SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Dit kan tijdelijk via http://radio49.myl2mr.com/
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
Fijne avond nog.quote:Op dinsdag 14 januari 2020 21:03 schreef just me het volgende:
fijne avond nog, ik moet nog even wat anders doen
Bedankt voor de muziekjes brother
![]()
quote:
Die William Shatner heeft wat verkrachtingen op zijn naam staan.quote:Op dinsdag 14 januari 2020 21:08 schreef brother52 het volgende:
[..]![]()
Shatner, William - Mr. Tambourine Man
Dit is best wel slecht, eigenlijk...quote:Op dinsdag 14 januari 2020 21:08 schreef brother52 het volgende:
[..]![]()
Shatner, William - Mr. Tambourine Man
En daar is hij nooit voor opgepakt?quote:Op dinsdag 14 januari 2020 21:08 schreef livelink het volgende:
[..]
Die William Shatner heeft wat verkrachtingen op zijn naam staan.
Ze zouden hem aan moeten klagen.quote:Op dinsdag 14 januari 2020 21:08 schreef livelink het volgende:
[..]
Die William Shatner heeft wat verkrachtingen op zijn naam staan.
De rest van het album is nog veel erger.quote:Op dinsdag 14 januari 2020 21:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dit is best wel slecht, eigenlijk...
Hij zat steeds ongrijpbaar in dat ruimteschip...quote:Op dinsdag 14 januari 2020 21:09 schreef Melting het volgende:
[..]
En daar is hij nooit voor opgepakt?
half goed.quote:
Tja, als je beroemd bent kom je overal mee weg.quote:Op dinsdag 14 januari 2020 21:09 schreef Melting het volgende:
[..]
En daar is hij nooit voor opgepakt?
Billy Corganquote:
Tot ongeveer 21:45quote:
Bijnaquote:
Ik ga het proberen vol te houden, maar ik zit al flink te gapen.quote:
quote:Op dinsdag 14 januari 2020 21:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Oei, dat ga ik niet redden, vrees ik...
Scorpiosn - Still Loving You...
Ik blijf die Duitse jankbal met z'n petje op voor me zien...quote:Op dinsdag 14 januari 2020 21:15 schreef brother52 het volgende:
Met het gaspedaal vol ingetrapt klinkt het een stuk beter
Gewoon Friends With Benefits, meer niet...quote:Op dinsdag 14 januari 2020 21:16 schreef livelink het volgende:
Ze hebben wel erge haast. De liefde lijkt een beetje oppervlakkig te zijn.
quote:Op dinsdag 14 januari 2020 21:16 schreef livelink het volgende:
Ze hebben wel erge haast. De liefde lijkt een beetje oppervlakkig te zijn.
Ja, dat klinkt als de juiste samenvatting.quote:Op dinsdag 14 januari 2020 21:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Gewoon Friends With Benefits, meer niet...
quote:
Ik heb ooit eens gelezen dat Metallica een nummer heeft uitgebracht dat Battery heet.quote:
quote:Op dinsdag 14 januari 2020 21:20 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik heb ooit eens gelezen dat Metallica een nummer heeft uitgebracht dat Battery heet.
Ik gok dat dat het origineel is.
quote:Op dinsdag 14 januari 2020 21:21 schreef MadMaster het volgende:
Ik vind dit een mooie afsluiter.
Dank Brother!
Morgenavond ga ik waarschijnlijk wat draaien, nog geen idee wat...
Welterusten.quote:Op dinsdag 14 januari 2020 21:21 schreef MadMaster het volgende:
Dank Brother!
Fijne avond verder nog, MadMasterquote:Op dinsdag 14 januari 2020 21:21 schreef MadMaster het volgende:
Dank Brother!
quote:
quote:Op dinsdag 14 januari 2020 21:27 schreef brother52 het volgende:
[..]![]()
Had verwacht dat je de vorige ook wist
Je hebt het origineel wel eens gedraaidquote:
Goede voorbereiding gehad.quote:Deze heb ik toevallig vanmiddag nog geluisterd.
Anders was ik de band vast vergeten.
Die heb ik een andere keer gehoord. Heb ik ook zelf hier namelijk.quote:Op dinsdag 14 januari 2020 21:29 schreef brother52 het volgende:
[..]
Je hebt het origineel wel eens gedraaid
[..]
Goede voorbereiding gehad.
Vandaar dat je die van Goldfinger ook wist natuurlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |