SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Dit kan tijdelijk via http://radio49.myl2mr.com/
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
Fijne avond nog.quote:Op dinsdag 14 januari 2020 21:03 schreef just me het volgende:
fijne avond nog, ik moet nog even wat anders doen
Bedankt voor de muziekjes brother
![]()
quote:
Die William Shatner heeft wat verkrachtingen op zijn naam staan.quote:Op dinsdag 14 januari 2020 21:08 schreef brother52 het volgende:
[..]![]()
Shatner, William - Mr. Tambourine Man
Dit is best wel slecht, eigenlijk...quote:Op dinsdag 14 januari 2020 21:08 schreef brother52 het volgende:
[..]![]()
Shatner, William - Mr. Tambourine Man
En daar is hij nooit voor opgepakt?quote:Op dinsdag 14 januari 2020 21:08 schreef livelink het volgende:
[..]
Die William Shatner heeft wat verkrachtingen op zijn naam staan.
Ze zouden hem aan moeten klagen.quote:Op dinsdag 14 januari 2020 21:08 schreef livelink het volgende:
[..]
Die William Shatner heeft wat verkrachtingen op zijn naam staan.
De rest van het album is nog veel erger.quote:Op dinsdag 14 januari 2020 21:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dit is best wel slecht, eigenlijk...
Hij zat steeds ongrijpbaar in dat ruimteschip...quote:Op dinsdag 14 januari 2020 21:09 schreef Melting het volgende:
[..]
En daar is hij nooit voor opgepakt?
half goed.quote:
Tja, als je beroemd bent kom je overal mee weg.quote:Op dinsdag 14 januari 2020 21:09 schreef Melting het volgende:
[..]
En daar is hij nooit voor opgepakt?
Billy Corganquote:
Tot ongeveer 21:45quote:
Bijnaquote:
Ik ga het proberen vol te houden, maar ik zit al flink te gapen.quote:
quote:Op dinsdag 14 januari 2020 21:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Oei, dat ga ik niet redden, vrees ik...
Scorpiosn - Still Loving You...
Ik blijf die Duitse jankbal met z'n petje op voor me zien...quote:Op dinsdag 14 januari 2020 21:15 schreef brother52 het volgende:
Met het gaspedaal vol ingetrapt klinkt het een stuk beter
Gewoon Friends With Benefits, meer niet...quote:Op dinsdag 14 januari 2020 21:16 schreef livelink het volgende:
Ze hebben wel erge haast. De liefde lijkt een beetje oppervlakkig te zijn.
quote:Op dinsdag 14 januari 2020 21:16 schreef livelink het volgende:
Ze hebben wel erge haast. De liefde lijkt een beetje oppervlakkig te zijn.
Ja, dat klinkt als de juiste samenvatting.quote:Op dinsdag 14 januari 2020 21:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Gewoon Friends With Benefits, meer niet...
quote:
Ik heb ooit eens gelezen dat Metallica een nummer heeft uitgebracht dat Battery heet.quote:
quote:Op dinsdag 14 januari 2020 21:20 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik heb ooit eens gelezen dat Metallica een nummer heeft uitgebracht dat Battery heet.
Ik gok dat dat het origineel is.
quote:Op dinsdag 14 januari 2020 21:21 schreef MadMaster het volgende:
Ik vind dit een mooie afsluiter.
Dank Brother!
Morgenavond ga ik waarschijnlijk wat draaien, nog geen idee wat...
Welterusten.quote:Op dinsdag 14 januari 2020 21:21 schreef MadMaster het volgende:
Dank Brother!
Fijne avond verder nog, MadMasterquote:Op dinsdag 14 januari 2020 21:21 schreef MadMaster het volgende:
Dank Brother!
quote:
quote:Op dinsdag 14 januari 2020 21:27 schreef brother52 het volgende:
[..]![]()
Had verwacht dat je de vorige ook wist
Je hebt het origineel wel eens gedraaidquote:
Goede voorbereiding gehad.quote:Deze heb ik toevallig vanmiddag nog geluisterd.
Anders was ik de band vast vergeten.
Die heb ik een andere keer gehoord. Heb ik ook zelf hier namelijk.quote:Op dinsdag 14 januari 2020 21:29 schreef brother52 het volgende:
[..]
Je hebt het origineel wel eens gedraaid
[..]
Goede voorbereiding gehad.
Vandaar dat je die van Goldfinger ook wist natuurlijk
Ja..... ik ook.quote:
Ja precies. Daar stokt het bij mij ookquote:
Van the Crickets volgens mijquote:Op dinsdag 14 januari 2020 21:33 schreef livelink het volgende:
[..]
En van wie was dan het origineel?
Ik doe mijn bestquote:
quote:
Ik had het er echt nauwelijks uitgehaald. Wel mooi zo.quote:Op dinsdag 14 januari 2020 21:37 schreef brother52 het volgende:
[..]![]()
Amanda Palmer & Jherek Bischoff - Blackstar (ft. Anna Calvi)
quote:Op dinsdag 14 januari 2020 21:42 schreef livelink het volgende:
Is dit degene die ik de hele tijd mis?
Half goed.quote:Op dinsdag 14 januari 2020 21:43 schreef livelink het volgende:
Nou hoor ik hem dus toch, maar ik ben de titel weer vergeten![]()
Iets met Salt?
What's up?quote:Op dinsdag 14 januari 2020 21:45 schreef brother52 het volgende:
[..]
Half goed.
Er zit een a en s in de titel
Nee want die ken je wel neem ik aan.quote:
quote:01. The Presidents Of The United States Of America - Ladies And Gentlemen Part I
02. Nightwish - Over The Hills And Far Away
03. Living Colour - Tomorrow Never Knows
04. Amanda Palmer - Exit Music (For A Film)
05. KULA SHAKER - Hush
06. Hayseed Dixie - Hell's Bells
07. Smashing Pumpkins - Space Oddity
08. Life of Agony - Redemption Song
09. Anneke Van Giersbergen & Danny Cavanagh - Teardrop
10. Les Claypool's Duo De Twang - Man in the Box
11. Goldfinger - 99 Red Balloons
12. Veruca Salt - My Sharona
13. Nirvana - Love Buzz
14. Richard Cheese - Insane in the Brain
15. Ane Brun - Hunting High And Low
16. The Beautiful South - Don't Fear The Reaper
17. Blue Oyster Cult - Born To Be Wild
18. Lagwagon - Brown Eyed Girl
19. A Perfect Circle - Fiddle and the Drum
20. Velvet Revolver - Psycho Killer
21. Faith No More - War Pigs
22. RAMONES - Substitute
23. The Presidents Of The United States Of America - Kick Out the Jams
24. Anthrax - Got The Time
25. Tori Amos - Raining Blood
26. Stiff Little Fingers - Love Of The Common People
27. Therion - Children Of The Damned
28. Fear Factory - I Will Follow
29. Devin Townsend Project - Hyperdrive!
30. Monster Magnet - Venus In Furs
31. MxPx - Kids in America
32. The Ataris - The Boys of Summer
33. Shatner, William - Mr. Tambourine Man
34. Billy Corgan - To Love Somebody
35. Sonata Arctica - Still Loving You
36. Machine Head - Battery
37. Opeth - Would?
38. Lemonheads - Mrs. Robinson
39. the Clash - I Fought The Law
40. Amanda Palmer & Jherek Bischoff - Blackstar (ft. Anna Calvi)
41. Sacred Reich - War Pigs
42. The Presidents Of The United States Of America - Ladies And Gentlemen Part II
Ik ben er ook klaar mee hoor. Nog langer draaien en ik word duizeligquote:Op dinsdag 14 januari 2020 21:48 schreef Melting het volgende:
Die brother weet van geen ophouden hè?
Ik ga zo wel naar bed hoor, hoe leuk de muziekjes ook zijn.
What's up ken ik inderdaad wel. War pigs dusquote:Op dinsdag 14 januari 2020 21:46 schreef brother52 het volgende:
[..]
Nee want die ken je wel neem ik aan.
Sacred Reich - War Pigs
Origineel van Black Sabbath
Peaceman heeft die laatst nog gedraaid.quote:Op dinsdag 14 januari 2020 21:48 schreef livelink het volgende:
[..]
What's up ken ik inderdaad wel. War pigs dus![]()
![]()
Ik ga proberen het nooit meer te vergeten. Ik denk trouwens dat ik het origineel wel eens gehoord heb.
Dank je wel brother. Ik schakelde een beetje laat in, maar heb gelukkig toch nog wel wat meegekregenquote:Op dinsdag 14 januari 2020 21:48 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik ben er ook klaar mee hoor. Nog langer draaien en ik word duizelig
Graag gedaan.quote:Op dinsdag 14 januari 2020 21:48 schreef Melting het volgende:
Dank voor de leuke muziekjes, brother.
Erg leuk om de nummers zo eens te horen.
Deel 4?quote:Wanneer is deel 4?
Ik bedoelde uiteraard deel 3.quote:Op dinsdag 14 januari 2020 21:50 schreef brother52 het volgende:
[..]
Graag gedaan.
[..]
Deel 4?![]()
Dan moet eerst deel 3 nog en ik had al moeite om deze show vol te krijgen.
Welterustenquote:
Even snel gekeken wat er nog op de lijst staat die ik niet gedraaid heb en deel 3 zou eventueel nog lukken maar de kwaliteit van de covers wordt dan wel wat minder.quote:
Goedemorgen.quote:
Goedemorgen Diaan. Zeker wel.quote:
Nog nooit van gehoord...quote:Op woensdag 15 januari 2020 07:26 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen Diaan. Zeker wel.
Morgen naar de Horecava in de RAI.
Dat is een horeca beurs. Kun je lekkere dingen eten/drinken.quote:Op woensdag 15 januari 2020 07:30 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nog nooit van gehoord...Mijn moeder en schoonzus zijn vandaag naar de RAI voor een vakantiebeurs (zij werkt bij een zakelijk reisbureau)
Ow niets voor mij dus....quote:Op woensdag 15 januari 2020 07:35 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat is een horeca beurs. Kun je lekkere dingen eten/drinken.
Het is 4 dagen beurs, en morgen de laatste dag.
Is die vakantie beurs maar klein dan? De horeca beurs beslaat namelijk 5 hallen, volgens mij.
Of is de RAI nog veel groter?
En ik zie dat morgen de vakantiebeurs begint. Ik denk dat er dus ruimte genoeg is.quote:Op woensdag 15 januari 2020 trappen we het boekingsseizoen officieel af tijdens de Vakantiebeurs Vakdag. Dit jaar met een wel heel bijzondere editie: Vakantiebeurs bestaat 50 jaar!
quote:Op woensdag 15 januari 2020 08:10 schreef Diaan73 het volgende:
Ow en ik lees nu dat de vakantiebeurs in de jaarbeurs is ipv de RAIDat had mijn moeder niet goed dus.
Ze gaan met de trein... ik ga ze niet appen.quote:Op woensdag 15 januari 2020 08:30 schreef Melting het volgende:
[..]Staan ze straks op de verkeerde plaats.
Ik hoop het ook voor jequote:Op woensdag 15 januari 2020 08:39 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ze gaan met de trein... ik ga ze niet appen.Ik denk dat mijn schoonzus het wel weet, mag ik toch hopen.
Ze gaan gewoon naar de RAI in Utrecht!quote:Op woensdag 15 januari 2020 08:30 schreef Melting het volgende:
[..]Staan ze straks op de verkeerde plaats.
quote:Op woensdag 15 januari 2020 09:33 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ze gaan gewoon naar de RAI in Utrecht!
quote:
De vakantiebeurs is in Utrecht en omvat alle hallen van de Jaarbeurs...quote:Op woensdag 15 januari 2020 07:30 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nog nooit van gehoord...Mijn moeder en schoonzus zijn vandaag naar de RAI voor een vakantiebeurs (zij werkt bij een zakelijk reisbureau)
Ah, zelf ook al ontdekt...quote:Op woensdag 15 januari 2020 08:10 schreef Diaan73 het volgende:
Ow en ik lees nu dat de vakantiebeurs in de jaarbeurs is ipv de RAIDat had mijn moeder niet goed dus.
quote:
Dan komt het dus niet uit je laptopquote:Op woensdag 15 januari 2020 17:59 schreef brother52 het volgende:
Ik hoorde net weer fatsoenlijk geluid uit mijn laptop komen.
Dankzij een goede bluetoothspeaker uit de kringloop![]()
Details...quote:Op woensdag 15 januari 2020 18:03 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Dan komt het dus niet uit je laptop
Nee dit is een wazig hardcore iets.quote:Op woensdag 15 januari 2020 18:22 schreef brother52 het volgende:
Pestilence is toch deathmetal?
Daar is niks mis mee
Dan luister je naar de verkeerde Pestilencequote:Op woensdag 15 januari 2020 18:22 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Nee dit is een wazig hardcore iets.
Of juist de goedequote:Op woensdag 15 januari 2020 18:24 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dan luister je naar de verkeerde Pestilence
Bang dat de buurvrouw meeleest?quote:
Ik was wat laat thuis, maar ik ga zo de boel opstarten en draai vanaf 20.15 uur...quote:Op woensdag 15 januari 2020 19:53 schreef Melting het volgende:
Ik dacht trouwens dat Mad vananvond zou draaien?
Yep. Raf heeft er wat muziek in gezet, volgens mij.quote:
Huh?quote:Op woensdag 15 januari 2020 20:15 schreef Melting het volgende:
[..]
Yep. Raf heeft er wat muziek in gezet, volgens mij.
quote:Op woensdag 15 januari 2020 20:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Huh?
Ik hoop dat je nu 2 Brothers On The 4th Floor kan horen...
Je slaat de spijker op z'n kop.quote:
Auwquote:
quote:
Voor een klein uurtje zou ik de reis niet maken.quote:Op woensdag 15 januari 2020 20:31 schreef Melting het volgende:
Nou moet ik morgen toch nog even werken.
Ik kom maar een klein uurtje heb ik gezegd. Dus ben zo weer weg.
Ligt op mijn route naar Eindhoven.quote:Op woensdag 15 januari 2020 20:32 schreef livelink het volgende:
[..]
Voor een klein uurtje zou ik de reis niet maken.
Dan moet het al écht niet anders kunnen idd. Maar dat kun je natuurlijk gebruiken als je de volgende keer iets gedaan wilt hebben van de baas.quote:Op woensdag 15 januari 2020 20:32 schreef livelink het volgende:
[..]
Voor een klein uurtje zou ik de reis niet maken.
Dat scheelt dan een klein beetje. Ga je voor je lol naar die horeca-beurs? Of wil je een eigen café beginnen met DJ_Vout?quote:Op woensdag 15 januari 2020 20:33 schreef Melting het volgende:
[..]
Ligt op mijn route naar Eindhoven.
Dus hoef er niet speciaal voor om te rijden.
De vorige duurde welgeteld 4.24 minuten...quote:Op woensdag 15 januari 2020 20:34 schreef spijkerbroek het volgende:
Is dit een 24" ofzo? En die vorige ook?
De baas denkt dat ik morgen vrij ben.quote:Op woensdag 15 januari 2020 20:33 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Dan moet het al écht niet anders kunnen idd. Maar dat kun je natuurlijk gebruiken als je de volgende keer iets gedaan wilt hebben van de baas.
Mijn neef ging, toen hij als kok werkte, elk jaar met een stel vrienden/collega's daar naartoe om zich helemaal klem te zuipen.quote:Op woensdag 15 januari 2020 20:34 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat scheelt dan een klein beetje. Ga je voor je lol naar die horeca-beurs? Of wil je een eigen café beginnen met DJ_Vout?
quote:Op woensdag 15 januari 2020 20:34 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat scheelt dan een klein beetje. Ga je voor je lol naar die horeca-beurs? Of wil je een eigen café beginnen met DJ_Vout?
quote:Op woensdag 15 januari 2020 20:39 schreef livelink het volgende:
Zo wil ik ooit nog een keer naar de Huishoudbeurs. Gewoon om eens gedaan te hebben en me te verbazen en thuis te komen met tassen vol gratis rotzooi.
Die gratis rotzooi kan je tegenwoordig wel vergeten, tenzij je een berg folders mee wilt nemen...quote:Op woensdag 15 januari 2020 20:39 schreef livelink het volgende:
Zo wil ik ooit nog een keer naar de Huishoudbeurs. Gewoon om eens gedaan te hebben en me te verbazen en thuis te komen met tassen vol gratis rotzooi.
Ik denk dat de gratis dingen die nuttig en van goede kwaliteit zijn er allang vanaf zijn ja.quote:Op woensdag 15 januari 2020 20:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die gratis rotzooi kan je tegenwoordig wel vergeten, tenzij je een berg folders mee wilt nemen...
quote:Op woensdag 15 januari 2020 20:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die gratis rotzooi kan je tegenwoordig wel vergeten, tenzij je een berg folders mee wilt nemen...
Je kan er wel dingen proeven en zo, maar de free gifts voor thuis zijn grotendeels verleden tijd...quote:Op woensdag 15 januari 2020 20:41 schreef livelink het volgende:
[..]![]()
Hoe komt het dan dat het toch nog zoveel vrouwen trekt? Het is niet eens gratis entree zelfs
Gesellig met de meide een dagje uit!!quote:Op woensdag 15 januari 2020 20:41 schreef livelink het volgende:
[..]![]()
Hoe komt het dan dat het toch nog zoveel vrouwen trekt? Het is niet eens gratis entree zelfs
Toch trekt het nog veel volk. Misschien traditiequote:Op woensdag 15 januari 2020 20:43 schreef Kyran het volgende:
Snap al die dingen sowieso nooit. Vakantiebeurs ook zoiets. Dat is toch niet meer van deze tijd, 2 minuten op google en ik heb al 1001 inspiraties. Heb ik geen drukke hal met miljoenmiljard mensen voor nodig.
Dank, ik vind dit nog best okee eigenlijk, terwijl ik niet zo'n fan ben van dit soort muziekquote:Op woensdag 15 januari 2020 20:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Return Of Dr. X - UB40 van het 'Present Arms In Dub' album...
Als ze niet zingen klinkt het best lekker.quote:Op woensdag 15 januari 2020 20:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Return Of Dr. X - UB40 van het 'Present Arms In Dub' album...
Misschien is dat het ja. Het trekt belachelijk veel volk, dus snap wel dat ze het keer op keer weer opzetten, maar snap niet zo goed wat de lol is van de mensen die daar naar toe gaan.quote:Op woensdag 15 januari 2020 20:44 schreef livelink het volgende:
[..]
Toch trekt het nog veel volk. Misschien traditie
Frenchcore klinkt om een of andere reden heel fout.quote:Op woensdag 15 januari 2020 20:45 schreef Rafeiro het volgende:
Ook maar ingetuned, zat nog een beetje Frenchcore te luisteren
Foei Raf
De eerste albums van UB40 zijn sowieso nog wel te doen, maar dit album is heerlijk relaxed.quote:Op woensdag 15 januari 2020 20:45 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Dank, ik vind dit nog best okee eigenlijk, terwijl ik niet zo'n fan ben van dit soort muziek
Ik kom er eens in de zoveel jaar, als ik iets specifieks wil zien of iets wil checken.quote:Op woensdag 15 januari 2020 20:45 schreef Kyran het volgende:
[..]
Misschien is dat het ja. Het trekt belachelijk veel volk, dus snap wel dat ze het keer op keer weer opzetten, maar snap niet zo goed wat de lol is van de mensen die daar naar toe gaan.
Dr. Peacock als DJ helpt dan zeker niet.quote:Op woensdag 15 januari 2020 20:46 schreef livelink het volgende:
[..]
Frenchcore klinkt om een of andere reden heel fout.
Voor de korting op de entreeprijs natuurlijk. Iedereen denkt dat zij de enigen zijn met korting op de entreeprijs, maar echt letterlijk niemand betaalt de volle prijs, want iedereen heeft kortingcodes.quote:Op woensdag 15 januari 2020 20:43 schreef Kyran het volgende:
Snap al die dingen sowieso nooit. Vakantiebeurs ook zoiets. Dat is toch niet meer van deze tijd, 2 minuten op google en ik heb al 1001 inspiraties. Heb ik geen drukke hal met miljoenmiljard mensen voor nodig.
Les Poppys was ook een French koor.quote:Op woensdag 15 januari 2020 20:46 schreef livelink het volgende:
[..]
Frenchcore klinkt om een of andere reden heel fout.
Heb je daar serieus dingen ontdekt die je niet kende. Serieuze vraag, want ik kan mij daar zo weinig bij voorstellen. Beetje rondkijken op Tripadvisor en ik heb 100 nieuwe dingen ontdekt als ik mijn best doe. Dat moet je natuurlijk ook wel weer liggen.quote:Op woensdag 15 januari 2020 20:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik kom er eens in de zoveel jaar, als ik iets specifieks wil zien of iets wil checken.
Daarnaast kom je er soms dingen tegen waar je niet denkt en die best de moeite waard zijn...
Neequote:Op woensdag 15 januari 2020 20:47 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Dr. Peacock als DJ helpt dan zeker niet.
Ja, met name de Aziatische zaken wil ik nog wel eens checken en dan met name bij de vertegenwoordigers van de landen zelf. Die zijn er ook genoeg en dat geeft soms een heel ander beeld dan al die 'perfecte' trips met allerlei gelikte reisorganisaties...quote:Op woensdag 15 januari 2020 20:50 schreef Kyran het volgende:
[..]
Heb je daar serieus dingen ontdekt die je niet kende. Serieuze vraag, want ik kan mij daar zo weinig bij voorstellen. Beetje rondkijken op Tripadvisor en ik heb 100 nieuwe dingen ontdekt als ik mijn best doe. Dat moet je natuurlijk ook wel weer liggen.
Ik heb dan ook een hekel aan mensen, dus zo'n ruimte met zoveel mensen en allemaal mensen die iets van je willen trek ik echt behoorlijk slecht.
Ah dat is wel interessant ja.quote:Op woensdag 15 januari 2020 20:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, met name de Aziatische zaken wil ik nog wel eens checken en dan met name bij de vertegenwoordigers van de landen zelf. Die zijn er ook genoeg en dat geeft soms een heel ander beeld dan al die 'perfecte' trips met allerlei gelikte reisorganisaties...
Dan heb je nog wat om naar uit te kijken.quote:Op woensdag 15 januari 2020 20:56 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik heb op m'n 100-item-to-do-list staan dat ik alle 7 continenten wil bezoeken. Tot zover slechts 2 gehaald
Ik wil nog wel eens naar Antartica.quote:Op woensdag 15 januari 2020 20:56 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik heb op m'n 100-item-to-do-list staan dat ik alle 7 continenten wil bezoeken. Tot zover slechts 2 gehaald
Pff Ik wil ooit nog eens naar Zweden, Denemarken, Noorwegen of IJsland. maar dat is allemaal zo pleuris duur.quote:Op woensdag 15 januari 2020 20:56 schreef spijkerbroek het volgende:
Dat zeker!quote:Op woensdag 15 januari 2020 20:57 schreef livelink het volgende:
Dan heb je nog wat om naar uit te kijken.
Klopt. Je bent zo al bijna 2 weken onderweg om er te komen.quote:Op woensdag 15 januari 2020 20:58 schreef MadMaster het volgende:
Ik wil nog wel eens naar Antartica.
Maar dat is een tering eind weg, dus lang vrij nemen én reteduur...
Noorwegen is wel pleurismooiquote:Op woensdag 15 januari 2020 20:58 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Pff Ik wil ooit nog eens naar Zweden, Denemarken, Noorwegen of IJsland. maar dat is allemaal zo pleuris duur.
Die 7 moet ik ook aftikken ja (3 gedaan). Ook alle staten in VS. Teller staat nu op 15 volgens mij, dus nog wel wat te gaanquote:Op woensdag 15 januari 2020 20:56 schreef spijkerbroek het volgende:
Die heb ik wel allemaal al gedaanquote:Op woensdag 15 januari 2020 20:58 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Pff Ik wil ooit nog eens naar Zweden, Denemarken, Noorwegen of IJsland. maar dat is allemaal zo pleuris duur.
De reis alleen is al pokke duur.quote:Op woensdag 15 januari 2020 21:02 schreef livelink het volgende:
[..]
Die heb ik wel allemaal al gedaan![]()
IJsland is heel erg duur, maar de rest van Scandinavië vond ik niet buitenproportioneel duur eigenlijk als je gewoon zelf kookt en geen alcohol drinkt.
Ik had een vlucht van Amsterdam naar Oslo en daarna een vlucht van Bergen naar Oslo en dan naar Amsterdam. Was 160 euro ongeveer.quote:
Reis naar IJsland wel ja, reis naar Scandinavië is heel goedkoop juist. Je bent voor ¤250 al in Kiruna (Zweeds Lapland). Supermarkten daar zijn dan wel weer pijnlijk duur.quote:
quote:
Amen.quote:Op woensdag 15 januari 2020 21:11 schreef Rafeiro het volgende:
Toch wel wat raar, kerstkransjes van De Heer.
Heb ze dus nog steeds niet op
Lichaam Kerstkransje van Christus.quote:Op woensdag 15 januari 2020 21:11 schreef Rafeiro het volgende:
Ik heb net wat kerstzaken weggegooid.quote:Op woensdag 15 januari 2020 21:11 schreef Rafeiro het volgende:
Gourmetschotel van schoonmoeders?quote:Op woensdag 15 januari 2020 21:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb net wat kerstzaken weggegooid.
Is niet goed te houden tot komende kerst...
Ik las kerstzakkenquote:Op woensdag 15 januari 2020 21:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb net wat kerstzaken weggegooid.
Is niet goed te houden tot komende kerst...
Nee, beschimmelde kaviaar...quote:Op woensdag 15 januari 2020 21:14 schreef Melting het volgende:
[..]
Gourmetschotel van schoonmoeders?
Die schimmel is best wel goed te houden tot kerst, denk ik.quote:
Hij hoeft maar tot Sinterklaas, zelfs.quote:Op woensdag 15 januari 2020 21:16 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Die schimmel is best wel goed te houden tot kerst, denk ik.
quote:Op woensdag 15 januari 2020 21:16 schreef livelink het volgende:
[..]
Hij hoeft maar tot Sinterklaas, zelfs.
Ja, dat vind ik ook doodzonde, was een cadeautje van mijn schoonmoeder.quote:
Dat is geen schimmel meer, peerd mag wel zwart zijn, Piet niet.quote:Op woensdag 15 januari 2020 21:16 schreef livelink het volgende:
[..]
Hij hoeft maar tot Sinterklaas, zelfs.
Hoe gaat het nu met je schoonvader?quote:Op woensdag 15 januari 2020 21:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik ook doodzonde, was een cadeautje van mijn schoonmoeder.
Potje was wel al half leeg gelukkig...
Beter.quote:Op woensdag 15 januari 2020 21:17 schreef livelink het volgende:
[..]
Hoe gaat het nu met je schoonvader?
Fijn!quote:Op woensdag 15 januari 2020 21:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Beter.
Hij moet nog wel wat behandelingen, maar de tumoren zijn verdwenen...
Ja, vooral voor mijn schoonmoeder.quote:
En 5 minuten later lag de kerstboom op de grond en waren alle cadeautjes kapot gescheurd.quote:
Daar kan ik me heel veel bij voorstellen, ja.quote:Op woensdag 15 januari 2020 21:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, vooral voor mijn schoonmoeder.
Ze kon er maar moeilijk mee omgaan en nu heeft ze weer wat lucht, zeg maar...
Kloptquote:
Terwijl het toch leuke muziek was/is.quote:
Ik hoop het ook voor je. En dat het dan niet te warm is en dat je lekker weg kunt dromen.quote:Op woensdag 15 januari 2020 21:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Mooi hè?
Ik hoop dat dit van de zomer in Carré ook zo gespeeld wordt...
In Carré hebben ze gelukkig goede airco en het is ook geen rave party natuurlijk...quote:Op woensdag 15 januari 2020 21:31 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik hoop het ook voor je. En dat het dan niet te warm is en dat je lekker weg kunt dromen.
Nee, de ingekorte versie.quote:
Terwijl wij spráken over wereldreizen, heb jij er net één op zitten!quote:
Jep en mijn reis ging helemaal primaquote:Op woensdag 15 januari 2020 21:34 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Terwijl wij spráken over wereldreizen, heb jij er net één op zitten!
Gelukkig doen ze werkzaamheden alleen in het weekend...quote:Op woensdag 15 januari 2020 21:35 schreef just me het volgende:
[..]
Jep en mijn reis ging helemaal prima
En die van de kabouters?quote:Op woensdag 15 januari 2020 21:35 schreef just me het volgende:
[..]
Jep en mijn reis ging helemaal prima
die liggen in dromenland als het goed is!quote:
Ik had idd even goed gekeken vanmorgen of ik geen vertragingen had en dat was gelukkig niet zo!quote:Op woensdag 15 januari 2020 21:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Gelukkig doen ze werkzaamheden alleen in het weekend...
Wat ben jij nog laat actiefquote:
Melting heeft een heel lang weekend voor de boeg. Met maar een klein uurtje werk.quote:
Ik zou morgen vrij zijn, maar nu ga ik toch een klein uurtje werken.quote:
quote:Op woensdag 15 januari 2020 21:43 schreef livelink het volgende:
[..]
Melting heeft een heel lang weekend voor de boeg. Met maar een klein uurtje werk.
Met gratis drank.quote:Op woensdag 15 januari 2020 21:43 schreef livelink het volgende:
[..]
Melting heeft een heel lang weekend voor de boeg. Met maar een klein uurtje werk.
Voor sommige zal ik wel moeten betalen denk ik.quote:
Gewoon niet doen, opdrinken en weglopenquote:Op woensdag 15 januari 2020 21:44 schreef Melting het volgende:
[..]
Voor sommige zal ik wel moeten betalen denk ik.
Ja, soms zit het gewoon ineens allemaal meequote:
quote:Op woensdag 15 januari 2020 21:45 schreef just me het volgende:
[..]
Gewoon niet doen, opdrinken en weglopen
"Dit kost ¤4, meneer"quote:Op woensdag 15 januari 2020 21:44 schreef Melting het volgende:
[..]
Voor sommige zal ik wel moeten betalen denk ik.
Vrijdag en zaterdag ben ik als medewerker aanwezig bij het Whisky Weekend Amsterdam.quote:Op woensdag 15 januari 2020 21:43 schreef livelink het volgende:
[..]
Wat moet je dan allemaal doen als medewerker?quote:Op woensdag 15 januari 2020 21:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Vrijdag en zaterdag ben ik als medewerker aanwezig bij het Whisky Weekend Amsterdam.
Melting is welkom, net als alle anderen...
Zorgen dat mensen als Melting betalen.quote:Op woensdag 15 januari 2020 21:48 schreef livelink het volgende:
[..]
Wat moet je dan allemaal doen als medewerker?
Vooral voorproeven denk ik.quote:Op woensdag 15 januari 2020 21:48 schreef livelink het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 15 januari 2020 21:47 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
"Dit kost ¤4, meneer"
-"Goed, dan geef ik mijn miljoenencontract wel aan een ander die me wél gratis laat proeven!"
quote:Op woensdag 15 januari 2020 21:48 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Zorgen dat mensen als Melting betalen.
Ik mag o.a. diverse 'speed tastings' houden, waar mensen whisky's te proeven krijgen die elders op het festival niet geschonken worden...quote:Op woensdag 15 januari 2020 21:48 schreef livelink het volgende:
[..]
En zelf ook proeven toch wel?quote:Op woensdag 15 januari 2020 21:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik mag o.a. diverse 'speed tastings' houden, waar mensen whisky's te proeven krijgen die elders op het festival niet geschonken worden...
Je moet toch weten waar je het over hebtquote:
Veel plezier alvast.quote:Op woensdag 15 januari 2020 21:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Eventueel mag dat wel, mits ik mijn taken maar kan uitvoeren...
Je moet dit album zo af en toe gewoon in z'n geheel opzetten...quote:Op woensdag 15 januari 2020 21:52 schreef livelink het volgende:
Zo, deze heb ik ook lang niet meer gehoord
Ja, dat heb ik al te lang niet meer gedaan inderdaad.quote:Op woensdag 15 januari 2020 21:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je moet dit album zo af en toe gewoon in z'n geheel opzetten...
quote:Op woensdag 15 januari 2020 21:57 schreef livelink het volgende:
Ik vroeg net aan mijn zoon of hij een biertje voor me wilde pakken. Gelukkig was ik zo slim om het heel voorzichtig te openen. Blijft leuk om je moeder te pesten door even goed te schudden voordat je het geeft
Slaap ze en werk ze morgen nog even...quote:Op woensdag 15 januari 2020 21:56 schreef Melting het volgende:
Mad, bedankt voor de muziekjes, maar ik ga afsluiten en mijn bed opzoeken.
Ik wens jullie allemaal een fijne avond.
Welterusten Melingquote:Op woensdag 15 januari 2020 21:56 schreef Melting het volgende:
Die moet morgen zonder eten naar bed.quote:Op woensdag 15 januari 2020 21:57 schreef livelink het volgende:
Ik vroeg net aan mijn zoon of hij een biertje voor me wilde pakken. Gelukkig was ik zo slim om het heel voorzichtig te openen. Blijft leuk om je moeder te pesten door even goed te schudden voordat je het geeft
quote:Op woensdag 15 januari 2020 21:57 schreef livelink het volgende:
Welterustenquote:Op woensdag 15 januari 2020 21:56 schreef Melting het volgende:
Proostquote:Op woensdag 15 januari 2020 22:00 schreef just me het volgende:
[..]![]()
![]()
ik heb ook net 'n biertje gepakt *proost*
Mijn biertje is zich aan vermengen met een heerlijk stukje truffelkaasquote:Op woensdag 15 januari 2020 22:01 schreef spijkerbroek het volgende:
Dat biertje was ook behoorlijk getosst en geturnd.
Nou, inderdaad. Gelukkig verraadt hij zichzelf altijd wel. Hij moet nog werken aan zijn pokerface.quote:Op woensdag 15 januari 2020 22:01 schreef spijkerbroek het volgende:
Volgende keer neem ik als thema 'Shake'...quote:Op woensdag 15 januari 2020 22:01 schreef spijkerbroek het volgende:
quote:Op woensdag 15 januari 2020 22:02 schreef just me het volgende:
[..]
Mijn biertje is zich aan vermengen met een heerlijk stukje truffelkaas
Dat klinkt lekker, maar volgens mij heb ik nog nooit truffelkaas gegeten.quote:Op woensdag 15 januari 2020 22:02 schreef just me het volgende:
[..]
Mijn biertje is zich aan vermengen met een heerlijk stukje truffelkaas
Het is puur verwennerijquote:Op woensdag 15 januari 2020 22:02 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat klinkt lekker, maar volgens mij heb ik nog nooit truffelkaas gegeten.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |