SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Puntentelling:
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
Team Rocket.quote:Op dinsdag 14 januari 2020 23:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
Heeft iemand een goede teamnaam voor mij?
En mijn topic kapen, met zo'n kut TT.quote:
''110% Anti-Baskenland''quote:Op dinsdag 14 januari 2020 23:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
Heeft iemand een goede teamnaam voor mij?
@heywooduquote:Op dinsdag 14 januari 2020 23:12 schreef Mani89 het volgende:
[..]
En mijn topic kapen, met zo'n kut TT.
Schande.quote:Op dinsdag 14 januari 2020 23:12 schreef Mani89 het volgende:
[..]
En mijn topic kapen, met zo'n kut TT.
Vision 2020?quote:Op dinsdag 14 januari 2020 23:12 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik ben bijna jarig jongens. Hopelijk geeft wim mij dadelijk een mooi cadeautje.
Veel plezier met Lebas.quote:Op dinsdag 14 januari 2020 23:12 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Maar dat ben ik niet.quote:
Dat ben je wel.quote:
Morgen?quote:Op dinsdag 14 januari 2020 23:12 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Een leuke jonge Bask ?quote:Op dinsdag 14 januari 2020 23:12 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Waarom bepaal jij dit?quote:
Ik heb je wel eens kritisch over Basken gezien.quote:
Wat is dat .Pro ineens voor gekkigheid eigenlijk?quote:Op dinsdag 14 januari 2020 23:14 schreef hhh38 het volgende:
Kan iemand mij trouwens uitleggen waarom de punten voor 2.UWT GC en 1.UWT helemaal gelijk zijn, maar die van 2.Pro GC en 1.Pro niet?
Een Totti-goal om het goed te maken: https://twitter.com/MundialMag/status/1217098940790734848quote:
Vind jij mensen die kritisch op Israël zijn ook antisemiet?quote:Op dinsdag 14 januari 2020 23:14 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik heb je wel eens kritisch over Basken gezien.
Nee, maar zo was het altijd alquote:Op dinsdag 14 januari 2020 23:14 schreef hhh38 het volgende:
Kan iemand mij trouwens uitleggen waarom de punten voor 2.UWT GC en 1.UWT helemaal gelijk zijn, maar die van 2.Pro GC en 1.Pro niet?
wimderon, denk ik.quote:Op dinsdag 14 januari 2020 23:14 schreef hhh38 het volgende:
We are no longer seen as an underdog team. We are seen as a high-performing purpose-driven, performance-led, technology-enabled cycling team that had an incredible rise in cycling and saw huge success early.quote:
Is hetzelfde als wat eerst HC was.quote:Op dinsdag 14 januari 2020 23:15 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Wat is dat .Pro ineens voor gekkigheid eigenlijk?
Daar kan mijn autistenbrein slecht tegenquote:Op dinsdag 14 januari 2020 23:15 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Nee, maar zo was het altijd al
.HC is vervangen door .Proquote:Op dinsdag 14 januari 2020 23:15 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Wat is dat .Pro ineens voor gekkigheid eigenlijk?
Morgen inderdaad.quote:Op dinsdag 14 januari 2020 23:13 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Morgen?
Ik ben ook bijna jarig /liefdagboek
Ah, dat zijn de belangrijke wijzigingen. Goed te zien dat de UCI de prioriteiten op orde heeft.quote:Op dinsdag 14 januari 2020 23:15 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Is hetzelfde als wat eerst HC was.
Nee, ik heb niet geboden op Basken.quote:
Weg met de zwartjes.quote:Op dinsdag 14 januari 2020 23:15 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
We are no longer seen as an underdog team. We are seen as a high-performing purpose-driven, performance-led, technology-enabled cycling team that had an incredible rise in cycling and saw huge success early.
- Rellende_Ryder
Tegen 'zo was het altijd al' moet een autistenbrein toch best goed kunnen.quote:Op dinsdag 14 januari 2020 23:16 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Daar kan mijn autistenbrein slecht tegen
Ik ga slapen wanneer ik wil slapen. Morgenvroeg gaat de wekker weer.quote:Op dinsdag 14 januari 2020 23:16 schreef showtimer het volgende:
[..]
Dan kun je nu nog niet gaan slapen. Vet ongezond.
Waarom?quote:Op dinsdag 14 januari 2020 23:16 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
.HC is vervangen door .Pro
Het zat me altijd al dwarsquote:Op dinsdag 14 januari 2020 23:16 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Tegen 'zo was het altijd al' moet een autistenbrein toch best goed kunnen.
Dat klinkt mooier.quote:
Dit wordt het jaar van Louis.quote:Op dinsdag 14 januari 2020 23:15 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
We are no longer seen as an underdog team. We are seen as a high-performing purpose-driven, performance-led, technology-enabled cycling team that had an incredible rise in cycling and saw huge success early.
- Rellende_Ryder
Ik zal een rondje geven tijdens de eerste WLR-meet.quote:Op dinsdag 14 januari 2020 23:17 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik stel voor dat je het hele topic trakteert op speciaalbier
Maar dat is niet zo.quote:
Die is al geweest, waren we je vergeten uit te nodigen?quote:Op dinsdag 14 januari 2020 23:17 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik zal een rondje geven tijdens de eerste WLR-meet.
Omdat het nieuw is, kek, en mega fantastisch? Geen idee, is een beetje vernieuwen om het vernieuwen heb ik het idee.quote:
Hebben we het in de verkeerde Discord geplaatst?quote:Op dinsdag 14 januari 2020 23:18 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Die is al geweest, waren we je vergeten uit te nodigen?
1.Proquote:Op dinsdag 14 januari 2020 23:18 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Klinkt hip.
Binnenkort krijgt de World Tour vast ook een nieuwe fancy naam. Protour ofzo
Kut.quote:Op dinsdag 14 januari 2020 23:18 schreef Slobeend het volgende:
Ik hoop dat Kamp mijn bedrag waard gaat zijn.
In de appgroep zit hij ook niet he?quote:Op dinsdag 14 januari 2020 23:18 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Hebben we het in de verkeerde Discord geplaatst?
Zeker weer besproken op Discord. Klootzakken.quote:Op dinsdag 14 januari 2020 23:18 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Die is al geweest, waren we je vergeten uit te nodigen?
Hier missen nog de tussencategorieën 1.HC1 en 1.12quote:Op dinsdag 14 januari 2020 23:18 schreef heywoodu het volgende:
[..]
1.Pro
1.ProHC
1.HC
1.1
1.2
Het wordt overzichtelijk.
Wat vond je van de foto die ik meestuurde?quote:Op dinsdag 14 januari 2020 23:19 schreef wimderon het volgende:
[..]
Nog even wat kleurtjes toevoegen en wat teasen.
Dat teasen hoeft echt niet, van mij. Maar doe wat je niet laten kunt.quote:Op dinsdag 14 januari 2020 23:19 schreef wimderon het volgende:
[..]
Nog even wat kleurtjes toevoegen en wat teasen.
Dat mag niet.quote:Op dinsdag 14 januari 2020 23:19 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Wat vond je van de foto die ik meestuurde?
De drie hoogste boden zijn allemaal op Mès als het zo even snel bekijk.quote:Op dinsdag 14 januari 2020 22:59 schreef El-Stinho het volgende:
Benieuwd of er op een andere renner dan Betsjol het meest geboden is.
Misschien moet je zeggen dat je het wél leuk vindt, dan stopt iequote:Op dinsdag 14 januari 2020 23:19 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dat teasen hoeft echt niet, van mij. Maar doe wat je niet laten kunt.
Waarom mag dat niet?quote:
Jij geeft een paar cadeautjes aan Slobeend, ha!quote:Op dinsdag 14 januari 2020 23:12 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Jouw eigen regels.quote:
Je moet je collega's af en toe wat gunnen.quote:Op dinsdag 14 januari 2020 23:21 schreef wimderon het volgende:
[..]
Jij geeft een paar cadeautjes aan Slobeend, ha!
Ik ben niet gevoelig voor dickpics.quote:Op dinsdag 14 januari 2020 23:19 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Wat vond je van de foto die ik meestuurde?
Ohquote:Op dinsdag 14 januari 2020 23:21 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ik ben niet gevoelig voor dickpics.
Slapeloze nachten?quote:
Wat dacht je van Shotaro Iribe.quote:Op dinsdag 14 januari 2020 23:22 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Volgende ronde 30 miljoen richting Hideto Nakane, check.
Mij krijg je niet gek door te winnen in de FPCL zelf.quote:
Toen veel tijd in de voorbereiding stoppen zich nog uitbetaaldequote:Op dinsdag 14 januari 2020 23:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
Biedronde 3 was wel mooier toen niemand snapte hoe het spel werkte.
Toen kon je gasten als Pasqualon nog zo oppikken terwijl er bidding wars waren om Adam Hansen.
(lol)twitter:inCycleTV twitterde op zondag 12-01-2020 om 20:41:53A busy day in Calpe as we joined @NTTProCycling on their training ride. Japanese national road race champion @IribeShotaro looking strong early in camp. 💪🇯🇵 https://t.co/g40kiHE1Tg reageer retweet
Ik had toen 20 miljoen over voor Meintjes volgens mijquote:Op dinsdag 14 januari 2020 23:24 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Toen veel tijd in de voorbereiding stoppen zich nog uitbetaalde
Arme Bjarnequote:Op dinsdag 14 januari 2020 23:24 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
(lol)twitter:inCycleTV twitterde op zondag 12-01-2020 om 20:41:53A busy day in Calpe as we joined @:NTTProCycling on their training ride. Japanese national road race champion @:IribeShotaro looking strong early in camp. 💪🇯🇵 https://t.co/g40kiHE1Tg reageer retweet
5 meter voor anderen uit fietsenquote:Op dinsdag 14 januari 2020 23:24 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
(lol)twitter:inCycleTV twitterde op zondag 12-01-2020 om 20:41:53A busy day in Calpe as we joined @:NTTProCycling on their training ride. Japanese national road race champion @:IribeShotaro looking strong early in camp. 💪🇯🇵 https://t.co/g40kiHE1Tg reageer retweet
Die heeft ondertussen zelf ook een bende narigheid binnengehaald, dat wil jij niet weten.quote:
Zijn nog wel paar leuke klassementsmannen over. Tel er zo stuk of 5.quote:Op dinsdag 14 januari 2020 23:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
Biedronde 3 was wel mooier toen niemand snapte hoe het spel werkte.
Toen kon je gasten als Pasqualon nog zo oppikken terwijl er bidding wars waren om Adam Hansen.
Dankjewel vriend.quote:
Dat was in 2017 nog niet zo debiel, zij het wat aan de prijzige kant. Hij is pas 2 jaar wegkapitein hè.quote:Op dinsdag 14 januari 2020 23:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik had toen 20 miljoen over voor Meintjes volgens mij
Hij scoorde in 3 speelronden.quote:Op dinsdag 14 januari 2020 23:26 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Dat was in 2017 nog niet zo debiel, zij het wat aan de prijzige kant. Hij is pas 2 jaar wegkapitein hè.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |