Boks, ik had vanmorgen wind mee, dat ging snel. Ik vrees de terugweg.quote:
Hoe is het met de auto?quote:Op woensdag 15 januari 2020 10:39 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Boks, ik had vanmorgen wind mee, dat ging snel. Ik vrees de terugweg.
O, bij mij is het mijn eigen schuld. Ik dacht dat er bij de terminal een bus naar Haarlem vertrok. Nu ben ik met een overstap op weg naar Sloterdijkquote:Op woensdag 15 januari 2020 10:39 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Boks, ik had vanmorgen wind mee, dat ging snel. Ik vrees de terugweg.
RIP bankrekening. Ik laat 'm nu nog repareren, maar dit is wel duidelijk z'n laatste jaar.quote:
Dat klinkt niet helemaal de goeie kant op.quote:Op woensdag 15 januari 2020 10:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O, bij mij is het mijn eigen schuld. Ik dacht dat er bij de terminal een bus naar Haarlem vertrok. Nu ben ik met een overstap op weg naar Sloterdijk
Oeiquote:Op woensdag 15 januari 2020 10:46 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
RIP bankrekening. Ik laat 'm nu nog repareren, maar dit is wel duidelijk z'n laatste jaar.
Op zich wel. Op Sloterdijk stoppen treinen naar Dordt. Maar ik had beter een transfer naar A’dam CS bij kunnen boeken in plaats van dit ov-geneuzelquote:Op woensdag 15 januari 2020 10:46 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat klinkt niet helemaal de goeie kant op.
Het komt niet als een verrassing hoor, en in de tijd dat ik 'm heb (8 jaar inmiddels) heb ik er eigenlijk maar weinig kosten aan gehad. Maar dit is wel een duidelijk omslagpunt, want roest.quote:
In het plaatwerk? Of in het chassis?quote:Op woensdag 15 januari 2020 10:49 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het komt niet als een verrassing hoor, en in de tijd dat ik 'm heb (8 jaar inmiddels) heb ik er eigenlijk maar weinig kosten aan gehad. Maar dit is wel een duidelijk omslagpunt, want roest.
Geen flauw ideequote:Op woensdag 15 januari 2020 10:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Buda hoelaat ben je nu thuis dan?
Straks langer onderweg om thuis te komen dan dat je op die boot zat.quote:
Ja, zoietsquote:Op woensdag 15 januari 2020 10:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Straks langer onderweg om thuis te komen dan dat je op die boot zat.
Godsamme dat schiet opquote:Op woensdag 15 januari 2020 10:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, zoietsDe bus moest omrijden
Nu in Spaarnwoude
Subframe noemde garagedude het. Moet sowieso ooit gelast worden dus, maar ik weet niet of ík dat nog ga laten doen of dat ik 'm voor die tijd wegdoe.quote:Op woensdag 15 januari 2020 10:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
In het plaatwerk? Of in het chassis?
Hm, dat klinkt wel als iets serieusquote:Op woensdag 15 januari 2020 11:03 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Subframe noemde garagedude het. Moet sowieso ooit gelast worden dus, maar ik weet niet of ík dat nog ga laten doen of dat ik 'm voor die tijd wegdoe.
Jup, komend jaar rustig rondkijken en opties overwegen.quote:Op woensdag 15 januari 2020 11:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hm, dat klinkt wel als iets serieusEn nu, ander autootje?
Ik ben altijd blij dat mijn broer een garagebedrijf heeftquote:Op woensdag 15 januari 2020 11:10 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Jup, komend jaar rustig rondkijken en opties overwegen.Gelukkig voor mij had ik bijna precies het bedrag specifiek voor reparaties apart staan, dus het is geen enorme deuk in m'n spaargeld verder.
Leuk! Wat brengt jou hier?quote:Op woensdag 15 januari 2020 11:26 schreef Budapestenaar het volgende:
Zo, in de intercity direct naar Rotjeknor.
Kan ik me voorstellen ja! Nu is Joop best handig, maar dit zijn van die klusjes waarvoor het ding toch op een brug zal moeten.quote:Op woensdag 15 januari 2020 11:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ben altijd blij dat mijn broer een garagebedrijf heeft
Precies, voel niks, alles nog verdooftquote:Op woensdag 15 januari 2020 11:54 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Hey. Goedemorgen!
En hoe voelt dat? geen poot om op te staan nu?
OP merk je niks van, met een paar dagen weet ik meerquote:
Yoh, HQquote:
Dan ga je oefenen met lopen?quote:Op woensdag 15 januari 2020 12:05 schreef crv het volgende:
[..]
OP merk je niks van, met een paar dagen weet ik meer
Sterkte met de nasleep!quote:Op woensdag 15 januari 2020 12:05 schreef crv het volgende:
[..]
OP merk je niks van, met een paar dagen weet ik meer
Welke?quote:Op woensdag 15 januari 2020 12:27 schreef UitStraling het volgende:
Lekker luchtje besteld, ik ben weer even een kwartiertje blij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |