Vind jij mensen die kritisch op Israël zijn ook antisemiet?quote:Op dinsdag 14 januari 2020 23:14 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik heb je wel eens kritisch over Basken gezien.
Nee, maar zo was het altijd alquote:Op dinsdag 14 januari 2020 23:14 schreef hhh38 het volgende:
Kan iemand mij trouwens uitleggen waarom de punten voor 2.UWT GC en 1.UWT helemaal gelijk zijn, maar die van 2.Pro GC en 1.Pro niet?
wimderon, denk ik.quote:Op dinsdag 14 januari 2020 23:14 schreef hhh38 het volgende:
Kan iemand mij trouwens uitleggen waarom de punten voor 2.UWT GC en 1.UWT helemaal gelijk zijn, maar die van 2.Pro GC en 1.Pro niet?
We are no longer seen as an underdog team. We are seen as a high-performing purpose-driven, performance-led, technology-enabled cycling team that had an incredible rise in cycling and saw huge success early.quote:
Is hetzelfde als wat eerst HC was.quote:Op dinsdag 14 januari 2020 23:15 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Wat is dat .Pro ineens voor gekkigheid eigenlijk?
Daar kan mijn autistenbrein slecht tegenquote:Op dinsdag 14 januari 2020 23:15 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Nee, maar zo was het altijd al
.HC is vervangen door .Proquote:Op dinsdag 14 januari 2020 23:15 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Wat is dat .Pro ineens voor gekkigheid eigenlijk?
Morgen inderdaad.quote:Op dinsdag 14 januari 2020 23:13 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Morgen?
Ik ben ook bijna jarig /liefdagboek
Ah, dat zijn de belangrijke wijzigingen. Goed te zien dat de UCI de prioriteiten op orde heeft.quote:Op dinsdag 14 januari 2020 23:15 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Is hetzelfde als wat eerst HC was.
Nee, ik heb niet geboden op Basken.quote:
Weg met de zwartjes.quote:Op dinsdag 14 januari 2020 23:15 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
We are no longer seen as an underdog team. We are seen as a high-performing purpose-driven, performance-led, technology-enabled cycling team that had an incredible rise in cycling and saw huge success early.
- Rellende_Ryder
Tegen 'zo was het altijd al' moet een autistenbrein toch best goed kunnen.quote:Op dinsdag 14 januari 2020 23:16 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Daar kan mijn autistenbrein slecht tegen
Ik ga slapen wanneer ik wil slapen. Morgenvroeg gaat de wekker weer.quote:Op dinsdag 14 januari 2020 23:16 schreef showtimer het volgende:
[..]
Dan kun je nu nog niet gaan slapen. Vet ongezond.
Waarom?quote:Op dinsdag 14 januari 2020 23:16 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
.HC is vervangen door .Pro
Het zat me altijd al dwarsquote:Op dinsdag 14 januari 2020 23:16 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Tegen 'zo was het altijd al' moet een autistenbrein toch best goed kunnen.
Dat klinkt mooier.quote:
Dit wordt het jaar van Louis.quote:Op dinsdag 14 januari 2020 23:15 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
We are no longer seen as an underdog team. We are seen as a high-performing purpose-driven, performance-led, technology-enabled cycling team that had an incredible rise in cycling and saw huge success early.
- Rellende_Ryder
Ik zal een rondje geven tijdens de eerste WLR-meet.quote:Op dinsdag 14 januari 2020 23:17 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik stel voor dat je het hele topic trakteert op speciaalbier
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |