gooien.quote:Op woensdag 15 januari 2020 13:39 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Vertel mij wat. Wij staan ook op het punt ene nieuwe te kopen, maar is echt anders dan 10 jaar terug zeg maar.
Op je werk?quote:Op woensdag 15 januari 2020 13:29 schreef IJsdraakje het volgende:
I haz a sad, geen spelletjeslaptop voorlopig.
Überhaupt niet.quote:
quote:Op woensdag 15 januari 2020 13:44 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Überhaupt niet.![]()
Spelletjeslaptopbudget wordt autobudget.
Ook geen premie te regelen op je werk voor een nieuwe laptop?quote:Op woensdag 15 januari 2020 13:44 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Überhaupt niet.![]()
Spelletjeslaptopbudget wordt autobudget.
Als ik niet zou werken zou ik best autoloos door het leven kunnen gaan.quote:Op woensdag 15 januari 2020 13:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]wat jammer.
Ik zou het liefst weer autoloos door het leven gaan. Maar waar ik woon is ov ook niet alles
Ja, voor het bedrag waar wij een auto voor kochten 10 jaar terug, dat moet je nu bijna verdubbelen voor zelfde grootte auto en kilometerstand.quote:Op woensdag 15 januari 2020 13:42 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Jep. Het soort auto dat je tegenkomt voor zeg ¤5000 valt me nogal tegen, dan kan ik bijna net zo goed hier nog een bak geld tegenaan gooien.(Ok, iets overdreven gezien de toekomstige kosten, maar het zijn wel eng veel Ka's.
)
Had jij nou een eend?quote:Op woensdag 15 januari 2020 13:48 schreef Karzai het volgende:
Ik heb een auto maar gebruik hem zelden, maar soms is het wel handig
Ga altijd met de scooter naar het werk
In Boedapest deed ik alles lopend of met ov. Heerlijkquote:Op woensdag 15 januari 2020 13:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Als ik niet zou werken zou ik best autoloos door het leven kunnen gaan.
Check.quote:Op woensdag 15 januari 2020 13:48 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ja, voor het bedrag waar wij een auto voor kochten 10 jaar terug, dat moet je nu bijna verdubbelen voor zelfde grootte auto en kilometerstand.
Nou, als ik heel eerlijk ben, ga ik nu liever voor even géén auto op m'n naam en samen met Joop een auto. Op de zaak zijn er toch plannen voor een bestelwagentje, dus mocht het nodig zijn, kan ik die ook pakken voor woon-werkverkeer.quote:Op woensdag 15 januari 2020 13:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]wat jammer.
Ik zou het liefst weer autoloos door het leven gaan. Maar waar ik woon is ov ook niet alles
Niet?quote:Op woensdag 15 januari 2020 13:50 schreef Karzai het volgende:
Daihatsu, wordt niet meer verkocht in Nederland
Dat is nu Chevrolet toch?quote:Op woensdag 15 januari 2020 13:50 schreef Karzai het volgende:
Daihatsu, wordt niet meer verkocht in Nederland
in een grote stad is OV vaak ook makkelijker dan een auto. Hier op het platteland valt dat nog wel vies tegen.quote:Op woensdag 15 januari 2020 13:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
In Boedapest deed ik alles lopend of met ov. Heerlijk
Hier ook alweer een klein half jaartje, maar dan fiets ipv lopen. Mis een auto/motor totaal niet.quote:Op woensdag 15 januari 2020 13:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
In Boedapest deed ik alles lopend of met ov. Heerlijk
Dat lijkt me een correcte ende juiste overweging.quote:Op woensdag 15 januari 2020 13:51 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Check.
[..]
Nou, als ik heel eerlijk ben, ga ik nu liever voor even géén auto op m'n naam en samen met Joop een auto. Op de zaak zijn er toch plannen voor een bestelwagentje, dus mocht het nodig zijn, kan ik die ook pakken voor woon-werkverkeer.
Maar da's weer een compleet andere overweging.
Eerst de nieuwe keukenquote:Op woensdag 15 januari 2020 13:52 schreef Karzai het volgende:
dat weet ik niet, deze auto is al 20 jaar oud
Volgend jaar een nieuwe denk ik
Nee, dat was Daewooquote:Op woensdag 15 januari 2020 13:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat is nu Chevrolet toch?
Hier op het platteland ookquote:Op woensdag 15 januari 2020 13:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
in een grote stad is OV vaak ook makkelijker dan een auto. Hier op het platteland valt dat nog wel vies tegen.
Ja.quote:Op woensdag 15 januari 2020 13:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat lijkt me een correcte ende juiste overweging.Heeft Joop een eigen auto nu?
En dan hakken vlammen, tanken rammenquote:
als het niet zo zou waaien was het lekker geweest.quote:Op woensdag 15 januari 2020 14:57 schreef Koen66 het volgende:
Is het geen lente meer buiten? Vanochtend vroeg was het rustig en 11 graden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
quote:Op woensdag 15 januari 2020 15:08 schreef Muck het volgende:
Mooi too good to go pakket opgehaald bij de Jumbo
Lekker hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zonder wrijving geen glans
Ziet er goed uit!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
Haring met uitjes.. yummie!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bis vincit qui se vincit!
Wil je ze hebben?quote:
Jup!quote:Op woensdag 15 januari 2020 15:12 schreef Karzai het volgende:
Dat is een mooi pakket jadaar kan je wel drie dagen van eten
wat was je kwijt?quote:Op woensdag 15 januari 2020 15:28 schreef Muck het volgende:
[..]
Jup!
Drumsticks liggen in de vriezer, de ovenschotel gaat straks de oven in
Ja, voordat ik die heb dan zijn ze wel bedorven helaasch...quote:Op woensdag 15 januari 2020 15:27 schreef Muck het volgende:
[..]
Wil je ze hebben?![]()
Ik lust bijna alles, maar haring....
lekker.quote:Op woensdag 15 januari 2020 15:27 schreef Muck het volgende:
[..]
Wil je ze hebben?![]()
Ik lust bijna alles, maar haring....
Mmmm! Met uitjes en al in een envelopquote:Op woensdag 15 januari 2020 15:34 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ja, voordat ik die heb dan zijn ze wel bedorven helaasch...
Je kan hem ook naar Molo sturen, die der kind vind ze ook lekker! Is ze vast heel blij mee.quote:Op woensdag 15 januari 2020 15:38 schreef Muck het volgende:
[..]
Mmmm! Met uitjes en al in een envelop
als die aankomt staat die envelop zo bol dat die niet meer door de brievenbus gaat.quote:Op woensdag 15 januari 2020 15:38 schreef Muck het volgende:
[..]
Mmmm! Met uitjes en al in een envelop
Ach, mijn katjes zijn er blij meequote:Op woensdag 15 januari 2020 15:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
lekker.
Al zou ik zoiets dan toch weer liever niet in zo'n pakket krijgen.
nu zin in drumsticksquote:
Ik zie dat de AH hier inmiddels ook aan meedoet, ook even een boxje gereserveerd om vanavond af te halenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Kon ik zo snel niet vinden dus heb de app maar even geīnstalleerd.quote:Op woensdag 15 januari 2020 15:54 schreef gianni61 het volgende:
kun je ook ergens zien of een winkel in de buurt meedoet zonder eerst de app te installeren?
Ik kon dat noet zo snel vinden zonder de app te installeren. In Vaals doen er wel een paar winkels mee overigens.quote:Op woensdag 15 januari 2020 15:54 schreef gianni61 het volgende:
kun je ook ergens zien of een winkel in de buurt meedoet zonder eerst de app te installeren?
Witte en Rooie??quote:Op woensdag 15 januari 2020 16:53 schreef UitStraling het volgende:
Kreeg net borsten aangeboden als ik morgen naar een nieuwjaarsborrel zou komen![]()
Wel hele mooie
Hoezo? Wil je van je balkon af dan?quote:Op woensdag 15 januari 2020 17:13 schreef bitterbal het volgende:
ik heb straks een vve vergadering. We gaan stemmen of mijn balkon kan worden aangepast in de splitsingsakte. Enige wat ze hoeven te doen is naar een notaris toe maar ze stribbelen wat tegen.
Dus neem een vleesmes mee naar de vergadering voor wat overtuigingskracht
Ja klopt maar de vorige eigenaren van mijn woning en beneden hebben hem illegaal gebouwd. Nu wonen er beneden nieuwe mensen en moet het gelegaliseerd worden zodat ze het niet weg kunnen halen. Word hte in het kadaster bij geschreven maar alle vve leden moeten hiervoor toestemming geven.quote:
Nee juist niet :pquote:Op woensdag 15 januari 2020 17:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hoezo? Wil je van je balkon af dan?
Mag voorlopig niet belasten dus dat pas over een paar wekenquote:Op woensdag 15 januari 2020 12:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dan ga je oefenen met lopen?
hoop dat het goed geneestquote:Op woensdag 15 januari 2020 17:23 schreef crv het volgende:
[..]
Mag voorlopig niet belasten dus dat pas over een paar weken
Thxquote:
Oaah op die fiets.quote:Op woensdag 15 januari 2020 17:23 schreef bitterbal het volgende:
Maar de andere vve leden zijn bang dat ze mee moeten betalen aan het onderhoud en dat is niet zo.
Dat kost centjes.quote:Op woensdag 15 januari 2020 17:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
en ze hebben vast ook geen zin om naar een notaris te gaan.
Ja las het netquote:Op woensdag 15 januari 2020 17:29 schreef UitStraling het volgende:
wtf
https://www.ad.nl/bizar/d(...)lijke-grap~a48c5496/
Klinkt plausbibel.quote:Op woensdag 15 januari 2020 17:29 schreef bitterbal het volgende:
er was jaren een heel vreemd verhaal over een mri machine hier in den haag in het westeinde. Iemand had de deur naar de ruimte open gelaten en op de gang werd er iemand in een bed langs gereden. Door het magnetische veld va dat mri ding is dat bed dus tegen die machine getrokken met patiënt en al.
Vrijdag moet ik voor de uitslag naar de Neuroloogquote:Op woensdag 15 januari 2020 17:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Gelukkig. Heb je al iets van een uitslag?
Nou ja tegen is wat nutteloos maar of ze er moeite voor willen doen weet ik niet. Sommige twijfelen aan de constructie en zijn bang dat onderhoud uit de vve pot komt maar het valt buiten de vve.quote:Op woensdag 15 januari 2020 17:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Denk je dat er iemand tegen jouw bitterbalkon is?
Spannend?quote:Op woensdag 15 januari 2020 17:34 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Vrijdag moet ik voor de uitslag naar de Neuroloog
Spannendquote:Op woensdag 15 januari 2020 17:34 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Vrijdag moet ik voor de uitslag naar de Neuroloog
Maar de benedenburen hebben ook een balkon in dezelfde constructie?quote:Op woensdag 15 januari 2020 17:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nou ja tegen is wat nutteloos maar of ze er moeite voor willen doen weet ik niet. Sommige twijfelen aan de constructie en zijn bang dat onderhoud uit de vve pot komt maar het valt buiten de vve.
Toen ik hier kwam wonen hebben we het ook al geprobeerd en toen was er ook 1 persoon die niet mee wilde werken.
Maar nu is het zo dat de beneden buren de uitbouw weg zouden mogen halen of mij zouden mogen verbieden er gebruik van te maken. Ze moeten dan wel een eenmalige boete van 5000 euro betalen. Verwacht niet dat ze dat zullen doen maar je weet het nooit.
Nee zij hebben een tuin met die uitbouw en mijn balkon is op dat dakquote:Op woensdag 15 januari 2020 17:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Maar de benedenburen hebben ook een balkon in dezelfde constructie?
quote:
Mwa, ik verwacht geen slecht nieuws. Ik heb nergens last van iig. Het enige wat spannend is, is of dat ding in mijn hoofd is gegroeid of niet.quote:
Heb je een idee of het is gegroeid?quote:Op woensdag 15 januari 2020 17:39 schreef Bos81 het volgende:
[..]
[..]
Mwa, ik verwacht geen slecht nieuws. Ik heb nergens last van iig. Het enige wat spannend is, is of dat ding in mijn hoofd is gegroeid of niet.
Mja, kans is klein, maar ik snap dat je dat liever zwart op wit hebtquote:Op woensdag 15 januari 2020 17:39 schreef bitterbal het volgende:
Ik ben verantwoordelijk voor het dak en zij voor de constructie als er onderhoud of schade zou zijn. Zij hebben het ook met deze wetenschap gekocht. Maar ja mensen kunnen van mening veranderen natuurlijk
Voor mijn gevoel niet, maar dat zegt natuurlijk niks..quote:Op woensdag 15 januari 2020 17:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Heb je een idee of het is gegroeid?
Ja sowieso ook als ik het wil verkopen. De gedachte dat je balkon misschien verdwijnt is niet zo tof natuurlikquote:Op woensdag 15 januari 2020 17:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mja, kans is klein, maar ik snap dat je dat liever zwart op wit hebt
Daar hopen we dan tenminste op.quote:Op woensdag 15 januari 2020 17:41 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Voor mijn gevoel niet, maar dat zegt natuurlijk niks..
Dat doet de waarde van je huisje geen goedquote:Op woensdag 15 januari 2020 17:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja sowieso ook als ik het wil verkopen. De gedachte dat je balkon misschien verdwijnt is niet zo tof natuurlik
Dit!quote:Op woensdag 15 januari 2020 17:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Daar hopen we dan tenminste op.
quote:Op woensdag 15 januari 2020 17:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Daar hopen we dan tenminste op.
Nee precies :pquote:Op woensdag 15 januari 2020 17:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat doet de waarde van je huisje geen goed
Met foto's?quote:Op woensdag 15 januari 2020 17:45 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik ga verder in mijn boek over Tsjernobyl dat ik gisteren heb gekocht in Newcastle
De Britten gaan met hun tijd meequote:Op woensdag 15 januari 2020 17:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]die ook! En zelfs leestekens
Klinkt veel te feitelijk zo :pquote:Op woensdag 15 januari 2020 17:49 schreef Budapestenaar het volgende:
Er staan wel wat schema’s en diagrammen in trouwens. Het is een nauwgezette reconstructie van de ramp, met achtergronden, geschreven door een Oekraīense wetenschapper.
Lekker zeg.quote:Op woensdag 15 januari 2020 17:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Een stoom maaltijd met zalm en pasta van de AH.
Jij? Weet je het al?
Ik mag hopen dat het feitelijk isquote:Op woensdag 15 januari 2020 17:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Klinkt veel te feitelijk zo :p
maar een diagram is een plaatje.
Is het niet super droog?quote:Op woensdag 15 januari 2020 17:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat het feitelijk is
Ik hou van geschiedenis, ik ben geīnteresseerd in de Sovjet Unie en deze ramp heeft me altijd geboeid. Heerlijk leesvoer voor mij
Met?quote:Op woensdag 15 januari 2020 17:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Lekker zeg.
Volgens mij wraps
Geen idee eigenlijk.quote:Op woensdag 15 januari 2020 17:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Met?
Spreek je dat ook uit als vrapss?
Nee, het is goed geschreven, met veel aandacht voor de persoonlijke verhalen van de hoofdrolspelers. Het leest als een thriller. Alleen weet ik het einde alquote:
Zouden ze niet die sacrofaag vervangen binnenkort?quote:Op woensdag 15 januari 2020 17:54 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, het is goed geschreven, met veel aandacht voor de persoonlijke verhalen van de hoofdrolspelers. Het leest als een thriller. Alleen weet ik het einde al
werrep?quote:Op woensdag 15 januari 2020 17:53 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk.
En nee.
Is volgens mij al gedaanquote:Op woensdag 15 januari 2020 17:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Zouden ze niet die sacrofaag vervangen binnenkort?
Beefburgers. Met met kaas gevulde tacobakjesquote:
is daar nog wat nieuws over te lezen na die serie erover?quote:Op woensdag 15 januari 2020 17:49 schreef Budapestenaar het volgende:
Er staan wel wat schema’s en diagrammen in trouwens. Het is een nauwgezette reconstructie van de ramp, met achtergronden, geschreven door een Oekraīense wetenschapper.
Klinkt ook lekker.quote:Op woensdag 15 januari 2020 17:56 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Beefburgers. Met met kaas gevulde tacobakjes
Een knallend einde zeker??quote:Op woensdag 15 januari 2020 17:54 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, het is goed geschreven, met veel aandacht voor de persoonlijke verhalen van de hoofdrolspelers. Het leest als een thriller. Alleen weet ik het einde al
Nee. Je zegt wrep.quote:Op woensdag 15 januari 2020 17:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zo klinkt het als een kikker. Je zegt toch gewoon rep?
Lekker bossiequote:Op woensdag 15 januari 2020 17:56 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Beefburgers. Met met kaas gevulde tacobakjes
Oke Jort.quote:Op woensdag 15 januari 2020 17:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee gewoon zoals het heurt
Waarom zou ik dat zijn denk je?quote:Op woensdag 15 januari 2020 17:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Oke Jort.
Zou wel echt te komisch zijn als jij Jort Kelder zou zijn.
Vrees van nietquote:Op woensdag 15 januari 2020 17:57 schreef bitterbal het volgende:
Nu de vraag of Karzai ons kan overtreffen met zijn eten.
quote:Op woensdag 15 januari 2020 17:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Waarom zou ik dat zijn denk je?
quote:Op woensdag 15 januari 2020 17:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee gewoon zoals het heurt
Topkokquote:Op woensdag 15 januari 2020 17:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nou Karzai is wel een topspeler.
Niks. Dat is begraven onder die sarcofaag. Je kunt er ook weinig mee verder.quote:Op woensdag 15 januari 2020 17:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
En nu? Was het plan met wat er over is?
Dat klinkt toch voor geen meter man.quote:Op woensdag 15 januari 2020 18:00 schreef UitStraling het volgende:
Ik zeg ook rep of reps of repsjes.
Zeg je zeker ook spaghetti met een harde g?quote:Op woensdag 15 januari 2020 18:00 schreef UitStraling het volgende:
Ik zeg ook rep of reps of repsjes.
Dus dat.quote:Op woensdag 15 januari 2020 18:00 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat klinkt toch voor geen meter man.
Ah hmm ja. Moet toch een keer weg?quote:Op woensdag 15 januari 2020 18:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Niks. Dat is begraven onder die sarcofaag. Je kunt er ook weinig mee verder.
Ik niet. Ik heb een zachte g..quote:Op woensdag 15 januari 2020 18:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Zeg je zeker ook spaghetti met een harde g?
Ik hoor geen verschil tussen rap en wrapquote:Op woensdag 15 januari 2020 17:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Je zegt echt geen rep. Een subtiele w hoort er voor.
Ja een rapper wrapt toch niet?quote:Op woensdag 15 januari 2020 18:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik hoor geen verschil tussen rap en wrap
Nee, het heeft geen zin om die rommel te verplaatsen. Dat moet daar nog honderden jaren blijven.quote:Op woensdag 15 januari 2020 18:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ah hmm ja. Moet toch een keer weg?
quote:
Hou opquote:Op woensdag 15 januari 2020 18:03 schreef bitterbal het volgende:
Echt wel.
Je hebt wraps en rappers. Niet wrappers.
Ja das een australier...quote:Op woensdag 15 januari 2020 18:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, maar in de uitspraak zit weinig tot geen verschil.
Je hebt ook lijden en leiden en Leiden. Spreek jij dat ook anders uit?quote:Op woensdag 15 januari 2020 18:03 schreef bitterbal het volgende:
Echt wel.
Je hebt wraps en rappers. Niet wrappers.
Nee maar tussen die ei en de ij zit dus echt geen verschil in klankquote:Op woensdag 15 januari 2020 18:05 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je hebt ook lijden en leiden en Leiden. Spreek jij dat ook anders uit?
Ik zeg gewoon tortilla.quote:
Ik lust ook wel een ijquote:Op woensdag 15 januari 2020 18:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee maar tussen die ei en de ij zit dus echt geen verschil in klank
Heb je veel cola gedronken vandaag?quote:Op woensdag 15 januari 2020 18:08 schreef bitterbal het volgende:
Dat is een Brit. Zij spreken pas echt engels. Niet al die gevangenen daar in Australie
Nee te weinig. misschien is dat het :pquote:Op woensdag 15 januari 2020 18:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Heb je veel cola gedronken vandaag?
Stuiterbitterbalquote:Op woensdag 15 januari 2020 18:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee te weinig. misschien is dat het :p
Damn. 5 tot 20 jaar.quote:Op woensdag 15 januari 2020 18:14 schreef Budapestenaar het volgende:
https://www.ad.nl/buitenl(...)itgesloten~a9c3268f/
Oeps
Krijgen ze niet, maar dit is wel een stevige waarschuwing.
Denk dat Roelf er niet zoveel aan kan doen. Zelfs zijn ouders zijn een letter vergeten.quote:Op woensdag 15 januari 2020 18:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Moeten ze maar niet zo dom doen. Geen medelijden mee.
Of ze hebben een letter teveel gedaanquote:Op woensdag 15 januari 2020 18:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Denk dat Roelf er niet zoveel aan kan doen. Zelfs zijn ouders zijn een letter vergeten.
De L zekerquote:Op woensdag 15 januari 2020 18:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Of ze hebben een letter teveel gedaan
Niet de O?quote:
In het zuid Limburgs hoor je vaak wel een duidelijk klankverschil tussen de lange en korte eiquote:Op woensdag 15 januari 2020 18:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee maar tussen die ei en de ij zit dus echt geen verschil in klank
Hoe dan?quote:Op woensdag 15 januari 2020 18:28 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
In het zuid Limburgs hoor je vaak wel een duidelijk klankverschil tussen de lange en korte ei
En het onbreken van een t. Met name achteraan een voltooid deelwoord. Ik heb da gekochquote:Op woensdag 15 januari 2020 18:28 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
In het zuid Limburgs hoor je vaak wel een duidelijk klankverschil tussen de lange en korte ei
Door een mooie, goed uitgewerkte en weloverwogen taal goed en duidelijk uit te sprekenquote:Op woensdag 15 januari 2020 18:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hoe dan?
@:tamieke hoe is dit bij jou?
Nou weet ik nog niksquote:Op woensdag 15 januari 2020 18:35 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Door een mooie, goed uitgewerkte en weloverwogen taal goed en duidelijk uit te spreken
Lastig uit te leggen, maar er zit een duidelijk klank verschil tussen bijvoorbeeld een Ei en de ij in Ijsje.quote:
Okee, als het mooi weer is, reis ik af naar Zuid-Limburg voor een ei en een ijsje.quote:Op woensdag 15 januari 2020 18:37 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Lastig uit te leggen, maar er zit een duidelijk klank verschil tussen bijvoorbeeld een Ei en de ij in Ijsje.
Een van de twee spreken ze toch meer uit als een i?quote:Op woensdag 15 januari 2020 18:37 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Lastig uit te leggen, maar er zit een duidelijk klank verschil tussen bijvoorbeeld een Ei en de ij in Ijsje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |